بازدید 2691

ایجاد ۱۴ آزمایشگاه جامع در علوم پزشکی

کد خبر: ۸۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 18 April 2019

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به برنامه ایجاد آزمایشگاه جامع در دانشگاه‌های علوم پزشکی از راه اندازی و تجهیز ۱۴ آزمایشگاه جامع جدید در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر شاهین آخوندزاده افزود: برنامه‌هایی که برای سال ۹۸ در نظر داریم شامل برنامه آزمایشگاه‌های جامع، دستیاران پژوهشی، پزشک پژوهشگر و سایر برنامه‌های حوزه تحقیقات و فناوری گروه علوم پزشکی است.

وی گفت: ۱۰ آزمایشگاه جامع در دانشگاه‌های علوم پزشکی تکمیل شده است و برنامه راه اندازی و تجهیز ۱۴ آزمایشگاه جامع دیگر در سال ۹۸ کلید می‌خورد.

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به برنامه استادیاران جوان و پزشک پژوهشگر گفت: دوره ششم برنامه استادیاران جوان و پزشک پژوهشگر در سال ۹۸ برگزار می‌شود. متأسفانه بنیاد ملی نخبگان به تعهدات خود در برنامه پزشک پژوهشگر عمل نکرده است و سهم ۸۰ درصدی بنیاد ملی نخبگان را معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت جبران کرده است.

وی یادآور شد: در اسفند ماه سال ۹۷ از تعداد ۷۰۰ فرهیخته علوم پزشکی تقدیر شد که حمایت مالی از این فرهیختگان در سال ۹۸ صورت می‌گیرد.

آخوندزاده با اشاره به حمایت از ایجاد پارک‌های علم و فناوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: در سال ۹۸ از پارک‌های علم و فناوری حمایت می‌شود. در قدم اول پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۹۸ اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه هیئت امنای این پارک نهایی شده مراحل اجرایی آن در سال ۹۸ آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: این حمایت‌ها در حوزه پارک‌های علم و فناوری تهران و اصفهان صورت می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر