بازدید 16859
۳

باکیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای ایران

کد خبر: ۸۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 18 April 2019

در اسفند ماه ۱۳۹۷ تعداد ۵۰۹۴۲ دستگاه خودرو در کشور تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۹ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

مطابق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران که هر ماه خودروهای داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد دراسفند ماه ۹۷ در دسته قیمتی یک خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودرو پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای ۳۰B و چانگان ۳۵cs

در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، رنو ساندرو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و پژو ۲۰۷ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش وانت در سطح قیمتی ۱ خودرو وانت نیو پیکاپ فوتون و در سطح قیمتی ۲ خودرو وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب توجه اینکه خودرو پژو ۲۰۰۸ در این بررسی توانست رده کیفی خود را با افرایش یک ستاره از ۴ به ۵ رسانده و عنوان باکیفیت ترین خودرو ایران در اسفند ۹۷ را به دست بیاورد.

همچنین خودرو هایما اس ۷ اتوماتیک نیز با ارتقا یک پله از ۳ ستاره به ۴ ستاره افزایش یابد و به نوعی کیفیت این خودرو نیز نسبت به ماه گذشته بهبود یافته است.

جدول مقایسه کیفی خودروها در اسفند ۹۷

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
به نظر من برای خودروهای داخلی استفاده از ستاره مجاز نیست
مگر داریم .مگر هست .شوخی می کنی .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اون لگنهاي بي كيفيتي كه در قعر جدول قرار داديد رو با بالاترين قيمت به مردم ميفروشن كه پيش خريدشم براي مردم افتخاري بزرگ است كلي هم ذوق ميكنن!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار