بازدید 40714
هزار و ششصد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مرجع تقلیدی که پول فروش خانه‌اش را به سیل زدگان داد/واکنش الله‌کرم به اظهارات جنجالی سعید قاسمی/ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آزادی «طاهری» تکذیب شد/واکنش نقوی حسینی به نقل قول جنجالی از وی درباره فروش نفت/وقت کشی در مجلس ارزشی برای سیل‌زدگان ندارد/ یک استان اصفهان بیشتر نداریم، اسم استان جدید را کاشان بگذارید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 17 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

الله کرم: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده

حسین الله کرم در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام گفت: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است. حسین الله کرم اظهار داشت: امروز از تمام کسانی که سپاه را دوست دارند و یا به نوعی به سپاه نیاز دارند، این است که در واکنش به توطئه‌ها علیه این نیروی مردمی سکوت نکرده و اقدامات متقابل برای خنثی سازی این توطئه‌ها را در دستور کار قرار دهند. او تصریح کرد: شبکه‌های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوء استفاده می‌کنند و لازم است که ما نیز در برابر این توطئه‌ها آماده بوده و اقدامات متقابل انجام دهیم. در اوضاع کنونی، بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این شبکه‌ها در حمایت از سپاه در کشور فیلتر شود.

علی دایی: قوه‌قضائیه و سپاه به فوتبال ورود کنند و کثافت‌کاری‌ها را پاک کنند

علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: ما همیشه هیچ وقت نشده به آقای برانکو توهینی انجام بدهیم و ایشان را زیر سؤال ببریم. او کار بزرگی انجام داد و در دو سال پرسپولیس را به قهرمانی رساند. امسال هم از مدعیان قهرمانی است، اما بعد از بازی تیم ما برابر پرسپولیس از مصاحبه گرفته می‌شود و موجب می‌شود تا چنین حواشی به وجود آید. محمد دایی مگر دروغ گفته که یک بازیکن پرسپولیس اندازه کل تیم من هزینه‌اش است؟ می‌توانیم این را ثابت کنیم. این هم ایرادی ندارد هر تیمی پول داشته باشد هزینه می‌کند. خیلی وقت است که بازی تیم‌هایی که طرفدار ندارند و پول ندارند، جلوی تیم‌هایی که طرفدار و پول دارند نابرابری به حساب می‌آید، اما من به بازیکنان و کادر فنی‌ام افتخار می‌کنم که چنین بازی‌هایی را انجام می‌دهیم. من تقاضا دارم که کمیته اخلاق و قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به ورزش ما ورود کند و از من هم شروع کنند که پول‌هایی که به حساب من و نزدیکان من ریخته می‌شود از کجا ریخته می‌شود.

سخنگوی سپاه: اظهارات سعید قاسمی در مورد بوسنی فاقد اعتبار است

در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست. وی افزود: مواضع و کارکرد‌های سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است. سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی‌ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی‌ها برای واقعیت سازی‌های مورد نظر خود ارائه می‌کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

واعظی: کار سعید قاسمی، کاسه پر کردن برای آمریکاست

واعظی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات اخیر سعید قاسمی گفت: اینکه یک فردی حرفی بزند قابل استناد نیست آنچه من دیدم هیچ یک از مطالبش درست نیست و اینکار کاسه پر کردن برای آمریکا است.

میرلوحی: نظر رئیس دولت اصلاحات حضور مشروط در انتخابات است

محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال ایرناپلاس که آیا شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز راهبرد مشارکت مشروط در انتخابات مجلس آینده را درست می‌دانند یا خیر می‌گوید: هنوز درباره انتخابات تصمیمی در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گرفته نشده است، اما از قرائن این‌گونه برمی‌آید که جریان اصلاحات شرایط سختی برای تصمیم‌گیری خواهد داشت. او در پاسخ به این که آیا رئیس دولت اصلاحات نیز معتقد به حضور مشروط در انتخابات است می‌گوید: ما هم استنباط‌مان از صحبت‌های اخیر ایشان این بود که ایشان نیز معتقد به حضور مشروط در انتخابات هستند. البته ایشان همواره دغدغه مشارکت بالای مردم را در انتخابات دارند و تردیدی به حضور پای صندوق‌های رای ندارند. حضور ایشان در دماوند در انتخابات سال ۹۰ را کسی فراموش نمی‌کند. این‌ها نشان می‌دهد که آقای خاتمی به‌شدت علاقه‌مند است که گفتگو‌ها باید پای صندوق‌های رأی صورت گیرد و نباید انقطاع و فاصله ایجاد شود.

معاون دادستان کل: چاره‌ای نباشد «اینستاگرام» را فیلتر می‌کنیم

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: دولت اگر راهی بجز فیلترینگ دارد ورود کرده و بر آن اعمال حاکمیت کند؛ اما اگر واقعاً راهی باقی نمانده، چاره‌ای جز فیلتر شدن اینستاگرام نیست. جواد جاویدنیا در گفت وگو با فارس، در رابطه با فیلتر شدن اینستاگرام گفت: اتفاقات اخیر و مسدود شدن صفحه شخصی بسیاری از مسئولان ما در اینستاگرام بزرگترین بی‌احترامی به ملت ایران است. وی ادامه داد: هرچند در گذشته این اتفاق پیش‌بینی شده و حتی در مقطعی وزارت ارتباطات به دنبال برقراری مذاکره بوده است، اما این اقدام کافی نیست. معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور ادامه داد: باید طبق مصوبات فضای مجازی همه نرم‌افزار‌های مجازی و دیتابیس‌های آن‌ها به کشور منتقل شود و متعهد شوند که قانون ما را رعایت می‌کنند در غیر این صورت مجوزی برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

یک استان اصفهان بیشتر نداریم، اسم استان جدید را کاشان بگذارید

معاون عمرانی استانداری اصفهان به طرح مباحثی مثل استان اصفهان شمالی واکنش نشان داد و گفت: یک استان اصفهان داریم و تا همیشه این استان با همین نام باقی خواهد ماند و پسوند شمالی و جنوبی هم به این استان اضافه نخواهد شد. حجت الله غلامی در گفتگو با ایسنا در خصوص طرح برخی از مباحث همچون ایجاد استان اصفهان شمالی، اظهار کرد: این موضوع امروز توسط عده‌ای مطرح می‌شود، اما باید گفت: کشور یک اصفهان دارد و یک استان اصفهان داریم و استان شمالی و جنوبی اصفهان اصلا در سیستم و تقسیمات کشوری وزارت کشور جایی ندارد و نخواهد داشت. وی افزود: کسانی که به دنبال این موضوع هستند و علاقه دارند استانی را تشکیل بدهند به دنبال تشکیل استان کاشان یا هر مقوله دیگری باشند و پیگیری خود را به گونه دیگری پیش ببرند.

دیپلمات فرانسوی: «۹۰» و فردوسی‌پور چی شد

مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در توییتی درباره برنامه «۹۰» نوشت: رفتیم افتتاح شبکه ایران‌پرس در صدا وسیما، تولد شبکه‌ها برای من خبر خوبی است و، ولی نگران آینده و بلوغ آن‌ها هستم آقایی از سفارت فرانسه کنارم بود فارسی بلد! گفتم پلاتینی و ژان تیگانا از خاطرات خوب من هستند گفت: من فوتبالی نیستم، ولی شما بگو نود و فردوسی پور چی شد!

ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟

احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان به خبرآنلاین گفت:پراید ایران در بازار‌های جهانی خریدار دارد و کشور‌هایی مانند عراق، سوریه، آذربایجان، سنگال، ونزوئلا، ارمنستان، اوکراین، الجزایر، لیبی، افغانستان، مصر، غنا، نیجریه و لبنان صادرات داشته ایم. درباره هزینه واقعی تولید باید از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سؤال کنید، اما بر اساس اطلاعات بنده قیمت تمام شده پراید ۳۷میلیون تومان است و با سودی که در نظر می‌گیرند برای فروش در حد ۳۸ تا ۳۹ میلیون تومان خواهد بود/خبر آنلاین

گوشت ۱۰۰ هزار تومانی، چلوکباب ۲ هزار تومانی؟

یک پرس چلوکباب کوبیده با تمام مخلفات ۸ هزار تومان باورتان می‌شود در دوره‌ای که قیمت گوشت مرز ۱۰۰ هزارتومان رد کرده بتوان یک پرس چلوکباب با این قیمت خورد. این در حالی است که فروشنده می‌گوید اگر بخواهید کوبیده ۲ هزارتومانی هم می‌تواند، تولید کند. رییس صنف رستوران‌دار‌ها در واکنش به اظهارات این فرد که گفته بود با گوشت دولتی، چلوکباب تهیه می‌کند نیز عنوان می‌کند: «دولت گوشت ۵۳ هزارتومانی در اختیار رستوران‌ها قرار می‌دهد که با این قیمت، برای خود رستوران‌دار کمتر از ۱۰ و یا ۱۲ هزارتومان هزینه نمی‌برد.»

وقت کشی در مجلس ارزشی برای سیل‌زدگان ندارد

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره چند و، چون گزارش‌های ارائه شده در مجلس به خبرآنلاین می‌گوید: سیل زده‌ها نیازمند سخنرانی نیستند؛ کشتن وقت مجلس با گزارش‌هایی که بار‌ها از رسانه‌ها مطرح شده است عملا ارزشی برای سیل زدگان ندارد. دولت و مجلس باید به اتفاق هم یک منبع مالی را تعریف و به سیل زدگان کمک کنند. دولتمردان ما دائما توجیه می‌کنند و آمار و ارقامی را ارائه می‌دهند که بار‌ها اعلام شده است و همه آن‌ها را شنیده‌اند، اما واقعیت این است که برخی حرف‌ها دیگر حال آدم را بهم می‌زند.

نمی‌توان تصمیم مجلس را در خارج از مجلس تغییر داد

سامری عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: اطلاعی از تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در خصوص دو نرخی شدن و بازگشت مجدد سهمیه بندی بنزین ندارم. مجلس فقط شخص آقای لاریجانی نیست که در جلسه‌ای با حضور ایشان رأی مجلس تغییر کند. وقتی مشکلاتی در زمینه صادرات نفت خام داریم و در زمینه تولید بنزین نیز زیرساخت‌های خوبی در کشور به وجود آمده، کمبودی در وهله فعلی در زمینه بنزین نداریم و دلیلی برای ایجاد محدودیت در عرضه داخلی آن وجود ندارد. در شرایط فعلی اقتصاد کشور و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده، بدترین تصمیم ممکن تغییر در نرخ عرضه بنزین است.

بازگشت بازنشستگان

بازنشستگانی که با اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان رفته بودند، اندک‌اندک در حال بازگشت هستند. حتی این بار توانسته‌اند بر پست بالاتری از قبل تکیه بزنند. قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار پیشین مشهد با اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت شهرداری مشهد خداحافظی کرد. اما کمی بعد با حکم رضا اردکانیان، وزیر نیرو به سمت معاون آب و آبفای این وزارتخانه انتخاب شد و حالا مدتی است در این سمت مشغول به کار است. همایون حائری، معاون برق و انرژی وزارت نیرو از جمله مدیرانی است که سنش از ۶۰ سال گذشته، با این حال در سمت خود مشغول فعالیت است. علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی هم سال گذشته به خاطر اجرایی شدن همین قانون از سمت خود کناره‌گیری کرد، اما در همان سال گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد. / ایرنا

واکنش نقوی حسینی به نقل قول جنجالی از وی درباره فروش نفت

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران برای فروش نفت ایران در سال ۹۸ مشکل خاصی ندارد. سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به نقل‌قول یک سایت از او درباره فروش نفت، گفت: من نگفتم فروش نفت ایران در سال ۹۸ به صفر خواهد رسید بلکه تأکید کردم ممکن نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران بتوانند فروش نفت ایران را به صفر برسانند. وی گفت: طبیعی است که تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران مورد استقبال جامعه جهانی قرار نگرفته و برخی کشور‌ها حتی به‌طور رسمی اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند تحریم‌های آمریکا علیه ایران را اجرا کنند که این نشان می‌دهد قدرت دیپلماسی ملت ایران روزبه‌روز در حال افزایش است. نقوی تصریح کرد: طبق گزارش‌های که مقامات مسئول داده‌اند فروش نفت ایران در سال جاری مشکل خاصی نخواهد داشت و وضعیت فروش نفت ایران با مشکل چندانی مواجه نخواهد شد چراکه ایران راه‌های دور زدن تحریم را به خوبی آموخته و برای فروش نفت خود از تجربه لازم برخوردار است.

آزادی «طاهری» تکذیب شد

ایسنا ضمن تکذیب خبر آزادی "محمدعلی طاهری" رهبر گروه "عرفان حلقه" اعلام کرد که مرخصی او تمدید شده است. محمدعلی طاهری که برای تعطیلات نوروزی به مرخصی آمده بود، طبق بخشنامه رئیس قوه قضائیه مرخصی‌اش تمدید شد. بر اساس این گزارش، یکی از پرونده‌های مطروحه دستگاه قضائی پرونده مربوط به محمدعلی طاهری رهبر گروه عرفان حلقه به اتهام "افساد فی‌الارض" است. طاهری ابتدا از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد که در نتیجه اعتراض به این حکم، رأی صادره از سوی دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض صادرکننده رأی نخستین، یعنی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، ارجاع شد.

واکنش الله‌کرم به اظهارات جنجالی سعید قاسمی

حسین الله کرم درباره اظهارات سعید قاسمی گفت: من نکته ایشان را دیدم، او نگفت که ما با لباس هلال احمر یا از طریق هلال احمر در بوسنی بودیم. در واقع او با استفاده از این تعبیر می‌خواست بگوید «ما آنجا امدادگر بودیم»، چون امداد و کمک رسانی شاخصه و ویژگی هلال احمر است بنابراین فعالان این حوزه امدادگر محسوب می‌شوند.وی درباره ادعای ارتباط خوب نیرو‌های ایرانی حاضر در جنگ بوسنی با نیرو‌های القاعده اظهار کرد: القاعده لایه‌های مختلفی دارد، لایه‌ای که شامل نیرو‌های بوسنی و هرزگوین بود، آن‌ها به نحوی با ما ارتباط داشتند، هرچند گاهی از این‌ها وقتی در مقر‌های القاعده آموزش می‌دیدند وقتی اسلحه خود را تحویل می‌گرفتند بنا به دلایلی آنجا را ترک می‌کردند و به سمت ما می‌آمدند. ارتباط با القاعده عمدتا در این لایه‌ها بود. این تحلیلگر مسائل سیاسی در پاسخ به کسانی که معتقدند سعید قاسمی در مقطع کنونی به عمد و با هدف تحریک آمریکایی‌ها برای آغاز جنگ علیه ایران چنین اظهاراتی را مطرح کرد، یادآور شد: امثال من و سعید معتقدیم که الان در حال جنگ با آمریکا هستیم، این طور نیست که جنگ تمام شد و امروز جنگی وجود ندارد. وقتی آمریکایی‌ها به لحاظ سیاسی و امنیتی ما را تحریم می‌کنند نوعی جنگ است. وی ادامه داد: اگر منظور {آن است که اظهارات سعید قاسمی با هدف} تقویت میان جنگ آمریکا و ایران بیان شد، خیر این طور نیست. در واقع سعید دارد به نوعی شاخ و شانه می‌کشد که ما عمل کردیم و عمل خواهیم کرد و از چیزی نمی‌ترسیم. اگر به ما تهمت تروریست بودن هم زده شود، راه خود را ادامه می‌دهیم و از این چیز‌ها نمی‌ترسیم. الله کرم بیان کرد: امثال من و سعید کعبه آمال مان واشنگتن نیست بلکه کعبه آمال ما کربلاست. هدف ما رشد به شیوه غرب گرایی نیست، هدف ما شهادت است لذا نیازی به این نیست که ما بخواهیم آمریکایی‌ها را تحریک کنیم چراکه با آمریکایی‌ها در جنگ هستیم.

کنایه سنگین کدخدایی به پمپئو

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ظاهرا پمپئو باید یک بار دیگر در کلاس درس حاضر گردد تا متن منشور ملل متحد از جمله جز ۴ ماده ۲ منشور به او آموزش داده شود که دخالت در امور دیگر کشور‌ها ممنوع!».

مرجع تقلیدی که پول فروش خانه‌اش را به سیل زدگان داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی با اشاره به فروش خانه آیت الله العظمی سبحانی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان گفت: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید». حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفت وگو کرد. وی در این دیدار سخنان قابل توجهی بیان کرد که از جمله آن می‌توان به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب به سیل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد. اما دیگر نکات مهمی که حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، در این جلسه بیان کرد، مربوط به فروش خانه یک مرجع تقلید برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان بود. وی به کمک آیت‌الله العظمی سبحانی برای سیل‌زدگان اشاره کرد وگفت: دیروز محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بودیم. ایشان گفتند؛ من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، اضافه کرد و گفت: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۲۲۲
احمدی نژاد=لاریجانی=روحانی=خاتمی=رفسنجانی=ولایتی=موسوی=کروبی=شریعتمداری=مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
درود فقط بر خاتمی .که برای اصلاحات هزینه داد ولی اصلاحات را برای جلو گیری از انقلاب دیگر تلاش میکرد یعنی اعتقاد ایشان این هست که بصرف انقلاب کردن و انقلابی بودن در حوزه های توسعه سیاسی و اقتصادی تحقق پیدا نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آمریکا و خیلی از کشورهای دیگه!!!دشمن ما هستند
چرا؟
و چگونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
درود و صد درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان کوروش معاصر ایران زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اینقدر درود درود میفرستی میدونی بادمجان‌ امشب کیلوی چند شد ؟
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
کاغذ بازی و کارمندسالاری و دیوان سالاری در کشور بیداد میکند
واسه کوچکترین کار ده تا امضا لازمه
حالا اگه به یه کارمندی خوب سلام نکنی حساب کارت با کرام الکاتبینه
بنظرم کشور با هرج و مرج ادارای و مدیریتی مواجه هست
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
یه سری نوجوان پونزده شونزده ساله ریختن تو تابناک و مباحث سیاسی تراوش می کنن و فکر هم میکنن که خیلی روشن فکرند!
چقدر رقت انگیزه که انسان ، بیکاری و بدون شغل بودن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم رو می بینه و یا مشغول به مشاغل کاذب، بعضاً با تحصیلات عالی!
حیفه به خدا حیفه
کشوری مثل چین چرا از شیر مرغ و... هرچیز دیگه ای رو میتونه تولید کنه؟ چون بهترین استفاده رو داره از سرمایه عظیم انسانیش میکنه
بعد تو ایران کارهایی مثل بیگاری و کارگری و غیره رو که اتفاقاً خیلی از مدیران نالایق کنونی باید انجام بِدَن، توسط جوانان و آینده سازان کشور انجام می گیره و عمر باارزش و پراهمیت جوانان کشور براحتی در حال تلف شدنه
چرا جوونای کشور باید سیگار بفروشن
چرا جوونای کشور باید کنار خیابون دستفروشی کنن
چرا جوونای کشور باید حمالی کنن
چرا جوونای کشور باید معتاد بشن
کشور و آینده یک کشور رو جوانانش می سازند و درخشان بودن آینده ایران با این شرایطی که جووناش درحال حاضر دارند در هاله ای از ابهام قرار داره!
من آنچه شرط بلاغست با تو مي گويم تو خواه از سخنم پند گير و خواه ملال
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آلن گارسیا، رئیس جمهور پیشین پرو، در پی یورش پلیس برای دستگیری‌اش به اتهام فساد مالی، به خودش شلیک کرد و بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت

اگه ایران بود ترفیع میگرفت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
نوبت تو هم ميرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
ای کاش خان محمد علی آقا از آقازاده های لاکچری سوار هم میگفت و میگفت زمانیکه یه جوان همسنش سر چهار راه شیشه ماشین یه آقازاده رو پاک میکنه چه حس و حال و بغض و کینه ای سرتاسر وجودش رو فرا میگیره و تا آخر عمرش هم باهاش باقی می مونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
یکی بیاد ترمز علی دایی را بگیره . مشکلات فوتبال را با همان روشی که فیفا گفته حلش کنید چون دستور فیفا این هست که ورزش از دولت ها و نطامیان خارج باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خان محمد علی جان . مشکلاتی که عرصه داشتید همه میدانند یعنی هم‌مردم هم‌مسولین منتها راه حل ان هم علم برایش راه حل دارد .‌خداییش بمن پاسخ بده مسولینی که روز و شب از اخلاق و رفتار انقلابی و جهادی و ارزشی حرف میزنند چرا نتوانسته مشکلات را حل کنه چطور هست هر شب در مورد یکی از مواردی که گفتی بحث کنیم‌که کی جوجه سیاسی هست و کی نیست . این رفتارهای که طی چهل سال دارد بر کشور جولان در سیاست و اقتصاد و فرهنگ میدهد و میگوید من تجربه دیگران را قبول ندارم وقتی میخواهی تجربه جدیدی را به جامعه بقبولانی . واقعا آیا شده یکبار در یک بخش از حرف کاشناسان در همان بخش استفاده بشه . طیف عطیمی از افراد با نگرش های متفاوت در جامعه حصور دارند . دلبل دوم این هست که خواست و مطالبه مسولن از مردم زیاد هست در صورتی در دمکراسی و مردم سالاری مطالبه از مردم هست نه مدیران . حاکمیت فقط باید اجرای رای و نطر مردم باسد ببخسید سوادم در همین حد هست شما پاسخ بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اونیکه درود به احمدی نژاد میفرسته حتما براش می صرفه آخه هرکه دور وبرش بوده اختلاسگر بوده .هرروزهم یکی شون دادگاهشه.ا. آ
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اقای ناشناس دوست عزیز کوروش زمانه؟؟؟؟
اگر کمی به مغزت فشار بیاوری متوجه خواهی شد شکوفایی اقتصادی کانادا.امارات.ترکیه.آذربایجان.کره جنوبی.سنگاپور.نتیجه سیاست های داخلی و خارجی ایران در 40 سال گذشته بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
ترکیه و اذربایجان را از کجا اوردی؟
در ضمن شکوفایی اقتصادی کشوری دیگری که نام بردی نتیجه سیاست گذاری درست در اقتصاد خودشان بوده که خواستند و انجام
دادن وربط زیادی هم به سیاست خارجی ندارد ولی تاثیر گذار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
ان وقت اگر شما کمی به مغرت فشار بیاوری و عدم شکوفایی اقتصادی کشورهایی نظیر مصر و ارمنستان و یونان و عراق و اردن و اکثر کشورهای افریقایی نتیجه سیاست های داخلی و خارجی امریکا در ۴۰ سال کذشته بوده
!!!!
برو عمو جان خودت را فیلم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
این کشورها اول باید با ید قانونی وضع کنند که آزادی عقیده و دین و مدهب همدیگر را برسمیت بشناسند . در همین کشورها متاسفانه به همدیگر بابت اعتقادات نجس میخوانند و این خودش اولین درگیری و چالش و عقب ماندگی هست
خوش به حال کسانی که در آرمستان آرام گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آرامستان برای همه آرامستان نیست...
اگر زنگنه در نفت باشد و اجازه ساخت پالایشگاه و پتروشیمی را ندهد و همچنان خام فروشی نفت ، در چند سال اینده باید دوباره وارد کننده بنزین باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چرت نگو
سعید قاسمی باید رعیس جمهور شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اگر ایشان رییس جمهور بشه کی ترمزش را میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
فقط و فقط دکتر محمود احمدی نژاد میتونه رئیس جمهور بشه
ناشناس
| France |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
برخی ها یا میفهمند دارند چه میگویند و یا نمیفهمند که در هر دو حال باید شدیدا نگران شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
احمدی نژاد همین الآن هم در نظر حداقل بیست و پنج میلیون ایرانی رئیس جمهوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آقا . داداش . عمو . مشکلات احمدی نزاد را دوباره زنده نکن . در دمکراسی چرخش قدرت وجود داره احمدی نزاد را فراموش کن . دلبل این که هر شب شما میگویی ناجی ایران احمدی نزاد هست . تازه با امدن ایشان مشکلات بیشتر خواهد شد .دلیلم این هست که احمدی نزاد و نزدیکانش اگر دوباره قدرت بگیرند چون قدرت حزبی نداریم‌چنین‌گرفتار افراد شدیم چون حزب ندتریم قطع الرجال سیاسی شده دودش به چشم‌مردم میرود دوباره درگیری سیاسی با جناح های داخل قدرت وچالش کشیدن کشورهای دیگر در
ناشناس
| Italy |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
بدبختانه احمدی نژاد نه تنها خودش دچار توهم هست بلکه طرفدارهاش همدر عالم هپروت سیر میکنن
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اما از حق بگذریم توضیحات الاکرم بسیار زیبا و قانع کننده بود اللخصوص در مورد القاعده قشنگ واگاوی کرد.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
بازحداقل امثال سعیدقاسمی تکلیفشون مشخص است
جنگ طلب هستند
ولی برخی مرگ براین کشورواون کشورمیگن
هم بچه هاشون تواون کشورها زندگی میکنن
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
من نمیدانم یا دکتر سعیدقاسمی یا دکتر محمود احمدی نجاد که هر دو از اساتید علم ساختمانی در دانشگاه علم و سنعت هستند باید رعیس جمهوری شود
سیدحسن نصرالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
سعید قاسمی یک منتظر واقعی است
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
سعید قاسمی باید الان حکم دادگاه او هم صادر و اجرا شده بود
یاسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خخخخخخخخخخخخ
بازدید کننده محترم همانطور که در 24 شب گذشته به طور صریح و قاطع اعلام کردیم هیچ یک از نظرات .کامنت ها.تحلیل ها.انتقادات.پیشنهادات.حمایت ها .محکومیت .نیش وکنایه ها.طعنه ها ی شما برای بنده ذره ای ارزش و اعتبار نداردهمانطور که برای مسئولان ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
برای کدام‌مسول نطرات مردم ارزشی ندارد . پس بفرما برای چی و چرا بر مردم ریاست میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جنابعالی کی باشند که اینقدر به خودشون می نازند ؟
پراید صادراتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی مظلوم تر از مصرف کننده ایرانی هم وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کیفیت پرایدصادراتی باپرایدداخلی خیلی فرق میکنه
کشورهایی که نام بردید خواهان پراید هستند نگفتید به مبلغ چند می خرند؟ لطفا مطالب را درست و تکمیلی اعلام نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
در یکی از سایتهای عراقی دیدم که نوشته بود ۸۰۰۰ دلار
حالا یادم نیست که چه مدلی بود نو بود یا دست دوم
متاسفانه اظهارات سعید قاسمی نوعی گل به خودی و از حرفهای نسنجیده و بی مغز بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
بنا به تفسیر الله کرم گل به خودی نبوده وشاخ شانه کشیدن بوده.اگر تعبیر شما این شده بخاطر اینست که آقای سعید قاسمی موضوع را پیچیده مطرح کردند و گر نه موضوع ساده است یعنی شاخ و شانه کشیده.
البته آقای الله کرم نتوانسته اند خوب ماست مالی کنند که هیچ ،بلکه به ما فهماندند که داعش لایه های خوب هم دارد که مانند لایه های خوب طالبان که به ایران آمدند ،در آینده
جهت آشتی با دولت عراق و سوریه به تهران خواهند آمد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
میدونی است در رشته خودش نابغه است و یک مهندس بی نظیر بوده فکر کردی بی سوادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
گل به خودي كجا بود. سردار الله كرم هم به نوعي تاييد كردند. اينكه اين كار غلط بوده يا درست مطلب ديگري است. طبيعتا اينطور كه ايشان فرمودند انجام فعاليت نظامي در لباس نيروي امدادي كار پسنديده اي نيست چون باعث سلب اعتماد به نيروهاي امدادي در آينده مي شود. اگر هم روشن شدن موضوع عواقبي براي ما دارد بايد بپذيريم
ریا نباشد.
مردم بیشتر از دولت و مراجع به سیلزده گان کمک کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
الان اگر پرسش کنی میگویند برای تبلیغ بد نیست که گفته شود یعنی برای هر حرفی پاسخی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
چه دقیق
!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دولت و مراجع چه ربطی به هم دارن؟
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
انصاف وحق طلبی هم چیز خوبی است.ایت الله سبحانی خانه خودرا فروخته ووجه انرا به سیل زدگان اختصاص داده اند .متاسفانه درهیچ کامنتی به این اقدام انسانی وباارزش حتی اشاره ای هم نشده است حالا اگر یک سلبریتی یک اقدام کوچک هم دراینمورد انجان دهد چه غوغا وتبلیغاتی راه می افتد خداوند عقل وانصاف همه را زیاد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
میشه بفرمایید کدامین کار را شما ریا نمی دانید؟ به درون خودتان بنگرید. برخی انسانها که تصوری غیر از ریاکاری ندارند هر انسانی را مانند خود می پندارند و فکر می کنند همه آدما غیر از خودشان ریاکارند ای کاش آدمایی که سخن از ریا می گفتند معنای ان را می دانستند.
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
حاج آقا مبلغ چک را نگفتی؟
پس معلوم شد که سیاست فیلترینگ را اله کرمها تعیین‌میکنند. ولی باکی نیست خدا به فیلتر شکن ها برکت بده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چهل میلیون کاربر تلگرام ایرانی را طرف سه سوت قطع کنی میدونی یعنی چه حالا قطع اینستاگرام‌چند نفر اینقدر ناراحتی که نداره . ناراحتی مردم مهمتر نبود ؟ چی شد شنیدم بسمت تلگرام برگشتن .
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تا حالا اینستاگرام خوب بوده برای خودشان البته بدون ..فیلتر شکن الان شده دشمن ملت ایران
همام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
فیلترینگ مزایای زیادی دارد از جمله:
1- مردم با استفاده از آن احساس پیروزی می کنند و تخلیه روانی می شوند
2- کسب و کار فیلترشکن ها رونق می گیرد
3- علما با لحاظ آن احساس توجه به حرفشان می کنند
4- درامد مخابرات با افزایش حجم اینترنت مصرفی توسط مردم در اثر کاربرد فیلترشکن بیشتر می شود
5- سازمانهای حقوق بشری بیانیه میدهند که ایران دسترسی آزاد به اطلاعات را مسدود کرده و احساس حق به جانبه گی پیدا می کنند
6- آمریکا ادعا میکنه برای نجات مردم ایران تحریم و فشار را افزایش میده و خودش را معقول و منطقی و سیاستش رو توجیه میکنه
7- مخالفان داخلی هم میگن مدیران که تحمل چهارتا انتقاد رو در فضای مجازی
نداره
8- تنها ضررش متوجه کسانی است که از این طریق امرار معاش می کنند و اونا هم که اقلیتی بیش نیستند
امان از امثال الله کرم و سعید قاسمی. یکی حرف اونطوری میزنه، اون یکی توجیه و تفسیر می کنه. اینا کی هستن که می خوان مملکتو به زحمت بندازن. اینا اگه خیلی دوس دارن جنگ کنن، میدونن که خیلیا از جوونای برومند این مملکت بدون نام و نشان، رفتن و جنگیدن، شهید شدن و خبر عروجشون توی سوریه به ما رسید. حالا هم خیلیا مترصد فرصتن، ولی نه علنی. وقت جنگ علنی نیست الآن.
افسوس که برخی نمی دونم چرا همین مواقع حساس سر و کلشون پیدا میشه.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ممکن است اشتباهی در نظرات دوستان رخ دهد این را اسباب تخریب یزرگان دفاع نکنیم همه بخاطر سربلندی ایران اسلامی همراه باشیم یا علی مدد
على
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اين اقاى الله كرم كه اينقدر عاشق شهادت است چرا تا به حال به ارزويش نرسيده ؟!!خيلى كم كارى در اين بخش داشته و يا هميشه در نقاط فوق امن جبهه و پشت جبهه بوده ،
من در تابستان1357 خوابیدم و در فروردین 1398 بیدار شدم و به غیر از نبود دو سفارتخانه در تهران تغییر دیگری ندیدم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
خودت را مسخره نکن. پس در خواب نوکری آمریکا میکنی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
تو گوشم داره هندس فری لب کارون میخونه . یکبار دیگه بگو چی گفتی
ناشناس
| France |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
عالی بود عالی.ولی علتش بنظر من؛.چون مردم یک کشور بسختی تغییر میکنند.خصلتهای ما ایرانیها تغییر نکرده.دنبال نفع شخصی و پارتی بازی و رانت خواری و جمع شدن دور مرکز قدرت برای منفعت خودمونیم.کشور هم که هیچ
ناشناس
| France |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
کورش هم اگر سر برمیداشت همین را میگفت.خداوند سرزمین مرا ازحمله دشمن خشکسالی و دروغ محفوظ بدارد.امروز هم باید همین دعا را بکند چون مردمانی هستیم که ....ترینمان میشود اقای....نماینده مجلس که هر روز یک دروغ جدید اختراع میکند وهر روز بک دستگاه و اداره و دفتر باید سخنان ایشان را تکذیب کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
برای عوض کردن فرهنگ یک ملت در شرایط عادی نه جنگ باید صد سال تلاش کنی البته اگر فرهنگی که مردم دترند درست باشد که اصلا امکان‌تعییر وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
200 کیلومتر مترو از کجا اومده
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تعامل با دنیا و قدرت های برتر اقتصادی و نظامی نوکری نیست .شناختن حق و حقوق ملت و استفاده بهینه از آن است
پمپئو می گوید: خدا شمارا برای ما حفظ کند
مردم دیگه پول برای کمک ندارند حالا دیگه نوبت آقایون شده دست به جیب شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
یعنی شما هم کمکی کردی؟ نمی دانم ولی نوشته ات که نشون نمی ده!
دلار بیا پایین، بشو 10 تومان لطفا
خسته و گرسنه ام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
من بر عکس تو گرسنه بیکاری و آزادی هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
من فقط کنسرت می خوام.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
گرسنه یک جو عقل در تعهدها هستم.
در سیل اخیر خبری از کمک رسانی پزشکان نبود. آیا دلیلش حضور آنها در سفرهای خارجی بود؟ گویا سفرهای خارجیشان تا اردیبهشت طول میکشد و پس از آن دوباره برای پر کردن جیبها باز میگردند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
چه انتطارهای بیهوده ای از اقشار جامعه دارید کمک کردن مردم و اقشار مردم زورکی هست یا دل بخواهی هست . بجای اینکه پول های تریلباردی وحشتناک پول نفت و مالیات و گاز و اب و برق فقط عوارص ان چقدر هست با دو ریال عوارض راه و راه اهن‌ایران ساخته شد . چرا همین‌پول های و کسورات تلفن برای مردم‌خرج‌نمیشه .پول تولید چهار میلیون‌خودرو در سال و صادرات ان و فروش داخل و بیمه خودرو ها کجا خرج میشه باز دست بسوی مردم‌دراز کردن درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
پزشکان هم زحمت خودشان‌را میکشن . در طبابت هم بجای دو قطه یا دو تا داروی با اسامی مشابه اشتباه کنی خیلی خطر افربن هست . من نطرم این‌هست به چند قشر نباید انتقاد کرد باید اگر مشکلی هست از طریق وزارتخانه پیگیری سود اولی معلمان . پزشکان . محیط زیست . پرستاران . آتش نشانان . پلیس . نیروی انتطامی . بقیه سیاسیون را باید حرف های خیلی خیلی یخنوری میکنند باید گیر داد مثل ازغدی که من ۷ سالم بود تو تلویزیون بود و تا حالا هم هست
آخرش قیمت پراید صادراتی چند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اگر امروز دولت بگوید قیمت و نرخ دلار ۴۲۰۰ باشد همان ۲۲ میلیون اب میخورد اما وقتی دلار قیمتش سه برابر بصورت عیر واقعی اعلام‌کنند میتواند تا دویست میلیون هم برسد چون با ابزارهای اقتصادی وقتی سو استفاده سیاسی بشه نتیجه بهتر نمیده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
به مردم چه مربوطه !؟
مگر مردم باید بدانند !؟
ناشناس
| France |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اونور اب که مالیات رو خودرو نمیبندن فامیل بنده سوناتا خریده ۵ سال کار کرد به ۵۰۰۰دلار..دیگه شما خودت حساب کن پراید رو چند باید بدن که بفروشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
سوری ها دو چیز را تا حالا مجانی گرفتند یکی نفت دوم‌پراید
من یک پزشک عمومی هستم و درسته که کرایه نشین هستم و خودروی شخصی هم ندارم اما 50 درصد از کارانه 150 میلیون تومنی را که ماهانه دریافت میکنم به فقرا کمک میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
هر شب اراجیف زیاد میگی ولی راه حل نداری . من هم‌به پزشک ده سال پیش زیر میزی برای جراحی دادم‌ولی راه حلش چیست . بجای حرف تکراری راه حل بده برو سرچ‌کن ممالک دیگر در بخش بهداشت و درمان چکار کردند . این حساسیت های شما و من بخاط این هست که خود مسئولان من و شما را در سطح پایین‌جامعه نگه داشته یا با شعارهای دهن‌پر کن زیاد داده اند که اگر کسی ثروت زیاد داشته باشه در انطار عمومی ژشت جلوه کنه .
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
تابناک جان چه سری هست که کامنت های مشابه این فرد رو زیر تقریبا تمامی خبرها منتشر می کنی ولو هیچ ربطی هم به مطلب نداشته باشد. از سایت تابناک انتظار داریم حرفه ای تر عمل کند و الا شایبه بوجود می اید که فرد کامنت گذار یکی از کارمندان سایت تابناک هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
دعا میکنم هیچوقت مریض نشی که گیر پزشک بیفتی چون اگر به ناحق گفته باشی دارو شربت اثر نخواهد کرد
جناب نعمت بخش بفرمایند چند دستگاه پراید به مصر صادر فرموده اند، آمار بقیه کشورها پیش کششان
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
مسئولین اگر یکی دو تا بشود می گویند صددرصد افزایش پیدا کرده. دوروغ هم نگفتند.
کار بسیاز زیبایی که جای تشکر ویژه داره سپاس اقای سبحانی به عنوان یک خوزستانی
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کل پول حونه کلنگی که ارزشش هم ممکن است خیلی پایین بوده باشد را به سیل زدگان ندادن و نگفتن اصلا چقدر کمک کرده شاید چند ملیون تومن
آقای الله کرم و شما آقا سعیدتون خوب دارید آسیاب دشمن را میچرخانید
خوب اینایی که هدفشان جنگ است تشریف ببرن صحرای نقب و علیه آمریکا و اسراییل بجنگن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
انها نمیرن میخوان زمین بازی توپ و تشر در ایران را انتخاب کردند . خسارت مالی و فقر و بیکاری و گرانی افسار گسیخته هر چهار سال ارمغان چنین سیاستی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
برخی ذره ای مسلمان نیستند چون حتی به اصول اولیه اون هم عمل نمی کنند
یکی یه حرفی میزنه، زندست،یکی دیگه میاد نفصی میکنه !!!!!!
اظهارات نسنجیده سردارقاسمی مبنی براینکه درپوشش کمک رسانی وامدادرسانی عملیات نظامی انجام میدادند اقدام آمریکا در تروریست شناختن سپاه پاسداران را تایید نمود و دنیا به ترامپ حق داد
یعنی نشد در این جناح های سیاسی یکی یک اشتباهی بکنه و همفکرانش توجیه نکنند
بازگشت بازنشستگان یعنی دهن کجی دولت به مجلس و ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
این افراد سفارشی هستند اگر دوباره سر کار نبرند برای دولت درد سر درست میکنند این افراد را در شبکه سه دعوت میکنند و میگویند هر چی میتونی دولت را بکوب .‌
کشور اگر بر اساس قوانین اداره می شد که وضعیت مردم این نبود، بعضی‌ها با دوتا گلدان جابجا کردن در حال بازنشستگی دوم خود در محل کارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
علامت پولداریش است.
شکرخدا یک نفر سازمان ملل را هم خوانده است، فقط نمی‌دونم تا کجا خونده که وضعیت اینجوریه!!!
برو خودتو رنگ کن جناب دبیر انجمن خودروسازان . پراید رو همین الاآن داری 10 میلیون تومن صادر میکنی همه هم میدونن
اقای الله کرم.....ماله کشی نکنید...............
جناب آقای الله کرم ماست مالی میفرمایید . کعبه آمال شما هر جا که باشد حق ندارید خصوصاً در شرایط حساس کنونی با حرفهایتان خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست کنید . از جنگ که می گویند هم منظور توپ و تفنگ و اینجور چیزهاست نه تحریم و اونجور چیزها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
چند شب پیش نگفتم که در دمکراسی یک فرمولی هست که یک فرد سیاسی حق ندارد سالها در مناصب قدرت نقش بازی کند . برگردید چند شب پیش در باب مزایای دمکراسی گفتم‌که یکی از صد محاسنی که دمکراسی داد همین هست که اگر مسول سیاسی مشکلی یا ایراد اخلتقی یا چالش سیاسی داشت با کنار رفتن از قدرت و ثروت مشکلات دیگر بمردم بر نمیگردد و با خروج ان فرد که خانه نسین‌میشود مشکلات مردم کمتر میشود
پس القاعده هم خوب و بد دارد ما نمی دانستیم. اصلا ما نباید از مغزمان استفاده کنیم هر چه آقایان گفتند دربست قبول کنیم. این طوری بهتر نیست!!!؟ مغز. راآکبند ببریم زیر خاک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
القایده خوبش همانی هست که سنگسار میکند ولی گردن نمیزند
امنیت ملی را به خاطر می اندازند و بعد توجیه می کنند !!
از وقتی که یادم هست تو این کشور یک روز خوش نداشتم.

البته یه عده خوب دارن میخورن مثل مسئولین، پزشکا، پرستارا، کارکنان شرکت نفت، مدیران ادارات دولتی، معلم ها و کارمند های وزارت خانه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
دیگه کیا؟ حداقل اسم شغل هایی رابگو که حقوق آنچنانی دارندد نه اینکه هرکس که کارمند دولت است را اسم بردی مثل معلم ها با حقوق دومیلیونی که تقریبا حداقل قانون
..... کاراست. و
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
معلم ها کمتر از 7 میلیون نمیگرن تازه 5 ماه از سال تعطیلن و کار خیلی راحتی هم دارن و دولت با انواع بسته ها از اونها حمایت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آبدارچی یک سرکت دولتی از مهندس یک شرکت خصوصی دریافتیش بیشتر است
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
بعضی ها از بدبختی جنون گرفته اند معلم هفت میلیون حقوق می گیرد خدا عقل بدهد
۸۰۰ملیون تومان کمک طلاب؟فکر کنم باهاش بشه ی واحد اپارتمان ساخت.بیا ببین بقیه اقشار چجور کمک میکنن و شما پوشش نمیدید یا حتی اون قشر رو میکوبونید.اونوقت ی واحد اپارتمان رو چجور تو بوق میکنید
تو رو جدتون کمتر بوق بزنید
احد شاه قاجار نقل قول زیبایی داره که باید آن را با طلا نوشت

ایشان فرمودند

«اگر در سویس کلم فروشی کنم بهتر است تا در چنین مملکتی پادشاه باشم.»

یک کشور را مردم آن میسازند و نه حاکمان آن

سرنوشت هر انسانی در دستان والدین اوست. وقتی والدین به خاطر چند برگ کوپن، چند قوطی شیر خشک زاد و ولد میکنند و از دولت انتظار دارند تا آینده فرزندان آنها را تامین کنه نتیجه ای بهتر از این حاصل نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
نقل تاریخ هست که احمد شاه وقتی ۱۲ سالش بود از شهر ری رو کالسگه با گریه و زاری که میکرد با نصایح به کاخ شاهی بردند ولی چهار سال جانشین داشت حالا شما حساب کنید ما مردم چه سرنوشتی داریم از انطرف فردی با این سال و دوباره افرادی با سنین خیلی بالا مسئول هستند این اختلاف سنی با این جمعیت تحصیلکرده چگونه قابل جمع هست .
مسئولان باید واتس آپ و اینستا را هم فیلتر کنند که دیگر چیزی به اسم فضای مجازی بدون فیلتر باقی نماند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
من نطرم این هست که حالا مسولین کشور را از شبکه هاب بین المللی حساب ها را میبندند کل اینترنت بین المللی را قطع کنند . دیگی برای او نجوشد همان بهتر که کل اوجاق خاموش شود
ناشناس
| Italy |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اقایان اگر میتوانستند زمان را به دویست سال قبل برمیگردانند تا حتی تلگراف هم نباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دیشب تمام افراد و مسولین که حساب کاربری در اینستاگرام بسته شد به تلگرام تشریف اوردند . من به انها خوش امد گویی و خیر مقدم عرص میکنم . خیلی خوش امدید
تویتر تا حال برای ما فیلتر بوده و هست برای آقایان آزاد -
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
من از همین سایت درخواست میکنم که از طریق توییتر تمام‌حسابها و کاربری های مسولین بسته شود وقتی ما کاربران حضور نداریم چه فایده دارد . وقتی ان فصا فقط برای کسانی هست که با هم درگیری سیاسی دارند و هیچ دردی از مردم بکار نمیاید هر چه زودتر از طریق خود توییتر ببندد
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آخه اطلاعات شخصی ما بسیار مهم تر از مسئولین است و نباید دست اجانب بیافتد.
اگر اطلاعات شخصی صاحب منصبان دست اجانب و دشمنان بیافتد طوری نیست.
لذا اگر ما مردم دسترسی به فضای مجازی نداشته باشیم امنیت بیشتری داریم و مسئولین در آرامش بیشتری به امور میپردازند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هموطن تويي كه حرف خوب ميزني چرا الان آمريكا زندگي ميكني
تشريف بيار تو كشوري كه ميخواي تو دهن هم وطنت بزني
هم وطن امروز روز انتخاب است. یا جبهه حق یا جبهه باطل
ما ولی فقیه را به لقمه نانی نمیفروشیم. هر کسی ناراضی است برود. ما امت حزب الله تو دهن آن هم وطنی میزنیم که بخواهد مشکلات اقتصادی و طبیعی را به خدای نکرده استغفرالله به ولایت فقیه ربط بدهد. اخیرا شنیده ایم برخی به حضور حشد اشعبی و فاطمیون خرده گرفته اند؟؟؟ غلط کرده اند؟ به والله قسم آن ها بیشتر از این آب و خاک سهم دارند تا آن ضد انقلابی که نان انقلاب میخورد و پرده دری میکند

خواهشی که از برادران و خواهران حزب الله دارم این است که بیشتر زاد آوری کنند. و خواهشی که از مسئولین دارم اینکه جلوی خروج گمراهان را باز بگذارند تا این ممکلت یه دست ولایی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
این نصیحت به بابا کردی یا نه این نسخه را برای
مردم میپیچی
ناشناس
| Italy |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جناب حاج منصور کشور ایران ارث پدری شما و امثالهم نیست که دستور اخراج میدهید بهترین جوانان این سرزمین شهید شدند تا کشور دست بیگانگان نیفتد شما اگر اصالتآعراقی و عاشق عراق هستید تشریفتان را ببرید همان جا چون ایران مااااااال ایرانیهاست
ناشناس
| Italy |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
از کلمات قصار و ادبیاتی که به کار برده ای معلوم هست معرفتت در چه حدی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اولا ادبیاتت را درست کن .دوما ق رار نیست به هر کس چون تو نمی اندیشد انگ گمراه و فلان و بهمان بزنی.طرف مقتبل هم می تواند به تو بگوید کوته فکر متحجر..پس اگر حقیقتا و نه اسما مومنی به فرمایش پروردگار در قران عمل کن و مودبانه و به نرمی سخن بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دوست من با ایجاد جبهه ی خوب و بد در نظر بعضی ها نمیشه کشور داری کرد.هر کسی با هر عقیده ای محترمه
و هم وطن و ما حق نداریم چون مثل ما فکر نمیکنه حذفش کنیم.
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
حاج منصور خودت کجا تشریف داری؟ اسراییل؟
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
احسنت!
حسین
| United States of America |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چرا ملت برن شما و دوستانتون تشریف ببیرین لبنان که نزدیک هم باشین به دشمنانتون و مردم ایران هم هزینه ی تخیلات رو ندند
ناشناس
| Australia |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
برو تو مملكتي از اين حرفها بزن كه مال بابات است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تابلوست که ولایی نیستی
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
از کیسه خلیفه می بخشی؟اینها همونهایی هستن که 8 سال ایرانیها رو قتل عام کردن اینها تاج سرت شدن/از این آب و خاک بیشتر سهم دارن؟نظرت چیه خودت بری از اینجا؟برو تو عربستان و عراق و سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
برو
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آقای به اصطلاح حزب الله.با این سخنانت آبروی هرچی حزب اللهی رابردی.فریادت را برسر کسانی بفرست که باعث سست شدن اعتقاذات مذهبی مردم شدن آن هم با اعمالشان.پیشانی هایشان جای تربت امام حسین ,ع ولی اعمالشان در رشوه خواری اختلاس راتت خواری فامیل بازی روی زندگی ودین وشرف مردم را به بازی گرفتندوهمینان باعث بدبینی مردم میگردد.صحبت از حشد الشعبی وفاطمیون کردی بدون انکه بدانی در هشت سال جنگ با عراق سربازان وافسران عراقی چه جنایاتی کردند هنوز بعد از اینهمه سال روزی نیست که مین های عراقی کاشته شده در نوار مرزی جوانان خیلی بهتر از من وتو را شهید میکند.هنوز خاطرات این فجایع از ذهن مردم کشورمان خارج نشده. این اعمال من وتوست که مردم را به همه کس وهمه چیز بدبین میکندما ادعا میکنیم شیعه مولا امیرالمومنین ع هستیم ایا تونستیم رفتار وکردار مولا را در هر زمینه ای مخصوصا عدالت ومحافظت ایشان از بیتامال را رعایت کنیم؟بحث لقمه نان نیست بحث عدالت اجتماعی است.با این شیوه حرف زدنت امثال تو بیشتر از ضدانقلاب به به اعتقادت مذهبی ورهبری کشور لطمه میزنی.توهین کردن اسان است.الله تعالی من وشما را به راه راست هدایت کند.
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
.بهتره راه را برای ولایی ها باز بگذارند
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
میشه با دید طنز هم به این نظر نگاه کرد.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هم و طن عزيز تويي كه مخالف خود رو به مرگ حواله ميكني. بويي از آزادي نبردي
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
یعنی خواب مکزیک را برایمان دیده ای
سروراشونو منتقل کنن تو ایران که لابد هر وقت شما دلتون خواست تعطیلش کنید یه برنامه ورزشی ۹۰ رو تعطیل کردین
باید اینستاگرام‌مسدود شود چون نباید دیگران هم‌استفاده کنند ..... چه ربطی به ملت دارد . این همه ملت در شبکه های مجازی فعالیت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
چند میلیون نفر کاربر که عده زیادی در این وضعیت اقتصادی از این طریق کسب درامد میکنندباید محروم شوند کمی هم به مردم ایران فکر کنید
ناشناس
| Italy |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کلآ در این کشور همیشه منافع ۹۶ درصد فدای ۴ درصدی ها شده
باتصویب fatf .توسط مجمع دلار سقوط خواهد کرد و به ۱۱ هزار میرسه ، هرچند با این حماقت امریکا بعید میدونم مجع بخاد تصویب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
الان مثلا 11 هزار تومن خیلی خوبه؟باید زیر 5 تومن بشه که هیچوقت نمیشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چطوری دلار سقوط میکنه با این دشمنی که امریکا داره می کنه اخه چطوری بر چه اساسی همین جوری حرف میزیند برجام یمگفتید میشه هزار تومن سند مدرک بیار چطوری قرار اروپا بهتون دلار بده برعکس دلار تا چهل هزار تومن بالا میره چون همه گلوگاه را می بندن
اقای الله کرم اگر اینقدر مایل به شهادت بودید و هستید چرا اسمتان جزو شهدای حرم نیست ؟یا شما هم مثل هر بار خواستید سوار اتوبوش سوریه بشید پنچر شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
الان‌بپرسی میگویند سعادت نداشتیم . هر چیزی سعادت میخواهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
احسنت
من سخن الاه کرم را دو بار خواندم . چیزی دستگیرم نشد القایده لایه های دارد .داداش . یکی منو روشن کنه اصلا چی گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
بعضی وقت ها هدف گوینده این نیست که شما چیزی بفهمی بلکه هدف اینه که اونقدر گیج بشی که از خوندن پشیمون بشی و عطای فهمیدن را به لقایش ببخشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تو ول کن خود توجیحی بود!
وقتی تو صدا و سیما اینقدر وقیحانه به رای و نظر مردم توهین میشه و خیلی راحت روحانی تهدید به قتل و کودتا میشه، دیگه چه انتظاری از روحانی و خاتمی میتونید داشته باشید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
الان اگر احمدی نزاد بود یه چیز دیگه می گفتید
جناب الله کرم تو که آروزی شهادت داشتی چرا تو این ۸ سال جنگ سوریه ۸ دقیقه نرفتی جنگ و مدافع حرم بشی ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چرا در جنگ 8 ساله شهید نشده؟اونجا هم پشت جبهه بوده
ملت بد جوری عصبی شدن امروز دو نفر تو خیابون بخاطر یه بوق زدن نزدیک بود شکم هم رو سفره کنند ؟! پیاز ۱۳ هرار تومانی با ملت چه کرده ؟! خدا به همه رحم کنه ؟!
اگرهدفتون شهادته خب راهش وجودداره.مدافع حرم بشید.چرامردم و....فرض میکنید؟
آقای الله کرم ، آمد ،دماغش را پاک بکند ، زد چشمش را کور کرد ؟ بیچاره به مردم ایران ،بیچاره به خودم که بیش از سی وسه سال است زجر بمباران کرمانشاه را میکشم ،آنهم بدون هیچ چشم داشتی و مزایایی ؟،، بقول معروف ،چه فکر میکردیم ؟‌، و چه شد ؟،،.
اقای الله کرم تو که بدترش کردی
بخدا حرف نمی زدی خوب بود
تو با این حرف هات سنخنان حاج سعید را تایید کردی
۸ یورو *۱۵۰۰۰ = ۱۲۰میلیون الله و اکبر چرا تو ایران ارزون گرون کنید
ولی حقوق سه ماه اونا پول پراید و برای یه کارگر ایرانی ۱۲۰ ماه
۱۲۰ تقسیم ۵۲
حدودا ۲ سال و نیم اگه از گرسنگی نمی ریم
یه پراید میخریم
اینستا .صفحه مقامات رو بسته حالا میخوان برای کل مردم فیلتر کنن .انشالاه ترامپ صدا وسیما رو تحریم کنه تا اونا هم برای مردم فیلتر کننن از این صدا وسیمای میلی راحت بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
احسنت
شبکه‌های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوء استفاده می‌کنند

البته منظورشون منافع آقایون هست وگرنه فیلتر کردنش به ضرر منافع مردم هست.
راست مگن پراید صادر میکنن اما دم براشون میزارن تا بعنوان فرغون ازشون استفاده کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
پراید که صادر میکنند رادیو ضبط و بعصی آپ شن را لابد نداره که در عراق ارزلنتر میخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
پراید زیر نظر اصلاح طلباست چون هیچی نمیگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کلی خندیدم. دمت گرم
همه میدونتد حرفهای امثال قاسمی و حسن عباسی هیچ ارزشی نداره و بیشتر جنبه عقده گشایی یه طیف تندرو علیه ملت داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تو خودت عقده ایت هستی که به هیچ جا نرسیدی
درخبرها آمده بودکه سوریه مشکل سوخت داره . سهمیه بندی بنزین هم در همین راستاست احتمالا . جانم فدای سوریه و لبنان و یمن و پاکستان وعراق و .... گور بابای مردم ایران ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
اخ گفتی دلم برای مردم لبنان تنگ شده چند مدتی هست ازشان خبری ندارم اخبار کمتر بهشان میپردازه احی برادران و خواهران‌منکدر لبنان ودر سواحلش چی میکشن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
امریکا هم مشکل سوخت داره اروپا هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دانش آموز که بودیم یه سرود بود می گفت جانان من اندوه لبنان کشت ما را
من با اینکه بچه دبستانی بودم و ساکن اهواز با خودم می گفتم عراق که داره ما رو میکشه دیگه چرا باید لبنان هم ما رو بکشه
الان بعد از ۳۰ سال هنوز نفهمیدم چرا اندوه لبنان میکشت اونها رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
واقعیتی که کسی نمیخواد قبول کنه اینه که آرمانهای دینی نقطه مقابل منافع ملی هست مثل دو دو تا چهارتاست و مثل خیلی بدیهیات دیگه انکار میشه
الله کرم چرا سوریه تشریف نمی برند تا شهید شوند برای شهید شدن راههای زیادی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
ماهم دعا می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
سوریه دیگه جزوی از خاک ایران بفهم
دعا میکنم چاه های نفت ما خشک بشن . از دست این نفت راحت بشیم . زمین ترک بخوره نفت بره جای دیگه . کودتا گفتند بر سر نفت بود و حالا هم‌که نفت کمال و تمام در دست خود دولت ایران بود باز دردی از مردم دوا نکرد و حالا هم دیگه صادراتش کند شده و بدتر . آقایان سیاسی و انقلابی از من به شما نصیحت دست از دشمنی بردارید .‌باور کن دو نالکس پیاز و سیب زمین و گوجه خریدم شده ۶۸ هزار تومان . بسه دیگه مردم فقیر را پیش زن و بچه هایشان خجل نکنید .
مردم از خرید دلار خودداری کنند چرا که یکی از همکاران پول فروش خونه اش را دلار ۲۰ هزار تومانی کرد ۶ ماهه هم خونه رو از دست داد و هم ۷۰۰ میلیون تو ضرره و زندگیش از هم پاشیده ؟ این ۴ روز عمر اصلا ارزش استرس و فشار روحی نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
حماقت حد و مرزی ندارد! دلار بهتر است یا ملک؟! به نمودار های 25 سال گذشته نگاه کنید متوجه میشید!
به شدت از نوبخت و بطحایی ناراضیم و یکی علل کاهش محبوبت روحانی همین نوبخت و واعظی هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
روحانی یعنی نوبخت واعظی و نوبخت واعظی یعنی روحانی
یک سووال: با فیلتر اینستا چه چیزی یا مشکلی حل می شود؟ کمی فکر کنید بعد حرف بزنید آغای الله کرم
کشته مرده کنایه عباسعلی به مایک شدم!
احمدی نژاد و عشقه.
این مرجع تقلید محترم چند تا خانه دارن و میزان موجودی حسابشون چقدره؟
تابناک انچنان در مورد فروش خانه مرجع تیتر زدی که انسان فکر مبکند ایشان با این کار حالا بیخانمان و یا اجاره نشین شده اند ۰
چرا هرجا که نام مسئولی از سایتهای فضای مجازی حذف میشود آقایان از طرف مردم تصمیم میگیرند که آن سایت را فیلتر کنند ؟
کمک آیت الله سبحانی ریا نشه،
آبت الله بفرمایند آن خونه قدیمی با چه پولی خریداری شده،
ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟ خب معلومه به قيمت خون مردم
به شما نمیاد علاقه ای به نوشیدن شربت شهادت داشته باشید.
خیلی جالبه که از یه مجری ورزشی بیشترازاینکه ورزشیها حمایت کنند سیاسی ترین افراد حمایت میکنند!!! آقای فردوسی پور وامدار کدام سیاستمداران!!!؟؟؟
منظور یکی از خانه ها است دیگر!!!!!!
متاسفم به لحن صحبت اون اسطوره فوتبال !بهتر نمی تونی صحبت کنی ؟ واقعا کسی نیست به این مسایل حساس باشه ، جوون ونوجوون این مطالب رو می خونن واز ایشون الگو می گیرن !
وقتی اظهارات سعدی قاسمی تکذیب می شود نتیجه می گیریم که سعید قاسمی یا دروغ گفته است یا آلزایمر دارد و نمی داند چه می گوید اگر چنین است چرا تریبون به این فرد داده می شود؟
پراید به عراق 4 میلیون به ایرانی زحمتکش .بی پول 40 میلیون فرق معامله همین است..عزیز از تر ازجان عراقی ها هستند
سعید قاسمی با این حرف هایش ایران را آباد کرد. اگر فرد دیگری این حرف ها را زده بود، قطعا به شدت با او برخوردار می شد. اما کسی که همیشه سردار خطاب می شد، حالا بازنشسته سپاه خوانده می شود. به نظر من حسین الله کرم خیلی بدتر از سعید قاسمی نباشد، بهتر از او نیست. اینها باید بایکوت شوند چون برای مردم هزینه می تراشند. کافیست آمریکا به صحبت های سعید قاسمی استناد کند. هم پنبه هلال احمر را زد. هم تلویحا به رابطه با القاعده. حقش است پمپئو پیشانی سردار یا همان بازنشسته را ببوسد.
دنیای کامنت ها دنیای سیاهی است. به برکت فضای مجازی چند نفر معدود ضد انقلاب می توانند روح یاس و نا امیدی بدمند و دنیا را تاریک جلوه دهند. قلم به مزدهایی که لجن پراکنی را به عنوان رسالت انسانی خود در این چند روز کوتاه عمر انتخاب کرده اند به سادگی مانور می دهند و تازه فریاد هم بر می آورند که آزادی نیست.
ما در یک رشته تولید در دنیا رشته اول را داریم. تولید کلمات.
بعصیها به کلمه آذربایجان و ترکیه حساس هستند و لی مجبوری قبول کنی که خیلی جلو زدند
آخه خداییش درجه و لفظ سرداری چرا باید اینجوری حراج بشه
ازهمه خنده دارترتوجیه سخنان سعیدقاسمی توسط الله کرم بود واقعا مسخره بوئ
سلام .تیتر غلط نزن بنده خدا گفته خانه قدیمی داشتم فروختم مبلغی از پول را جایی خرج کردم مابقی را به سیل زدگان دهید.
ضمن تشکر ازمرجع عالیقدر تشیع که بااین کار نمادین مردم را تشویق می کندتا به کمک سیلزدگان بشتابند.اما بایدسوال کرد ایشان با فروش این خانه الان کجا زندگی می کندیعنی غیرازاین خانه منزل دیگری نیز دارند یا اینکه الان اجاره نشین هستند که اگراینگونه باشدظلم آشکاری درحق خود ودیگر اعضای خانواده کرده اند.حتی به لحاظ حقوق ارث نیز جایزنبوده است.لیکن امیدوارم اینگونه نباشد ویکی ازخانه های خودرافروخته باشد.البته طبق نقل قولی که ازایشان شده گویا همین طور بوده وایشان خانه یی قدیمی داشته اند که مبادرت به فروش کرده است.
من از یک عراقی درسال 90 زمانی که پراید در ایران 8 میلیون فروخته میشد پرسیدم . گفت عراقیها اگر قیمت پراید بیشتر از سه میلیون تومانباشد عمرا ان را بخرند.
قدیما می گفتند توی اسلام به شدت سفارش شده آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند
حال که مسئولین فیلتر و محدود شدن رو در شبکه های اجتماعی نمی پسندند برای ملت هم نپسندند
توی کشورهای دیگر فرقی نمیکنه آمریکا چین ترکیه وقتی یک کالا صادر میشه فورا همون لحظه تمام مالیاتش رو به تولید کننده میدن و برای همین اون جنس ارزون تر از بازار داخلی فروخته میشه.
ولی ما چقدر از نظر فرهنگی عقب افتاده هستیم که حتی به قیمت برابر با بازار داخلی هم معترض هستیم. جنس خارجی میخوایم که ارز آن تبعا باید از همین راه وارد کشور بشه. به کاهش ارزش پول اعتراض داریم در حالی که یک راهش ورود ارز و جلوگیری از خروجش هست و خلاصه هم خر را میخواهیم و هم خرما
متاسفانه سعید قاسمی اولین بار نیست که دروغ میگوید و حقیقتاً کلمه سردار برای ایشان باعث آبروریزی است و دوستی افرادی مانند ایشان همان دوستی خاله خرسه است.
متاسفانه دروغگویی های ایشان در برهه ای افرادی را خوش می آمد ولی بارها ایشان از رشادتهای خود در جبهه جنگ تحمیلی سخن گفته بود که تمامی توسط رزمندگان منطقه رد شده بود و حتی میدانیم ایشان برای شرکت نکردن در عملیات همیشه خود را به مریضی زده یا اینکه نیاز مبرم به مرخصی داشتند.
حالا 500 نفر بیان سنگ حاج سعید رو از چاه دربیارن
آقای الله کرم چرا خودتان می خواهید اینستاگرام را فیلتر کنید از مردم ایران بخواهید در حمایت از سپاه اینستاگرام را تحریم کنند
این مرجع تقلید خیر و بخشنده خانه را شخصاً خریده بود بهرحال خدا خیرش دهد
آقاي الله كرم عزيز تاريخ خدمات جنابعالي و امثال آقاي قاسمي و دگر نيروهاي مرتبط با ستاد جنگهاي نا منظم در دوران دفاع مقدس را فراموش نمي كند لكن صحبت هاي آقاي قاسمي در اين مقطع از هدف گيري سپاه بعنوان سازمان تروريستي توسط آمريكاي جنايتكار به نفع كشور و سپاه اين ارگان جان بركف نبود و ثانيا با بي اطلاعي و به اشتباه جمعيت هلال احمر را پوششي براي حضور و اهداف سپاه در ماجراي بوسني توصيف نمود كه ميتواند به تامين خوراك تبليغاتي رسانه هاي جيره خوار كاخ سفيد تبديل شود و ثالثا سهم كوتاهي صدا و سيما كه با بي تدبيري خود اينگونه موارد خلاف واقع را بر روي آنتن مي برد قابل چشم پوشي نيست . در پناه حق باشيد .
باسلام خدمت هموطنان عزيز
مرجع خونشو فروخته مردم زندگيشون رفته اگر مي خواستد بايد پيش خدا مي ماند بهتر تا بازگو كنه
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفت: اظهارات آقای سعید قاسمی درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جنگ بوسنی شخصی و فاقد اعتبار است.

آقای شریف،
توقع شنیدن چنین فرمایشی از زبان شما نمی‌رود زیرا اظهارات اشخاص تنها منبع کشف حقیقت می‌باشد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها