بازدید 22362

مراحل تعویض درب ساختمان با درب‌های ضد سرقت

کد خبر: ۸۹۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 17 April 2019

شرکت درسام تولید کننده درب های ضد سرقت و درب های داخلی ساختمانی می باشد که در سالیان اخیر بدلیل تقاضای مشتریان اقدام به تعویض درب های واحد های مسکونی به درب های ضد سرقت کرده است.

مراحل تعویض درب های واحد قدیمی با درب ضد سرقت

  1. متخصصین شرکت درسام جهت اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت به منزل مسکونی یا اداری مراجعه می کنند. اندازه گیری بر دو روال انجام می شود و مراحل تعویض بصورت کامل برای مشتری بیان می شود. در صورتی که عرض داخل چهارچوب در قدیمی کمتر از 105 سانتی متر باشد چهارچوب فلزی قدیمی به استفاده از دستگاه فرزش بصورت یکجا برش داده می شود و چهارچوب جدید درب ضد سرقت جایگزین چهارچوب قدیمی ساختمان می شود. در روش دوم در صورتی که عرض داخل چهارچوب بیشتر از 105 سانتی متر ، چهارچوب جدید بر روی چهارچوب فلزی جوشکاری می شود. در هر دو روش ابعاد درب بصورت سفارشی ساخته می شود و با توجه به مدل درب ضد سرقت درخواستی تحویل بین 24 ساعت تا 7 روز کاری بطول می انجامد.
  2. مرحل دوم پس از نصب چهارچوب درب ضد سرقت جدید، پشت چهارچوب بتن ریزی انجام می شود. از مصالح ساختمانی سیمان و ماسه برای این امر استفاده می شود. متاسفانه در بیشتر شرکت ها دیده شده است بتن ریزی پشت چهارچوب انجام نمی شود که این روش طبق اصول ساختمان سازی نمی باشد. خالی بودن پشت چهارچوب علاوه بر انتقال سرما و گرما باعث مقاومت پایین چهارچوب در مقابل دیلم اندازی دزدها می باشد.
  3. معمولا در مراحل تعویض درب قدیمی با در ضد سرقت ، پس از نصب درب ضد سرقت نیاز به روکوب های چوبی هم در قسمت نما و هم پشت چهارچوب می باشیم. روکوب های نما و پشت درب متناسب با ابعاد مورد نیاز توسط سرپرست نصاب به شرکت اعلام می شود و نصب روکوب پس از خشک شدن بتن پشت چهارچوب انجام می شود.

شرکت درسام با بیش از یک دهه فعالیت درب زمینه تولید در ضد سرقت و داخلی و بکارگیری نصاب های حرفه ای توانسته است خدمات مطلوبی را برای مشتریان خود انجام بدهد. برای مشاهده مدل های جدید درب های ضد سرقت درسام می توانید به سایت این شرکت مراجعه بفرمایید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر