بازدید 4544

ادعای نتانیاهو درباره پیام‌های تبریک سران عرب

کد خبر: ۸۹۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 17 April 2019

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پیام تبریک‌های بسیاری از سران عرب پس از انتخابات اخیر داشته است.
«نتانیاهو» می‌گوید سران عرب پیروزی‌اش را تبریک گفته‌اند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پس از نتایج انتخابات اخیر در این رژیم، پیام تبریک‌های بسیاری از سران کشورهای عربی دریافت کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، نتانیاهو در جشن حزبش «لیکود» به مناسبت پیروزی در انتخابات گفت: این هفته پیام تبریک‌های بسیاری دریافت کردم اما آن چیزی که به صورت ویژه باعث شد من هیجان‌زده شوم پیام تبریک‌هایی بود که از سران کشورهای عربی و اسلامی دریافت کردم.

وی ادامه داد: من از یک یا دو رهبر (کشور عربی) حرف نمی‌زنم منظور من تعداد زیاد است. من ایمان دادم که پنجره‌ای بزرگ برای آینده وجود دارد؛ پنجره‌ای بزرگ برای امید.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها از روابط و دیدارهای خود با رهبران عرب خبر داده و در اکتبر سال گذشته (۲۰۱۸) سفری رسمی به سلطنت‌نشین عمان داشت و با «قابوس بن سعید» سلطان این کشور دیدار کرد.

بنیامین نتانیاهو در انتخابات اخیر (که نهم آوریل/۲۰ فرودین ماه برگزار شد) رقابت بسیاری تناتنگی با رقیب خود «بنی گانتز» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی داشت و تنها با اختلاف یک کرسی از گانتز پیش افتاد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، حزب راست‌گرای لیکود به رهبری نتانیاهو، ۳۶ کرسی از ۱۲۰ کرسی در کنست را از آن خود کرد و گانتز رهبر ائتلاف «آبی-سفید» رژیم نیز با کسب ۳۵ کرسی حزب دوم این انتخابات شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر