بازدید 9592
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

ریزش ۱۴۵ هزار تومانی سکه امامی با افت نرخ ارز و اونس

بازار طلا و سکه تهران بر خلاف روند افزایشی روز قبل، امروز با ریزش قیمت‌ها همراه شد. روندی که تحت تاثیر کاهش نرخ جهانی طلا و ارز در بازار داخلی رقم خورده است.  
کد خبر: ۸۹۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 16 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران بر خلاف روند افزایشی روز قبل، امروز با ریزش قیمت‌ها همراه شد. روندی که تحت تاثیر کاهش نرخ جهانی طلا و ارز در بازار داخلی رقم خورده است.  

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیست و هفتم فروردین ماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، نرخ انواع طلا و سکه در مسیر کاهشی ارزشگذاری شد.  

روندی که به گفته محمد کشتی آرای، با افت بهای جهانی طلا و کاهش نسبی نرخ ارز در بازار رقم خورده است. کشتی آرای معتقد است در شرایط کنونی، بانک مرکزی از طریق صرافی‌های بانکی، توانسته است روند عرضه و تقاضا در بازار ارز را به خوبی مدیریت کند و در نتیجه شاهد روند کاهشی نرخ ارز در بازار امروز بوده ایم.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار طلا و سکه تهران، با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران گفتگویی داشتیم.
 
سکه

کشتی آرای در خصوص آخرین نرخ‌های امروز بازار طلا و سکه تهران به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: امروز نرخ جهانی طلا با کاهش قیمت به رقم ۱۲۷۹ تا ۱۲۸۰ دلار رسید که در مجموع در دو روز اخیر، هر اونس طلا با ۱۲ دلار ریزش قیمت مواجه شده است. همچنین نرخ دلار در حال حاضر از رقم ۱۳۷۰۰ به ۱۳۶۰۰ تومان رسیده است.
 
بر این اساس، در حال حاضر، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با افت ۱۱۰ هزار تومانی به رقم ۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (سکه امامی) با ریزش ۱۴۵ هزار تومانی به قیمت ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. (سکه امامی روز گذشته تا سطح ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان نیز افزایش داشت).
 
هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲,۶۱۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد.
 
همچنین هر ربع سکه بهار آزادی نیز با افت ۳۰ هزار تومانی به ۱,۶۸۰,۰۰۰ تومان معامله می‌شود. هر سکه یک گرمی نیز به نرخ ۹۳۵ هزار تومان رسیده است که ۵ هزار تومان نسبت به روز دوشنبه، ارزان‌تر می‌باشد.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۲۷,۸۰۰ تومان رسیده است که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.  
 
همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱,۸۵۳,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز دوشنبه، ۵۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
 
به گفته کشتی آرای، حباب سکه در معاملات امروز با کاهش تقاضا برای خرید، به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که روز گذشته، حباب ۵۲۵ هزار تومان بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهی این حباب بترکد..............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار