بازدید 3619
منوچین:

آمریکا به دولت جدید ونزوئلا ۱۰ میلیارد دلار فاینانس می‌دهد

کد خبر: ۸۹۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷ 15 April 2019

استیون منوچین، گفت: یک گروه از وزیران مالی بر روی یک بسته تامین مالی تجاری کار می‌کنند که می‌تواند بعد از روی کار آمدن دولت جدید، ونزوئلا را از بحران اقتصادی و آن خارج کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین، گفت: یک گروه از وزیران مالی بر روی یک بسته تأمین مالی تجاری کار می‌کنند که می‌تواند بعد از روی کار آمدن دولت جدید، ونزوئلا را از بحران اقتصادی و آن خارج کند.

منوچین در کنفرانس خبری گفت: این گروه که متشکل از ۲۰ وزیر مالی عموماً غربی است، در هفته گذشته در واشنگتن دیدار کردند و قرار است روی فراهم کردن کنسرسیومی حدود ۱۰ میلیارد دلار برای تأمین مالی تجاری کار کنند، که قرار است برای دولت جدید و رونق تجارت، فراهم شود.

ونزوئلا وارد یک بحران اقتصادی عمیق شده است که با کمبود مواد دارویی و غذایی و تورم فوق‌العاده سنگین همراه است. میلیون‌ها نفر از ونزوئلا به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.

تولید ناخالص ملی از سال ۲۰۱۴ به بعد هر سال کاهش یافته است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ با سقوطی ۲۵ درصدی همراه شود.

درحالی که روسیه و اغلب کشورهای جهان، نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور سوسیالیست ونزوئلا، را به رهبر قانونی این کشور می‌دانند، آمریکا و بیش از ۵۰ کشور، که شامل همسایه‌های بزرگ ونزوئلا هستند، رهبر مخالفان این کشور، خوانگایدائو، را رهبر این کشور می‌دانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر