بازدید 43125
هزار و ششصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حسین فریدون: کریمی قدوسی، فایل تقلید صدای رئیس‌جمهور را منتشر کند/انتقاد کولایی از مطرح شدن ایده «بستن تنگه هرمز»/ماجرای مدیریت فروغی در شبکه سه و نظر امام خمینی درباره این افراد/واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات امیری‌فر: شکایت می‌کنیم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بازداشت یکی از اعضای شورای شهر فردیس البرز/عکسی از حرکت عجیب یک نماینده در جلسه امروز مجلس/هر ایرانی خرج زندگی ۳.۵ نفر را می‌دهد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 14 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد کولایی از مطرح شدن ایده «بستن تنگه هرمز»

الهه کولایی به «آزادی» گفت: تصمیم عجیب ترامپ در مورد سپاه پاسداران اقدامی است برای تشدید این رویارویی و ارتقای منازعه به سویی که منافع جنگ‌سالاران بین‌المللی و منطقه‌ای را پاسخ گوید. در چنین شرایطی، جلوگیری از تساعد بحران وظیفه همه خردمندانی است که در پی راه یافتن راهکارهای مناسب برای تأمین نیازها و منافع مردم ایران هستند. خوشبختانه شورای عالی امنیت ملی و تصمیم گیرندگان خردمند در کشور در کشور، راه را برای رفتارهای احساسی و بی‌منطق نمی‌گشایند.

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر فردیس البرز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس نیز گفت: یک عضو شورای شهر و یکی از مدیران سابق شهرداری فردیس بازداشت و روانه زندان شدند. حسن جهانشاهلو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر فردیس خبر داد و گفت: این فرد به اتهام اخذ رشوه به دستور مقام قضائی دستگیر شده است. وی افزود: همچنین روز گذشته یکی از مدیران سابق شهرداری فردیس به اتهام مشارکت در جعل و کلاهبرداری بازداشت و روانه زندان شد. دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه هر دو متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برند توضیح داد: پرونده به صورت ویژه در شعبه ۷ بازپرسی در دست بررسی است و ضابطان قضایی در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستند. وی یادآور شد: دادستانی با رصدهای خود بارها به مسئولان مربوطه در مورد افزایش نظارت بر مجموعه شهرداری و شورای شهر تذکر داده بود.

نمایش «رحمان ۱۴۰۰» در یک سینما با وجود دستور عدم پخش

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» با وجود دستور سازمان سینمایی وزارت ارشاد در یک سینمای خاص امروز ۲۵ فروردین ماه در حال نمایش است. مسئولان این سینما عصر امروز ۲۵ فروردین ماه بلیت‌های این فیلم را برای سانس‌های مختلف حضوری می‌فروشند و به برخی مخاطبان خود اعلام می‌کنند که این فیلم توقیفی است؛ اما ما آن را به نمایش گذاشتیم. سازمان سینمایی شامگاه ۲۴ فروردین ماه اعلام کرد، اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» متوقف شد./ایسنا

حسین فریدون: کریمی قدوسی فایل تقلید صدای رئیس‌جمهور را منتشر کند

کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رئیس جمهور برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یک بار برای همیشه منتشر کنند. حسین فریدون با تکذیب ادعای تقلید صدای رئیس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعاهای او تکذیب شده است، البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی رسد به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف های بی پایه می زند./خبرآنلاین

عکسی از حرکت عجیب یک نماینده در جلسه امروز مجلس

حسین فریدون: کریمی قدوسی فایل تقلید صدای رئیس‌جمهور را منتشر کند/انتقاد کولایی از مطرح شدن ایده «بستن تنگه هرمز»/ماجرای مدیریت فروغی در شبکه سه و نظر امام خمینی درباره این افراد/واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات امیری‌فر: شکایت می‌کنیم

هر ایرانی خرج زندگی ۳.۵ نفر را می‌دهد

بر پایه گزارش مرکز آمار ایران، از مجموع جمعیت ۸۲ میلیونی ایران و شمار ۶۶.۸۷ میلیون نفری جمعیت ۱۰ به بالا تنها حدود ۲۷ میلیون نفر فعال هستند؛ فعال به این معنا که در سن کار قرار دارند، آمادگی و علاقه مندی لازم را نیز برای کار کردن دارا هستند. از میان این جمعیت ۲۳ میلیون و ۸۱۳ هزار شاغل و ۳ میلیون و ۲۶۱ هزار نفر نیز بیکار و جویای کار هستند. بدین ترتیب، هر شاغل ایرانی به طور متوسط هزینه‌های زندگی ۳.۵ نفر دیگر را تامین می‌کند. این در حالی است که مطابق اعلام مرکز آمار ایران، تنها ۵۵ درصد شاغلان ایرانی یعنی حدود ۱۳ میلیون و ۱۰۵ هزار نفر آن‌ها دارای شغل تمام وقت هستند و در هفته حداقل ۴۴ ساعت قانونی را کار می‌کنند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که نرخ بیکاری طی سال ۱۳۹۷ در میان مردان ۱۰.۴ درصد و در میان زنان ۱۸.۹ درصد بوده است. این نرخ در میان جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله ایرانی ۲۵.۱ درصد گزارش شده که حاکی از بیکاری بیش از یک میلیون ۷۲۶ هزار جوان است.

ماجرای مدیریت فروغی در شبکه سه و نظر امام خمینی درباره این افراد

محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حواشی پیش آمده درباره مدیریت شبکه سه گفت: حالا یک مدیر ممکن است وابسته به جبهه اصولگرا باشد یا جبهه تندرو یا معتدل یا هر گرایش دیگری داشته باشد؛ چنین مسائلی شخصی اش است، اما مدیریت سازمان صداوسیما و شورای نظارت باید بر محتوا نظارت و در راستای فرمایش امام عمل کنند. هاشمی گفت: صدا و سیما رسانه شخصی و گروهی نیست. کسانی که می خواهند استفاده گروهی و شخصی بکنند از نظر امام صلاحیت حضور در صدا و سیما را ندارند. او با بیان اینکه من آقای فروغی (مدیر شبکه سه) را نمی‌شناسم و اصلا با ایشان آشنایی ندارم، درباره اینکه گفته می شود نسل جوان و تندروی اصولگرایان در حال تسلط بر شبکه سه و به طور کلی صداوسیما هستند، گفت: نمی‌دانم. من از درون سازمان اطلاع ندارم. آن اظهارنظری که کردم معیار‌هایی است که امام برای کارکنان و مدیران صدا و سیما تعیین فرمودند. اگر بخواهیم رسانه ملی در خدمت مردم باشد، نظرات امام همیشه باید جاری و ساری باشد، اگر هم غیر از این بخواهیم، آن بحث جداگانه‌ای است.

واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات امیری‌فر: شکایت می‌کنیم

وکیل مدافع محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم اظهارات اخیر عباس امیری فر که از افراد نزدیک به او محسوب می شود را کذب دانست و گفت: از او به دادسرا شکایت می کنیم. سید عادل حیدری عصر با اعلام این خبر اظهار داشت: امیری فر مطلبی را عنوان کرده که در خیلی از سایت ها انعکاس خبری داشته است که این مطلب از اساس کذب محض است. این وکیل دادگستری درباره ادعای امیری فر مبنی بر اینکه احمدی نژاد در جلسه ای در ولنجک اظهاراتی را عنوان کرده، افزود: نه چنین جلسه ای بوده و نه بر فرض وجود، امیری فر در چنین جلسه ای حضور داشته است. حیدری تأکید کرد: به خاطر نشر اکاذیب، افترا و تهمتی که از سوی این فرد صورت گرفته، قطعاً از او و سایت هایی که این خبر را منتشر کردند شکایت می کنیم و در تدارک شکایت هستیم. حجت‌الاسلام امیری‌فر در متنی درباره نقل قولی از احمدی‌نژاد در جلسه‌ای خصوصی مبنی بر اینکه گفته «انقلاب کار انگلیس بود» نوشته است: «سلام برادران عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه قطع ارتباطم با ایشان شد.

آخرین وضعیت قانون «از کجا آورده‌ای؟»

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس دستگاه قضا ضمن اعلام اینکه این خبر که آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان به زودی ابلاغ می‌شود، عنوان کرد وجود نقص در قانون دلیلی برای عدم اجرای آن نیست. محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس در گفتگو با فارس، گفت: امروز اعضای کمیسیون قضایی به دیدار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رفتند و در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضائیه، علیرضا آوایی وزیر دادگستری و تعداد دیگری از مقامات قضایی برگزار شد دغدغه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کردند. وی افزود: در این جلسه نمایندگان دغدغه‌های خود را پیرامون مسائلی همچون شفافیت آرای قضات، مبارزه با فساد چه در داخل قوه قضائیه و چه در بیرون و مسائلی از این دست مطرح کردند و عنوان کردند که سازوکاری فراهم شود تا آرای قضات در منظر و مرآی مردم بدون ذکر نام طرفین دعوا قرار گیرد. عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه برخی اعضای کمیسیون قضایی با توجه به طرح ۵۱ ماده‌ای مبارزه بافساد که قبلا در کمیسیون قضائی تصویب شده بود برضرورت وجود متولی مشخص جهت مبارزه با فساداقتصادی در حوزه‌های مختلف تأکید داشتند و خواستار اهتمام جدی در این زمینه بودند و رئیس دستگاه قضا نیز عنوان کرد که چنانچه سازوکار فعلی قوه قضائیه پاسخگوی نیاز برای مبارزه با فساد نباشد، قوه قضائیه در اولین فرصت چه ازطریق حمایت از طرح مذکور چه با اتخاذ تصمیم درون قوه‌ای سازوکار جدیدی را برای این موضوع در نظر خواهد گرفت.

ایجاد یک سپاه بزرگ دیگر در کشور به نام پاسداران سپاه

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حماقت ترامپ باعث شد یک سپاه بزرگ دیگر در کشور به نام پاسداران سپاه ایجاد شود. سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اگر تا به‌ حال فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم با تروریست خواندن سپاه توسط رئیس‌جمهور آمریکا به پهنای ملت عظیم ایران پاسداران سپاه تشکیل شد. وی با بیان اینکه حماقت ترامپ باعث شد یک سپاه بزرگ دیگر در کشور به نام پاسداران سپاه ایجاد شود، ادامه داد: همه مردم و جریان‌های سیاسی و حتی خارج از کشور با حمایت کامل و جامع از سپاه برخلاف تصور دشمن پاسداران سپاه شکل گرفت. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی این حمایت و تشکیل پاسداران سپاه را کاری بزرگ در کشور دانست و خاطرنشان کرد: کسی به‌جز حماقت ترامپ نمی‌توانست آن را تشکیل دهد.

روایت واعظی از نارضایتی علی عسکری از برنامه‌های صداوسیما

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس صداوسیما از برخی، برنامه‌های این سازمان که زنده پخش می‌شود و اظهاراتی علیه دولت دارند، رضایت ندارد. همینطور آقای علی عسگری از برخی مجریانی که خودشان هم خیلی آدم‌های سیاسی به معنای کلمه نیستند، ولی صحبت‌هایی را به طنز یا لحن دیگری بیان می‌کنند، رضایت ندارد. او ادامه داد: طبق گفته‌های آقای علی عسکری در جلسات هیأت دولت، خودشان هم از این اتفاقات در صداوسیما رضایت ندارند، ولی تلاششان اصلاح این برنامه‌ها و روند است.

ادعای بازداشت دو ایرانی در مرز مکزیک

معاون رئیس‌جمهور آمریکا با هدف تهدیدآمیز جلوه دادن مسئله ورود پناهجویان از مکزیک به آمریکا، مدعی شد که اخیرا دو تبعه ایران در تلاش برای ورود به آمریکا از مرز مکزیک، بازداشت شده‌اند. «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه مدعی شد دو تبعه ایران هنگام تلاش برای ورود غیرقانونی به آمریکا از طریق مرز مکزیک، بازداشت شده‌اند. وی که روز جمعه برای بازدید از مرز مکزیک به شهر «نوگالس» در جنوبی‌ترین نقطه ایالت «آریزونا» رفته بود، در توییتر نوشته است که در جلسه‌ای که در این شهر با مسئولان مرزبانی آمریکا داشته، مطلع شده که «آن‌ها دو تبعه ایرانی را که تلاش داشته‌اند از دید گشت مرزی پنهان بمانند، بازداشت کرده‌اند. روزانه هزاران مهاجر بازداشت می‌شوند. این یک بحران ملی است و کنگره باید از مردان و زنان شجاع ما که در مرز خدمت می‌کنند، حمایت کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۱
آقا از تخریب ویلای جنجالی لواسان چه خبر ... این که فقط بازسازی شد به جای تخریب !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اگر کارانه ۲۵۰ میلیونی فقط یک ماهه پزشکان متخصص به سیل زدگان داده شود همه خانه دار میشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چرا پزشکان بدن برید مدت چهل سال به چند کشور عربی حتی پول اب و برقشان را دادید پس بگیرید و به سیل زده ها بدین امروز مجری شبکه دو بچه مشهد هست وقتی میزان کمک کشورها مثلا المان و کویت را داشت میخوند جوری حرف میزد که انگار از این کشورها طلب کارانه حرف میزد که اگر نمیدادند خیلی سنگین تر بودند . اسب پیشکش که دندان را نمیشمارند . چهل تا قایق قیمتش چقدر هست . دارو و عدا و چادر و پتو . داشت میگفت ما اینقدر ثروت داریم‌که به این کمک ها نیاز نداریم قصاوت سیاسی با مخاطبین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آستان قدس به قدری هتل و ثروت دارد که میتواند تمام افراد بی خانمان و افرادیکه در بلایای طبیعی بیخانمان شده اند را در هتل های خود اسکان دهد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
به جناب آقای دکتر حسین فریدون چرا تا این حد ظلم میکنند و به این شخصیت خاص مؤثر در برجام توهین میکنند....و وقتی با شایعه پراکنها برخورد نمیشه در ادامه عده ای به خودشون جرأت میدهند که به جناب جهانگیری هم تهمت بزنند....
لطفاً همانگونه که در قبال مهران مدیری با آینده نگری قاطعانه موضع گرفتید در رابطه با تهمتهای ناروا به حسین فریدون و مهدی جهانگیری هم موضعگیری فرمایید

درود
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
میز مقدس مجلسو!
خخخ
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خودشان هم از این اتفاقات رضایت ندارند، ولی تلاش‌شان اصلاح این برنامه‌ها و روند است!!!
اوووووووونچنان رونق اقتصادی ایجاد کردید که ما مردم هم از اظهارات و انتقادات علیه دولت، رضایت نداریم!
کرمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
رییس کمیسیون انرژی: وزیر نیرو متهم اول است چون دو ماه قبل از سیل رسما مطلع و متذکر شد ولی سدها را آماده پذیرش سیل نکرد
استیضاح و محاکمه این وزیر اصلاح طلب ضروریست
لطفا باز سراغ یک سرباز یا کارمند دون پایه نروید
بازدید کننده محترم همانطور که در21 شب قبل اعلام کردیم هیچ یک از نظرات.آرا.کامنت ها.تحلیل ها.حمایت ها.محکومیت ها.نیش وکنایه ها وطعنه های شما برای بنده ذره ای ارزش واهمیت ندارد.همانطور که برای مسئولان ندارد.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
میدونم میدونم
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عاشقتم مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مصرف کننده محترم نکش مضره!
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
در این مواقع ما بچه های جنوب شهر جمله ای بکار می بریم و آن هم به
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عالی و بی نظیر... چکیده هر آنچه که به سر مملکت می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بیکاریا
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
یک سوال از تابناک:
بارها کامنت های من در مورد مسائل
مختلف بارعایت احترام به اشخاص و
حدود و مرزهای رسانه ای بی دلیل در رده ی غیر قابل انتشار قرار گرفت و پخش نشد ..اما روزشمار این آقا یا خانم با محتوای پوچ و سطحی اش چرا برای شما جالبه؟؟؟ لطفا جواب بدهید
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ببین تابناک اینقدر این بنده خدا نظر و کامنت داده و شما منتشر نکردید که به این حال و روز افتاده و با ما هم همین کار رو کردی و ما ککمون نگزید و حداقل اینجوری نشدیم ظرفیتها یکسان نیست
این نماینده کدوم شهره اینطوری پا رو گذاشته روی میز؟ ببین به چه وضعی افتادیم. اینا با این وضعیت میخوان قانون برا ما تصویب کنن.
باید سازکارهایی تعریف میشد که هر کسی به مجلس راه پیدا نمیکرد. والله مردم حق دارن به اینا امیدی نداشته باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خدای من.سیده.روحانیه.گوشی اپل داره.یه تعداد معدود آبروی خیلی ها رو میبرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اصلاح طلبه
تَکرار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
از بس این مجلس بزرگ و مجلل ه. شما مجلس انگلیس رو ببینید. هر نمایند باید اول صبح بره اسمش رو رو بزاره رو صندلی وگرنه جا گیرش نمیاد و باید سرپا وایسه. نه میزی دارن نه وقت اضافی که اینطوری ولو بشن با گوشی ور برن. و چقدر کارامد هستن برا مردم.. بهتر به جای شعار دادن الکی بریم اینطور چیزارو ازشون یاد بگیریم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
زیرشلواریش و کفش هاش با گوشی اپل واقعا سته.؟!
حوزه انتخابی اش دیگه قصه نداره اللخصوص اگر از منطقه سیلزده باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
داره تلگرام را چک میکنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
در جواب ۲۲۳۱
مجلس اول پس از انقلاب مشروطه الان موج و است و نشان دهنده تحمل مخالفین در کنار هم نشستن بود ولی الان اینقدر باید دو جناح فاصله داشته باشند تا همدیگر را لت و پار نکنند !!؟؟
متاسفانه آفتابه لگن هفت دست
شام و ناهار هیچی شده است
والا دو تا مجلس داشتیم و ساخت این مجلس در اندر دشت دقیقا یک اصراف و کار عبث و بیهوده بود و متاسفانه میلیاردها تومان هزینه ساخت و نگهداری و حقوق و دستمزد و نتیجه و کارایی اصلا تناسبی با این هزینه ها نداشته و ندارد
مهدی
| Canada |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
چهار روز پیش امثال همین نماینده لباس سپاه پوشیده یودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مدل آیفونش چیه؟
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
از اعضای لیست امید هستند
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
..ایشون از لیست فراکسیون امید هستند به رای مردم بی احترامی نکنید
بجه مشد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
از اتاق فرمان اشاره می کنند که عکس مربوط به نماینده محترم بندر عباس است
گیرم که یه گوشه ای از بگم بگم گفته شد، ما منتظر بقیه اش هستیم.
ایرانی هستی.ایران زندگی می کنی.امروزم زنده موندی.تبریک می گم.خیلی خوش شانسی.خیلی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دعا کن زودتر بمیریم .به این زندگانی هم می گویید زندگی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ما دیگه آهنی شدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اشکنه ات را نوش جان کن نگران فردا نباش
ناشناس
| Italy |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
با اینکه از کامنتهای تکراری بدم میاید مثل عقده دکترا و یکی که از اول سال شروع کرده ولی خدا وکیلی این کامنت خیلی چیزها را بیان میکنه و وضعیت اکثر ایرانی ها را در یک جمله خیلی ساده میگه
ناشناس
| - |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
به كوري چشم بدخواهان، بله...
توی هر اداره و بانکی که میری بیش از 80 درصد کارمندان خانم هستند که معلومه کل حقوقشون خرج لباس و مد و آرایش مو و صورت و ناخن می شه و اکثرشون برای تفریح پست های دولتی رو اشغال کرزدن و در روز به اندازه 5 دقیقه هم کار مفید ندارن و اکثر اوقات مشغول بازی با گوشی، دسیسه و زیر آب زنی هستند

اگه همه کارمندان خانم از فردا سر کار نروند به خدا هیچ اتفاقی نمی افته هیچ

این خانم ها را بریزین بیرون پسران تحصیل کرده بیکار را استخدام کنید و به حقوق کارگران بیچاره ای که سرپرست خانواده هستند و زیر 2 میلیون حقوق میگیرن اضافه کنید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
پسری که در رقابت و سواد از پس یک زن بر نیامده همان بهتر که سرش را بگزارد و بمیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
حتما لیاقت داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کاملا درسته. چند سال دیدم که میگم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
پسرا بیکارن و نمی تونن ازدواج کنن و در نهایت همین خانم ها هم نمی تونن ازدواج کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نتیجه کارشون بعد از سالها چیزی جز ویرانی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
چون بهتر کار میکنن و ادعا کمتر دارن و برخورد بهتر با مردم دارن و شمام خواب ببینی بتونی برگردی عصر حجر
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
همون بهتر مجرد بمونن پسری که بخواد هیچ دختری سر کار نره تا اون بیکار نباشه که زن بگیره بدرد زن داری نمیخوره هنوز بی ارزس پس الکی تز ندین دخترا برای قر و فر میرن سر کار اینکه دختر باید به خودش برسه واجبه چه خودش بره سر کار چه شوهرش خرج کنه اما لیاقت داره کاری انجام میده اقایون یا حاصر نیستن انجام بدن یا بلد نیستن میگن زمین کجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
البته برای برخی مشاغل خانم ها مناسبترند ولی عموما در برخی مشاغل وجود خانمها همان شرایطی که گفتید ایجاد میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
همین افکار پوسیده رو دارین که افراد نخبه و شایسته کوچ میکنن. مطمین باش اگه خانمی تو این کشور مردسالار به جایی رسیده 100 برابر یه مرد از خودش همت خرج کرده و تلاش کرده
متاسفم برات
خودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
برخی نورچشم رییسهاشونن...مشکل اینه که مدیریت اونا رو دوست داره...
منم چندسال هست که میبینم.
rasoul
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دقیقا راست گفتید
در همین سازمان ما افرادی هستند که به واسطه رابطه پست گرفتند و یا تبدیل وضعیت شدند خانمی بود که تایپیست بود و قراردادی اما الان شده رئیس اداره حمایت و ....... و کل هزینه های دریافتی هایش را خرج لاک ناخن مد روز پروتز صورت و ... کرده است متاسفانه بسیاری از خانم های این سازمان کارایی لازم را ندارند و البته از حق و انصاف هم نگذریم تعداد بسیار کمی خانم محترم هستند که با جان و دل کار می کنند و از برخی آقایان زیر کار در رو عملکرد بسیار بهتری دارند
در عین حال برخی بیشتر دنبال دانلود فیلم گوش کردن موسیقی و بعضا بچه داری در اداره هستند و مدام روابط داخلی ادارات را با زیر آب زنی متشنج میکنند
آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این مطلب حاوی توهین جنسی است تابناک نباید منتشر می کرد.
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اگر دنبال کار می گردید خودتون تلاش کنید . نه اینکه زیرآب بقیه رو بزنید.

پیشنهادتون راه حل مشکل بیکاری نیست و خیلی از این خانوم ها که می فرمائید متاهل هستند و تمام
تلاششون رو دارن می کنن تا بتوون تو این شرایط بد اقتصادی به درآمد خانوادشون کمک کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
كاملا درست گفته .اگر پسران استخدام شوند در امد دارند و يك خانواده را اداره خواهند كرد
همانطور که می بینید این نماینده روحانی هستند و از عمامه سیاهشان مشخص است در نتیجه به دلیل انتصاب ایشان به عوالم روحانی خواهشمند است این تصویر و خبر را خذف فرمائید. با سپاس . اجرکم عندالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چرا حذف بشه
ایشون عصاره ملت و جامعه است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
از تابناک هذف شد از مجلس چی،؟ از جامعه چی،؟ آیا یکی دوتا و ده تاست ،؟ آیا با پاکردن صورت مسئله حل میشه.؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عوالم روحانی ؟! ایشان هم مانند بقیه هستند .لباس تقدس به برخی افراد نپوشانید
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقا این حرفتون جدی بود یا شوخی؟ با گوشی در عوالم روحانی هستن؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
چرا حذف بشه . مگه ما تفاوت در شهروندان و شهروند درجه یک و دو داریم؟ مگه تفاوت مردم نزد خدا به دلیل تقوا نیست؟ چرا من نوعی نباید پاسخگوی رفتار و حرکات و سخنانم باشم؟!!!!!!!
سیامک
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
حالا چرا حتی یکی از آقایون نمایندگان به این آقا اعتراض نکرده که اینجا خان ملت است و نه خانه شخصی و در ضمن چرا باید این تصویر حذف شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
همینه دیگه تابی جان نه تو و نه خواننده فرق طعنه و جدیت رو متوجه نشدین. ا
اگر متوجه شده بودی که منتشر نمیکردی دلبندم
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
لیست امید یادتونه
به قول اون وزیر واقعا لیاقتمون همین شرایطی هست که در اون قرار داریم و این مسئولین، نمایندگان مجلس و وزرایی که اگر در هر کشور دیگری غیر از ایران بود آنها را بازداشت و محاکمه میکردند

این مردم لیاقت شرایط خوب ورفاه و آسایش رو ندارن و این رو با یک بررسی تاریخی به راحتی میفهمید
به به

آقای احمدی نژاد .

اینطرفا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مسعود
| Netherlands |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
کاش بود جاش توی این اشفته بازار خالیه حداقل یک کاری یه عملی انجام میداد این مسئولای فعلی که بخاری ندارن
من یک پزشک عمومی هستم و در ماه حدود 200 میلیون تومن درآمد دارم. خانمم هم پرستار هستندو ماهی 50 میلیون تومن درآمد دارد. ما تازه ازدواج کردیم و این درآمد واقعا برای ما خیلی کم هست چون با این گرانی و تورم تا الان حتی یک سفر خارجی نتونستم خانمم رو ببرم و تازه کرایه نشین هم هستیم
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
با عرض پوزش، داری دروغ میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فکر کنم یه عقده ای بیکار باشی که قصد تخریب جامعه پزشکی ر داری کیه که ندونه یه پرستار حداکثر ۴ تومن میگیره ؟؟
علی باقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کمتر دروغ بگو
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
این روزها جماعت عقده ای زیاد شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
همه مردم وضع و اوضاع پزشکان را می دانند که چه خبر است.لازم نیست شما خودتان را پزشک جا بزنید و مثلا بخواهید مردم در مورد آنها قضاوت کنند.پزشکان تمام وقت در حال چاپ اسکناس هستند و اصلا وقت نمی کنند بیایند اینجا کامنت بگذارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دکتر جان همه شب چرت و پرت زیاد میگی . دیازپام بخور بگیر بخواب تو سیاست وارد نشو مگه نمیدونی وقتی سیاسی شدی میتونی همه شب دروع بنویسی
جنابعالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
جنابعالی به یه روانپزشک عمومی مراجعه کن یا اگه نمبتونی مقداری صدقه بده ان شاءالله علاج شی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه،؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
پزشک جان ؟حقوق صد میلیون مگر اینکه سه شیفت کار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
در امریکا بودی پول خرید ماشین هم نداشتی زیاد حرف نزن همه جا مهندس بیشتر پول میگیرن شما دکترا ...
ناشناس
| Italy |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این دروغها و اراجیفی که هر شب مینویسی کاملآ نشاندهنده عمق بیماری شماست قبل از اینکه وضعت بدتر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دروغ میگی چون پزشک عمومی ماهی 20 تا 30 میلیون بیشتر نمیگیره. و پرستارها هم حدود 8 میلیون در ماه درآمد دارن و به 50 میلیون نمیرسه.
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دمت گرم، خیلی مردی، بالای80% جامعه پزشکی در ایران پولها رو به جیب
میزنن و بعد هم سر از کانادا در میارن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
منو با سی سال خدمت .پنج سرعائله و ..اقساط عقب افتاده که حقوقم دومیلیون وهفتاد هرار تومنه شرمنده کردی ..آقا کجا خدمت برسم ..پول برای کمک ندارم ولی حاظرم تا ضبح خدمتتان برای مصیبت شما گریه کنم .
نادذ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دكنر چي زدي
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اللهم اشف كل مريض و از جمله خود شما
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
قاضی زاده هاشمی با سی برابر کردن کارانه پزشکان از بیت المال مردم کاری کرد که ملت از هر چی دکتر تاجر مسلک و پول پرسته بیزار و متنفر شدن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
تو همونی هستی که همیشه میای میگی بیشترین حقوق برای پزشکان وکلا و سردفتر داران میباشد
خخخ
تو رو خدا این نماینده رو ببینید

اینا تازه عصاره ملت هستند و رفتن مجلس و ماهانه حدود 500 میلیون تومن از پول مالیات دهندگان بیچاره و درآمدهای نفتی کشور حقوق میگیرن که مشگلات را حل کنن
پاسخ ها
rasoul
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دقیقا حقه
وقتی ملت لیستی و بدون شناخت و صرفا باری به هر جهت میایند و رای میدهند انتظار بیشتر از اینها را نباید داشته باشیم
مگه هنوز ریاست جمهوری و وعده های 1400 را فراموش کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
چه چیزش عجیبه؟ خب دقیقاً عصاره ملت هستن... شجاعت داشته باشید و قبول کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ایشون جناب سیدمصطفی ذوالقدر نماینده شهرستان میناب.سیریک .بشاکرد ورودان وجاسک هستندوالبته پدر نماینده تهران خانم فاطمه ذوالقدر
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
وقتی لیستی رای میدیم همینه دیگه
تو این همه هاگیر و واگیر عاقبت ویلاهای غیر مجاز لواسون چی شد؟شهرک باستی هیلز؟بقیشون؟هیچی فراموش شد؟اونهمه گفتن نور افکن تابیده و فلان ؟هیچی؟انگار همون که فرد عالیمقامی در اون منطقه گفتن مردم انقلابی این منطقه ناراحت نباشن خونه هاشون تخریب نخواهد شد پرونده بسته شد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
معلومه که بسته شده همه خودی هستند.
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
فعلا فکر ما مشغول حواشی کردن و به ریشمان تبسم کرده اند
فرخنده باد حلول مبارک جناب آقای محمود احمدی نژاد .

کجا بودی برادر ؟

پیدات نیست.
بفرمایید عزیزان احمدی نژادی..چقدر نگران بودید که از دکتر خبری نیست'همون ازش خبری نباشه بهتر نیست?
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اشتباهی منفی دادم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
جنابعالی بی خبرید . ایشان همچو شمعی فروزان ، امید بخش مردم مستضعف و انقلابیست . تمام جناح ها که مثل این نماینده که نگران خودشون بودند ، شروع به تخریب احمدی نژاد کردند و دوستان ساده لوح هم باور کردند . او خواهد آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
شما چرا میسوزی؟ اینهمه امسال آب داریم بریز اونجا که میسوزه
حاج آغا شما دیگه چرا
تو دعوا عادل و فروغی اصلا بحث عادل نیست اگر یکی دیگه هم هم بود من طرف اون رو میگرفتم.
بحث سر قانون گریزی و حق خوری صدا سیماست که ناحق خودش رو ملی میدونه ولی میلی رفتار میکنه.
مگه قانون حق پخش تصویب نشد؟ چرا باید تمام حق و حقوق فوتبال تو جیب صدا سیما بره و باشگاهها همش با مشکل مالی مواجه بشن و هواداران همش تو سر و کله هم بزنن؟
چرا باید صدا سیما برای حذف مجری محبوب فوتبال دوستان دست به طراحی نقشه چند لایه بشه و حتی متوسل به تقلب بشه؟
این کجای عدالت و اصولگراییه؟
در خصوص مسئول انتصابی شبکه ۳ ، وقتی مسئول بالادستی که ضعف مدیریتی داشته باشه از زیردستان جوان و خام استفاده میکند تا به چالش کشیده نشود. همچنین خواسته های خود را در کناره جاه طلبی مسئول جوان می‌خواهد بر آورده کند. حال چه بهتر اگر اون مسئول جوان یک بهره هایی از ژن برده باشد. اینجوری میشه شبکه منو تو چندین نفری کارمند با صدا و سیما ی چند هزار کارمند رقابت میکنه و چه بسا اقبال بیشتری هم داره. خدایا خودت کمک کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
تو اداره ما هم‌که قبلا کار میکردم و کار انتقال برق شهرها بوده مدیر از افرادی در ردهای پایین انتخاب میکرد که از نطر شجاعت و بیان و نقد و سواد پایین تر از همه بودند . یعنی از مهندسین زرنگتر و چابک تر و تیزتر وحشت داشتند و متاسفانه همان مهندس پخمو و بی تحرک به افراد با تجربه برنامه ریزی میکرد و هر جا کار خوب بود که هیچ خراب میشد باید زیر دست تاوان میداد که یا حقوق کم‌میشد یا کارانه خبری نبود . تخصص در رده دوم رفت . تعهد مخالفت با عرب چه فایده داره اصلا مخالفت با فرهنگ عرب چه ربطی به انتقال برق داره
فیلم رحمان ۱۴۰۰ اگر قراربو از صحنه های اروتیک استفاده کنه حداقل میبایست لوگوی منفی هجده در تبلیغ قرار بده اصلا فیلم خانوادگی نبود هم بهتر که متوقف شد
جناب کریمی قدوسی تا بحال بارها ادعاهای دروغ بر علیه دولت گفته و کسی جرات نکرده تا بگویند بالای چشمش ابرو است .
جناب ضرغامی لطفا کمی دقت کن و این ادعایشان خیلی با واقعیات تفاوت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
قدوسی چون روحانی هست به هیچ‌وجه نباید دروغ بگه حتی به شوخی . چون به مرام و عقیده مردم لطمه وارد میکنه . روزی در ۶۰ سال پیش یادم هست روشنفکران میگفتند که روحانیون و افراد اخلاقی وارد سیاست نشوند ایا انها در چنین روزی را پیش بینی میکردند ؟یعنی در طی این سالها روحانیون‌ما هم‌میخواهند تجربه کنند ؟بعد از اینکه خسته از سیاست شدند ایا لز سیاست خدا حافطی میکنند یا نه نافشان به سیاست بسته شده . مث کلیپ دیروز که هم بیل میزد و هم تبلیغ کمک میکرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
قدوسی روحانی نیست اتفاقا به شدت ضد روحانی است.
شکایت از امثال قدوسی بجایی نمیرسه ، امید است که دوران جناب ریئسی همه در برابر قانون یکسان باشن ولی چشمم آب نمیخوره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
جناب رئیسی. هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
جناب رحیمی رئیس کمیسیون امنیت ملی دروغ نمیگه من مطمئنم اگر تا الان منتشر نکرده رهبر ازش خواسته که این کار نکنه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقای فریدون از نماینده مشهد شکایت کرد و آنگونه که اعلام شده است آقای قدوسی در
دادکاه تبرئه شد.نماینده مشهد اخیرا اعلام کرد نوار تقلید صدای رییس جمهور توسط حسین فریدون در قوه قضائیه موجود است
نماینده مجلس هم از تولید آمریکا (آيفون) استفاده میکنه. آیا نباید مجازات بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
امریکا ما رو تحریم کرده.ما که امریکا رو تحریم نکردیم....برادر
راستی به نظرم این علی عسکری جاشو با فروغی عوض کنه بهتره ؟! فعلا مثل اینکه صدا و سیما هم ربیس در سایه داره ؟؟! واقعا راست میکن این کشور ۷ دولت داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
رییس بعدی صدا و سیما فروغی هست چون دنبال افراد اتش بالختیار هستند
وقتی عکس آن نماینده مجلس که لنگش را دراز کرده دیدم کاملا احساس بردگی و پوچی کردم. وبارها از این صحنه ها را در مجالس دیده ام که نماینده ها در حال چرت زدن هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
به رای مردم بی احترامی نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دفعه دیگه که هوس کردی رای بدهی
این عکس را ببین و رای نده
واقعا مجلس کنونی غیر از بررسی بودجه چه کارایی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
مجلس گناه ندارد . بخاطر نبودن احزاب قوی بجای اینکه نمایندگان تایید صلاحیت را از حزب خود و سپس از مردم بگیرند و به مردم‌جوابگو باشند به شورای نگهبان باید جواب بدهند .‌بنابراین شما نماینده شجاعی نخواهی یافت اگر شجاع باشه از مجلس بیرون انداخته خواهد شد یک سرچی به نمایندگانی که شجاعت بخرج دادند و از اول انقلاب ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
1- تسهیل ازدواج مجدد اقایان
2- متوقف سازی قانون منع ازدواج کودکام
3- اجرای طرح خرید خدمت متناسب با سن فرزندان خود نمایندگان
........
جناب همتی منابع ارزی کشور رو به رانت خواران ندهید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خصوصی سازی کنی کشور ما راحت میشه .تمام‌مشکلات سیاسی و اقتصادی و دعواها برای این هست میخواهند خود دولت و دولت در سایه و بنگاها ثروتمند باشند که مثلا اگر سیلی و زمین لرزه ای شد همین ا برای ترویج و تشویق به کمک سیل زده ها بروند در صورتی این شیوه علمی نیست . چون فقط کار موازی با کار دولت هست دولت میتواند ستاد بزرگی با تمام انکانات برای چنین‌مواقعی شامل دکتر و خوردو و مهندس و چادر و پل سبار و دارو وووو کانکس در اختیار داشته باشد . این کارهای موازی حتی در خانه سازی هزینه های هنگفتی به مردم تحمیل کرده .خروجیش این هست که بگویند این ستادها اگر نباشند کار دولت به گل میماند در صورتی این درست نیست
اگر بخواهیم رسانه ملی در خدمت مردم باشد، نظرات امام همیشه باید جاری و ساری باشد
آقای رییسی با ادبیات و طرح های مثبتی شروع کرده آمد.امیدواریم بتوانند به شعارهایشان برسند.مسلما تواناتر هستند ایشان
پاسخ ها
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
انشالله با پیگیری قانون از کجا آورده ای دست وبال رانت خوارها بسته خواهد شد
یکی از دستاوردهای دمکراسی این هست که منتخبین مردم بعد از دوره محدودی از قدرت کنار میروند یعنی تمام مشکلات سیاسی و کدورت های سیاسی و مخالفت ها و عداوت ها با بیرون رفتن شخص سیاسی با دیگران و مردم کنار گذاشته میشود در صورتی دمکراسی دستاوردهای دیگری هم دارد جلوگیری از سو قدرت و ثروت و مقام هست . بنابراین اشکال عمده ای که آلان در ایران وجود دارد این هست که سیاسیون مثل احمدی نژاد و بقای و لاریجانی میخواهند برای همیشه در جبهه انتخاباتی حصور داشته باشند و اگر نشد در پست انتصابی حضور بیابند . آیا این روند در اینده با پیدایش افراد سیاسی متعدد دوباره درگیری ایجاد نخواهد کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
در ۲۰ شبکه رسانه ملی صدا و تصویر و سخنان انها را میشنوم و میبینم ولی سخنانی مثل منتطری و بهشتی و طالقانی و شریعتی دیگر پخش نمیشه چرا واقعا برای من هم سوال هست در سال ۵۸ تا سال ۶۳ بیشتر سخنرانیها مربوط به سخنان این افراد بود اما الان نیست یعنی من‌میگم ایا ان افراد در چنین روزهای سخنانی گفته بودند که الان اجرا نمیشه یا شدنی نیست کسی بیشتر میدونه ؟
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
متاسفانه سیاست ما در سایت ها و خیابانها به درود و مرگ گفتنها خلاصه شده درود بر فلانی مرگ بر امریکا و انگلیس . اخر سر هر روز عزیزان ما را اب میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
وقتی از احمدی نژاد و نطایر چنین انقلابیونی میفتم یادم هست که که وقتی در شهر ما امده بود و تازه کمرم را عمل کرده بودن و کنار خیابان ایستاده بودم که ایشان با تشکیلات بسیار زیادی در حال عبور از خیابان بودند و مردم هم دوان دوان دنبالش میگفتند احمدی نزاد ما را دریاب ولی یاد پیر زنان و پیرمردان و کودکانی که زیر دست و مال جوانان دو اتیشه احمدی نزاد داعون شده بودند . من درچنین لحطه ای که از اول انقلاب نگاه سیاسی داشتم و با این پوپولیست بازیها دل خوشی ندارم گفتم خدایا کرامت و منزلت مردمی که دنبال خوردو بدو میکنند چی میشه . آیا ایشلن اگر در زاپن رییس جمهور بود ایا قلنون‌کشورش اجازه اینکار را به ایشان میداد ایا مردم این جور کشورها اصلا قبول میکنند بخاطر فقر مالی دنبال خوردو بدو کنند . باور کن باید مردم ما را از چند چیز نجات بدیم رشد سیاسی ‌. رشد اقتصادی و جلوگیری از فقر و پوپولیسنی باید جمع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
درسته
درود شیطان ...
مسعود
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
واقعا جایشان خالیست
صدا و سیما رئیس کل داره ، هیئت نظارت داره.
از طرفی هم از مردم ایراد میگیرند که چرا ماهواره نگاه می کنید خیلی برنامه درست و حسابی تولید میکنید آنچه را هم که دیگران ساختن یه شخص بی نشانی از راه میرسه و خرابش میکنه.
واقعا برای این مجلس با این نماینده متاسفم مردم یادشون باشه در انتخاب بعدی به کی رای میدن
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مهم نیست چونکه اینها که درش هستند بارشون رو بستند
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مگه قراره دوباره رای بدیم؟
تابناک جان در صورت امکان گزارشی تهیه بفرمایید که بدانیم جناب آقای رئیسی با اینهمه مشغله پر دردسر و انصافاً وقت گیری که از عنفوان جوانی تا به حال داشته اند روند تحصیلی ایشان چگونه بوده و از طرف کدامیک از مراجع معظم اجازه اجتهاد دریافت کرده اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مخالفت با فرهنگ و اقتصاد و سیاست جوامع غربی داشته باشی همین برای افراد سیاسی اجتهاد ایجاد میکند یعنی مخابفت سیاسی یا موافقت سیاسی ممکن هست در حصر باشی یا قدرت کسب کنی . بستگی به شرایط دارد یعنی در رساله هم اماده که یا مقلد هستی یا مجتهد هستی یا به فکر و عقل و علم خودت عمل میکنی .
۱. عنوان: عکسی از حرکت عجیب یک نماینده در جلسه امروز مجلس
کامنت: اینها رو باید از مجلس، بیرون کرد

۲. عنوان: ماجرای مدیریت فروغی در شبکه سه و نظر امام خمینی درباره این افراد
کامنت: وقتی افراد بر اساس شایسته سالاری به کار گمارده نشوند، قطعا این افتضاح ها پیش میاد. این افراد و سفارش دهندگان این فرد را باید مادم العمر از مشاغل دولتی محروم کرد

۳. عنوان: روایت واعظی از نارضایتی علی عسگری از برنامه‌های صداوسیما
کامنت: حالا که علی عسگری از برنامه ها ناراضی هست، مردم هم از برنامه ها ناراضی، پس چرا اقدام مثبتی نمی کنه؟ لابد از ناکارامدی ایشونه! خودش هم باید از کار برکنار بشه!


. عنوان: واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات امیری‌فر: شکایت می‌کنیم
کامنت: مگر احمدی نژاد هستش؟
خدا وکیلی آرزوی مرگ دارم از تنگدستی کسی هست دست مو بگیره شرمنده دوتا بچه شدم .
آقای حسین فریدون، این شما هستید که به جرم فساد مالی به دادگاه میروید ، نه آقای کریمی قدوسی.
چرا بجای درخواست پخش صدایتان بوسیله آقای کریمی قدوسی، از دادگاه تقاضا نمیکنید که دادگاهتان را در صدا و سیما بطور علنی پخش کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اقای فریدون شما با کارهای خود باعث سرافکندگی و بسته شدن دست برادرتان اقای رییس جمهور شدید و بهمین دلیل به مردم هم صدمه زدید
برنامه های صدا و سیما فقط بودجه رو حیف المیل میکنند. امثال فروغی دارن پول مملکت رو به هدر میدن. در یک سیستم شایسته سالار چنین افرادی هرگز آنقدر رشد نمی کنند که نخبه های جامعه را به حاشیه برانند. صدا و سیما جای شجریان ها و فردوسی پورهاست نه امثال فروغی
نحوه نشستن مصطفی ذوالقدر نماینده ی مردم هرمزگان واقعا شرم آوره ...

همینا دیروز شعار مرگ بر آمریکا میدادن و با لباس مقدس سپاه‌ اومده بودن مجلس الان با گوشی آمریکایی رو صندلی مجلس لم دادن
‏این آقا اگه تو اتوبوس بین شهری هم اینجوری مینشست قطعات راننده اتوبوس بهش تذکر میداد که درست بشینه. ولی چکار کنیم که مجلس اتوبوس نیست و این آقا هم نماینده مجلس ایرانه.
برای برخی مسولان ما و خانواده هاشان، امریکا به به وبرای مردم ، آمریکا آه آه که این را درعمل نشان دادند
این عکس فتوشاپه.. گوشی ایشان دکمه ای و روی میز هستش. و عمامه هم فتوشاپه.. یک کسایی می خوان آبروی اصلاح طلبان را ببرن.
روحانیون مرفه پشتشون به مراجع گرمه هروقت کارشون گیر میوفته یا دست به دامان مراجع میشن که یه فتوا صادر کنند مردم تسلیم بشوند یا با یه روضه سرو ته قضیه رو فیصله میدند.این عکس رو گذاشتید که مردم رو حرص بدید
حاج محمود دوستت داریم
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مگه تخم دو زرده کرده برامون
گفتن مدیریت رو جوانگرایی کنیم مثل اینکه از انور پشت بام افتادیم این آقا رو اوردن برای شبکه 3 اون درصدی هم که تلویزیون نگاه می کردن هم از پای تلویزیون فراری داد گفتن جوانگرایی درست یه مقدار هم با دید باز ببینه و کینه ایی نباشه جناب آقازاده
خوب چرا می روید رای می دهید اینهمه رای دادید نماینده رفت مجلس که چی حقتان است
مرگ بر دروغگویان
فروغی منتخب رییس صدا و سیما نیست که در برابر وی پاسخگو باشد.بهش دستور داددند مدیرش کند.صاحب مهره بسیار قوی و زورمند است.
بالا‌غیرتا‌یکبار‌دیگر‌توضیحی‌که‌در‌مورد‌قانون‌از‌کجا‌آورده‌ای‌را‌بخوان‌ببین‌چیزی‌دستگیرت‌می‌شود‌
اگر حقوق یک ماه یک وزیر یا یک مدیر خدوم را به سیل زدگان یا افراد نیازمند بدهند دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اری فقط یک ماه نه بیشتر...
این نماینده هم صد در صد لباس سپاهی پوشیده بود ولی حاضر نشده گوشی آیفون رو بذاره کنار.
مردم یک چیز رو می خوان ولی دولت چیز دیگری را ارایه می دهد. مردم میگن ماست سفیده و گران ولی رئیس جمهور میگه ماست سیاهه و ارزان. مردم میگن قیمت اجناس 5 برابر شده و دولت تدبیر و امید همه رو ناامید کرده ولی رئیس جمهور میاد پشت تریبون و با پوشش خبری صدا و سیما میگه نمره ما از 20 فقط نیم نمره کم داره و 19.5 هستیم یا اینکه همه مردم میگن آقای فروغی صلاحیت مدیریت بر شبکه سیما را ندارد. شاید در مشاغل دیگر همچون رانندگی موفق باشد . نمی دانیم . ولی در این جایگاه موفق نیست ولی تصمیم گیرندگان (البته بهتر است بگوییم فرمانبرداران سیما) می گویند خیر ایشان متعهد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
در جاهای دیگر را نگفتی در رای که مردم به روحانی دادند به شخصیت ایشان رای ندادند داداش اشتباه نکن من به شعار روحانی رای دادم .متوجه شدی . به شعار ایشان رای دادم حالا ایا عمل کرد یا نکرد یا اصلا سیستم جوری هست که اصلا اجازه اصلاح نخواهد داد . ۲۴ میلیون رای به اصلاحات دادند
عکسی از حرکت عجیب یک نماینده در جلسه امروز مجلس
اقاي محترم اگر به صفره اي كه ما برات پهن كرديم احترام نميزاري لااقل حرمت نوني كه از اين راه ميبري رو نگه دار . شما پشت اون ميز امرار معاش ميكني پس حرمتشو نگه داريد لطفا. حتي اگر در تايم استراحتتون باشه
متوجه نمی شم ! این با ۸۰ میلیون جمعیت و این همه امکانات چه نیازی به حضور نیروی شبهه نظامی خارجی داره ؟ یعنی این همه جمعیت عرضه کمک به سیل زده ها رو‌ندارن ؟ آیا حضور نیروی نظامی عراقی در ایران نیازی به اجازه مجلس نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عراق با ایران چند سال دیگر به کشور واحده یعنی امت خواهند شد و میشوید برادر .
ناشناس
| Italy |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این حضرات گفته اند که امده اند که نگذارند سیل به طرف عراق برود و صد البته باید مواظب بود که نخواهند کار صدام را تکرار کنند ۰خوزستان پاره تن ایران است
ناشناس
| Thailand |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
یک‌ میلیون کشته و جانباز و مفقود دادیم حالا شدیم برادر ؟ امت واحد ؟
آقایان این نماینده حق دارند؟
من کارگر وآن کشاورز ساده روستایی چقدر خوش خیال هستیم که انتظار داریم چنین نماینده مجلسی قانونی به نفع ما تصویب کند
"عکسی از حرکت عجیب یک نماینده در جلسه امروز مجلس"

تابناک جان جدی بنظرت این حرکت عجیب میاد؟!
این کاملاً عادی هست... برای این اقایون
با سلام
آقای حسین فریدون، آیا شما بی گناه هستید؟ چرا از دستگاه قضایی کشور درخواست نمی کنید که دادگاه های شما را علنی در صدا و سیما پخش کنند؟
باید تنگه هرمز را ببندیم و چون بلافاصله ناوهای جنگی ناتو به اون سمت هجوم میارن برق آسا بازش کنیم و بای بای چون هوا بشدت پس میشه
اقای امیری فر.اوبرای خوشایند عده ای به یکباره در حالی که دولت بهار را قدیس می دانست به تکفیر انها متمایل شد .مضافا به اینکه برفرض گفته شدن این حرف چون جلسه محرمانه بوده نشر اون کار نامناسبی هست .علاوه بر اینکه سالهای زیادی از دور شدن امیری فر از احمدی نژاد می گذرذ باز نشر این خبر بعد از این همه سال نمی تواند بدون غرض باشد .
آقای فریدون الان آزاد هستند؟؟
متاسفانه در ایران کناره گیری از قدرت معنی ندارد تا فردزنده است خود وخانواده اش باید بخورند بهر قیمتی شده واز آن بدتر اگر در انتخابات هم رای نیاورد جایی دیگر منصوب می شود که یک تودهنی باشد برای رای دهندگان سال هاست که اینجوری بقیه اش هم همینه
عجب عصاره ای
چرا مجریان حقوق نجومی بگیر در صدا وسیمایشخصی فقط دولت را مورد حمله وتمسخر قرار میدهند بقیه نهادها دیگر را جرات حرف زدن ندارندخیلی هم ژست مجری هم درد مردم میگیرند نه جانم مردم میدانند علت بدبختی ها وگرانی ها مسئولان هستند شما خیلی به خودتلن فشار نیاورید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی