بازدید 42383
هزار و ششصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

درخواست عجیب یک وزارتخانه درباره حقوق کارمندان دختر/وعده واعظی برای تشکیل یک جلسه پر سر و صدا/خبرنگاران مرض دارند!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تمامی سانس‌های «رحمان ۱۴۰۰» از فردا لغو می‌شود/اعزام ۶ هزار طلبه برای کمک رسانی به سیل‌زدگان/کیهان: بسم الله! صادرات نفت عربستان را به صفر برسانیم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 13 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست عجیب یک وزارتخانه درباره حقوق کارمندان دختر

یک نهاد نظارتی در نامه خود به تعدادی از مدیران مهم دولتی، با اشاره به درخواست یکی از وزارتخانه‌های اقتصادی برای معافیت دختران خودسرپرست کارمند آن وزارتخانه از پرداخت مالیات به موجب ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم، متذکر شده این معافیت درج شده، مربوط به درآمد موقوفات عام است که یکی از محل‌های مصرف آن اشتغال دختران خودسرپرست اعلام شده است، لذا معافیت حقوق پرداختی به این کارمندان، مطابقتی با ماده مذکور ندارد.

وعده واعظی برای تشکیل یک جلسه پر سر و صدا

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در یکی دو ماه آخر سال برنامه‌ها کمی فشرده بود و ان شا الله در همین اوایل سال جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل خواهد شد. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با فارس، در مورد اینکه برخی معتقدند آقای روحانی علا‌قه‌ای به تشکیل جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد و هم اکنون نیز مدت‌ها است جلسات شورا برگزار نمی‌شود گفت: در این پنج سال و نیم گذشته رئیس جمهور جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی را منظم تشکیل دادند و لذا نمی‌توان گفت: علاقه‌ای به تشکیل آن ندارند. وی ادامه داد: اگر آقای رئیس جمهور علاقه‌ای به تشکیل این جلسات نداشتند در این سال‌های گذشته آن را تشکیل نمی‌دادند. پس حتما علاقه ایشان به تشکیل جلسات هست. سرپرست نهاد ریاست جمهور خاطرنشان کرد: در یکی دو ماه آخر سال، برنامه‌ها کمی فشرده بود و انشاءالله در همین اوایل سال جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل خواهد شد.

نامه یاسر هاشمی به عادل فردوسی پور

یاسر هاشمی در نامه‌ای به عادل فردوسی پور نوشت: با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که علیرغم ادعا‌های اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رأی و نظر مردم، مهم است. متن این نامه به شرح زیر است؛

چون که صد آمد نود هم پیش ماست

همشهری عزیزم

عادل فردوسی پور

مولانا شعری در حقانیت نام پیامبر اسلام و ادعا‌های شاهان دارد و یک مصرع آن ضرب المثل شیرینی در فرهنگ ایرانیان شده است که؛

«چون که صد آمد نود هم پیش ماست»

نود، به گواهی مسئولان صدا و سیما، مردمی‌ترین برنامه شناخته شده و این یعنی:با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که علیرغم ادعا‌های اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رأی و نظر مردم، مهم است.

مشکل پدر هم با این جماعت خوددین پندار همین بود که باهر بهانه، می‌خواستند جمهوریت را از جمهوری اسلامی بگیرند.

سرافراز و استوار باش که با برنامه ۹۰ نه تنها پیش جوانان عزیزی که در دل ۸۰ میلیون ایرانی جاودان گشتی. سعادتت در زندگی فردی، کاری و اجتماعی را از خداوند خواستارم و مطمئنم اندیشه هایت، چون نهال از دل صدا و سیما برمی خیزد و دوباره اوج خواهد گرفت.

انشاءالله

یاسر هاشمی

تمامی سانس‌های «رحمان ۱۴۰۰» از فردا لغو می‌شود

تمامی سانس‌های فیلم رحمان ۱۴۰۰ از فردا یکشنبه ۲۵ فروردین لغو شده است. صبح امروز محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای اعلام کرد که نسخه‌ای که از رحمان ۱۴۰۰ در سینما‌ها در حال نمایش است با نسخه‌ای که مجوز و پروانه نمایش گرفته تفاوت دارد و بازرسان ما در سینما تأیید کردند. براساس پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان فیلم مشخص شد اصلاحات مورد نیاز انجام شده، اما به ‌دستور وزارت ارشاد تمامی سانس‌های این فیلم از فردا ۲۵ فروردین در همه سینما‌های سراسر کشور لغو شده است.

اعزام ۶ هزار طلبه برای کمک رسانی به سیل‌زدگان

رئیس سازمان بسیج طلاب گفت: پنج هزار طلبه برای کمک به سیل زدگان خوزستان و بیش از یک هزار نفر برای یاری رسانی به سیل زدگان لرستان به این مناطق اعزام شده اند. حجت‌الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده روز شنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران افزود: طلاب، روحانیان و بسیج اساتید از ابتدای سیل خوزستان و سایر استان‌ها وظیفه خود دانستند که با حضور حداکثری در مناطق سیل زده، برای خدمت به مردم تلاش کنند. وی گفت: کمک فیزیکی به مردم مناطق سیل زده خوزستان در کنار سایر گروه‌های جهادی از برنامه‌های اصلی بسیج اساتید، طلاب و روحانیان بود که اکنون در بخش‌های مختلف به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

ورود یگان مهندسی حشد شعبی به ایران

حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان مهندسی و برخی ماشین آلات سنگین این سازمان برای منحرف کردن جریان آب سیل و جلوگیری از ورود آن به عراق وارد خاک ایران شده‌اند. سازمان حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی مهندسی این سازمان دیروز (پنجشنبه) برای منحرف کردن جریان سیل و حفاظت از مناطقی از عراق که احتمال آب گرفتگی در آن‌ها می‌رود، وارد خاک ایران شده است. در این بیانیه آمده است: ورود نیرو‌های حشد شعبی به خاک ایران به منظور حفاظت از مناطق عراق به خصوص شهر عماره مرکز استان میسان از ورود سیل است. حشد شعبی همچنین اعلام کرد که این اقدام با هماهنگی دو دولت ایران و عراق انجام شده است. /ایسنا

کیهان: بسم الله! صادرات نفت عربستان را به صفر برسانیم

کیهان نوشت: هم‌اینک وقت آن فرا رسیده است تا به سخن رئیس‌جمهور که چند ماه پیش بیان کرد و با صراحت گفت: اشکال‌تراشی بر سر راه اقتصاد ایران باعث توقف اقتصادی مزدوران آمریکا می‌شود، جنبه عملی بدهیم. سیاست ما باید مبنی بر صفر کردن صادرات نفت عربستان باشد و می‌دانیم که لااقل ۷۵ درصد نفت سعودی از دریای سرخ می‌گذرد و طرف‌های اصلی این نفت صادراتی هم اروپایی‌ها یعنی مهم‌ترین شرکای آمریکا در اعمال تحریم‌های ضد ایرانی هستند این در حالی است که تنگه هرمز، محل صدور نفت به شرکای آسیایی ما که مخالف اقدامات ضدایرانی آمریکا هستند، می‌باشد و البته توقف صدور نفت از این تنگه، آسیبی هم به دولت‌های عربستان و امارات می‌زند که به نظر می‌آید آنان خود را برای چنین روزی آماده کرده‌اند. توان ما در صفر کردن صادرات نفت عربستان، زمانی که سردار سلیمانی به حمایت از سخنان آن روز رئیس‌جمهور برخاست، فهمیده شد. همه می‌دانند نیروی قدس مأموریتی در تنگه هرمز ندارد و این خطاب با دریای سرخ و سواحل غربی عربستان تناسب دارد. بسیار خوب، زمان را از دست ندهیم و به اجرای برنامه به صفر رساندن صادرات نفت عربستان بپردازیم و به جایی برسانیم که در عمل اتفاقی بیفتد و طرف‌های اروپایی و عربی به طور واقعی و جدی دریابند، دنباله‌روی از سیاست‌های ضدایرانی برای آنان ضرر جدی دارد.

رحیم پور ازغدی: وقتی می‌گویند حتی آب خوردن دست دشمنان است نتیجه‌اش تحقیر می‌شود

حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ملت‌هایی که خودشان را تحقیر می‌کنند و صاحبان قدرت و رسانه را تعریف می‌کنند، کارایی مردم و کشور را پایین می‌آورند و امیدها، تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها حقیر می‌شود. براساس احادیث فردی که حقیر شده باشد، چیزی برای از دست دادن ندارد و هر خیانتی را انجام می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گویند شما نمی‌توانید و حتی آب خوردن دست دشمنان غرب است نتیجه‌اش تحقیر می‌شود و وقتی تحقیر کردند افراد حقیر می‌شوند. آسیب‌های اجتماعی از تحقیر شدن می‌آید و یکی از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب قرار دادن و تعریف کردن خود در سطح برتر تمدن‌سازی متصور است.

سه وزیر دولت در راه مجلس

بر اساس دستور کار این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۵ فروردین) خود میزبان سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خواهد بود تا به سؤالات حسین مقصودی، اصغر مسعودی و محمدرضا صباغیان بافقی پاسخ دهد. همچنین برای این جلسه از وزیر بهداشت و درمان نیز دعوت شده تا از عملکرد وزارتخانه خود در سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ گزارشی ارائه دهد. در جلسه روز دوشنبه (۲۶ فروردین) نیز کمیسیون از محمد شریعتمداری دعوت کرده تا گزارشی از عملکرد وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال ۹۷ و برنامه‌های پیش‌رو برای سال ۹۸ ارائه دهد. رسیدگی به چند طرح از جمله طرح ممنوعیت تبلیغ کلاس‌های خصوصی و طرح مبارزه با تبعیض نژادی، تنفر قومی و مذهبی نیز در دستور کار این کمیسیون در هفته آتی است. /خانه ملت

سرنوشت فرمانده کودتای سودان مشخص شد

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، عوض بن عوف، فرمانده کودتا علیه عمر البشیر در سخنرانی تلویزیونی گفت: من رئیس شورای نظامی انتقالی کناره‌گیری خود را از این پست اعلام کرده و فردی که به مهارت و شایستگی او برای این پست اطمینان دارم را برای ریاست این شورا تعیین می‌کنم. مطمئن هستم او این کشتی را به ساحل امن خواهد رساند. بر این اساس بعد از رایزنی و مشورت برادر عبدالفتاح البرهان عبدالرحمان را به عنوان رئیس شورای نظامی انتقالی به جای خود تعیین می‌کنم. عبدالفتاح برهان بازرش کل ارتش است. /ایسنا

حمایت نماینده یهودیان در مجلس از سپاه

سیامک مره‌صدق نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا گفت: در زمانی که سپاه با تمام امکانات خود در حال کمک به سیل‌زدگان در کشور است، دولت ترامپ نه تنها جلوی ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه را به مردم آسیب‌دیده از سیل گرفته، بلکه بزرگ‌ترین نیرویی را که امروز مشغول امدادرسانی به آسیب‌دیدگان است مورد هجمه غیرانسانی و ناجوانمردانه قرار داد. /فارس

احمدی‌نژاد: انقلاب ۵۷ کار انگلیس بود

عباس امیری فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز حرف‌های منسوب به احمدی نژاد که انقلاب سال ۵۷ را کار انگلیس خوانده تأیید کرد، در حالی که مشاور احمدی نژاد آن را تکذیب کرده است. حجت الاسلام امیری فر در متن درباره‌ی نقل قولی از احمدی نژاد در جلسه‌ای خصوصی که گفته «انقلاب کار انگلیس بود» نوشت: «سلام برادران عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به‌دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه‌ی قطع ارتباطم با ایشون شد. حالا مختارید باور کنید یا نکنید و بقول ما طلبه‌ها فلک الخیار. اگر نگاهی به مصاحبه‌ای اخیرش بکنید بدتر از این حتی به حضرت آقا کنایه‌های توهین آمیز هم داشتند! الله اکبر از انسان. چه جور موجودیه انسان میتونه از فرش به عرش برسه مثل ادواردو انیلی و مالکوم ایکس که جز شهادت چیزی نصیبشان نمیشه یا میشه از عرش به فرش رسید مثل همین موجود عجیب که از رزمندگی و سرباز ولایت به جانوری عجیب میرسه.

شکایت از عادل فردوسی‌پور در هیأت رسیدگی به تخلفات صداوسیما

حمید خواجه‌نزاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما از وصول شکایاتی از برنامه «نود» به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور خبر داد و گفت: همان طور که قائم‌مقام شبکه سه اعلام کرد، برند برنامه «نود» در شبکه سه سیما باقی می‌ماند و تغییراتی در ساختار برنامه‌های ورزشی شبکه اتفاق خواهد افتاد. شکایاتی از برنامه «نود» به هیأت رسیدگی به تخلفات سازمان واصل شده که رسیدگی به آن‌ها در دستور کار است./ میزان

خبرنگاران مرض دارند!

خبرنگار روزنامه همشهری: از مجتبی ذالنوری پرسیدم که چرا بازدیدتان از سد ۱۵ خرداد قم انقدر سریع بود، گفت: «انتظار داشتید شب رادرآن چاله بخوابم یا آنجا زندگی کنم؟!... کتاب نبود که تا آخربخوانمش» گفتم بازدیدتون لقب سریع ترین بازدید رو تو شبکه‌های مجازی گرفته؛ گفت: «مرض دارند و می‌خواهند تخریب کنند.» /همشهری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۱۷
فردوسی پور را با هاشمی رفسنجانی مقایسه کرده، عجب پسری!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر هر پزشک متخصص از بین بیست هزار متخصص کشور ، مبلغ ۲۰۰ میلیون از کارانه این ماه خودش را به سیلزدگان کمک کند تمام سیلزدگان صاحب خانه جدید میشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هر دو از رانت رسانه ملی برخوربودند و با آن مشهور شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مبینا نصیری هم از ایران رفت ما موندیم و ایران ۹۸
ایرانی که در ضعیف ترین وضع اقتصادی خود در نیم قرن اخیر به سر می برد
باز صد رحمت به محمود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فرق فردوسی پور و رفسنجانی در اینه که رفسنجانی رو فقط یک طیف سیاسی در ابران میخواست و ازش حمایت می کرد اما درمورد عادل همه مردم از هر طیف و گروهی طرفدارشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
الان میارن رئیس جمهورش می کنند ، مردم هم بهش رای تَکرار می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نمیدونم بگم متأسفانه یا خوشبختانه اما بهرحال در شرایط دهشتناک کنونی احمدی نژاد انگار شده قهرمان ملت ایران
شده شبیه ماجرای براتکو و بعداز جام جهانی ۲۰۰۶ که تقریبا بدون خداحافظی و با دلخوری از ایران گذاشت و رفت
اما برانکو الان قهرمان پر طرفدار ترین تیم فوتبال آسیاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جالبه که از وقتیکه فوتبال برتر اومده جای نود میثاقی فقط با سعسد فتاحی گفتگوی تلفنی داره و هی هندونه میذاره زیر بغلش و هی سعیدجان سعیدجان
درصورتیکه منِ فوتبالی میدونم که نه جای سعید فتاحی باید در مسؤلیت برگزاری مسابقات باشه و نه جای میثاقی در این برنامه
از خداداد عزیزی هم خواهش میکنم دیر اومده و زود نخواد بره و هی از حذف عادل فردوسی پور حمایت نکنه و به یاد اتفاقات اول فصلش با سپیدرود رشت بیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فردوسی پور باید مدیر شبکه باشه چون مردم دوستش دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بروید پزشکی بخوانید که در ایران فقط پزشکی ارزش دارد. الان هر پزشک عمومی طرحی 10 میلیون در ماه درآمد داره. پزشک عمومی غیر رسمی درمانگاه هم 17 میلیون میگیره.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آدمای مریضی که واگیر دارند با این حرفها میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند واقعا فردوسی پور نااگاه است اگر فریب این سیاست باز را بخورد ! اصلا تمام بدبختیهای این آدم از این است که خودش را دارد گم میکند و یه حورائی دنبال بازیهای سیاسی رفته یعنی سوء استفاده از محبوبیتی که از رسانه ملی بدست آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فردوسی پور را با پدر مقایسه نکرده بلکه تخریب کنندگان پدر و فردوسی پور مشابه هم دانسته که اصلا به نظر مردم اهمیت نمی دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
باید هم با هاشمی مقایسه کنه هر دو همه چیز را فقط برای خود و اطرافیان خود میخواستند و انحصاری عمل می کردند به خوب و بد کار مدیر شبکه سه ندارم ولی همین که انحصار را از دست عادل گرفت کار بسیار خوبی بود عادل جوری رفتار می کرد که کسی جرات نداره بهش چیزی بگه و یا کسی جاشو بگیره احسنت به شکست حصار برنامه نود توسط مدیر جوان شبکه 3
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بهترین و پر درآمد ترین شغل در ایران سر دفتری میباشد
درآمد ماهانه 80 تا 150 ملیون تومان در ساعت کاری 9 صبح تا 14 بعد از ظهر ، بعد از 30 سال کار کردن میتوانید امتیاز دفتر خانه خودتان را به مبلغ امروز 2 میلیارد تومان بفروشید.
دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هر روز زمینه و درآمد کاریتان را افزایش میدهند مانند سند خودرو که ملتزم به سند زدن در دفاتر اسناد رسمی میباشد تا حداقل 2 درصد قیمت خودرو را به دفتر خانه بدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
گرانی، بی پولی،بدبختی،بی خانمانی در سرپل ذهاب، سیل و ویرانی در لرستان و گلستان و خوزستان ، اختلاس های یه عده دزد و ... را می توانیم تحمل کنیم ولی رفتن فردوسی پور را نه.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خانم بنده با ۱۵ شب کشیک کارانه ۱۴ میلیونی میگیرد نه ۲۰۰ میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
هر چه زودتر مثل دوران هاشمی بحث آب خیزداری را اجرا کنند . لایروبی رودخانه در اولویت اصلی کشور هست . جنگل کاری و حفظ جنگل و مرتع و نبردن زباله بسمت جنگل برای حفظ چشمه های زیر زمینی و حفظ اکوسبستم طبیعت شامل حیوانات وحشی و اهلی و خطراتی که برای دام ها دارد من در جنگل دیدم که قرص های صد فشار خون و چربی و قلب و رها شده بود و با زباله شهری مخلوط در جنگل رها شده بود که برای دام و خود انسانها که از گوشت و شیر استفاده میکنند .خداییش به جای گیر دادن دیگر ملت ها به داخل کشور بپردازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
یاسر هاشمی واقعا حرف مردم را در دو سط به زیبای و دقت بیان‌کرد . حالا هر کی کمی از مسایل سیاسی سر در بیاورد فهمیده . مثل پدرت شجاع و با دقت مسایل را بیان‌میکنی و هم انتقاد پدیر هستی . مثل پدرت انتقاد را هم قبول داری . خودت را بی گناه نمیدانی . ادعا نمیکنی که شب ها با فرشتگان در حال گفتگو هستی . دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بله زمینه سازی برای رای تکراری به عادل...هورا
کیهان مشکوک میزنی؟چی میخوای از جون این کشور؟جنگ و ویرانی؟هیچکس غیر از محمود تو این کشور اندازه تو دشمن تراشی نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تا برجام هست کیهان چه کاره باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این اقا همان کسی هست که به مخالفین اندیشه سیاسی خودش به هموطنش که در سیاست و اقتصاد و از ایشان بیشتر میفهمد میگوید تفاله داعش . شعور سیاسی چیزی خوبی هست . ایشان هنوز نمیداند که کسی مسولیت را قبول کرد امروز پیاز ۱۳ هزار تومان شد مردم بهت بد و بیراه میگن باید تحمل کنی وگرنه چرا وارد سیاست شدی برو کنار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دوست تراشی جناب رحانی و ظریف خیلی بدردمون خورد نه؟ مگه از این بدترهم میشه داداچ؟!
خخخخ
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
هنوز بعضیها دم از برجام میزنند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آره بدتر از این هم هست، شما جنگ رو به چشم خودت ندیدی ، اگه دیده بودی نمی‌خندیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کیهان جانمیخوای بجنگی؟بسم الله برو با اسراییل بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کیهان و امثال کیهان وشریعتمداری افرادی هستند که کشور را به سوی جنگ می برند و بعد خودشون پشت جبهه فقط فرزندان من و شما رو تحریک به جنگ رفتن می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آره واقعا جنگ میخواد .
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نان امثال شریعتمداری در بودن جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
امثال کیهان و نهادهای امثال این میخوان ایران همیشه تو تحریم باشه
ذو النور جان نگفتیم بخوابی.گفتیم تو که اینقدر دم از
شجاعت میزنی دیگه چرا؟راستی میدونی تو میدون جنگ باید شب تنهایی تو چاله بخوابی و نگهبانی بدی؟؟؟جدا میدونی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اخه نه شجاعت داره نه ادب
على
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
برخلاف ادعاى باورها ايشون از خوف جان فوراً به بازديدشان خاتمه دادند
در خصوص برنامه نود عرض کنم اگر مثلا مدیر شبکه سه فردی مثل مهناز افشار بود و برنامه نود را تعطیل کرده بود کلی حمایت و تشویق و احسنت احسنت پشتش بود ولی الان فقط لجبازی عده ای معدود وابسته به جریانات آن سوی آبی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ای کم اطلاع.برنامه ای که مردم نگاه میکنن لابد دلیل داره.چرا نمیشینن فلان میز گرد و فلان سخنرانی رو ببینن؟مردم کاری رو میکنن که دوست دارن.شما هم اگر نود ندیدی بدون تنها برنامه صدا وسیمای میلی که عده ای نگاه میکنن همین نود بود و بس.بنظرم با حذف اون انتن تلویزیون ایران چیز غیر ضروری میشه تو خیلی خونه ها.دیگه خود دانید من انچه شرط بلاغ بود گفتم خواه پند گیر خواه ملال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کار انگلیس و امریکا هست . سیل را امریکا فرستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مهناز افشار نه
ولی فاطمه معتمد آریا یا باران کوثری یا معصومه ابتکار یا تهمینه میلانی چرا حق با توئه
ناشناس
| Italy |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اینقدر نااگاهی که نمیخواهی بفهمی که وقتی چند میلیون نفر بیست سال دوشنبه ها تا ساعت حتی دو صبح سه شنبه بیدار می مونن و برنامه ای را نگاه میکنن حتمآ ان برنامه چیز خاصی هست و هر ۰۰۰هم که ان برنامه را حذف کند برای بینندگانش فرقی نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کدوم سوی آبی؟؟؟
پس نظر مردم چی؟؟
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
این افتضاح (لغو برنامه نود )بعد از اون افتضاح یعنی تغلب در آرای صورت گرفته است و از محبوبیت فردوس پور وحشت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خوب محمد جان ، سؤال اینه که برنامه ای که این همه بیننده داره چرا باید تعطیل بشه ؟

اصلاً تخصص این آقای مسئول چیه ؟

اصلاً میفهمه مردم چی میخوان ؟
طولانی شدن جنگ تحمیلی.تولید برق هسته ای.شرکت در نزاع عراق.سوریه با داعش سه سیاه چاله برای بلعیدن درآمد سرشار نفتی ایران بین سالهای 1979 تا 2019 بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چه حرف بی ربطی پس قبل انقلاب هم در منازعات بین المللی پول خرج می شده توسط ایران
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
این حرفها رو میزنی چون بی سوادی
اول برو ببین سهم بودجه نظامی چند درصد بودجه کل کشور در دوران جنگ بود و یا در مورد هزینه های الان ایران حرفهای ترامپ رو گوش کن و ببین میزان هزینه ایران در منطقه چقدر بود بعد بیا اینجا افاضه کن
ایران بعد از تحریم توسط ایران متحده حدودا روزی یک و نیم میلیون بشکه (و کمتر)نفت نفروخته که ماهی میشه حدود چهل و پنج میلیون بشکه یعنی ایران به ازای هر دو ایرانی یک بشکه در ماه نفت فروخته و این مقدار رو اگر ضرب در مقدار متوسط قیمت هر بشکه به دلار کنی و ضرب در قیمت دلار کنی میبینی ک همچین درآمد سرشاری هم نیست و نبوده و اگر بریز و بپاش های دولتی ها رو هم در نظر بگیری دیگه واویلا میشه،حتی بعد از برجام هم که فروش به حدود سه میلیون بشکه رسید هم درآمد سرشاری نبود
اول بشین یه دو دو تا چار تا بکن بعد نظر بده
انقدر عامیانه فکر نکن عزیز
از شما باهوش تر اون چهل نفری هستن ک خوشحال خوشحال به این نظر تا الان مثبت دادن
ناشناس
| Italy |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
علت انقلاب اسلامی فقر و نداری نبود کمی در باره گذشته و علل انقلاب مطالعه کنی بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چیزی حدود 30 تریلون دلار. آیا بازم چاله دیگری هست؟
بازدید کننده محترم همانطور که در 20 شب گذشته اعلام کردیم نظرات و کامنت های شما برای بنده ذره ای ارزش واهمیت ندارد همانطور که برای مسئولان ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت.اصلاح کردی
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
این نظر را هر روز می بینم ولذت می برم. ده جلد کتاب معنی دارد... برای آنکه بخواهد بفهمد
چه دستی در کار است که علیه سپاه هجمه و تخریب صورت می گیرد در حالیکه ارتش هم کارهای اقتصادی می کند؟
بر اساس قانون اساسی هر کشور در زمان صلح نیروهای نظامی می توانند در کارهای عمرانی به کار گرفته شود
چه کینه ای در کار است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
زمانی که امثال ما انتقاد داشتیم به برخی شعارها روی موشکها و مواضع برخی نظامیان که به جای دیپلماتها تعیین سیاست میکردند چنین روزهایی را میدیدیم اما متاسفانه توسط امثال شما دوست و برادر گرامی متهم به ترس و خیانت و بازی در زمین دشمن و...میشدیم.نظر شخصی بنده.کاش سپاه اگر میخواهد یک نیروی سیاسی و اقتصادی باشد افراد حرفه ای در اختیار بگیرد .اگر کار اقتصادی میکند شفاف باشد و مثلا بعد از سیل مشخص نشود جایی که پل لازم بوده برای صرفه جویی حذف شده.اگر کار اقتصادی میکنند شفاف باشد و میزان هزینه فایده روشن باشد و مثل بقیه بنگاههای اقتصادی به دولت مالیات بدهد و در اینصورت فکر نمیکنم با کار اقتصادی شفاف و کار عمرانی تمیز کسی مخالفت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مردم حریف دولت نیستند بجاش به اشتباه یقه سپاه رو میگیرن البته تقصیر هم ندارن چون جناب رحمانی فضلی وزیر محترم کشور با هر انتقادی تقاضای اشد برخورد رو دارند! مثل ماجرای مهران مدیری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
۲۳:۲۹ زئی تو خال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
جفتشون عزیزند و پای کار ولی دوست من چطور حجم پروژه های اینا رو کنار هم میذاری؟!! فقط خاتم الانبیا رو در نظر بگیر. کل کارای اقتصادی ارتش چه درصدی از خاتم هست؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بخاطر اینکه مردم همه کینه ای هستند فقط شما خوبی مردم همه گیجن فقط شما عاقلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شد مجازات و اقتدار که همیشه در چنین جاهای وجود داشته فرقی نداره کی و کجا سمتی قرار داره روز و شب حرف از اقتدار ملت کجای قرار داره پای صندوق رای . ربنای شجریان پخش نشد
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بزگوار می شود یکی از کارهای اقتصادی ارتش را بفرمایید
ناشناس
| Italy |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
باید کشور دو تا نیروی نظامی موازی داشته باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عزیزم کارهاشون موازی نیست
بخش هجومی کشور به عهده سپاه است و بخش پشتیبانی به عهده ارتش
شما اصلا می دونی اگر سپاه درست نمی شد در جنگ ایران بازنده بود و تجزیه شده بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خیلی از راه ها و غیره را ارتش هم می سازد
اگراندکی به مغزت فشار بیاوری متوجه می شوی که ایران دو برابر عربستان وکل کشورهای عربی به اقتصاد آمریکا گذشته کمک کرده و شکوفایی اقتصادی امارات.کره جنوبی و ترکیه ناشی از سیاست های ایران بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عراقم یادت رفت جدیدا افغانستانم اضافه شده
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مخصوصا امارات.الان باید قشم اندازه امارات در امد داشت از ترانزیت مسافر و کالا
ما هم اولش طرفدار احمدی نژاد بودیم ولی در دور دوم رییس جمهوری تا الان از چشممان افتاده و کسی زیاد تره خورد نمی کند برای ایشان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ثابت شد شما ودوستانتان همیشه چند سال بعد میرسین اونجا که ما الان میگیم
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
پرچم المان
الان که دوستان شما رو دست احمدی نژاد زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خداییش بگم من در دوره احمدی نزاد اصلا رای ندادم چون کاندید مستقل اصلاح طلبان نداشتم . کاندید ما اصلاحاتی ها فقط خاتمی هست و بس اگر دیدید به لیست رای دادیم‌فقط برای رو کم کنی طیف مقابل بود نه برای شکوفای اقتصاد نبود چون اصلا با این چیندمان سیاسی شکوفایی رخ نخواهد داد نا امید هستم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
22:16 همونی هستی که میگفت تا 1400 با روحانی و ما همونایی هستیم که می گفتیم این آقا برای ملت کاری انجام نمیده. حالا کی جلوتره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کلا همه رؤسای جمهور در دور دومشان گند زدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همه شش کاندید روحانی و رییسی و قالیباف و میرسلیم و ......... جمع بشن نمیتونن کاری بکنند چون اقتصاد مال مردم هست ثروت مال مردم هست قدرت مال مردم هست عدالت برای مردم هست رصایت مردم شرط اصلی هست برو پیدا کن من چی گفتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ما اصلاحاتی ها؟؟؟!
خخخخخ
تا کی میخواین در جهالت بسر ببرین
اصولگرا و اصلاح طلب همشون عین همند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
متاسفم برای برخی که هنوز توی جهالت گام بر می دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
زنده باد احمدی نژاد
کاش به جای 6000 طلبه چند صد دستگاه لودر و چند صد کامیون مصالح ساختمانی برای مناطق سیل زده میفرستادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سه وعده غذا در روز برای۶۰۰۰نفر مبلغ کمی نیست.همون را به سیل زده ها بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما خرج ۶۰۰۰ طلبه را شامل ایاب و دهاب و نهار و شام و صبحانه را حساب کنید ببینید هر نفر در روز پنجاه هزار تومان چقدر خواهد شد چندین هزار میلیارد در طی دو ماه خواهد شد کارگر بفرستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما نترس پول نمی گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر رقاصه می فرستادن همین تو تشویق می کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما احتمالا باید سر کار خانم تهمینه میلانی باشید
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگر نفرستادن ؟
!!!!!
کار روحی و روانی از خود بیشتر کارایی نداشته باشد کمتر نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نابغه فقط ناشناس 23:15. اون کارگرایی که میرن ایاب و
ذهاب و شام و نهار نمیخوان؟ هم این هزینه ها رو دارند هم حقوق خودشون رو میخوان.
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
واقعا متاسفم برای اظهار نظر سخیف شما داخل خونه ها با لودر تمیز میشه حتما نیاز به نیروی انسانی هست بنده از نزدیک شاهد زحمت این عزیزان در پاکسازی خونه ها از گل و لای بودم بغض و کینه تا چه حد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
واااااای خدایا شما کی هستید دیگه
خب اگه نرفته بودند می‌گفتید چرا نمیرند حالا که رفتند میگید چرا رفتند و اینا خرج دارند و غذا میخواند ، انگار اگه کس دیگه ای بره غذا نمیخوره و خواب نمیره و ..... و شمایی هم که میگید بجای این آدما لودر و کامیون مصالح ساختمانی می‌فرستادند بهتر بود آیا فکر می‌کنید این لودرهای بدون راننده که باید انسان باشه کار می‌کنه و اون مصالح ساختمانی رو با لودر و کامیون روی هم می‌چینند و خونه می‌سازند ، یعنی بدون حضور آدم میشه این خرابیهارو ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
برای بلاهت و سفاهت جوابی نیست اما نمیشه جواب هم نداد
چند صد دستگاه لودر و کامیون رو باید دولت منتخب شما می فرستاد که فعلا خواب تشریف داره
طلبه ها و بسیجی ها خودشون رفتند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
واقعا اینجا پروفسورها و ریاضی دان هایی سر میزنن و نظر میذارن که آدم عاقل مجنون میشه!
سه وعده غذا در روز که میشه روزی 50 هزار تومن برای 6000 نفر میشه ماهی 300 میلیون. بعد چندین هزار میلیارد در دو ماه رو چطور محاسبه کردی جناب ناشناس؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
به نابغه ۲۳:۳۷
اره ولی خوب یه فرق کوچیکی هست، کارگر کار می کنه
خسته شدم به خد یک روز خوش در این کشور نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اون روزی که مچ بند بنفش می بستید و در خیابان ها مشغول تبلیغ برای روحانی و ... بودید باید فکر این موقع رو میکردید مطمئنا رئیسی که هیچ اگر هاشمی طباء هم رئیس جمهور می شد ما الان اینقدر مشکل نداشتیم!
ناشناس
| France |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بفرمایید اگر ایت الله رییسی انتخاب شده بودند تکلیف ریاست قوه قضاییه که در حساسیت امر کم از قوه مجریه ندارد چه میشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چرا عزیزم ، چرا یک روز خوش نداری ؟
الحمدلله که سایه جنگ دیگه بالای سرمون نیست ، توی پیاده رو ها دیوار نکشیدند ، دلار ۵۰۰۰ تومن نشده سالانه یک میلیون شغل ایجاد شده و خلاصه اونچونان رونق اقتصادی ایجاد شده که دیگه نیازی به ۴۵ هزار تومان یارانه نداره چون اصلا از این ۴۵ هزار تومن هیچ کاری ساخته نیست
وقتی مردم راحت با حرفای قشنگ قشنگ گول میخورند و در انتخاب خودشون مرتکب اشتباه میشند باید تبعات اون رو هم قبول کنند
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
روحانی راه رو درست انتخاب کرد اقلیت داخلی و امریکا نگذاشتن کار کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ناشناس 23:35
باید به عقبتر برگردی ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ناشناس ۲۳:۳۵ ماهی چقد میگیری؟؟کارت راحت میاد منم میتونم استخدام شم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ناشناس 23:35ماهسی گیری از آب گل آلود چه نااگاه...هستی تو!
برخی مشکوک می زنند همانطور که به سفارت عربستان حمله کردند و باعث این همه هزینه برای کشور شدند حالا پیشنهاد جنگ با عربستان و بلکه دنیا می دهدوزارت اطلاعات باید بررسی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید چند تا سفارت خانه اتیش زده بشه انگلیس . فرانسه . المان و کره جنوبی و عربستان و امارات و استرلیا و زاپن چون در تحریمها همکاری کردند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خود رئیس جمهور فرمودند یا نفت ما صادر می شود یا نفت هیچ کشوری صادر نمی شود. از تضعیف جایگاه منتخب مردم دست بردارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هشت سال معطل کردن کشور برای برجام تراشیدند و حالا هم بخورید از میوه های گندیده برجامتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اصلا حرفی از جنگ با عربستان نزده! گفته از راه های غیرمستقیم جلوی صادرات نفت عربستان گرفته بشه. چرا به شما فشار میاد؟ مگه اونا دنبال قطع صادرات نفت ما نیستن؟ شما چرا اینقدر به تو سری خوردن عادت کردین؟
ناشناس
| France |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نگذاشتند یکسال هم از میوه برجام بخوریم.فورا موشک هوا کردند و شعار نوشتند
با سلام خدمت همه شمما سر وران احمدی نزاد در این هشت سال که ریس جمهور بود ما از اون دورغ نشینیدیم اما از برخی چیزی بجز دورغ من نشیدم واین را فردای قیامت به گوش فلک میرسانم زنده باد احمدی نزاد زنده بادی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو دورغ نشنیدی چون در گروه فکری و جناح خودت هست . دوستش دتری چون‌مثل خودت فکر میکند من هم خاتمی را دوست دارم ولی نمیدانم چرا . از شخصیت سیاسیش . از زبانن و متانتش . از سیاست و قیافه و تیپ و هرچی بهرحال کسی فرزندنش را نمیتواند دوست نداشته باشد . این یک موصوع طبیعی هست که اگر کسی از من و شما بپرسد که ایا اشکال اخلاقی ندارید ایا تا حالا دروع نگفته اید جواب چی میتولند باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر ملت ایران که در سیل و گرانی و بیکاری و نورم و تحریم هستند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
هیچ کس نگفت دورغ شنیده. فقط بعضیها گفتند دروغ شنیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شما پول گرفتید که دروغ نشنوید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
زنده باد احمدی نژادت با زنده باد ایرانت تناقض دارد و در یک جا قابل جمع شدن نیست!!!!!!. لطفا یک لیست از بدبختی هایی که احمدی نزاد برای همین ایران ایجاد کرده تهیه کنید .التماس معرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
درود بر آن کودکی که دارد با دست خالی کیسه شن پر می کند برای جلو گیری از سیل ای کاش یک جو از غیرت او در ما مردم بود تا از سیل حماقت جلوگیری کنیم.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چه كاري بدون برجام مي توانستيم بكنيم كه الان نمي توانيم دنيا همه به اف اي تي اف پيوسته اند ما ادا در مياوريم يك افرادي منافعشان به خطر مي افتد 80 ميليون را به عذاب مي اندازندا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
هاله نور . . . .
ای کاش سایر مردم هم به اندازه فردوسی پور مهم بودن تا کی میخواهید با این کارا ذهنمردم از گرونی ها دور کنید مردم ساده
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موضوع فردوسی پور اگه حل نشه و به همین منوال باشه بعدها درآینده گریبان همه مون به همین شکل گرفته میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فروسی پور نمادی از خودته... منتظر باش تا نوبت تو هم برسه
خوددین پندار همین بود که باهر بهانه، می‌خواستند جمهوریت را از جمهوری اسلامی بگیرند،
اینها کسانی هستند که به ملت نگاه از بالا دارند و خودشون رو ارباب و مردم را رعیت میپندارن،
اون دختر خانوما همینکه یه حقوق نون و آب دار تو یه ارگان دولتی با حقوقای بالا دارن بسشونه .میخوای منه فوق لیسانس بیکار مالیاتشونو بدم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
هیچکدوم هم نه سواد دارن نه اخلاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اگر اهل کار کردن بودی الان به خانمها حسادت نمیکردی
بعد از تسخیر سفارت آمریکا روسیه و انگلیس خیلی خوشحال شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برو تو گوگل سرچ کن هم فیلمش هست هم نفرات و گروهای که به سفارت حمله کردند . فقط ببین چه گروهایی بودند و با چه انگیزه ای حمله کردند الان خودشان را به دامن همان امریکا پناهنده شدند خیلی عجیب نیست . امریکا باز خیلی مرد هست
آقای احمدی نژاد،آقایان موسوی و کروبی ورود شما را به حصر خیر مقدم میگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلطان رو کسی حصر نمیکنه او حر زمانه است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقای روحانی و جهانگیری باید چند وقت دیگر خود را برای حصر اماده کنند . چون اگر حصر برای منتخبین‌مردم اتفاق نیفتد با هیت های انتخابی به چالش خواهند پرداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احمدی نژاد به حصر نیاز نداره جانم
امیرکبیر قلب ما مردم رو حصر خودش کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر ملت ایران از هر عقیده و قوم و لباس که هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
احمدی نژاد عشق است
خوب کم کم اتهامات و جرایمی داره به فردوسی پور زده میشه و اینجوری که بوش میاد فکر کنم که عناوین جاسوسی و در خدمت بیگانگان هم بهش اضافه بشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور را خود کشیش میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
مگه لو دادن ارنج تیم فوتبال ده بالا را به تیم فویبال ده پائین کم جرمیه؟
کنار گذاشتنش پاپوش هم براش درست می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درود بر ملت مظلوم ایران در در بخش بهداشت و درمان و امکانات به اندازه چهارصد سال عقب تر رفتیم چون سیل ها و زلزله خسارت زیادی زده
افاضات یاسر هاشمی مضحک بود برای مطرح شدن روش دیگری انتخاب کنند.
با ادبیات شما اصولگراها جناب ذوالنور سالهاست آشناییم!
کیهان خیلی خوب و منطقی راه حل میده لطفاً اجرا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
یک سیل بند جلوی دفتر کیهان هزینه کنند سیل کوهای اطراف تهران داخل تشکیلات کیهان نشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خخخخخخ مثبت دادم چون کلی خندیدم
بله اما منظورش این بود که انگلیس قصد جمع کردن تمام انقلابیون حول امام در تهران و یک قتل عام گسترده در ۲۱بهمن با همکاری آمریکا را داشت که اسنادش هم موجود است اما امام با دستور لغو کودتای نظام توسط مردم این پروژه خطرناک مشترک انگلیس و آمریکا را شکست داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
علی جون اصلا تو نظر نده
کیهان خیلی دلت واسه جنگ تنگ شده برو یمن و سوریه بجنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این‌کیهان اندیشان کی میرن جنگ . این حرف ها باید بیل رو دوش بگیرند کشاورزی کنند . بیل و گلنگ دستشان برند برای ساخت پل های که خراب شدند ملات بگیرند منتها اینبار پلی مثل المانیها مثل پل اهواز بسازند که هنوز استوار در مقابل سیل پایدار مانده حرف بس هست خست مان کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آدم کیهان اندیش باشه ولی ملت رو با لیستی رای دادن به خاک سیاه ننشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اینا فقط پهلوون شعار دادن
تابی جون از دیشب هر چه تلاش میکنم صفحات تابناک باز نمیشه چرا . ظاهرا بر روی جریان سوم که نه اصولگرا هست نه اصلاح طلب بلکه نطرات و دلایل سیاسی را با علم و تجربه و عقل نطر میدهد را مسدود کردید چرا مجبور به استفاده با مدبابل دیگری شدم .
یاسر خان ، عادل را خراب نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عالی بود. بنازم به به جمله شما
ممد نبودی ببینی شهر ویران گشته... دشمن آزاد گشته... آه و واویلا کو جهان آرا
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
میترسم کاری که در مدت ۸ سال صدام و لشکرش موفق نشدند انجام دهند حالا به اسم کمک و دوستی انجام بشه
چرا در این کیهان را نمی بندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اونا خودشون مسئول بستن درها هستند
همه گرفتاریهای ای مملکت از روزی شروع شد که از دیوار آن سفارت بالا رفتند. وباید به این ملت پاسخگو باشند. و تنها کشوری که از این بابت ذوق زده شد شوروی بود
اگر به همه دنیا اعلان جنگ بدیم کیهان رضایت میده ؟ یا باید با مریخیها هم باید وارد جنگ بشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کیهان بجای اینکه چهل سال یک روزنامه هدفش برای رفاه و اسایش و بهداشت و درمان و جاده و امکانات خوب و پل محکم و جاده ایمن بحث کنه روز و شب کارش این هست که دولت منتخب مردم را بکوبه فقط دولت و مجلس بپاد . انگار دیگرانی هم هستند که از یک جای به جای دیگر منتخب میشوند اشکالی ندارند پل میگیره که روز و شب نطاره کنه عرب و اروپا چکار میکنند و به چالش بکشه حتی اگر کار خوبی انجام دادند باز یک روزنه چالش پیدا کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بعد از روحانی اشکال میگیرند که در انتخابات ما را جنگ طلب معرفی کرده پس روحانی چون در جلسات شرکت میکرده این سخنان در بخش دفاع و درمان و بهداشت و فرهنگ خصوصا دیوار کشی را شنیده بود که کوچه و خیابان را مردانه کنیم شاید در ان جلسات یک طرحی و پیشنهادی از طرف ان شخص گفته شده بود
بابا ما نمیخایم حتی یه بیگانه تو کشورمون بخاد جولان بده ؟! .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نمیخواهیم شرکت های بزرگ تولیدی در کشور حضور پیدا کنند . حتی در تولید گوشی و یخچال و کولر و خودرو و تلویزیون وووک پس از همین اجناس چینی استفاده کن غر هم‌نزن . من میخوام شرکت های بزرگ‌از همه کشورها داقتصاد حضور پیدا کنند . بیکاری حل بشه تو دنبال چی خاص بر تو مدیریت کنند نوش جانت تو میخوای آقا زادهها با شمایل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
۲۳‌.۱
بابا جان پای همه نظرها کامنت مینویسی ولی یکم دقت رو بیشتر کن.منظور کامنت اصلی را بفهمی .منظور این اقا یک گروه شبه نظامیه که اخیرا وارد شده.ربطی به شرکتهای اقتصادی نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نه داداش شما متوجه نیستی هدف را فهمیدم چی هست این طیف فکری میگوید فقط خودمان خودیهای خودمان .
یعنی هر کی خارج از کشور در شهری برای تولید کار کند درش را تخته میکنند چون من خودم شنیدم که یک روحانی پارسال میگفت اگر عربی در داخل کشور بیاید فرهنگ عربی را میاورد . حالا سوال اگر ان عراقی باشد اشکالی ندارد ؟ شرکت خودمان . . شما متوجه نیستی
ناشناس
| Italy |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
یعنی عراق کمکها را نمتوانست توسط هلال احمر بفرستد حتمآ باید گروهی شبه نظامی به همراه اسلحه هاشان میامدند مسئولین دقت کنید انجایی که امده اند خوزستان است نه وسط کشور
روحانی عزیز شما کشور رو از جنگ نجات دادی ولی بدون جنگ از قوم مغول بیشتر کشور رو ویران کردی ؟؟؟ از بین بردن اعتماد ملی هنری بود که فقط از عهده شما برمی امد .نمیخواهید گفتگوی زنده بذارید یه یک سالی شده با ملت گفتگوی زنده نداشتید نکنه مثل عادل شما ممنوع المصاحبه زنده شدید ؟! اخه فروغی بد جوری جولان میده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
به روحانی گفته شد دیکته شد که گران کن . چرا با اعدام چیزی ارزان نشد جواب کتب اقتصادی را چه کسی میدهد . این گران‌کردن برای این بود که پول ۴۵ یارانه زی ۸ سال جگع اوری بشه حتی گوشتی که در بازار با دلار وارد و عرصه میشود برای جمع اوری نقدینگی هست بهرحال این هم‌مکانیزمی در اقتصاد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
درمورد جمله اولت: زیاد تند نرو هنوز تا 1400 خیلی مونده.
جالبه دوباره نوبخت گفته قانون مجلس رو اجرا نمیکنیم و ۲۰ درصد اضافه میکنیم ؟! وقتی منافع خود حضرات در افزایش ۲۰ درصدی هست باید هم نباید به فکر حداقل بکیران باشن
ضرباتی که نوبخت وواعظی باعملکرد ناکارآمد وبی کفایت وبا پرداختیهای ناعادلانه بین کارمندان وبازنشستگان با وزرا ومقامه ارمغان آوردند درطول تاریخ ایران سابقه نداشته ات به نظام ودولت روحانی زدند آمریکا باحمله نظامی نمیوانست واردنماید
ملت هایی که خودشان را تحقیر میکنند؟! چیشد دیگه امت نیستیم ملت شدیم؟
ملت هایی که خودشان را تحقیر میکنند؟! چیشد دیگه امت نیستیم ملت شدیم؟
خجالت اوره دختران از مالیات معاف شوند سربازی که ندارن مالیات نمیرن زحمت میکشن کار میکنن برین جمع کنین با این قوانینتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شما هم برو باردار شو و زایمان کن
خجالت اوره دختران از مالیات معاف شوند سربازی که ندارن مالیات نمیرن زحمت میکشن کار میکنن برین جمع کنین با این قوانینتان.
شکر خدا دلار 3500 را تا مرز 19000 تومان تحمل کردیم و همچنین گرانی های ناشی از آن را. حالا دیگر همه چیز و همه جا گل وبلبل است و رسانه ها با خیال راحت میتوانند حاشیه پردازی کنند ، مخصوصا با آمدن سیل و گرفتار شدن مردم در سیل و عواقب آن ،دولتمردان ما از اندک نق نقی هم که میشنیدند راحت شدند که هیچ ،دستشان به بهانه سیل و خرابی، پیش مردم گرفتار در سیل گرانی ها دراز شد.
هر چند که وظیفه ماست تا به هموطنان گرفتار کمک کنیم ولی بهترین بهانه شد تا دولت از همه چیز شانه خالی کند.
به قول روحانی ؛ همه میگفتند که تحریم شویم چه میشود و چه نمیشود ،دیدیم که هیچی نشد.!!!
فقط اشکنه هم بواسطه داشتن پیاز جزو غذاهای لاکچری شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نفرین‌نکنید . نفرین‌مال کسی هست که صعیف هست این‌حرف را یک مدیر مهندس بهم یاد داد
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
احمدی نژادت 8 سال عمر و ثروت این کشور را به پای کره شمالی و ونزوئلا ریخت میوه امروز از باغیه که او کاشته بهتره بره مناظره رد هولوکاست یا تشییع جنازه کمونیستهای ونزوئلایی او به درد ایران نمی خورد او ایران را نابود کرد و رو درروی دنیا قرار داد او یک ماجراجو بود نه سیاستمدار . سیاست یک هنر است او سیاستمدار نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
درود بر کسانیکه از خانه و کاشانه خود و فرزند خودت از شهر دیگر با فاصله زیاد رفتند که هموطنان خودشان را از سیل نجات دهند خسته نباشن و خدا حفظ شان کند
کشور افتاده دست افرادی مثل فروغی ، با وجود چنین ژنهای دیگه برای کسی انگیزه نمیمونه ، چه کسی فکر میکرد روزی کشور قومی و قبیله ای اداره بشه ؟!
سلام
برای این ملت نه فردوسی مورارزشی داردونه دست اندرکاران کیهان
بیست هزار متخصص کارانه دویست میلیون در ماه حرف مفتی است مگر این بیچاره دستشون تو جیب بیت الممال اخه بی انصافی هست این جور قضاوت کردن خیلی از متخصصین خونه شخصی ندارند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خونه شخصی ندارن ؟ حالا من باور کردم کاکو . ویلای دهها ملیاردی شخصی چی ؟
روجانی در جلسه شورای فرهنگی شرکت نمیکند اولا وقتش را ندارد دوما وقتی دور بر روحانی ازغدی و ضرغامی و حداد عادل هستند روحانی چی بگه از کجاش بگه وقتی اینهمه کارشناس نیاز جنسی را به سن و سال محدود نمیدانند فقط هدف نیاز هست که باید از دور خانوادها مدیریتش کنند . دوم‌موی سر زنان و روسری و جوراب هست . این‌مسایل را بدون روحانی هم‌میشود بحث کرد بطوری در اتاق جلسه را قفل کنند اینقدر بحث کنند تا عروب خروجیش چی هست بریم تو پارک و خیابان دنبال مردم . این شد کار اقایان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خودت فهمیدی چی گفتی
خخخ
بصیرتت منو کشته پدرجان!
هاشمی و عادل فردوسی پور را نمیشود مقایسه گرد ولی در یک مورد میتوان گفت با هم شباهت دارند آنچه با دست خود پرورده بودند با همون به سرانجام رسیدند
"تمامی سانس‌های «رحمان ۱۴۰۰» از فردا لغو می‌شود"

هرکی انتقاد کنه نابودش میکنند!!!!!ولی جناب مدیری بدان که حرف دل مردم رو زدی ودر دل ملت جای دارید وهزاران احسن به شرافتت !
حشدالشعبی یا هر بیگانه دیگه ای حق نداره وارد خاک ایران بشه، کاری که صدام و حامیان غربی اش نتونستن انجام بدن به بهانه سیل فرصت انجامش رو ندین، بیگانه بیگانه اس و روابط اونها با منافع خودشون تعریف میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
تو و امثال تو اگه برن کمبود نیرویی نیست که از عراق و افغانستان بیان.
ناشناس
| Italy |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ای کاش مسئولین کم دقت میکردند اجازه ورود به عده ای مسلح به این راحتی انهم کشوری که ۸ سال با پشتیبانی همه کشورها با ایران جنگید عزیزانمان را شهید کرد و بخشهای وسیعی از ایرانمان را ویران کرد ۰چرا گروه مسلح دوره دیده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ااونجور كه در خبر اومده اين برادرها براي كمك به مردم ما نيامده اند، آمده اند مسير سيل را عوض كنند تا جلوي ورود آن به عراق گرفته شود. خلاصه اش يعني اينكه سيل را هدايت كنند به طرف ايران!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
حشد الشعبی از خودمونه شما زیاد ناراحت نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ای داداش.... کجای کاری؟... خدا بخیر کنه
"احمدی‌نژاد: انقلاب ۵۷ کار انگلیس بود"

تابناک "اینکه ایشان به رییس جمهور منتخب مردم میگوید آیا توهین نیست ؟اما اگر ما به این فرد که از عوام است بگوییم توهین است؟ ونظرمان سانسور وغیرقابل انتشار میشود؟احمدی نژاد در دل مردم جای دارد واو را می پرستند چون انسان با شرفی است.
آقای عباس امیری فر شما بعدا ز ده سال حالا فهمیدی که احمدی نژاد کیه؟ ای وای برملت ایران.اونهایی که رای مردم رو بحساب این شخص ریختند بیان و مردانه بگن که چه بلایی سر مردم آوردند.
با سلام
مگه قرار نبود حقوق فروردین رو طبق مصوبه جدید بدهند الان تامین اجتماعی حقوق تیر ماه مستمری بگیرها و بازنشسته ها رو واریز کرده یه ریال هم اضافه نشده.
سیل هم بهانه ای شد که از نیروهای به قول معروف غیر ایرانی استفاده شود که دفعه بعد راه رو بلد باشند!!
اگه همه کارمندان خانم از فردا سر کار نروند به خدا هیچ اتفاقی نمی افته هیچ
بی ارزش تر از نظرات کیهان هم هست ؟ ؟؟؟؟؟!!!!!
برای حفاظت عراق وارد ایران شدند که سیل را به سمت مردم ایران منحرف کنند.
از جمله معدود مواضع رئیس جمهور که مورد تائید حاج حسین بود صحبت های روحانی در خصوص به صفر رساندن صادرات نفت از منطقه برای همه بود این موضع اخیر کیهان جالب است. جاج حسین بهتر است تکلیفش را با خودش معلوم کند
جناب آقای حاج حسین شریعتمداری صاحب روزنامه وزین کیهان ،اول به امید خدا با دستور ویژه مقام معظم رهبری که فرمودند :اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم .برجام را آتش زده و بعد به عرض رئیس جمهور که گفتند صادرات نفت عربستان را صفر می کنیم رسیدگی کنید
با تشکر از طرف یک هموطن
راستی احمدی نژاد کجاست ؟؟؟؟ خبری ازش نیست !!!!!!!!
چرا دختر کارمند مالیات نده ؟ چون خرجش زیاده ؟ بابا شما دیگه کی هستین ؟
با سلام
جناب دکتر رحیم پور ازغدی
بنده نسبت به شما ارادت خاصی دارم ولی با این جمله که "....قرار دادن خود در سطح برتر تمدن سازی.... " مخالفم
لزوما چون ما مسلمان هستیم خداوند وظیفه و یا حتی در نصیحت و درخواستی از بشر به جهت تمدن سازی نداشته است ، استاد محترم ما اگر خودمان را بسازیم تمدن خودش ساخته می شود ما بیش از آنکه به تمدن سازی نیاز داشته باشیم به خود سازی نیازمندیم .
فردوسی پور کی روش رو کرد تو پاچه تیم ملی و قویترین تیم ملی تمام تاریخ ایران را بدون کوچکترین دستاوردی نابود کرد
الحمدالله از وقتی برنامه نود پخش نمیشه لیگ هم جذاب تر و بدون حاشیه تر در حال پخشه
باید بررسی کرد که این مدیرانی که نامه معافیت دختران خودسرپرست رو نوشتند چه منفعتی داشتن وگرنه کدوم عقلی قبول می کنه مرد زن و بچه دار مالیات بده دختر مجرد نده؟؟؟
کف رودخانه ها سرشار از مصالحی است که می تواند در مصارف ساختمان و ... استفاده شود اما شهرداری ها اجازه استفاده مردم از چنین مصالحی را نمی دهند در حالی که با صدور چنین مجوزی شاید موجب کاهش بلایای سیل می شد
صدا و سیما با اشتباهش از فردوسی پور یک عمران خان می سازه
چهل هزارمیلیارد تومن ماهانه ازکارانه پزشکان گرهی ازمملکت بازمیکند.پیشنهادمیکنم حسابدازی ها پس ازکسر دویست میلیون مابقی راپرداخت کنند وگرنه این هابازبان خوش نم پس نمیدهند.
احمدی نزاد راکسانی بالا اوردن تحمل مردمی بودن هاشمی را نداشتن همه در رشد احمدی نزاد شریک هستن اگر هر ضربه ای به انقلاب بزند همهدر پیشگاه خدا وشهیدان باید جواب گو باشند
جناب ازغدی : اگر بگو ییم انهایی مقصرند که در طی سالها حرف از خودکفایی زدند و در عمل نفت کفایی کردند جواب کاملی نیست ..فقط باید خدا را شکر کرد که بخش خصوصی استخوانداری نداریم که توان چرخاندن اقتصاد کشور را داشته باشد ...چرا که اگر داشتیم اینها هم مثل بخش خصوصی اروپا تابع سود و زیان خود بودند و یکسره از فدائیان ترامپ می شدند نه کار با اذان واقامه مساجد و حجاب اسلامی داشتند ونه با شکم گرسنه ملت ...چرا درشما وتفکر جنگجوی شما اثری از کاستن رنج مردم بیچاره مطیع نیست ؟ اگر گلادیاتور هستید بسم اله بروید داخل رینگ وبا رقیب یا دشمن ددمنش بجنگید وپاره پاره اش کنید چرا مسلمانان را سپر بلای خود کرده اید ؟
احمدی نژاد مگر خودش دهان و زبان ندارد که آقای عباس امیری فر بجای ایشان نظر میدهد.
توی هر اداره و بانکی که می ری کلی دختر جوان می بینی که معلومه کل حقوقشون خرج لباس و مد و آرایش مو و صورت و ناخن می شه
این دخترها را بریزین بیرون پسران جوان تحصیل کرده بیکار را استخدام کنید و بهشون تسهیلات و امکانات بدین که هر کدام چند همسر اختیار کنند
هم مشکل ازدیاد جمعیت حل می شه هم بیکاری جوانان و هم دختران مجرد مانده
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خدا به تو عقل دهد با این تفکرت . تو اگر خواهر داشته باشی به یک مرد سه زنه می دهی تا زنهایش چهارتا شود؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ای ول
این جریان محمد حسین میثاقی یک جریانی است که از جای خاصی تغذیه می گردد.
زنده باد احمدی نژآد
کیهان = سوهان اعصاب
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها