بازدید 4793
گزارش

پرسپولیس سوار برسایپا، فرارِبزرگ را استارت می زند؟

کد خبر: ۸۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 13 April 2019

در حالی که تصور می شد فشردگی و ترافیک در صدر جدول لیگ برتر هجدهم تا روزهای پایانی این دوره از لیگ ادامه داشته باشد، اما نتایج به نحوی رقم خورده که دلخواه پرسپولیس و شاگردان برانکو بوده است و هیچ بعید نیست که قرمزها پیش از هفته آخر جشن قهرمانی بگیرند!

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو با مغلوب ساختن استقلال در دیدار دربی ، ابتدا رقیب اوج گرفته سنتی شان را کنار زدند و با ایجاد فاصله پنج امتیازی با آبی ها، خیال شان را تا حدی آسوده کردند اما هنوز تراکتور سازی و سپاهان به عنوان دو حریف قلدر باقی مانده بودند.

Related image

سپاهان با توقف در قائمشهر و شکست خانگی دیروز مقابل استقلال، سکته ای عجیب را با قلعه نویی تجربه کرد اما شکست عجیب و دور از انتظار تراکتوری ها با همه ستاره های شان در رشت ، شوک دیگری بود که به نفع پرسپولیس به بالای جدول وارد شد و حالا سرخپوشان در موقعیتی استثنایی قرار گرفته اند که در صورت شکست سایپا در دیداری بسیار حساس، می توانند اختلاف خود با نزدیک ترین رقیب را به پنج امتیاز افزایش دهند. حاشیه امنی که در پنج هفته مانده به پایان لیگ و با توجه به دو دیدار مستقیم پرسپولیس با تراکتورسازی و سپاهان، (اولی در تبریز و دومی در تهران) بسیار تعیین کننده باشد.

در شرایطی که برخی تصور می‌کردند پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان دچار مشکل می‌شود و حتی تساوی احتمالی این تیم در این مسابقه صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با اما و اگر مواجه کند، شاگردان برانکو با اعتماد به نفس بالا حریف عربستانی خود را از پیش رو برداشتند تا ثابت کنند در بهترین شرایط بدنی خود به سر می‌برند. در این شرایط شاید غیبت احمد نوراللهی و شایان مصلح در بازی امروز نیز احساس نشود.

پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خود در لیگ موفق به کسب پیروزی شده که اوج آن دربی ۸۹ بود و برای اینکه سومین قهرمانی‌اش را تکرار کند با ۴ تیم پشت سر خود در رقابت است. اگرچه سرنوشت قهرمانی شاگردان برانکو در دست خودشان است. حالا که همه چیز به سود پرسپولیس شده ؛ اگر این تیم امروز سایپا را شکست دهد اختلافش با سایر تیم‌ها را افزایش خواهد داد و فراری بزرگی به سمت قهرمانی خواهد داشت.

سایپا بعد از عدم صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حالا بدون استرس، همه توان خود را روی بازی‌های لیگ گذاشته تا حداقل بتواند با جوان های لایق خود در بین ۶ تیم اول باشد. آن‌ها برای قرار گرفتن در جمع این تیم‌ها با فولاد رقابت نزدیکی دارند. در بازی رفت دو تیم، بین برادران دایی با بوژیدار رادوشویچ و همچنین بین بازیکنان دو تیم مشاجره‌هایی پیش آمد و تا تونل ورزشگاه تختی کشید اما امیدواریم در بازی امروز شبیه آن را هم شاهد نباشیم. علی دایی روز گذشته در نشست خبری گفت که با تمام جود برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می‌روند و با این اوصاف می‌توان منتظر دیداری جذاب بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل