بازدید 9022
۲

سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه

کد خبر: ۸۹۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 10 April 2019

مرزبانی آذربایجان غربی از سقوط یک بالگرد در ارومیه امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مرزبانی آذربایجان غربی در گفتگوی تلفنی خبرنگار مهر، خبر سقوط بالگرد متعلق به این نیرو در ارومیه را تأیید کرد ولی بیان جزئیات دقیق را به زمان دیگری موکول کرد.

این در حالی است که مجتبی خالدی (سخنگوی سازمان اورژانس کشور) در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک فروند بالگرد نیروی انتظامی در محل دیزج مرگور در کوه‌های دالامپر ارومیه سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این حادثه در ساعت 11:58 گزارش شده است و احتمالا 4 مصدوم نیز برجای گذاشته است.

در همین حال، خبرگزاری برنا خصوص این حادثه نوشت: طی اخبار واصله حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز مورخ ۲۱ فروردین یک فروند بالگرد ۲۱۴ مرزبانی در منطقه مرزی دالامپر ارومیه حین جابه جایی نیروها دچار سانحه گردیده که تا کنون شهادت یک نفر و مجروحیت ۳ نفر دیگر تایید شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
هلیکوپتر حین جابجایی مرزبان ها و تعویض نیرو بوده. متاسفانه یک نفر شهید و سه نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. در کوههای دالانپر منطقه مرگور ارومیه این‌حادثه ناگوار حدود ساعت ۱۱ روی داد.
گفتيد اروميه من فكر كردم در داخل شهر اروميه سقوط نموده
توجه كنيد كه بردن نام شهر اروميه با نام شهرستان اروميه و با نام استان آذربايجان غربي متفاوت است و در روشن شدن خبر نقش اساسي دارد
متاسفانه اخيرا جريان هدفداري سعي دارد بعوض همه سه مورد فوق فقط نام اروميه را .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان