بازدید 15288
تأملی بر پاسخ استاندار خوزستان یه یک شهروند سیل زده؛

تلاش‌های خارجی برای امنیتی‌ کردن بحران سیل در ایران/ مسئولان گلایه مردم را با آرامش پاسخ بدهند

همین موضوع بهانه‌ای شده تا برخی شبکه‌های خارجی و معاند جمهوری اسلامی این گونه سناریو‌ها را دستاویزی بکنند تا از حادثه‌ی سیل و مشکلات مردم برای ایجاد جنجال بهره ببرند. کلیپ صحبت‌های شریعتی استاندار خوزستان با یک شهروند مصیبت زده امروز اولین بار در شبکه ایران اینترنشنال وابسته به سعودی‌ها منتشر شد و این موضوع نشان می‌دهد آن‌ها در تلاشند با سناریوسازی از چنین مسائلی علاوه بر سخت کردن کار امدادرسانی و مقابله با بحران، جنجال‌هایی به پا کنند...
کد خبر: ۸۹۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 08 April 2019

به تازگی فیلمی از «غلامرضا شریعتی» استاندار جوان و پرتلاش خوزستان منتشر شده که در پاسخ به پیرمرد عرب مصیبت‌زده و سیل زده ای که می‌پرسد: «شما برا عرب‌ها کاری می‌کنید یا فقط سوریه؟!» با تندی و عتاب سخن می گوید و بر خلاف آرامشی که او در طول بحران سیل اخیر در خوزستان داشته، در مواجهه با این شهروند ایرانی و از سؤالی که او می پرسد، برآشفته می شود و می گوید که «حرف بی‌ربط نزن؛ آدم مخالف نظامِ بی‌تربیت برو گمشو، تا ندادم...» موضوعی که حتما خستگی ناشی از کار سخت و طاقت فرسای مدیریت یک بحران هم بوده است، اما به هرحال درست نیست و اجر زحمات اخیر او را از بین می برد.

به گزارش «تابناک»؛ حتی دولتی ها هم چنین سخن گفتن با مردم سیل زده را برنتابیده اند و در اولین واکنش به این موضوع، «علیرضا معزی» دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه مجازی خود به برخورد استاندار خوزستان اشاره کرده و نوشته است: « هرقدر هم که خسته باشیم، از مدیریت مردافکن و فرسایشی ابَربحران سیل خوزستان، هرقدر هم که گلایه و اعتراض شهروند گرفتار ایرانی را قیاسی نادرست با بزرگترین دستاوردهای منطقه‌ای ایران بدانیم، باز هم مسئول نظام که خادم مردم است، حق ندارد اینچنین مردخوزیِ مظلوم و آسیب دیده را از خود براند.»

هر چقدر هم انتقاد پیرمرد مصیبت زده و عرب خوزستانی را وارد ندانیم و به این نکته واقف باشیم که انصافا همه بخش های نظام از دولت و سپاه و ارتش و هلال احمر و نهادهای مردمی و ... پای کار آمده و واقعاً شبانه روز برای امداد رسانی، کاهش خسارات و به ویژه جلوگیری از تلفات انسانی و در نتیجه کاهش مشکلات و آلام هموطنان سیل زده مان تلاش کرده و همچنان تلاش می کنند، باز هم نباید انتقاد یک هموطن که تمام حاصل زندگی و عمرش را سیل برده است، به تندی پاسخ بدهیم و به عنوان نماینده عالی دولت از سر قدرتمندی و تکبر با چنین فردی سخن بگوییم.

طبیعی است که بخش زیادی از عامه مردم از آنچه ایران در منطقه به دست آورده است و از نقش جدی جمهوری اسلامی در شکل دهی، هماهنگی و پیشبرد اهداف جبهه مقاومت خبر نداشته باشند و چه بسا در مواقع بحران حتی این رویکرد کشور در حمایت از محور مقاومت را نظیر آنچه این پیرمرد مصیب زده خوزستانی انجام داد، مورد پرسش قرار بدهند. طبیعی است، برخی مردم از این دستاورد بزرگ منطقه ای جمهوری اسلامی که بسیاری از مخالفان و معاندان ایران به دنبال تضعیف آن هستند، بی خبر باشند، نباید انتظار داشته باشیم همه مردم به نیکی از این مسأله صحبت کنند یا در مورد این دستاورد بزرگ اطلاع کافی و وافی داشته باشند.

درست است که استاندار خوزستان، مسئولان دخیل در امر مدیریت بحران در طول این مدت یعنی از آغاز سال 98 تا کنون مشکلات فراوانی را پیش روی داشته و دیده اند و از ناحیه تلاش هایی که برای رفع مشکلات مردم کرده اند بعضا دچار خستگی شده و تحت فشار هستند، اما اولین گام یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید سرلوحه قرار دادن این جمله باشد که خدمت به مردم در رأس وظایف آنان است و مردم ولی نعمتان آنها هستند.

بنابراین کارگزاران نظام و حکومت اسلامی موظف هستند که علاوه بر تکریم مردم به ویژه در مواقع بحران در مقابل آنان و حتی در مقابل انتقادات تند آنها محترمانه، فروتنانه و متواضعانه سخن بگویند و رفتار کنند. طبیعی است که وقتی مردی تمام سرمایه زندگی خود را به دلیل یک حادثه طبیعی و تنها ظرف چند ساعت یا چند روز از دست رفته می بیند و همسر و فرزندانش را آواره کوچه و خیابان تا فرونشستن خشم طبیعت و رفع مشکلات که حتما زمان می برد، با خشم سخن بگوید و حتی رفتار متفاوتی بکند. خب در این شرایط وظیفه کارگزاران نظام، دعوت مردم به آرامش و تأکید بر رفع مشکلات است، نه پرخاش و به تندی سخن گفتن با آنان.

طی همین دیروز و امروز هم فیلمی از یک شهروند ایرانی لر که به دلیل سیل زدگی در شرایط نامناسبی به سر می برد و تاکید داشت که می شد با اقدامات پیشگیرانه جلوی خسارات را گرفت هم منتشر شد و همین نشان می دهد که مردم در چنین شرایطی ناراحت و عصبانی اند و مسئولان باید در مقابل انتقادات و بیان ناراحتی و گلایه ها کمی صبور تر باشند. این مسأله یکی از اجزای اصلی مدیریت بحران هم هست، یعنی مدیری که مسئولیت مدیریت بحران را بر عهده دارد، باید بیش از گذشته و بیش از آنچه در شرایط عادی بوده خویشتندار و صبور باشد و برای آرام کردن فضا نیز نهایت تلاش و تجربه اش را به کار گیرد.

همین موضوع بهانه ای شده تا برخی شبکه های خارجی و معاند جمهوری اسلامی این گونه سناریوها را دستاویزی بکنند تا از حادثه ی سیل و مشکلات مردم برای ایجاد جنجال بهره ببرند. کلیپ صحبت های شریعتی استاندار خوزستان با یک شهروند مصیب زده امروز اولین بار در شبکه ایران اینترنشنال وابسته به سعودی ها منتشر شد و این موضوع نشان می دهد آنها در تلاشند با سناریوسازی از چنین مسائلی علاوه بر سخت کردن کار امدادرسانی و مقابله با بحران، جنجال هایی به پا کنند.

«عبدالله شهبازی» نیز چند روز پیش در همین زمینه نوشت، «قطعاً در همین چند روز که وقوع بحران شدید در خوزستان پیش‌بینی می‌شد، به علت رسیدن آب‌ سیل به این منطقه، دیگرانی هم بودند که به سرعت برنامه‌ریزی و اقدام می‌کردند برای تبدیل بحران خوزستان به آشوب و شاید به بزرگ‌ترین معضل امنیتی سال‌های اخیر ایران.» بنابراین از مردم انتظار می رود با آرامش بیشتری در چنین روزهایی رفتار کنند و از طرف دیگر مسئولان هم به هوش باشند که در دام سناریوهای از پیش تعریف شده نیفتند یا اظهاراتی نداشته باشند که دشمن شاد کن باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵۹
کسی که دیگران رو به بی ادبی متهم میکنه اما خودش توهین میکنه
این واقعیت جامعه مسئولین هست
وقتی کسی خودش رو ژن برتر بدونه و پست و مقامش رو حاصل این ژن بدونه مشخصه چه رفتاری با زیر دستش داره
از وزیر بهداشت سابق گرفته تا استاندار خوزستان

در خوزستان الان در کدام فیلم ها میشه مسئولین رو دید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
البته باید منصفانه قضاوت کرد،هر دو اشتباه کرده اند.این که مسئولین پای کار نیستند هم بی انصافیست.سیل امریکا هنوز حل و فصل نشده ،انتظار داریم که سیلی با این وسعت به این سرعت عوارض ان جمع شود.الان حدود یک هفته است که برای کمک از شیراز به خوزستان امده ام ،خدائی مردم از تلاش مسئولین بسیار راضی هستند.نباید یک چنین موضوع کوچکی را این قدر بزرگ و این همه تلاش را نادیده گرفت.سیل را که از نزدیک ببینید،همه این جرف و حدیث ها را فراموش خواهید کرد.الان بیش از هر چیز خوزستان نیاز به کمک دارد،ان هائی که اربعینی هستند هر جور می تونند کمک کنند.فقط یازده میلیون تومان پول برای عروسی پسرم داشتم،یک یا حسین گفتم و ان را به پتو وبرنج و اب معدنی تبدیل کرده و با ماشین برادر همسرم به خوزستان اوردیم.حال هم راننده بیل مکانیکی هستم و ایشون هم با کامیونش تو مسیر های خوزستان ئر حال نقل و انتقال بار هست.عربستان و ترامپ و غده چرکین صهیون که نمی خوان هیچیک از ما زنده باشیم.از طرفی خوزستا نی ها حق بسیاری بر گردن ما دارند و حالا وقتشه و فردا خیلی دیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
قضاوت کردن درباره دیگران خیلی آسونه. شما اگه جای اون آقا باشی و از کوره در نری مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
بقول جناب خان اقای رحمانی فضلی فقط برای شبکه نسیم و برنامه مهران مدیری اومده وسط.اگر عدالت جاریه برای استاندارخرمشهر هم بیا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
بدبخت از ترس اینکه شغلشو ازش نگیرند تو اون شرایط به اون شهروند بدبخت تشرمیزنه. حداقل سکوت هم نکرد به بدترین شکل ممکنه برخوردکرد.
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
باید توی گود باشی تا ببینی استاندار درست پاسخ داده یا خیر؟
طرف علنا میگه که نه زمینم خراب شده نه خونه مو سیل گرفته نه ماشینم آسیب دیده . اصلا من اهواز زندگی می کنم و اینجا محل زندگیم نیست بعد خودشو وکیل و وصی دیگران قرار میده و نوعا به کوتاهی خدمت رسانی ایراد میگیره و انگ سوریه رو استاندار میزه
استاندار هم باید جذبه داشته باشی و یه هیبتی از خودش نشون می داد و بسیار کار بجایی کرد
باید اینجا زندگی بکنی تا بدونی من چی میگم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
باید به مسئولان دفاع مقابل جنگ روانی را هم آموزش داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
آقای ناشناس شیرازی کارخوبی کردی بعنوان نیروی انسانی برای کمک اومدی اماکاربدی کردی11ملیون پول دادی
مگرکشور فقیره؟شمامیدونی درآمد ارزی پتروشیمیهاوشرکتهای نفتی چقد بالاست؟
اون پول خرج خانواده و زندگیت بودنباید میآوردیش
ازون مهمتراین کارشماها باعث میشه رانت خوارها و زالوهایی که در کمین هستن از آب گل آلود ماهی بیشترب بگیرن
فقط اینو بدونین که ایران جز ثروتمندترینهاست به لحاظ معادن و نفت وگاز
پیر مرد خوزستانی حرف بی ربطی نزده است واستاندار مگر چکار کرده که خسته است.
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
ما کلا مردم جم گیر وفراموش کاری هستیم وچه بسا بد تر از این هم به مردم توهین کردن و مردم فراموش کردن بجابی مطالبه گری از حقوق حقه مردم فقطبا لا پوشانی گم شد و نهران مدیری دوتا کلمه حرفحساب زد باید توبیخ شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
به احترام مردم خوب خوزستان آقای وزیرکشور باید این استاندار بی خرد را تنبیه کند و از بیکارش کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
ایکاش سیل تو خونه زندگی خود اقای استاندار میافتاد تا میفهمید اون بنده خدا چه سوز دلی داره.
استاندار جرفی را زده که ملت چهل سال است میشنوند اگر اینان قدرت داشتند 96% را میکشتند تهدید ایشان کاملا عملی است ومردم ایران به برده تبدیل شده اند وحق سخن گفتن را ندارند
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
خیلی شلوغش نکن داداش ذر این جهان سیاسی زورگو باید قوی بود چه اشکالی داره که به کشورهایی که همسو با ما هستند کمک بشه ..اگر سوریه و عراق باما نبودند شما تو خونتون راحت نمی نشستی
بركنارش كنن تا ياد بگيره با مردمي كه ولي نعمتشن چطور بايد صحبت كنه
حقوقي كه ميگيره از جيب و ماليات همين مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
برکنارش کن و در جای بهتر دیگری مشغولش کن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
کی کی را باید بر کنار کند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
بیکارش کنند میره در ازمایشگاه نرگس می پردازه
شریعتی اگر می خواهد منشی علی گونه داشته باشد باید برود نزد آن پیرمرد و صورتش را بر خاک بگذارد و بخواهد پیرمرد او را ببخشد.
اگر سوریه فقط مهم بود که نه ارتش می امد و نه سپاه وسط کار
امان از یک عده ای زخم زبان زن ها که دهانشان بی در و پیکر باز می کنند
پاسخ ها
وحید
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
اون زخم زبان زن نیست. مرد سیل زده هموطنه که جرئت حرف حق زدن رو داره. امیدوارم شما گرفتار سیل نشین دوس عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
چی؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
اگر نمی امدندند آشوب و درگیری بالا میگرفت.خوزستان پتانسیل درگیری های بزرگ قومی رادارد و بخاطر ناامنی عراق اسلحه فراوان بصورت غیرمجاز در این استان وجود دارد.کار برادران سپاه وارتش کاریزبسیار پسندیده بود که آمدند.ضمنا هرکس مسول میشود باید ظرفیت برخورد نین افراد گرفتاری را در خود بالا ببرد نه اینکه چنین برخوردی کند.اصلا برخورد استاندار قابل توجیه نیست و امیدوارم مقامات بالاتر ایشان را بازخواست کرده و از سمت خود مستعفی کنند تا چنین افرادی بدانند مردم بطور واقعی ولی نعمتشان هستند.
یاد ارتشی افتادم که کج شده بود تا سالخوردگان پا بر گرده او بگذارند و سوار کامیون شوند و کار او را با برخورد استاندار مقایسه کردم
دکتر شریعتی هرچقدر هم تلاش کردی دراین چندهفته نمره مردم برای تو صفر استو مردود شده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
جالب اینه که توی همون فیلم استاندار خوزستان توی شهر و محل اون پیرمرد حضور داشته و این حرف به استاندار زده شده نه اینکه توی استانداری و پشت میزش بوده باشه و ضمنا توی این حوادث در شمال و در جنوب همه فرماندهان رده بالای ارتش و سپاه و بسیج هم شخصا در محلهای مختلفی حاضر بودند و فیلماشون رو مردم دیدند ، خب اینا همون فعالیتی که توی سوریه کردند دارند اینجا هم میکنند ، جنگ سوریه ۸ سال طول کشید تا سروسامان گرفت حالا بعضیا توقع دارند۸ روزه مشکلات سیل حل بشه ولی از طرف دیگه استاندار هم باید فشار روحی و خستگی و نگرانی‌های مردم رو نسبت به شرایط فعلی و آینده خودشون دارند درک کنه و حتی اگه بهش فحاشی هم بکنند حداقل به روی خودش نیاره و اینطور فکر کنه که اون مردم یک نفر رو پیدا کردند که میخواند با این جور صحبت کردن یک کمی از فشارهای درونی خودشون رو تخلیه کنند
از سعودی‌ها و رسانه های اونها هم که به جز پدرسوختگی توقعی نمیشه داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
!!!سوریه سر وسامان گرفت
چرا استاندار رو برکنار نمیکنن
مگه مردم ولی نعمت مسئولان نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
کی ایشان را بر کنار کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اگر مردم ولینعمت بودند به شکلهای مختلف تحقیر نمیشدند
بحران با مودبانه سخنان گفتن حل نمیشود.
ریشه بحران را هم نمی خواهید قبول کنید!
بگذارید میر حسین موسوی سکان را در دست بگیرد که خیلی زود به بحران وریشه هایش اشاره کرد تا دیر نشده است.
خستگی در چهره استاندار پرتلاش مشهود است و اون هم وطن سیل زده نباید اینگوته سخن بگوید . بالاخره استاندار هم انسان است
پاسخ ها
وحید
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
اون مرد هموطن به استاندار توهین نکرده. سیاست غلط رو نقد کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
حرف اون پیرمرد سیل زده اشتباه بود چون اگر برای استاندار رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل مهم نبود و فقط براش سوریه مهم بود که اونجا و در محل زندگی اون پیرمرد حضور نداشت ، پس استاندار اومده اونجا تا به مشکلات همون مردم رسیدگی کنه اما استاندار هم باید حال اون پیرمرد رو درک میکرد و اونطوری جوابش رو نمیداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
ان هموطن سیلزده که خسته تر است چون حتی جایی برای خواب و استراحت ندارد و نه ابی و نه نانی برای خوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
خستگی دلیل توهین و بدتر از ان تهدید نمیشود این چه معنی دارد که تا به اقایان میگویند بالای چشمت ابروست فوری تهدید به بگید و ببند میکنند البته در این مورد ایشان اولین نفر نیستند که جو را امنیتی میکنند
یکی از دلایل نارضایتی شدید ملت از حکومت قبلی برخورد بسیار مغرورانه با مردم بود و به حق می توان آن را یکی از جرقه های انقلاب دانست، ولی متاسفانه امروزه شاهد هستیم که مسئولان، یا دست کم عالیرتبه های آنها دقیقا پا جای پای همان ها گذاشته اند و بلکه بدتر، و از آن عجیب تر دلیل تراشی دیگرانی است که به ظاهر منتقد این رفتارها هستند. همه زحماتی که این آقا در این چند روزه متحمل شده است با دو ساعت بیل زدن در میان گل و لای برابری نمی کند، پس آن کارگران زحمت کشی که مردم را روی پشت خود از درون سیلاب ها عبور می دادند حق دارند ششلول ببندند و با کمترین دلخوری طرف را به درک واصل کنند.
چرا اسمون ریسمون میبافی تابناک جان پیرمرده حرف درستی زده حرف دل خیلی از مردم ی نظرسنجی بزار برا اثبات حرفم ک بچهای نوش ساندیس هم خرده نگیرن در ضمن ریش سفید احترامش واجبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
نظر سنجی در سطح ملی ملاک است و نه در اینترنت و با این چیزها حال کردی تا حالا مثلا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عزیز مک دونالد و پپسی خور
من از طرف کیک و ساندیس خور ها بهت میگم که ما هم موافق برگزاری ی نظرسنجی هستیم فقط ایکاش این نظرسنجی در شرایطی برگزار میشد که ایران توی عراق و سوریه دخالت نکرده بود تا داعشی ها که اونها هم نوکر آمریکا و حقوق بگیر سعودی‌ها بودند پاشون به ایران باز شده بود تا مثل همین الان که شماها از زیر پتو یا روی مبل دنبال مسئولین ( نیروهای ارتش و سپاه ) می‌گردید که کجاند و چرا نمیرند کمک کنند ، اون موقع هم دنبالشون میگشتید که کجاند و چرا نمیرند جلوی داعشیهارو بگیرند و مثل الان که همگیتون تز و نظر کارشناسانه میدید که اگه از قبل از وقوع سیل و یا از وقتی پیش بینی وقوع سیل شد اقدامات پیشگیرانه و یا کارهایی برای کاهش اثرات سیل شده بود ، الان اینقدر مشکلات نداشتیم ، اونوقت هم نظر می‌دادید که ای واااای چرا هیچ کس حمله داعش به ایران رو پیش‌بینی نکرده بود و چرا از قبل جلوی داعش رو نگرفتند و چرا به عراق و سوریه کمک نکردند تا از همونجا جلوی داعش گرفته بشه و اینقدر به ایران نزدیک نشوند ، و مطمئنا یکی دیگه از حرفای کارشناسانه شماها این بود که اگر ایران به سوریه و عراق کمک کرده بود تا جلوی داعش گرفته بشه هزینه خیلی کمتری برای ایران داشت تا الان که کلی از جوونامون ( حتما هم جوونای شما ) پرپر شدن. و کلی از شهرامون ویران شدند
فقط اون موقع با الان ی فرق اساسی داشت ، اون فرق اینه که شما الان یا از زیر پتو داری مارو مستفیض می‌کنی یا در حالت لم دادن روی کاناپه ولی اون موقع یا از توی ی غار پیام میدادی یا از روی ی درخت مارو بهره‌مند میکردی
حالا گلم اگه برات امکان داره دست مارو هم بند کن تا ی مک‌دونالد و کوکا هم گیر ما بیاد ، بخدا خسته شدیم از بس کیک و ساندیس به ما دادند
اگر براشون مهم نبود که الان در اتاقش نشسته بوده و حقوقش را می گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
ریا کاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
دیگه همینقدر هم نمیامد تو میدون که به سرنوشت آقا مناف دچار میشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
یا شاید ایشان هم در کشورهای اروپایی مشغول معالجه ویا حل مشکلات خانوادگی بودند واقعآ خیلی لطف کردن که به وظیفه خود عمل میکنند
چرا تابناک عزیز لاپوشونی میکنی این استاندار نمیدونه که کارگزار مردمه خسته هم که بتشه نباید با اربابان خودش اینطوری حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
شما اصلا ویدئو رو ندیدی. لطفا ویدئو رو کامل ببین
استاندار آخر حرفش میگه ما برای این مردم خونمون رو هم میدیم.
فشار زیادی روی اقای شریعتی است و ظهر در اخبار خستگی در چهره ایشان نمایان بود و همه باید به ایشان کمک کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
فشارش بالاست استعفا بده
خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
همه خستن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
چون شریعتی اصلاح طلب است فشار سنج شما خوب کار میکنه
مسولین ما نقد ناپذیرند...و توان شنیدن دیگر اندیشان را ندارند. بعد اختلاف فکر واندیشه چه ربط به اول وتربیت دارد؟؟؟ شریعتی باید به پیرمرد مصیبت راه احترام میگذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
مرغ یک پا دارد!
باید سریعا ان استاندار ازان پیرمرد بطور علنی عذرخواهی ومعذرت خواهی کند درضمن به نظرم چنین افرادی به درد استانداری نمیخورند درضمن وقتی وزیرکشور رحمانی فضلی بخاطریک انتقاد که مهران مدیری کرد وواقعا انتقاد مهران مدیری برحق بود وفضلی براشفته میشود کلا رحمانی فضلی انسانی است که خیلی زود ناراحت میشود وازانتقاد دیگران زود ناراحت و برافروخته میشود
حرفهای اون پیرمرد عین حقیقت بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
این پیرمرد از روی نا آگاهی حرف های آمریکاهی های زخم خورده از قدرت سپاه و ایران اسلامی در عراق و سوریه را تکرار کرد. حرف هایی که ترامپ و پمپئو کثیف بارها تکرار کردند. شما هم یکی از آنهایی هستید که دانسته و یا ندانسته از زبان این ها حرف می زنید و چون نتانیاهو برای آمریکا هورا میکشید و نه برای این پیرمرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اااااای خدا
کاش که ایران از توی سوریه و عراق جلوی داعش رو نگرفته بود تا هم ی کمی تعداد کارشناسامون کمتر میشد و هم معنای حقیقت ی کم تغییر میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عزیز جان همون موقع هم که بعثیها حمله کردن مردم کوچه بازرا جلوشون موندن الان هم داعش حمله کنه مردم چلوشون میمونند
نه پس می گذارند بمیری
همه وابسته به سعودی و اسرائیل و آمریکان فقط شما مسئولان خوبید
شما کار نداشته باشید شبکه اینترنشنال وابسته به سعودی این کلیپ پخش کرده ، شما این رو قبول کنید که این فیلم با دوریبن تلفن همراه مردم گرفته شده و الان دست به دست در حال انتشار است ، و نشاندهنده ظرفیت مسولین با برخورد درد و الام مردم است.
بنظر من استاندار بخاطر این سخنان زشت با یک شهروند عرب زبان باید از همه مردم ایران و بخصوص خوزستان عذر خواهی نماید.سخنان ایشان نشان از غرور و قدرتی که بواسطه پست حکومتی که دارند بوده و این امر درستی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
سخنان ان شخص زشت بود
عرب خوزستانیه ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
احسنت..شریعتی باید برکنار بشه
این کلیپ به خوبی نشان داد که رای و نظر مردم هیچ اهمیتی برای مسئولین نداشته و در ضمن در صورت اصرار با آن از موضع قدرت و تهدید صحبت میشود.نمونه برگترش را هم ملت در کنار گذاشته شدن فردوسی پور از نود در مخالفت با خواست مردم دیده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
در مورد برنامه نود رسمآ به چند میلیون بیننده دهن کجی کردند
این نگرش که میتوان بدون رای دادگاه کسی بتواند شخصی که اعتراضی (حتی غیر وارد) دارد ، را تهدید به عملی نماید در روحیه اکثر مقامات نهادینه شده است . این رفتار به مفهوم به رسمیت نشناختن مراجع قضایی . رعایت قانون باید نهادینه شود و برای همه یکسان اجراشود
دولت در زمینه سیل کم کاری کرد. هلال احمر چه توان عملیاتی داشت؟ وقتی سیلاب زندگی و جان مردم را میبرد استاندار و وزیر کشور فقط دستورالعمل صادر کردند. فامیل بازی و ژن خوب نگذاشت از قبل برنامه داشته باشیم و در مواجه با بحران هم بی برنامه بودیم. دلهایمان سست، سدهایمان اندک ، شبکه زهکش و سیل بند نداشتیم ، وسایل مقابله با سیل نداشتیم ، خوب زندگی مردم را آب برد. اگر خودمان لوله آب طبقه بالایی در اثر بی مبالاتی بترکد و زندگیمان در آب و گل از بین برود و با زن و بچه مجبور شویم چند شب را در ماشین بگذرانیم عصبانی نمی شویم؟
دولتی موفق هست كه در راستاي منافع ملي حركت كند نه منافع شخصي و گروهي
وقتی به علت بی تدبیری مسوولین فرهنگی کشور اکثریت مردم خوراکش خبری شان از شبکه های ماهواره‌ای آل سعود باشد همین می شود. استاندار خوزستان هم یک انسان است وقتی مدت هاست شبانه روزی کار می کند و در این شرایط یک پیر مرد مثل دشمنان کشور به جای خسته نباشید به او توهین می کند طبیعی است که ناراحت شود. اگر نبود تلاشهایی شبانه روزی امثال این استاندار آن پیرمرد پیرو آل سعود را شاید سیل برده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
همه بدند و فقط شما خوبین
همه خائن شما صادق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
اگر این گوشیهای هوشمند نبود فقط خدا میدونه که این مسئولین نالایق با مردم چه میکردند.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
از منفی هایی که گرفتی بخوان حدیث مفصل ازین مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
چقدر راحت به دیگران برچسب میزنی درست مثل همان استاندار چون باتمام ادعای مسلمانی معتقد به روز حساب و کتاب و جوابگویی نیستی
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
یک چاپلوس پیدا شد تا 80 میلیون را عصبانی بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
آن پیرمرد فقط در اولویت تخصیص بودجه مملکت نظری متفاوت داشت
مرگ بر این پیرمرد مزدور و ضد نظام. حیف از این استاندار دسته گل. باید این پیرمرد به سزای حرفهای خود برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
میدونم از افعال معکوس استفاده کردی
ولی به ذات این جمله منفی دادم
بهزاد
| Netherlands |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
مرگ بر تو و کسانی که اینجوری برای مردم سیل زده طلب مرگ کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
چی بگم به تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
درک و شعورت از همین چند کلمه معلوم شد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
شوخی میکنی یا شعر نوشتی؟ راستش نظر هم بلد نیستی بزاری.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
باشه :))
ما باید وضعیت سیل زدگان را از نزدیک ببینیم واقعا مردم رها شدند اینادعا نیست بنده در میان سیل زدگان هستم چندین روز مردم با تمام توان پای کار هستند ولی خلا مدیریت بشدت مشهود است امکانات دولتی فقط در حد رساندن خاک است هیچ نیروی دیگری در صحنه نیست مسئولان فقط سرکشی می کنند اما هیچ خروجی تا بحال نداشته است اقایان هر کاری میخواهید انجام دهید همین حالا اقدام کنید فردا دیر است مردم دیکر توان نگهداری سیل بند را ندارند
بدترین قسمت ماجرا همون تهدید "برو تا ندادم . . ." است
تا زمانی که مسئولان برای خود ساحت و قدرتیی قائل باشند که با تمسک به آن می توانند افراد عادی فاقد مسئولیت حکومتی- بخوانید "ملت"- را تهدید کنند، این مملکت درست نخواهد شد.
توجیه خستگی و . . . هم جوابگو نیست، چرا که تا چنین ذهنیتی برای فرد وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی چنین سخنی بر زبان او جاری نمی شود. واکنشهای انسان در مواقع عصبیت و ناراحتی و شادی شدید حکایت از ضمیر ناخودآگاه و درونی های وی دارد.
ناراحت کننده تر اینکه چنین ذهنیات و تصوراتی برای مسئولین دور از واقعیت هم نیست، یعنی به واقع مسئولین قدرتهایی فراتر از حد اختیاراتشان دارند یا با تمسک دستاویزهایی مانند آنچه جناب استاندار به آن اشاره کردند-مخالف نظام و غیره- این قدرتها را اعمال می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اونجایی که گفت ما برای این مردم خونمون رو هم میدیم چه جوری بود؟
مردم را بيچاره كرديد زندگي را از مردم گرفتيد طلبكار هم هستيد
پیرمرد خوزستانی بی ربط نگفته.
آیا جدیتی که دولت در بازسازی سوریه و لبنان داشته در خوزستان هم داشته ؟
آیا آثار جنگ تحمیلی به طور کامل از منطقه پاک شده ؟
متاسفانه همیشه نظرات سانسور میشود مانند همین نظر که بسیار بعید است منتشر شود.
ولی ما میگوئیم
این فرد باید سریعا برکنار بشه.به هر حال یک شهروند سیل زده که کل زندگیش رو آب برده و عصبانی است انتقادی کرده که ممکنه مورد تایید هم نباشه اما ایشان به جای پاسخگویی به بدترین شکل ممکن به وی توهین کرد و حتی انتقادات این فرد رو به ضدیت به نظام ربط داد!!!!!!!واقعا باعث خجالت و آبروریزی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اتفاقا شهروند مورد نظر میگه من هیچ مشکلی ندارم. اومدم ببینم شما چیکار میکنی
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
قول میدم این رفتار استاندار سکوی پرش ایشان خواهد بود اگر شک دارید فقط یه مدت صبر کنید
کدوم خستگی ، اگر این آقا خسته است و با مردم اینطور صحبت میکنه پس افرادی که چندین روزه زندگیشون با گل و لای یکی شده باید با همه دعوا کنتد والله همه شما بر ای هم نوشابه باز میکنید
خدا بداد مردم برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
تو کجایی که خستگی استاندار زحمتکش ما نمی بینی اصلا غیرت وحمیت ایرانی ندارید اسلامی پیش کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آفرین خستگی توجیه این رفتار قلدرمآبانه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
کجاش خسته اس؟ نود درصد عکساش در حال آش خوردنه
امید داریم که مسولین بعد از ۳۵ سال خرابی های جنگ را به همرا سیل ویرانگر از چهره خوزستان پاک کند و دیگه وعده و وعید ندهد چون دیگه مردم جون به لب شده اند
من از روزی که هنگام سفر آقای روحانی به خوزستان به ایشون چسبیده بود و جلوی دوربین و مصاحبه با ایشون ذکر میگفت ولبته امیدوارم که حتما ذکر بوده کاملا مشخص شد که شخصیتی داره
موضوعی که حتما خستگی ناشی از کار سخت و طاقت فرسای مدیریت یک بحران هم بوده است،
خنده دار ترین توجیه
جنابعالی که می فرمائید"" عامه مردم از دستاوردهای حضور ایران در سوریه و منطقه خبر ندارند"" ، لطفا چند تا از این دستاوردها رو بگید و بعد بفرمائید برای این به اصطلاح دستاوردها چقدر از جیب هر ایرانی هزینه شده ؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
جهت اطلاع
اگر جنگ سوریه نبود کل گاز خلیج فارس در میادین عربستان و قطر با خط لوله ای که از سوریه عبور می کرد به اروپا منتقل می شد
خدا ما را از دست این مسئولین راحت کند
پاسخ استاندارتشنه قدرت استانداری خوزستان قلوب اکثریت ملت راشکست
این حرف اکثریت مردمه که اون مرد عرب زد
چرا از واقعیت فرار میکنید
مردم آرامش میخوان آزادی میخوان رفاه میخوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اکثریت؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
بله قربان اکثریت
بایستی در احکام مدیران ذکر شود که طول دوره مدیریت آنان چهار سال است. البته هم امکان تمدید هست و هم در صورت اقتضاء می توان آنان را قبل از پایان 4 سال عزل نمود.
نکته دیگر این که ما بحمد الله مدیران بالقوه کم نداریم.
البته اول بایستی مدیر و مدیران بالاتر که کار انتخاب و انتصاب را انجام می دهند دقت نمایند ولی در روایات ما هست که چنانچه کسی منصبی را قبول کند در حالی که بهتر از او وجود دارد به خدا، رسول او و مسلمانان خیانت کرده است. و آخرین محبتی از دل مومن بیرون می رود حب ریاست است. پس مدیران بویژه مدیران سیاسی بیشتر مواظب باشند.
این بی ادبی حقیقت دروغ گویی خدمت و خادم و نوکر را افشا کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دوربين ديده خودشيرينيش گل كرده
ستاندار بسیار کم ظرفیت خوزستان باید عزل وبرکنار شود...شریعتی بهمه ملت توهین کرده..
وقتی باملت ولی نعمت کشورچنین برخورد زشتی شود سنگ روی سنگ بندنمیشود باید اراسرع وقت این استانداربی ادب وبی نزاکت برکنارشود
مزد استاندار زحمت کش وخستگی ناپذیر ما را اینجوری کف دستش نگذارید.بخدا خستگی و بی خوابی از صدا وچهره اش پیدا است.مسئول جان چند میلیون انسان وامنیت ملی ایران در خوزستان در این بحران بزرگ است.ضدانقلاب را شارژ نکنید که کل کشور را خواهد بلعید حتی شمایی که مرز انتقاد ودشمنی را در این استان‌حساس نمی شناسید.
تابناک محترم این سوال الان سوال حداقل 80 در صد مردم ایران است وهمه اعتقاد دارند که کشور ومردم را فدای سیاستهای ناکارامد نموده اند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
اين كامنتها يك نوع رفراندوم است لطفا به آگاهي مسئولين سياستگذار برسانيد تا تصميمات خارج از نظر
اكثريت مردم را اجرا نكنن
مخالف نظام کسی است که بی ادب است. وبه محضی کم می آورند. وجواب درست و حسابی ندارد .ریا به خرج می دهد و مخالف خود را مخالف نظام می داند. از نظام مایه نگذارید. آقا مسئول شما پست مهمی اشغال نموده اید .و حتما حقوق نجومی هم می گیرید.شما ها نوکر ملت هستی نه ارباب .برو با کمال ادب پای آن پیرمرد درمانده ببوسید. شما بچه ان مرد حساب میشوید.خیلی با تکبر غرور طرف مایوس می نماید.
در مورد مهران مدیری باید برخورد شود و عذرخواهی فایده ندارد ولی در مورد جناب استاندار تذکر کافی است اگر ایشان خسته است آن بنده خدا زندگیش را از دست داده و خسته ناامید است . جناب استاندار مگه برای حل مشکل مردم نرفته پس باید سعه صدر داشته باشد نه اینکه توهین کند
اين اتفاقات همه زاييده تصميم گيري هاي استانداري است كه سه ماه پيش بايد آب سدها را باز ميكرد و نكرد
الان مردم دارن چوبش رو ميخورند.
أو استانداري است كه به گفته خود تابع تصميمات دولت است
دولت: بخواب ميخوابد، بلند شو: بلند ميشود
الان هم دارد خرابكاري هاي خود را ماست مالي ميكند
تمام زمستان كارون و زمانهايي اطراف خشك بود
كارون از وسط اهواز ميگذشت و بوي گند فاضلاب ميداد ولي چون تابع تصميمات دولت بود مانع از روان شدن آب پشت سدها شد
یه خوزستانی هیچ حقی تو این کشور نداره. تمام بدبختی ها ماله خوزستانه از جنگ و خشکسالی و سیل و بیکاری و فقر و ... ثروتمند ترین استان کشوریم اما هیچی به خودمون نمیرسه حرف هم بزنی سریع دهنتو میبندند. این است عدالتی که وعده میدن. پست ها هم که همه با پول و قدرت بدست میان.
هر چه سریعتر برکنارش کنید تا سایر مسوولین یاد بگیرن با مردم مظلوم درست برخورد کنند
خستگی چیه
پس مردم پلدختر و معمولان و خوزستانیهایی که اب زندگیشون برده باید اسلحه هاشون رو دربیارن هرگی نگاهی بشون کرد بزننش
نکته جالب اینجاست که اونجا هیچکس از پیر مرده دفاع نکرده و همه پاچه خواری این اقا رو کردن .از ماست که بر ماست..
با سلام متاسفانه رفتار استاندار خوزستان کاملا اشتباه و حاکی از عدم وجود سعه صدر و خویشتن داری که از خصیصه های اصلی مدیریت در مقیاسی چون استاندار و والی حکومتی است می باشد . نکته دیگر اینکه متاسفانه عدم شنود صدای بحق مردم معضلیست که حالا حالا ها باهاش درگیر خواهیم بود. البته اینکه ۸۰ میلیون ایرانی نیز چنین حرفی را داشته باشند قطعی است ولی باید مردم را ولی نعمت خود دانست و به آنها اعتماد کرد
ضمن احترام ، واقعاً آقای دکتر شریعتی از مدیران جوان ، زحمتکش و دلسوز استان خوزستان می باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
بله دلسوز بي ادبه
چرا هرمشکلی توی کشور پیش میاد سریع به آمریکا و خارجی ها منتسب می کنید...و امنیتی جلوه می دید.
دستاورد بزرگ منطقه‌ایی!!؟؟ خودت هم میگی شاید برخی از مردم ندونن ، من بکیشون هستم واقعا نمیدونم ! خوب توضیح بدید ! هزینه فایده‌ش رو بگید ! ما میدونیم که میلیاردها دلار هزینه شده
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
به هزینه های عربستان و آمریکا هم تو منطقه توجه کن
یکی از نکات عجیب اتهام ضدیت با نظام است. باید به عرضتان برسانم نظام همین مردم و همین پیرمردها و پیرزنها و همین ماها هستیم. چرا هرکس اعتراض می کند می گویند ضد نظام است. . هرکس مخالف پیرمرد باشد ضد نظام است. طوری حرف می زنند انگار مملکت ارث پدری بعضیهاست و بقیه مستاجرند. اینجا خانه و سرزمین آبا و اجدادی ماست. و ما نمی توانیم ضد خودمان باشیم.
بیل زده ....استاندار.
این آدم در یه ملاقات کوتاه یک هموطن رو به ضد نظام و مخالف بودن متهم و سریع رای صادر کرد انقلاب دوتا دوستدار مثل شریعتی داشته باشه نیازی به دشمن و تبلیغات اونها نداره
مشکل ایران ما ، جناح بازی است ؟ تندروهای اصلاح طلب مانند براندازان رفتار میکنند ،و تندروهای اصولگرای بی اصل هم مانند براندازان ؟ حاکمیت لازم است این دو گروه را از ارکان حکومت کنار بگذارد
متاسفانه هم مسولین و هم مردم نقد ناپذیرند
استاندار هم از همین مردم هست
متاسفانه همه مقصریم
حقیقت تلخ است
به راحتی برچسب ضد نظام و امثال آن را به مردمی که دار و ندار خود را از دست داده اند میزنند چون جز این نمیدانند..در مورد سیل و کمبودها هم سخن بگویی از دید این مدیران کارنابلد و سفارشی ضد نظام هستی...
علی برکت الله
ثروتمندترین استان کشور از به چه روزی افتاده.ثروت این استان را بردید و در کوه و بیابان پایتخت خانه ها و ویلاهای آنچنانی و میلیاردی ساختید.در حالی که باید این ثروت خرج خود استان میشد تا تهران نشینها آرزوی زندگی کردن در خوزستان را می داشتند. حق هم با همین مردمه که حالا باید تقاص کم کاری مدیران را با گونی خاک و از دست دادن خانه و کشاورزیشون بدهند.
بله واقعا اين استاندار برو تا ندادم..... را انجام مي دهد چون نود و نه درصد استانداران را از مديران ناکارابلد انتخاب مي کنند.
هر چند سخنان آقای شریعتی (استاندار) مورد نکوهش و مترود است ولی باید قبول کنیم عده ای با جو سازی مردم عادی را علیه مسئولین تحریک میکنند> و نباید تلاشهای شبانه روزی دولت، سپاه ارتش ، بسیج و حتی موکبهای اربعین برای تکسین الام مردم و کاهش خسارتها را نادیده گرفت. نباید حرفی زد که مسئولینی که شبانه روز در تکاپو بوده اند از کا خود دلسرد شوند
بنده به نوبه خودم به آقای استاندار خسته نباشید می گویم و به ان پیرمردم رنج دیده هم حق میدهم و می گویم تمام ملت ایرذان با شما هستند و انشاء ا.. با همت دولت و مردم لرستان، گلستان و خوزستان بهتر از گذشته خواهند شد
لطفا کلیپ را کامل و درست منتشر کنید استاندار در ادامه گفت بنده برای مردم عرب خون هم میدهم. این کلیپ را نصفه منتشر کردند استاندار خوزستان که البته به عملکرد مدیرانش انتقاد وارد است ولی بسیار سالم و خدوم و زحمتکش هستند که شبانه روزی در استانداری کار میکنند،نباید نیروهای سالم و خادم مردم را تنها با یک کلیپ قضاوت کرد.
سلام
خسته و درمانده زنان و مردان و کودکان هموطن سیل زده ای هستند که چند هفته سال جدید را با مصیبت از دست رفتن خانه و کاشانه شروع کردند و سرپناهی بر سر خویش و جای پایی امن و خشک زیر پای خود ندارند
دست مسؤولین هم درد نکنه که زحمت می کشند و خستگی خود را با رفتار مسؤولانه و پاسخگویی همراه با شکیبایی از تن خود و هموطنان به در می کنند!
این همه حرص وجوش میخورید اصلا مردم کیلویی چند
منزل مردم توی گلستان ۳ هفته است زیر آبه و توی منازل مردم در لرستان ۲ متر رسوب هست جاده ها همه قطع شدن آب خوردن نیست؟! چی میگی شما؟!
نگاه انداختن به تعداد لایک‌هایی که روی نظرات زده شده نشان دهنده نظر حقیقی مردم است
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
به آمار سرانه ی کتاب خوانی مردم هم توجه داشته باش
ته این قضیه رو بررسی کنی میبینی وابسته به جریان سیاسی و نماینده مجلسه به هر صورت خوی خویش را آشکار کرده و حداقل باید ایشان را عزل کند
هردو خسته
هردو کلافه از مشکلات و کار زیاد
فراموش کنید
لعنت خدا بر منافق
دوباره فتنه افکنی بین عرب و فارس شروع شد
خدا میداند که برخی افراد مانند استاندار خواب به چشمانشان نمی بینند
مردمان سیل زده نور چشم همه مردم ایران هستند
دست پیرمرد عرب را میبوسیم و آقای استاندار خسته هم اشتباه کرده مردم کمک کنند تا این بحران بگذرد توجه به این فتنه ها نکنند مسئولین در سطح بالا باید خواسته های مان را جدی بگیرند
تا زمانی که هرکس به اندازه ظرفیت و دانشش در مسولیتی قرار نگیرد و فقط خلق الساعه بدون طی مراحل مدیریتی به جایگاه مستحقش قرار نگیرد همین است فرد بایستی بار علمی و تخصصی و توان جسمی و روحی و روانی آن پست را داشته باشد تا به خود باوری برسد که بلی مستخق احراز آن پست آست و در غیر آن صورت در حول همان پاشنه می چرخد واز طرفی با گرفتن این مسولیت مراکز قانون گذار به عنوان چشم بیدار ملت بیلان کار این افراد را رسد کنند ودر صورت سومدیریت و سهل انگاری اول هشدار و در صورت ادامه سریعا معزول و فرد مناسب به جایش گذاشته شود با کسی ملت عقد آاخوت نبسته و شما سراغ دارید در طی این سالها مسولی به دلیل عدم تخصص و سهل انگاری و سومدیریت برکنار شده باشد و انگار کار واعمال و ندانم کاری این مامور نص صریح ایلام است و تازه ازش هم دفاع ناحق می کنند این باعث مشکل ما شده است که آن را دست آورد در بوق و کرنا تبلیغ می کنند انشالله آن نامه معروف مولا علی به مالک اشتر بدون کم وکاست به عنوان سندی ماندگار در تمام شون خدمتی همه ما جاری ساری گردد و بدون اغماض در قضاوت ها جنبه عینی پیدا کند برچسب ناحق نزنید به مردم مطلوم خدا از بالای سر ناظر است
جهت گیری و غرض ورزی منتشر کنندگان این ویدئو زنجیره ای اصلاحاتی در این قضیه به وضوح مشهود است!
پیرمرد تا قبل از اینکه حرفی از سوریه و عرب ها و... بزند، با احترام آقای شریعتی مواجه شد و ایشان گفت که ما در خدمت شما هستیم و... . خدمترسانی مجموعه استان خوزستان در قضیه سیل اخیر هم کاملاً مشهود است و رسانه های رسمی و غیررسمی اون رو به خوبی پوشش دادن.

مشخصه که این ویدئو با برنامه قبلی و برای تهیه خوراک تبلیغاتی شبکه های معاند نظیر ایران اینترنشنال سناریوپردازی شده. و گرنه در این شرایط که دولت و سپاه و ارتش و موکب های اربعین و نیروهای مردمی و همه توان کشور صرف امدادرسانی به مناطق مختلف کشور شده، صحبت و قیاس با سوریه و عراق چه وجهی دارد؟
غیر از این است که هدف سمپاشی و شانتاژ است؟

مگه ایران در عراق و سوریه اقدام به بازسازی کرده است؟ حضور ایران، حضور نظامی و مستشاری بوده که با درخواست دولت سوریه انجام شده، نه بازسازی و... . و هزینه ای که انجام شده به نسبت سرمایه گذاری های هنگفت نظامی توسط کشورهای بزرگ در همین منطقه ناچیزه! این طرز حرف زدن با مسئولی که از اولین ساعت های عید و تعطیلات درگیر سیل و امدادرسانی و کمک به مردم بوده، خیلی بی انصافیه.

جناب تابناک! چطور اون موقعی که عباس (آخوندی) میکروفون خبرنگار خانم (!!!) رو با پرخاش و عصبانی و تندخویی پرت کرد سکوت کردی ؟
یا بی ادبی وزیر فرهنگ دولت مطبوع تون به سلبریتی ها و هنرمندان چرا زشت نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
چرا سانسور کردی کامنت منو؟
چطور می توان مردمانی که در زمان جوانی با جان و مالشون از این سرزمین دفاع کردند ضد نظام خواند جای بسی تاسف برای استاندار
با کلاس و منشی که اقای شریعتی موجود است . باید سریعا دستور دهد این پیر مرد را حاضر و در برابر دوربینها از او عذرخواهی کند. میدانیم که روزهای سختی را این استاندارد سختکوش سپری میکند.
با کلاس و منشی که اقای شریعتی موجود است . باید سریعا دستور دهد این پیر مرد را حاضر و در برابر دوربینها از او عذرخواهی کند. میدانیم که روزهای سختی را این استاندارد سختکوش سپری میکند.
جناب استاندار تو خوزستان چکار میکنی، بفرمایید تشریف بیرید سوریه.
اقاي مسئول بايد درست صحبت ميكرد حرف زدنش به استاندار نميخورد خيلي سطح پايين برخورد كرد
مدیران در طول سال پشت میز نشینن . حالا موقع کاره . خستگی معنا نداره . نمیتونی خداحافظی کن همین الان !
صحبت استاندار حتی اگر در زمان خستگی با شد پذیرفته نیست اما ایشان چون از حرفه غبردولتیش درآمد دارد تمام دستمزد حودش را به خیریه می دهد
پاسخ ها
بابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
به این نگته توجه کنید که استاندار هم بالاخره انسان است و شاید در اثر این همه فشار و استرس که به ایشان وارد شده ،از کوره در رفته و پرخاشی کرده باشد.فرشته و ملائکه که نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
لطفا به این نکته هم توجه کنید که کسی که مسؤلیت سنگین می پذیرد باید ظرفیت انتفاد یک پیرمرد مصیبت دیده را داشته باشد.
دهن به دهن کردن و تهدید و توهین هنز نیست.
نحوه خدمت مسوولین بالا که معمولا سالها از نزدیک با مردم تماسی ندارند و با واسطه چند لایه با مردم ارتباط دارند و یک حرکت اعتراضی پرخاشگرانه نزدیک و در صحنه از ارباب رجوع را ندیده اند زیرا معمولا حراست ها و نگهبانها مانع می شوند مراجعین معترض به اتاقشان نزدیک بشوند . و با دیدن یک اعتراض دست و پای خود را گم می کنند.
فشار زیادی روی اعصاب استاندار هست خوزستان با همه مشکلاتی که دارد از ریزگردها مشکلات اجتماعی کارگران اقدام تروریستی پارسال و ... واقعا باید به او حق داد تا در مقابل حرفی که اساس درستی هم ندارد براشفته شود خدا بهش توفیق و صبر بده
عجیبه همه رسانه ها تیتر میزنند شهروند سیل زده خوزستانی این شهروند نه سیل زده بود و نه از اون منطقه ایشون اگر هم برا کمک اومده بود چرا باید معرکه گیری نماید متاسفانه عده ای از رسانه ها فقط دنبال تخریب و برجسته کردن موضوعات پیش پا افتاده هستن خود اون شخص اعلام میکنه من نه خونه و زندگیم در معرض سیل هست و نه کاری در این منطقه دارم خب پس مشخص است که جهت معرکه گیری و بد نان نمودن خدمات در مناطق بحرانی اومده اگه این شهروند جهت کمک اومده بود نیازی به سر و صدا و معرکه گیری نداشت این شهروند از همون جیره خواران است
طبیعی است که وقتی مردی تمام سرمایه زندگی خود را به دلیل یک حادثه طبیعی و تنها ظرف چند ساعت یا چند روز از دست رفته می بیند و همسر و فرزندانش را آواره کوچه و خیابان تا فرونشستن خشم طبیعت و رفع مشکلات که حتما زمان می برد، با خشم سخن بگوید این پاراگرافی از خبر شماست تابناک محترم مشخص است نه اون فیلم را دیدی اون شهروند علنا اعلام میکنه من نه سیل زده هستم و نه خونه و زندگیم اینجاست پس چرا بیان میکنید خونه و زندگیش را ازدست داده تو رو خدا این حق الناس هست درست و به دور از غرض اطلاعات به مردم دهید اون شهروند محترم جهت معرکه گیری و خوش خدمتی به اربابان سعودیش این جار و جنجال را به پا کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان