بازدید 3002

افتتاح ۷۵ هزارنفری نقش جهان با استقلال

کد خبر: ۸۸۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 07 April 2019

با وجود صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان، تماشاگران سپاهان تا کنون به طبقه دوم راه پیدا نکرده اند و این طبقه مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، صبح امروز جلسه‌ای با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان و رئیس کمیسیون ورزش استان به همراه مدیران باشگاه سپاهان، نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، یگان ویژه، هیئت فوتبال استان، سپاه پاسداران، دفتر فنی استانداری اصفهان و ... در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد تا درباره استفاده از طبقه دوم این ورزشگاه در دیدار روز جمعه تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره نتیجه این نشست اظهار داشت: خوشبختانه امکانات خوبی در ورزشگاه نقش‌جهان فراهم شده است و ان‌شاءالله روز جمعه و در دیدار با استقلال می‌توانیم از طبقه دوم این ورزشگاه هم استفاده کنیم. مسعود تابش در پاسخ به اینکه این تصمیم نهایی است و یا شورای تأمین استان باید در این خصوص اظهارنظر قطعی کند، گفت: تمام عوامل ذی‌ربط از جمله مسئولان شورای تأمین در جلسه امروز حضور داشتند و این تصمیم قطعی است. ضمن اینکه تا بعدازظهر امروز مجوز کتبی استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان نیز صادر می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر