بازدید 1979

حمایت بیش از نیمی از انگلیسی‌ها از برگزاری رفراندوم دوم درباره بریگزیت

بیش از نیمی از انگلیسی‌ها از برگزاری رفرندام دوم درباره بریگزیت حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 07 April 2019

بیش از نیمی از انگلیسی‌ها از برگزاری رفرندام دوم درباره بریگزیت حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، در حالیکه بحران درباره بریگزیت در انگلیس ادامه دارد براساس نتایج نظرسنجی اخیر ۵۲ درصد از مردم انگلیس اعلام کردند که از رفراندم دوم حمایت می‌کنند.

با این حال برخی بر این باور هستند که بریگزیت باید بدون توافق باشد و برخی دیگر بر این باورند که بریگزیت همانند طرح پیشنهادی ترزا می نخست وزیر انگلیس همراه با توافق انجام می‌گیرد.

براساس نظرسنجی انجام شده، نزدیک به ۵۲ درصد از مردم از رای گیری جدید حمایت کرده، در مقابل ۲۴ درصد مخالف بوده و ۲۴ درصد دیگر اعلام کردند که نمی‌دانند.

این نظرسنجی پایگاه نظرسنجی تحقیقاتی BMG در اوایل ماه آوریل انجام شده است که در آن ۱۵۰۰ نفر شرکت کرده‌اند.

در این نظرسنجی این سوال پرسیده شده است که "آیا شما حامی برگزاری یک رای گیری عمومی و نهایی درباره بریگزیت هستید یا نه؟"

براساس مقررات اتحادیه اروپا، قرار بود بریتانیا روز ٢٩ ماه مارس از اتحادیه اروپا خارج شود اما مخالفت پارلمان این کشور با توافق قبلی بین ترزا می و اتحادیه اروپا در مورد روابط آتی دو طرف، تاریخ بریگزیت به روز ١٢ ماه آوریل، جمعه، موکول شد. انتظار می‌رفت در این فاصله، دولت و پارلمان در مورد نحوه و شرایط بریگزیت به نتیجه برسند اما چنین نتیجه‌ای به دست نیامده و احتمال دستیابی به آن تا چند روز آینده وجود ندارد.

در همین راستا، ترزا می در نامه‌ای از رئیس شورای اروپا خواست تا بریگزیت را تا تاریخ ۳۰ ژوئن (دو ماه دیگر) به تاخیر بیندازد تا اینگونه به قانون‌گذاران اجازه دهد تا در مورد یک توافق خروج به اتفاق نظر برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل