بازدید 5446
۱

راز بزرگ پرسپولیسی ها درشب بازی با استقلال

کد خبر: ۸۸۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 07 April 2019

دربی ۸۹ بار دیگر به سود پرسپولیس و برانکو به اتمام رسید تا کری خوانی سرخ‌ها برای حریف سنتی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا که بازی تمام شده و سرخپوشان برنده از آن خارج شدند و البته مدتی نیز از برگزاری آن گذشته، رازی در مورد دو بازیکن پرسپولیس برملا شده که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. دو بازیکن پرسپولیس که جزو تاثیرگذارترین‌های دربی بودند و بازی خوبی ارائه کردند، اصلا قرار نبود مقابل استقلال به میدان بروند.
در واقع محمد نادری و احمد نوراللهی، هر دو قبل از این بازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، کمر و کشاله ران بودند و تکلیف شان برای رسیدن به دربی مشخص نبود، ولی کادرپزشکی تیم پرسپولیس توانست هر دو نفر را مهیای بازی سخت برابر استقلال کند.

اوضاع به گونه‌ای بود که برانکو بین دو نیمه از احمد نوراللهی خواست اگر احساس درد می‌کند، به بازی ادامه ندهد، اما نوراللهی در جواب گفته بود، چون تیم به او احتیاج دارد، باید در زمین بماند. نادری نیز با درد زیادی، دربی را به پایان رساند. تصور کنید در غیاب محمد انصاری، حسین ماهینی و شایان مصلح که سابقه بازی در دفاع چپ را دارند، پرسپولیس چطور می‌توانست محمد نادری را هم از دست بدهد و به مصاف استقلال برود؟ یا در چنین بازی حساسی، قید نوراللهی را بزند؟ بازیکنی که گل سه امتیازی دربی را به ثمر رساند و سرخپوشان را در صدرجدول حفظ کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارنولده دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر