بازدید 13163
عضو فراکسیون ایثارگران در گفت وگو با «تابناک»؛

بی‌تفاوتی بنیاد شهید آزار دهنده است/ اگر بنیاد شهید نمی‌تواند جامعه هدف خود را حمایت کند، کار را به نهاد دیگری بسپارد

پس از وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور، بسیاری از نهاد‌ها جدی وارد میدان شدند و از همان آغاز بحران، کار کمک‌رسانی را آغاز کردند. در این میان، برخی نهاد‌های غیرمرتبط نیز به کمک سیل زده‌ها شتافتند و هر نهادی بسته به نوع فعالیتشان، خدماتی به جامعه هدف خود ارائه کردند.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 06 April 2019

بی‌تفاوتی بنیاد شهید آزار دهنده است/ اگر بنیاد شهید نمی‌تواند جامعه هدف خود را حمایت کند، کار را به نهاد دیگری بسپاردپس از وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور، بسیاری از نهاد‌ها جدی وارد میدان شدند و از همان آغاز بحران، کار کمک‌رسانی را شروع کردند. در این میان، برخی نهاد‌های غیرمرتبط نیز به کمک سیل زده‌ها شتافتند و هر نهادی بسته به نوع فعالیتشان، خدماتی به جامعه هدف خود ارائه کردند؛ برای نمونه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تأمین خسارت وارده به مکان‌های فرهنگی و تأمین کتاب‌های از بین رفته و یا وزارت تعاون، از پرداخت بیمه بیکاری به کارگران خبر داده و برخی دستگاه‌های دیگر نیز به روش‌های دیگر، جامعه هدف خود را به نوعی امیدوار کرده اند.

به گزارش «تابناک»؛ اما در این میان، برخی نهاد‌های خدمات رسان از جمله بنیاد شهید، کمترین واکنش را به این موضوع نشان داده و تا کنون اعلام حمایتی از این نهاد بخصوص در مناطق غرب و جنوب غرب ـ که در زمان جنگ نیز جزو مناطقی جنگی به شمار می‌آمد ـ نشده است!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ویلچری و از جانبازان جنگ تحمیلی در این باره اظهار داشت: در شرایط بحرانی، بسیاری از دستگاه‌های امدادی به کمک مردم در مناطق سیل زده شتافتند و خوشبختانه بسیاری از این دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد و بهزیستی و سایر دستگاه‌ها به فکر کمک بیشتر به جامعه هدف خود هستند.

وی گفت: اما متأسفانه در این بین خبری از بنیاد شهید نیست. هم اکنون ما سه دستگاه بزرگ خدمات رسانی داریم که شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود، ولی در این بین، تنها بنیاد شهید است که به وظایف خود عمل نمی‌کند. اینجا بحث تفکیک و فرق گذاشتن بین افراد آسیب دیده نیست.

بیشتر بخوانید

این عضو کمیسیون ایثارگران گفت: اگر هر دستگاهی وظایف خود را انجام دهد، مشکلات حاکمیت برای کمک به سیل زده‌ها کمتر می‌شود، در این وضعیت همه دستگاه‌ها پای کار آمده اند. وزارت ارشاد اعلام کرده که کتابخانه‌ها را احیا می‌کند، وزارت تعاون گفته که کارگران را بیمه بیکاری می‌دهد، کمیته امداد اعلام کرده که به جامعه تحت پوشش کمک ویژه خواهد کرد یا بهزیستی کمک‌هایی برای جامعه هدف خود در نظر گرفته است. اما ما اکنون دغدغه ایثارگرانی را داریم که قطع نخاع یا قطع عضو هستند و یا در جنگ شیمیایی شده اند و تعداد آن‌ها نیز اتفاقا در این مناطق بیش از جا‌های دیگر است. این افراد باید مرتب تحت مراقبت باشند و کپسول اکسیژن آن‌ها باید مرتب کنترل شود. دارو‌های این افراد بسیار ویژه است و گاهی هلال اهمر هم این دارو‌ها را ندارد. پدر و مادر شهدایی هستند که تک فرزند خود را در جنگ از دست داده اند و اکنون کهن سال هستندو مشخص نیست اکنون چه وضعیتی دارند و چگونه از آن‌ها مراقبت می‌شود.

این نماینده ویلچری گفت: چرا خبری از بنیاد شهید نیست؟ الان خانواده‌های شهدا، جانبازان در این مناطق بلاتکلیف هستند. به نظر من، کوتاهی بزرگی در خصوص خانواده شهدا می شود. ما نمی‌خواهیم تفاوتی بین سیل زده‌ها قائل شویم، اما می‌خواهم تذکر دهم که هر دستگاهی حداقل کار خود را درست انجام دهد.
ما نگران آسایشگاه‌های جانبازان و نگران جانبازان قطع نخاع و شیمیایی هستیم. انتظار ما این است که بنیاد شهید هم مانند سایر دستگاه‌ها اقدام و اعلام کند که چگونه آسایشگاه‌ها را منتقل کرده اند؛ بیشتر جانبازان ما در این مناطق هستند و این مناطق اغلب منطقه جنگی بوده اند.

وی در ادامه افزود: برخی جانبازان حتی نباید سرما بخورند، چه رسد به اینکه یک یا دو متر آب از سر آن‌ها بگذرد. بی‌تفاوتی بنیاد شهید آزار دهنده است. بنیاد شهید ایثارگران را رها کرده است، حال آنکه باید دست کم هر نهادی جامعه هدف خود را تحت پوشش قرار دهد. هلال اهمر نمی‌تواند جانباز قطع نخاع گردن را جابجا کند.

حرف ما این است که اگر نهادی نمی‌تواند به نهاد دیگری بسپارد یا به بسیج اعلام کند که از خانواده شهدا نگهداری کند. هم اکنون باید شش شهر خالی شود. بنیاد شهید برای این افراد چکار کرده است و آسایشگاه‌هایی که خالی کرده اند کجا برده اند؟ بنیاد شهید باید در این باره گزارش بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵۱
خدا میدونه چقدر پول تو هرکدوم از این بنیادها و تشکیلات خوابیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
وخدا میدونه کجاها که نباید خرج میشه
میلاد حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
فقط سهم خواهی با احترام به مقام شهدا برخی پدر ملت رو با سهمیه و حمایت اون هم از فقط عده ای خاص از خانواده های شهدا و ایثارگران در آوردید
بنیاد شهید الان تبدیل شدن به دو کارتل عظیم اقتصادی که سرماه و درامدشون نجومیه و........از این دو بنیاد که حرف میزنی انگار داری از یه چیزی تو مایه های کمپانی شل حرف میزنی. و نگاه به اسم این بنیاد ها نباید کرد گاهی اسم کچل رو میگذارند زلفعلی.
فرمایش جناب جعفر ی ایمن آبادی درسته.گرچه ما سیل زده نیستیم.اما خود بنیاد اعلام کردند که برادر شهیدم مطالبه ای دارد که می خواهند بپردازند.حتی در مسافرت بودم و از بین راه مرا بر گرداند ند که انحصار وراثت کنیم. بعد از مدتها دوباره گفتند شماره حساب مشترک بدید باز گفتند تعهد محضری بدید . دوباره بعد از دوسال گفتند که کارمند فراموش کرد و اسناد را نفرستاد تهران دوباره مدارک بدید و غیره. مع الوصف بعد از گذشت پنج سال اون طلب را ندادند.خودشان می دانند که ما اصلا دنبال این موضوع نبودیم اونقدر به بنیاد مراجعه نمی کردیم که بدانیم چنین طلبی داریم فقط براساس تماس بنیاد و دعوت آنان مدارک را دادیم. اما در جریان تهیه مدارک و تحویل و ارسال چند باره آنها چندین نفر از دادگاه و سر دفتر و دفتر پیشخوان و غیره که ما را می شناختند مطلع شدند که مایی که هیچگاه به بنیاد مراجعه نکردیم حالا دنبال گرفتن پول از بنیادیم. می دانید که هزار تومان پنج سال پیش حالا دویست تومان هم ارزش نداره. نه تنها چیزی عایدمان نشد بلکه هزینه ای وی دستمان گذاشتند و شان مان را پایین آوردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
این که کارمند یادش رفته را خیلی خوب گفتید من از هیچ چیز بنیاد استفاده نکردم جز وام مسکن که اونم دقیقه ۹۰ بعد از قولی که داده بودند گفتن کارمند یادش رفته فرم را بفرسته تهران و رفته مسافرت مشهد. در صورتی که روز قبلش خود کارمند قول داد که انجام بده . بی انضباطی بی داد می کنه .
بنیاد شهید مصوبه قانونی حداقل حقوق به جانبازان زیر 25 درصد را اجرا نمیکند خیلی از مراکز درمانی قرار دادشان را با بنیاد لغو کرده اند باید یا بنیاد را منحل کرد یا باید انقلابی در مدیریت صورت بگیرد با این کارهای بنیاد ریشه ایثارگری می سوزد و بنیاد به مردانی مانند فتاح و نوروزی و .......نیاز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اگه يادتون باشه بحث تحقيق و تفحص از بنياد شهيد در دوران رياست قبلي بنياد و در مجلس سابق گرم بود و نصفه نيمه انجام شد و هيچ وقت طرح علني نشد
يكي از نمايندگان كه نزديك به طرز فكر شما بود در مصاحبه اي عنوان كرده بود كه ميزان فساد مالي زياد و عجيبه كه پايه هاي كشور را خواهد لرزاند
البته فراموشي شايد عادي باشه مخصوصا در اين اوضاع وخيم اقتصادي كه هر روز صبح ملت روز خود را با يك ماجرا و حادثه جديد آغاز ميكنن
سلام وادب متاسفانه در سال های اخیر شاهد سومدیریت شدید در بنیاد شهید هستیم من فرزند شهیدم متاسفانه بعلت عدم مدیریت ریاست بنیاد بیمارستان ها حاصر ب بستن قرارداد با بنیاد نیستند.متاسفانه این پتانسیل بزرگ خانواده های شهید ک همیشه درفقط در زمان های خاص ....از ش داره استفاده میشه داره مستهلک میشه کاش رهبر عزیز ی دستوری میداد.
کلا بیشتر نهادها یا موازی عمل می کنند یا کار آیی دوران جنگ رو ندارن بهتره حذف و با دستگاههای اجرایی ادغام بشوند مثال آستان قدس که کل پول و سرمایه اش توسط مردم تامین شده و میشه ولی خبری از کمک یا وعده کمک تا حالا منتشر نکرده فقط چادر می زنند از مردم انتظار دارند مردم در هر فرصت در سفر زیارتی نذورات خود را به استان میدن حالا نوبت کمیته امداد و آستان هست که پولهای مردم رو درست در مناطق سیلزده مصرف کنند در موقع زلزله که حرکتی نکردن
وپیشنهاد میگردد دولت از کارخانه های تولیدی آهن وسیمان واقع در استانهای سیل زده بخواهد مصالح مورد نیاز سیل زدگان را از قبیل سیمان وآهن آلات را رایگان در اختیار سیل زدگان بگذارند. دولت فقط هزینه سوخت وتولید اهن آلات وسیمان را به کارخانه ها بپردازد. این همه اقشار مردم کمک میکنند وظیفه کارخانه ها هم ایجاب میکند آنها هم درکار خیر خداپسندانه در استانهایشان پیش قدم باشند .این اعمال باعث میگردد بازسازی به سرعت انجام گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
قضيه كانكس هاي زلزله سرپل ذهاب يادتونه كه قيمتش كمتر از دو ميليون بود كه از زور دندان گردي تا هفت ميليون هم رسوندن
بنده به عنوان یک ایثارگر عرض میکنم که مسئولان از دادن کارت ایثارگری واهمه دارند. حتی گرفتن کد سهمیه برای ایثارگران و خانواده های آنها برای کنکور حضوری است و کامپیوتری این کد را نمیدهند. بیمه نداریم. وام نداریم. از هنرمندان کمتریم. وای بر متولیان امور ایثارگران. حداقل وجود نداشته باشند تا باعث بدنامی ایثارگران نشوند.
من که میگم به بچه شهید جانباز مستمری خوبی بدین اما توی استخدام و سربازی و وام و.... کاری براشون انجام ندین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
شما بهتره نظرت را برای خودت نگهداری.
من نه فرزند شهیدم و نه خانواده شهید. ولی خوب میدونم که هیچکس حاضر نیست پدرش را در قبال دریافت این چیزایی که گفتی به اون دنیا بفرستد. وظیفه ماست که بخاطر لطمه هایی که به این خانواده ها خورده اقداماتی را انجام بدهیم که ایشان آسیب کمتری بخورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اخه برادر من چرا نمیفهمین سهمیه ایثارگران در وام استخدام و... جدا از سهمیه بقیه هست و جای هیچ سهمیه ازادی را پر نمیکنن این سهمیه عقده شده تو گلوی برخی راست میگی دو شب فکر کن پدرت نیست و نمیتونی ببینی اش
متاسفانه در بنیاد شهید مخصوصا بنیاد شهید ... بچه های رزمنده را خیلی آزار و اذیت می کنند بنده بعنوان یک ارباب رجوع مشاهده کردم که بعضی از کارمندان حراست آنجا حاضر نشدند جانبازی را که بخاطر مشکلات کاری مراجعه کرده بود به دفتر خودشان راه بدهند. ما بسیجیان و جانبازان شیمیایی از دفتر مقام معظم رهبری عاجزانه تقاضا داریم ، باتوجه به عدم دلسوزی بنیاد شهید نسبت به ایثارگران و ایجاد نارضایتی در بین آنها مسئولیت بنیاد شهید را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول کنند تا انشاالله شاهد تبعیض کارشکنی وبی احترامی از طرف مجموعه بنیاد شهید مثل ... نباشیم.
چقدر راحت میشود تخریب کرد... و چقدر سخت میشود ساخت.
برادرانم به دستور و انحلال و انقلاب مدیریت و ... فکر نکنیم... که اگر با این راه ها انجام می شد عزیزان مجلسی بیمه را دوباره بر نمی گرداندند به بنیاد شهید...برادرانم به همدیگر فکر کنیم و دست همدیگر را بگیریم...دست همدیگر را بگیریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
دست همدیگرو بگیریم دست جمعی برقصیم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
در نماز جماعت ساختمان مرکزی بنیاد برای یکبار هم که شده شرکت کنید تا ببینید از آن همه کارمند، کمتر از پانزده نفر در نماز شرکت میکنند. کمتر کسی پاسخگو به نامه های و درخواستهای بحق ارباب رجوعهایی است که شاید بیش از دو ماه منتظر یک پاسخ کوتاه به نامه خود هستند. بخدا وضع خرابتر از اینهاست که در این کامنتها مشاهده میکنید.
طلحه و زبیر مگه همین حق ایثارگری رو از حضرت علی نخواستن و جوابش این بود که همه یکسان هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اونها پست و مقام خواستن. الآن هم مثل زمان حضرت علی (ع) به ایثارگران پست و مقام نمیدن. ولی با اندکی تفاوت به خودی ها و پارتی دارها پست و مقام میدن.
ناشناسsabbaghi@gmx.com
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
باشه قبول پس بنیاد شهید رو منحل کنند تا حداقل اینهمه کارمندش حقوق الکی نگیرند
دهها بنیاد ،در ایران ،وجود دارد که بیش از نیمی از ثروت ایران در اختیار آنها میباشد ، که فقط شده اند رقیب دولت ،،و پایمال کردن بخش خصوصی واقعی ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
نه عزیز بنیاد رقیب دولت نشده بلکه بنیاد تبدیل شده به چماق دولت
انتظاربیش ازهمه جا ازآستان قدس هست که مردم سالها وقف کرده اند والان وقت است به مردم کمک کنند
امروزباخودفکرمیکردم ازاول جنگ تابحال(درموردجانبازان قطع عضو)تاکنون بنیادنتوانسته برای یک جانبازقطع عضو،یک پا یادست مصنوعی سبک ودرحدایده آل فراهم کنه، متاسفانه ازسکوت ما سوءاستفاده کردند،بنده فقط ازقشر خودم گفتم.بگذریم، خواهشمندیم به جانبازان وقطع نخاییهادراین سیل برسیدوبیش ازاین نمک بزخممان نپاشید!!!.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
برای جانبازان اگر دست و پای سبک فراهم نشده است
ولی برای مدیران و آقازاده هاشون در خارج از کشور کلی صفا و عشق و ویلا حال و تفریح فراهم شده است
خدا وکیلی مت که کودک بودم و رزمنده گان دوران دفاع مقدس را در خیابان می دیدم برایم بسیار بزرگ و مقدس بودند ولی اکنون که می بینم برخی دائم دنبال مزایا و اخذ سهمیه های مختلف هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
جنگ شد تو برو از ناموست دفاع کن چشم روی دیدن طفل شیرخوارت ببند بعد هیچ انتظاریم از مسولین نداشته باش
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
از خدا میخوام فقط برای تو، حداقل یک حادثه تروریستی
اتفاق بیافته و از زندگی کلا ساقط بشی، ببینم همچنین شکری بازم میخوری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
جانان که حرف دل خیلی از جوانان را زدی احسنت
مدیرانش با حقوقهای نجومی فقط جالب اکثر خانواده های شهدا بیچاره ها اسمشون بد در رفته
به عنوان يك جانباز اعلام مي كنم كه بنياد شهيدو امور ايثار گران بنياد افراد خاص و مورد نظر انها است و جانباز حتي اگر شيميايي باشد در صورت اعتراض به او مي گويند مي خواستي نروي جبهه،
خدا عوضشان دهد انشاالله
يك جانباز شيميايي كه عليرغم اعلام رسمي مراجع پزشكي و كميسيونهاي مشترم رسما جانباز هستند اما اين موضوع مورد قبول بنياد شهيد نيست ،
مارا بدبخت کردند وبه اندازه یک افغانی هم به فکر ما نبوده
بخدا قسم اکر بنیاد شهید جمع شود اتفاقی نمی یافتد ما ساکن مشهد هستم به امام رضاقسم بنیاد شهید در مشهد دهها ساختمان دارد چندین هتل و سویت ها کو ناکون یک عده هم دارند ازاین فضا ودر قالب مدیر سواستفاده میکنند ولی انچه به جای نمی رسد فریاد است فریاد ازاین همه بی تدبدیری
امان از دوغ لیلی
ماست اش کم بود ، آب اش خیلی !

پدر جان مگر بنیاد مدیریت دارد مگر قدرت تصمیم گیری و عمل دارد !
راستی از تحقیق و تفحص بنیاد چرا دیگر این نماینده عزیز چیزی نمی گوید !!
سلام عزیزیکه به نام دولت پیر وسیر مطلب نوشتی نفر چهارم همیشه میگن صدای ساز و دهل از دور خوشه ما کارمندان کمیته امداد وقتی شنیدیم اقای فتاح میخواد بیاد امداد سر از پا نمیشناختیم و دائم انتظار ایشان را داشتیم و ایکاش این انتظار پایانی نداشت خواهش ما این است که الان یک بررسی از پرسنل امداد داشته باشید بعد ببینید هنوز هم به اعتقاد خود پایبند خواهید بود یا نه
کارمندان بنیاد از طریق آزمون استخدامی دولت جذب میشوند و متاسفانه در این جذب کارمند، هیچ توجهی به پایبندی ایشان به مقدسات و آرمانهای انقلاب نمیشود. لذا عده ای در آنجا کار میکنند که واقعا هیچ دغدغه ای برای حل مشکل جامعه هدف خود ندارند. این که میگویم هیچ، به معنای واقعی یعنی هیچ. کافی است که دفتر مقام معظم رهبری بطور نامحسوس گزارشی از این بنیاد تهیه کند. خواهید دید که رهبری مدتها برای خانواده شهدا و جانبازان بخاطر کوتاهی های بنیاد شهید گریه خواهند کرد.
سلام. به نظر بنده که یکی از ذی نفع های بنیاد شهید هستم این هست که : بنیاد شهید و امور ایثارگران بایستی منحل شود و هر وزارتخانه و ارگانی که کار ایثارگران واجد شرایط قانون به انها محول شده است کار خود را طبق قانون انجام دهند و تنها یک سیستم نظارتی و قضایی قوی و رسانه ها آزادانه بر دادخواست های ایثارگران و انجام امور محوله به دستگاه های اجرایی نظارت کنند.
همه مدعی دفاع از شهدا هستن هر کشوری برای کسانی که رفتن جنگ و دفاع کردن ارزش ویژه قایل هست ولی ایران همه تخریب میکنند ایثارگران و حق قانونی و مصوب مجلس شونم بهشون نمیدن
ریاست عالی بنیاد فقط کارش شده به مناسبت های مختلف پیام دادن !!!! کار دیگه ای غیراز این بلد نیست ....واقعا متاسفم!!!
آقای دکتر بنیاد شهید هیچ خدماتی در هیچ زمینه ای که رضایتمندی خانواده ایثارگران را داشته باشد ، ارائه نمی کند بلکه عده ای در آنجا با این نام و عنوان مشغول ثروت اندوزی برای خود و خانواده خود می باشند. ای کاش سازمانی و نهادی به این نام در کشور تشکیل نمی شد. پیشنهاد می شود تمامی خدمات که در قانون مدنظر است به ایثارگران و خانواده شهدا داده شود توسط همان نهادی باشد که فرد با ایثار در آن نهاد به درجه شهادت و یا جانبازی نائل شده است . ایثارگران سپاه و بسیج تحت پوشش سپاه و بسیج باشند و ایثارگران ارتش و نیروی انتظامی تحت پوشش سازمانهای تخصصی خود باشند.آقای دکتر نیازی به این نهاد که نقش آن در زمینه ایثار و شهادت یک نقش منفی می باشد در کشور احساس نمی شود و جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم به خیر و صلاح مملکت است. با تشکر
بنیادی که با استفاده از اسم شهداء و جانبازان، به یک گروهی غیر از خانواده شهدا و ایثارگران حقوق و مزایا میدن.
بنیاد شهید باید وظایفش را واگذار کند

بنیادی که بودجه های کلان میگیرد و خروجی ندارد.
چه کار مهمی انجام میدهد که نتوان واگذار شود ؟

پرداخت حقوق شهیدان ... استخدام فرزندان شهدا ...

این کارها باید واگذار شود
این بنیادها را باید تجمیع و ساماندهی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
تو کدام طرف آب هستی؟
باسلام
لازم است به استحضار همه دوستان برسانم و همه هم میدانند که در همه جا خوب و بد وجود دارد من خودم در سال 64 و 63 مجروح شدم و اعتقادی برای تشکیل پرونده نداشتم تا اینکه بالاخره با اصرار دوستان و... در سال 71 برای اولین بار که برای تعیین درصد رفته بودم واقعا از نوع برخورد انها بدم امد و پشیمان شدم که اصلا چرا برای تشکیل پرونده اقدام کردم ازنوع برخورد ان افراد اینگونه برداشت میشد که به جانبازان به چشم طلبکار نگاه میکردند
ما از این تبعض اجتماعی خسته شده ایم
این بنیاد شهید و امثال این ها سازمان های در سایه هستند.
اسمشون خانواده شهیده
در سایه یعنی با بودجه و سرمایه این سازمان ها کارهای دیگری انجام میدن.
حقیقتا بنیاد مصوبه های قانونی مجلس رادرخصوص ایثارگران عمل نمیکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار