بازدید 2117

خدمت‌رسانی دانشجویان زنجانی به سیل زدگان

کد خبر: ۸۸۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹ 06 April 2019
دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با استقرار در منطقه «ماسور» شهر خرم‌آباد در استان لرستان به سیل‌زدگان این شهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش فارس، تیم داوطلب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان که دیروز عازم مناطق سیل‌زده غرب کشور شده بود امروز در منطقه تعیین شده استقرار و خدمات رسانی خود را به حادثه‌دیدگان آغاز کرده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این تیم در منطقه «ماسور» شهر خرم‌آباد در استان لرستان به سیل‌زدگان این شهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهدی عزیزوند با بیان اینکه این تیم 15 نفره از عصر روز جمعه کار خود را بلافاصله پس از حضور در منطقه آغاز و اقدام به پاکسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل کرده است، گفت: ما نخستین تیم دانشجویی هستیم که وارد منطقه شده و کار پاکسازی را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی امروز و پس از استقرار دو خانه کاملا پاکسازی و زیرانداز‌های انها شامل فرش و موکت هم شسته شد، افزود: این منطقه جزو مناطقی است که کمتر در آن اقدامات لازم انجام شده و از مناطق محروم شهر خرم‌آباد در استان لرستان است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه طبق تصمیمات شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان قرار بود در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور پیدا کند، گفت: اما با توجه به حضور سایر تیم‌ها در این استان و همچنین وقوع سیل در غرب کشور تصمیم بر این گرفته تا در این مناطق حاضر شویم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار