بازدید 3588

انتقال‌سایت‌های‌ارتباطی‌سیار‌و‌اضطراری‌به‌خوزستان

کد خبر: ۸۸۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ 05 April 2019

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سایت‌های ارتباطی سیار و اضطراری به استان خوزستان منتقل شده است، گفت: همه شبکه‌های ارتباطی استان خوزستان در حال کار هستند و ظرفیت‌های مازاد نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی امروز ۱۶ فروردین ماه در حاشیه بازدید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته‌های اخیر مرتباً با استاندار و تیم‌های مدیریت بحران خوزستان به واسطه موضوعات ارتباطی که یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در دوره بحران است، در ارتباط و پیگیر مسائل بوده‌ایم.

وی افزود: به واسطه وجود سدها و مدیریت بسیار خوبی که در خوزستان با همکاری میان وزارت نیرو، مجموعه مدیریت بحران و مردم شکل گرفته است، تبعات سیل‌های بالادستی که می‌توانست اثرات بسیار مخربی در خوزستان داشته باشد، به حداقل کاهش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: آنچه مشخص است، حجم بی سابقه‌ای از آب در سدهای خوزستان ذخیره شده است. این حجم عظیم ذخیره آب برای کشور و همچنین نجات جان بسیاری از مردم توسط سدهای خوزستان انجام گرفته است.

آذری جهرمی با بیان اینکه تالاب‌های خوزستان در بارش‌های اخیر زنده شده اند، ادامه داد: مشکلاتی مانند ریزگردها که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، طبیعتاً با توجه به این حجم از بارش‌ها امسال کمتر به وقوع خواهد پیوست.

وی بیان کرد: قطعاً علی رغم کنترل بسیاری از شرایط، به مردم خسارت‌هایی در اثر سیلاب اخیر وارد شده است و دولت تقبل کرده این خسارت‌ها را به مردم جبران کند. شرایط اکنون در خوزستان یک شرایط کنترل شده است و به نحوی مدیریت در خوزستان انجام گرفته که حداقل خسارت‌ها به مردم وارد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه ارتباطات تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: سایت ارتباطی شهرستان بستان یکی از نقاطی است که احتمال آبگرفتگی دارد. سایت پشتیبانی برای این سایت ارتباطی در نظر گرفته شده و به محض اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید، سایت پشتیبان وارد عمل خواهد شد و امکان بازیابی آن وجود دارد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه شبکه‌های ارتباطی استان خوزستان در حال کار هستند و ظرفیت‌های مازاد نیز در نظر گرفته شده است. همچنین سایت‌های ارتباطی سیار و اضطراری به استان خوزستان منتقل شده است تا شاهد مشکلی در بحث ارتباطات در خوزستان نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای مدیریت ارتباطات بحران اندیشیده شده است و تاکنون خوشبختانه با توجه به مدیریت صحیحی که در بحث منابع آبی انجام گرفته نیازی به استفاده از آنها نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل