نبض خبر؛

ضرب و شتم خلبان هلی‌کوپتر هلال احمر

کد خبر: ۸۸۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 04 April 2019
تعداد بازدید : 15872
بازدید 30944
در جریان امدادرسانی به سیل‌زدگان، برخی مسئولان و حتی برخی عوامل اجرایی که به کمک سیل‌زدگان استان‌های درگیر شتافته بودند، با حملات لفظی یا فیزیکی برخی اشخاص محلی مواجه شدند. یکی از این اشخاص خلبان هلی‌کوپتر هلال‌احمر بود که حین امداد در لرستان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. روایتی از ضرب و شتم کمک خلبان هلی‌کوپتر هلال احمر توسط چند نفر از سیل‌زدگان که در روستای دُمرود معمولان بصورت اضطراری فرود آمده بود را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۷
هر بلا بی سرمون بیاد حقمونه
دستشون به بالاتری ها نرسیده
خب افراد مهاجم را دستگیر نکردن؟
واقعا به عنوان یه ایرانی متاثر شدم.....
طفلك مردم استان گلستان اونا كي هستند اينا كي اند
شما هم خیلی آش رو شور میکنید.این کی چیزیش نشده
بیچاره! اونکه باید کتک می خورد افراد دیگه ای بودند که با ده تا بادیگارد رفته بودند اونجا
با عرض تاسف این را به حساب عشایر غیور نگذارید.عشایر امکان ندارد به میهمان خود حمله کنند.
دوست داشتن با هم سقوط کنن
سلام هموطن خوبم ، خدا یار و یاورت باشه و احسنت به شما برای شما وخانواده گرامیتون ارزوی سلامتی دارم .
خب تو هلیکوپتر نگهشون میداشتی تا هلیکوپتر جایگزین برسه
بالگرد ظرفیت مشخصی دارد و کاملا وطن مسافران و بار انها باید محاسبه شود.( درست مثل یک اسانسور که ظرفیت معینی دارد و باید نفرات محدودی سوار ان شوند ) مسئول فنی محاسبات ان با مهندس مربوطه است.بنابراین حرف اول را میزند. حالا درست است که همه را سوار و خدای نکرده همه را به کشتن دهد.انهم در این شرایط. اگر چنین اتقاقی می افتاد ایا همه راضی بودند. حتما گرفتاران در سیل در شرایط سختی بسر میبرند و شاید انها را کاملا نتوانیم درک کنیم ولی این برخورد نامناسب است. این افراد غرض ندارند و برای کمک به گرفتاران در سیل امده اند و جان خودشان را در معرض خطر قرار داده اند دلیلی ندارد از ورود کسی به بالگرد جلوگیری کنند. من با این مهندس مسئول احساس همدردی میکنم و برخورد ناشایست را نکوهش
خدا اجرت بده که صبر رو انتخاب کردی...
احسنت
خسته نباشی عزیز
این شنیدن تعریف یک طرف دعواست

مردم ما خیلی منطقی هستند

حتما یک کاری کردی که باهات درگیرشدند
حقوقتو میگیری
انگار سطح عصبانیت مردم یا همون نقطه جوش جامعه پایین اومده. البته اینم پیش بینی شده بوده اخیرا فقط هنوز به چشم خودمون ندیده بودیم. فقط اخر این داستان کجاست و کسی نمیدونه فقط همه دارن پیش بینی میکنن فعلا
مردم دلشون پراز درده،به بزرگی خودت ببخش برادر.
خدا اجرش بده ..هدف باید خدایی باشه نه حتی رضایت مردم
سال نو خرم آبادیت مبارک
عزیزم صد سال به اون سالها نه این طوری سال
تابی جون سال نو مبارک همچنین
برادرم دستاتو میبوسم
ایشالا از هم ولایتیهای ما به دل نگیری
این همه سختی و مصیبت هر کسی رو میتونه از حالت عادی خارج کنه
امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنید و کسانی را که اینگونه با شما بر خورد کردند ببخشید .این وضعیت وحشتناک واقعا اکثر مردم را دچار نومیدی کرده و آنها را تا سر مرز جنون کشانده و رفتارشان واقعا غیر ارادی و از سر نومیدی است .شما عزیز ببخش و بدان که ما قدردان شما عزیزان هستیم.
باعث تاسف شد ،خداوند به شما خلبان شجاع صبر و سلامتی دهد
با تشکر .. پرواز بالگرد خراب واسه این موقعیت سهل انگاری نیست ... چرا قبل از عملیات چک آب نکردن
ضارب یا ضاربین باید مجازات بشوند.
با سلام
واقعیت را هم بگویید
با سلام
كاش جناب خلبان كاملاً شفاف واقعيت را مي گفت ، ايشان پس از نجات افراد روستاي دمرود كه حدوداً 20 نفر بودند پدر يك خانواده كه سوار هلي كوپتر مي شود كمك خلبان جلوي خانواده اورا مي گيرد ونمي گذارد كه زن وبچه او سوار شوند كه با اعتراض پدرخانواده مواجه مي شود كه مي گويد پس من را پياده كنيد كه نزد زن وبچه ام باشم كه با رفتار بسيار تند كمك خلبان مواجه مي شود وسپس ادعا مي كند كه نقص فني دارد هلي كوپتر را متوقف مي كند ومجدداً تصميم به پرواز مي گيرند در اين حين افرادي كه در هلي كوپتر هستند اعتراض مي كنند كه شما چرا عنوان مي كنيد كه نقص فني دارد وحالا مي خواهيد پرواز كنيد كه توسط يكي از مسافرين به دليل بد رفتاري ودروغ گفتن درآن شرايط كمك خلبان مورد ضرب وشتم قرارمي گيرد كه البته اين رفتار مسافر مورد تائيد نيست واما رفتار كمك خلبان درآن شرايط كه مردم در شرايط بحراني قرار گرفته اند به هيچ عنوان مورد پسند وتائيد نمي باشد . و لازم بود كه به جاي مظلوم نمايي واقعيت را مي گفت .
حرف حسابی جواب نداره!
این مسئله دو جنبه داره من خودم لرم و جریان شنیدم مثل اینکه خلبان مردم سوار هواپیما میکنه بعد با مشکل فنی مواجهه میشه بعد با یک لحن بد به کسانی که داخل هواپیما هست میگه ارزش این هواپیما خیلی زیاده و توهین میکنه
اجرت با خدا دلاور، من از طرف این عزیزان دست و پای شما را می بوسم، این عزیزان هم زندگی و تمام دار و ندارشان در جریان این سیل از بین رفته و به نوعی مصیبت زده هستند و حال خوبی ندارند، شما این سختیها و مشکلات را با خدا معامله کن.
دمت گرم.
شرمنده برادر ایثارگر عزیز مهندس محترم بالگرد.: ما از این برخورد ناشایست بسیار متاثر و شرمنده ایم. ببخشید. یک شهروند لر
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
خیلی خوبه که اینطوری مظلوم نمایی میکنه! این ادم که به اسم خودشو امداد گر گذاشته اگه هدفش کمک به مردم بود این افتراهارو پخش نمیکرد! چرا نمیگه وقتی مردمو پیاده میکرد چی بهشون میگفت! قیمت هلی کوپتر واموندتو به رخ کسانی میکشی که همه زندگیشون رفته!!!!!
خدا شاهده که اظهارات ایشون کاملا ناقصه
یک طرفه پخش نکن ببین این به اونا چی گفته
کاملا داره دروغ میگه
تابناك
معلوم است . توي اين روزها كه مردم لرستان درگير مسئله سيل هستند به جاي بي طرفي وانعكاس واقعيات به دنبال ارائه نظر يك كمك خلبان كه معلوم است كه چه رفتار بدي با مردم كرده نظر ديگران رامنعكس نمي كنيد واقعاً متاسفم تابناك !
حتما حرف بی ادبانه زده وگرنه هیچ آدمی به کسی که برای کمک بهش اومده حمله نمیکنه چه برسه به لرها و جنوبی ها که بسیار مهمان نوازند