بازدید 21798
هزار و ششصد و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد تند ظریف از اروپا/درسی که نوجوان دوازدهساله در سیل اخیر به همه داد/حذف انتقادات مهران مدیری در بازپخش دورهمی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش کریمی قدوسی به رفتار‌های متناقض آمریکا در ماجرای سیل/سیل اخیر ۲.۵ میلیارد دلار می‌ارزد‌/رئیس دولت اصلاحات، دیدار نوروزی خود را لغو کرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 03 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سیلاب اصلی هنوز به خوزستان نرسیده

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: هنوز سیلاب اصلی به خوزستان نرسیده است، لازم است مردم همچنان در آمادگی کامل قرار داشته باشند و هشدارها را جدی بگیرند. در جریان سیل استان خوزستان هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است، ۹۶ روستا به شکل جزئی و کلی تخلیه شده و در ۳۵ ایستگاه اسکان اضطراری جا داده شده‌اند. در بخش‌هایی که امداد رسانی با مشکل رو به رو بود، نیروهای مسلح پای کار آمدند، در اردوگاه‌های مذکور نیازهای اولیه به افراد سیل زده تحویل داده شده و بیش از نیم میلیون بطری آب معدنی طی ۲۴ ساعت گذشته بین این افراد توزیع شده است.

رئیس دولت اصلاحات، دیدار نوروزی خود را لغو کرد

جوادامام مديرعامل بنیاد آزادی، رشد و آبادانی ایران (باران) خبر داد: دیدار عمومی و نوروزی حجت الاسلام والمسلمين سید محمد خاتمی، رئیس شوراي عالي بنیاد باران برنامه‌ای که طبق سنوات گذشته، بعد از تعطیلات نوروزی انجام می‌شد، امسال بنا به مشکلات و مصائب پیش‌آمده برای کثیری از هموطنان در جريان سيل اخير، برگزار نمی‌‌شود. رئیس بنیاد باران ضمن همدردی با خانواده جانباختگان سیل‌ و حوادث طبیعی فروردین ۹۸، ابراز امیدواری کرده که هرچه زودتر سایر خسارت‌دیدگان بتوانند به زندگی عادی خود برگردند و شهرها و روستاهای درگیر با این حوادث نیز با کمک هموطنان و تلاش مسئولان، وضعیت بسامانی پیدا کنند. مديرعامل بنياد باران در پایان و در پاسخ به متقاضیان دیدار نوروزی با سیدمحمد خاتمی تأکید كرد: بنا به صلاحدید خود آقای خاتمی، امسال هیچ وقتی بدین منظور تنظیم نشده است و ایشان ملاقات نوروزی نخواهندداشت.

کمک های انسانی باید از تحریم ها جدا شود

رئیس دفتر دبیرکل سازمان ملل متحد در تماس تلفنی با سفیر ایران در این سازمان مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی آنتونیو گوترش را با دولت و ملت ایران درباره حوادث سیل اخیر ابلاغ و تأکید کرد کمک های انسان دوستانه باید از دایره هرگونه تحریم مستثنی شود. خانم ماریا ویوتی عصر سه شنبه در تماس تلفنی با اسحاق آل حبیب، بر آمادگی این سازمان برای هرگونه همکاری و مساعدت در این خصوص تأکید کرد. سفیر ایران هم در پاسخ ضمن تشکراز پیام دبیرکل، گفت: ملت و دولت ایران با یکدلی و همبستگی، تمامی تلاش خود را برای مقابله با این بلیه طبیعی بکار گرفته اند، و بدیهی است پذیرای هرگونه پیشنهاد کمک و همکاری بین المللی خواهند بود.

قائدی از استقلال اخراج شد

با تصمیم وینفرد شفر و ابلاغ فرهاد مجیدی، مهاجم جوان آبی ها از این تیم اخراج شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. این بازیکن جوان بعد از آنکه متوجه شد در لیست آبی ها حضور ندارد، اقدام به ترک اردو بدون هماهنگی با کادرفنی کرد که این اتفاق موجب شد تا کادرفنی این بازیکن را اخراج کند‌./ورزش‌سه

حذف انتقادات مهران مدیری در بازپخش دورهمی

انتقادات تند شب گذشته مهران مدیری از دولت و شرایط کشور در بازپخش صبح امروز برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم حذف شد. این صحبت ها از شب گذشته واکنش های متفاوتی به دنبال داشت. دو فعال حامی و مخالف دولت منتقد این صحبت ها بودند. وحید یامین پور فعال اصولگرا نوشت: «‏گیرم ما منتقد آقای روحانی و دولتش باشیم ولی با تعابیری که امشب از مجری دورهمی درباره مسئولین شنیدم، شرمسار و سرافکنده‌ شدم. ترکیبی از تحقیر و تمسخر و تزریق ناامیدی؛ مچنین علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: «مدیران رسانه‌ ملی صریح و شفاف بگویند که این ذبح و استهزای امید، در غوغای تحریم و قهر طبیعت، شبی چند تمام می‌شود از جیب این ملت گرفتار؟» به نظر می رسد همین واکنش ها باعث حذف انتقادات مدیری در بازپخش شده است./ عصر ایران

هشدار فرونشست زمین در تهران/کدام مناطق در خطرند؟

دبیر کارگروه ملی مخاطرات طبیعی گفت: خطر فرونشست زمین در سطح شهر تهران به ویژه در قسمت مرکزی و جنوبی شهر از جمله در امتداد خیابان مولوی، حوالی بازار و جنوب تهران بسیار جدی است. از دوازدهم فروردین حداقل دو گزارش دریافت کردم که در دو منطقه یعنی شهریار و تهران که فروریزش‌هایی رخ داده است./ تسنیم

سیل اخیر ۲.۵ میلیارد دلار می‌ارزد‌

وزیر نیرو در برنامه تلویزیونی گفت: اگر می خواستیم این حجم از آب را خریداری کنیم، هزینه ای بالغ بر ۲/۵ میلیارد دلار رقم می خورد و حال بدون هیچ هزینه ای پنج میلیارد متر مکعب در سدهای مخزنی اندوخته داریم. /اقتصادآنلاین

شمار جانباختگان سیل دروازه قرآن شیراز به ۲۱ تن رسید

دکتر سعید غلامزاده، مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس: خانم روح انگیز موری فرزند لازم 62 ساله 13 فروردین ماه جاری در بیمارستان شهید فقیهی فوت و جسد وی برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی شیراز انتقال داده شد. یکی دیگر از مصدومین سیل شیراز به نام آتنا صدوقی 13 ساله فرزند البرز 12 فروردین ماه جاری در بیمارستان نمازی درگذشت و جسد وی برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی شیراز انتقال داده شد. با فوت این دو نفر تعداد جانباختگان سیل شیراز به 21 تن رسید./ ایرنا

درسی که نوجوان دوازده ساله در سیل اخیر به همه داد

اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور با انتشار این ویدئو در حساب توییتری خود نوشت: حضور داوطلب دوازده ساله ‎هلال احمر برای کمک به سیلزدگان ‎گلستان، نشان داد که روحیه فداکاری نوجوان بسیجی ‎شهید مهرداد عزیز اللهی، همچنان در جامعه زنده است. عبور از هر بحرانی، از جنگ و تحریم تا زلزله و سیل، فقط یک راه دارد: در ‎کنار هم و ‎برای هم بودن. مسوولان هم، کنار مردم باشند.

واکنش کریمی قدوسی به رفتار‌های متناقض آمریکا در ماجرای سیل

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان بحران‌های درونی آمریکا و ایجاد مشکلاتش برای سایر کشور‌ها از سیاست‌های منافقانه این کشور پرده برداشت. جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره رفتار متناقض آمریکا در اعلام دل نگرانی برای سیل زدگان ایران و از طرفی مسدود کردن حساب‌های ایران و مانع شدن برای ارسال کمک به ایران گفت: رفتار آمریکا در مقابل حوادثی از قبیل: سیل و زلزله بیش از هرچیز یک رفتار منافع محور است چرا آمریکایی‌ها در جریان هر حادثه‌ای آنچه که برایشان در اولویت ابتدایی قرار دارد، حفظ منافع نظام سلطه و نظام لیبرالیسم در کشور‌های دنیا و حتی در کشور خودشان است. وی با اشاره به حوادث داخلی آمریکا ادامه داد: چرا که شاهد بودیم سال گذشته در درون خود آمریکا نیز چنین حوادثی رخ داد و بخش اعظمی از جنگل‌های ایالت‌های آمریکا مدت سه ماه در آتش سوخت، اما ترامپ حضور بسیار کمرنگی داشت و حتی کمک‌رسانی به این منطقه نیز صورت نگرفت. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: علت این موضوع هم این بود که آمریکایی‌ها تمام توان و توجه خود را به حوادث منطقه غرب آسیا نظیر تحولات سوریه، یمن و عربستان سعودی معطوف کرده بودند و برایشان اهمیت نداشت که ایالات‌ها و جنگل‌های آمریکا، زمین‌ها و خانه‌های مردم به خاکستر تبدیل می‌شود، بنابراین آمریکایی‌ها هر موضع و هر رفتاری که از خود نشان می‌دهند پایه اول رفتارشان را حفظ منافع نظام سرمایه داری تشکیل می‌دهد.

واکنش دوحه به ادعای حضور سپاه در قطر

یک مقام قطری ادعا‌ها درباره حضور نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این کشور را بی اساس دانست. به گزارش رسانه‌های قطری، لولوه آل خاطر سخنگوی وزارت خارجه قطر در واکنش به درخواست چهار کشور عربستان، مصر، امارات و بحرین از دوحه مبنی بر اخراج نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خاک این کشور گفت: آیا چنین چیزی ممکن است که پایگاه العدید آمریکا و سپاه پاسداران در کنار هم در قطر حضور داشته باشند؟ وی افزود: «ادعا‌ها مبنی بر حضور نیرو‌های سپاه پاسداران ایران در قطر بی اساس است و چنین چیزی امکان ندارد». سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت که کشورش با ایران رابطه دارد و قطر برای کاهش تبعات ناشی از محاصره از ایران مواد غذایی وارد می‌کند. این مقام قطری همچنین گفت که کشورش با ایران در میدان گازی پارس جنوبی شریک است و تعدادی از همپیمانان آمریکا از جمله ژاپن، هند، و انگلیس به گاز این میدان نیاز دارد. وی اظهار داشت که امارات با وجود اختلاف با قطر مقادیر زیادی حامل‌های انرژی از این کشور وارد می‌کند.

انتقاد تند ظریف از اروپا

وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از تلاش اروپایی‌ها برای اعمال فشار بیشتر به ایران، گفت: با وجود خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اروپایی‌ها به جای مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا به دنبال جلب رضایت ترامپ هستند. «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه با اشاره به تلاش سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس برای اعمال فشار به ایران از طریق سازمان ملل متحد به بهانه برنامه موشکی، گفت: با گذشت یک سال از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، اروپایی‌ها نه تنها نتوانسته‌اند به وعده راه‌اندازی کانال مالی عمل کنند، بلکه تلاش می‌کنند رضایت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را جلب کنند. ظریف در توییتر نوشت: «بعد از گذشت یک سال از کناره‌گیری غیرقانونی ایالات متحده از برجام، اروپا نمی‌تواند اراده‌ای سیاسی برای مقابله با تروریسم اقتصادی ایالات متحده گردهم آورد. حتی نه از طریق ایجاد یک کانال بانکی برای کمک‌های بشردوستانه است.» وی افزود: «به جای این کار، سه کشور اروپایی مشغول جلب رضایت دونالد ترامپ از طریق فشار به سازمان ملل متحد در ارتباط با توانمندی‌های دفاعی ماست.» رسانه‌ها روز گذشته گزارش دادند که آلمان، انگلیس و فرانسه در نامه‌ای به سازمان ملل متحد، فشار بیشتر به برنامه موشکی ایران را خواستار شده‌اند. این در حالی است که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که توافق هسته‌ای ایران را تأیید کرده، محدودیت الزام‌آوری برای برنامه موشکی ایران در نظر گرفته نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۹۷
اقا امریکا خییلی بد شما خوبین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
انتقاد ظریف از اروپا نشان میدهد جای او در وزارت خارجه نیست چون نمیداند اروپا آمریکا را رها نمیکند ‌و کشور را معطلش کرد چیزی که یک کودک هم میداند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
انتقاد از مدیری بخاطر این است که مثل رامبد جوان بالاپایین نمیپرد و حواس مردم را از مسائل مهم پرت نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
بهترین و پر سودترین صنعت در ایران
بیمارستان داری و مرکز رادیولوژی و آزمایشگاه داری و داروخانه داری و داشتن کلینیک است.
مسئولان فکر میکنند همه مانند خودشان منافع دیگران را بر منافع ملی ترجیح میدهند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
برای ظریف و بقیه مسئولان دولت چه فرقی میکند این مردم هستند که در آزمون و خطای ۶ساله آنها له شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
خوب بفرمایید بگویید که منافع خودشان چیست و منافع دیگران چیست؟
و اگر جواب درستی ندارید لطفا ساکت
مهران مدیری مصداقِ بارز مرد هزار چهره.نون به نرخ روز خوری که فقط وفقط به فکر جیبش هست نه دلش به حال مردم سوخته نه حتی مردی از جاهای دیگه انتقاد کن من خودم منتقد دولت هستم ولی ایا تو این مملکت فقط دولت باید جوابگو باشه. .متاسفم برای اونهایی که پای خزعبلات این ادم می شینن وبه چرندیاتش اونهم تو این روزهای غم وناتم میخندند.خبر انلاین مدیونی اگر منتش نکنی. ادای یه منتقد رو دربیاره.لطفا منتشر کنید.
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
چرا امثال شما حرف مردم را نمیزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
پن پ ،پس فردوسی پور خوبه که از دولت حمایت میکنه.؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
خبرآنلاین!!!؟؟؟
اینو چند جا کپی پیست کردی دادا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
داداش این تابناکه نه خبر انلاین مثل اینکه تو مشتری اونجایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
درودبرهنرمند محبوب ودوست داشتنی مهران مدیری راستگوکه همیشه مشکلات جامعه رادرقالب طنز منعکس میکند وبااینکارخوددردهاوالام مردم راکم میکند
جناب اقای مدیری الان وقت مناسبی برای سرکوفت زدن به هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
منظورت سرکوفت زدن به مسوولان ضعیف هست؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
چرا دقیقا وقتش الانه شما به رئیس جمهورت بکو چرا به سپاه سرکوفت میزنه در حالیکه خودش در تعطیلات به سر میبرد و یک هفته دیر حاضر شد!!!
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
شما هم انتقاد می کنید ، ایشان هم انتقاد کرده اند! مشکلی دارد حرف دل ملت را می زند؟
شما باید با کارت امنیت با اروپا بازی کنید وقتی که اینقدر پرو و نمک نشناس هستند
کریمی قدوسی این خبر ها برای ساده لوحان داخلی می گویند تا فکر کنند همه جا ارامش دارند وفقط ایران مشکل دارد
وعده ای هم باور می کنند می گویی نه الان نظرات را ببین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
فکر نمیکنم کریمی قدوسی در زندگی جزنادرست حرفی زده باشد و همیشه فکر خودش را بعنوان واقعیت مسلم اظهار میکند
مدیری خیلی هم درست و حسابی حرف زده. می گفتن دولت قبلی کم تجربه بوده. اینا که همشون سیاسی و وزیر و استاندار و با تجربه بودن چرا این روزگار رو به سر ملت آوردن؟
اقای ظریف خودت از خودت انتقاد میکنی بشکن این تابو را و برجام را بنداز کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
از بد عهدی گلایه می کند یادتان باشد که ما مقداری از پولهای بلوکه شده را قبل از ترامپ گرفتیم این ترامپ ابله اگر نبود کارها خوب پیش می رفت ه
صدا و سیما اول ضربه را می زند بعد عقب نشینی می کند بعد به مردم می گویند باهم مهربان باشید و کمک کنید
آقاي وزير اين حجم از أبو چند ميفروشين!!!!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
احتمالا مجانی میدن عراق
اقای ظریف دیگرکارازانتقادواعتراض وانتظار کذشته وقت اقدام وعمل متقابل است!!!
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
شکمتان زیادی سیر است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
ببین عاقل باش احساساتی نشو آنها بمب اتم و کلاهک هسته ای دارند ما با این تجهیزات حداقل در حال حاضر هم که شروع کنیم 20 سال فاصله داریم تا شروع کنیم فشارها جهانی نابودکننده نی کند
این آقای ظریف دیربازی است که در میدان سیاست حضور داشته اند، ولی گویا از این عرصه تنها لبخند زدن را یاد گرفته اند!!! فحاشی به آمریکا بخش جدایی ناپذیر نماز های جمعه ما شده است، برای برخی از سرنگونی آمریکا از هست و نیست مردم مهمتر شده است، و دشمنی آمریکا و شوروی که با موشک های هسته ای شهر و روستاهای هم را هدف گرفته بودند، چنین شدتی نداشته است، و اگر روزی این حکومت منحوس نابود شود بسیاری باید روزه سکوت بگیرند، . در این شرایط، چگونه می توان از آمریکا، یا هر کشور دیگری که به جای آن بود، انتظار دیگری داشت؟ در همه دنیا امنیت ملی و منافع ملی کشورها همه چیز انها محسوب می شود ولی برای ما منافع بیگانگان و اقوامی اولویت یافته است و در این شرایطف تاوانی که ماف منظورم مردم عادی ایران است، پس می دهیم، بسیار طبیعی است.
پاسخ ها
سراب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
شما باورت شده برخی دنبال سرنگونی امریکان؟ وقتی همه بچه هاشون اونجان بعد دنبال نابودیش باشه؟؟ ا
(سيل اخير ٢/٥ميليارد دلار ميارزد) واقعاً براي مسولين كشور بايد تاسف خورد چقدر دنبال دلارهستند از فروش سنگ هاي گوه ها وخلك ايران وماهي هاي خليج فاري حتي خوراك مردم مثل پياز وسيبزميني وتاراج وحراج امكانات كشور وووووو سير نشدند شايد با أواره شدن هزاران ايراني وتخريب منازلها وووووووو به ٢/٥ميليارد پول برسند
سیل اخیر ۲.۵ میلیارد دلار می‌ارزد‌

قابل توجه رانت خواران عزیر به جهت فروش آب به کشورهای همسایه
آقای ظریف!
حالا که همه حواس ها پرت سیل است. ما آمادگیشو داریم، اقرار کنید که از اروپا رو دست خوردید و چیزی هم در دست برای معامله ندارید.
یکبار مردانه اقرار کنید که کارت های خود را بدجوری سوزاندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
کارتها دست یکی دیگه است برادر ظریف بیچاره اختیاری نداره
گمان کردیم در سال جدید جناب کریمی قدوسی دست از عادت دیرین بردارند...زهی خیال باطل!!
" کریمی قدوسی از سیاست های منافقانه امریکا پرده برداشت....."!!!!
خداوکیلی کجای حرفهایش کشف جدید بود؟؟؟!!!!
بخشی از حرفهایش هم طبق معمول عاری از حفیقت!!
ما از رفتار امریکا بی اطلاع بودیم که نوشتید کریمی قدوسی از ان پرده برداشت؟؟!!!!
جلوی این جمله باید علامت تعجب می گذاردید نه جمله جهانگیری مربوط به رفع کمبود آب بدلیل بارش!!!
آمریکا پرستای عزیز لطفاً دست به ماله بشید و از جدیدترین ورژن انسان دوستی آمریکایی و کمک آمریکای مهربون‌ به مردم ایران دفاع کنید ، من مطمئنم که شما میتونید با ماله کشی خودتون بر این مدل جدید از حمایت‌های آمریکا از مردم سیل زده ایران مرزهای ماله کشی رو جابجا کنید و با خلاقیتهایی که به کار میبرید مدلها و سبکهای جدیدی از ماله کشی و در کنارش پررویی و طلبکاری رو به دنیا معرفی کنید
عزیزان لطفاً از مدلهای قدیمی مثل اینکه وقتی ما شعار مرگ بر آمریکا میدیم‌ چرا آمریکا باید به ما کمک کنه اجتناب کنید و یا اینکه مثل همیشه وقتی هیچ‌ توجیهی برای محبتای آمریکا وجود ندارد یاد از پشت خنجرزدنهای روسیه بیوفتید و در جواب اینکه چرا آمریکا مانع ارسال کمکهای انسان دوستانه برای سیل زده ها شده بگید چون روسیه به ما خیانت می‌کنه اجتناب کنید ، ضمنا اگر ما مرگ بر آمریکا میگیم فقط شعار مرگ بر آمریکا دادیم ولی آمریکای عزیز شما مرگ واقعی رو به ما هدیه میده و ضمنا اول ما مرگ بر آمریکا نگفتیم و دشمنی نکردیم و این آمریکا بود که با ما دشمنی کرد و باعث شد ایرانی ها از قبل از انقلاب مرگ بر آمریکا بگند
به نظر من باید در قبل از مرگ بر آمریکا گفتن‌‌ شعار لعنت بر آمریکا و پرست هم گفت چون از خود آمریکا پستتر ، کثیفتر ذلیلتر کسانی هستند که خیانتها و جنایتهای این آمریکای پست و کثیف رو توجیه میکنند و سعی دارند حتی جنگها و کودتاها و آدمکشی های آمریکا را با رنگ و لعاب انسان‌دوستی و حقوق بشری بپوشانند و رفع و رجوع کنند
خب حالا رعیتهای کدخدا لطف کنند ماله هاشون رو‌ آماده کنند
تابناک لطفاً سانسور نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
عزیز دل برادر
کمی آب خنک با خاک شیر میتواند برای شما مفید باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
کشور ها اعلام امدگی برای ارسال کمکهای غیر نقدی کردن ولی نمیتوانند کمک مالی کنند که البته این برای سیل زدگان هموطن بهتر است چون امکان دارد کمک مالی سر از کشورهای دیگر دراورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
یه لیوان آب خنک بخور یکم آروم بشی.افرین.
‌پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
به گفته شمااکثریت مردم امریکاپرست هستن
شماهاخوب هستیدکه غذای مردم راصادرمیکنید
میدونی چقدخانواده هستن درحسرت یک کیلوپیازوسیب زمینی موندن
تابناک دستکم کلاس خودت را در سال جدید با درج حرفهای بی پابه و اساسس جناب قدوسی پایین نیاور...
دلیل طولانی شدن سوختن جنگلهای امریکا نه بی اعتنایی آنها بلکه وزش باد شدید بود که مانع اطفای حریق می شد....
ایشان را که حرجی نیست لااقل تابناک جان تو قبل از منتشر کردن کمی روی حرفهای ایشان فکر کن!!!
استاد ظریف،من دانشجوی حقوق بین الملل هستم.شما اگر پایه ای ترین مطالب این شاخه رو الگو قرار می دادین هرگز قراردادی که چنین ضمانت اجرای ضعیفی داشت نمی بستین.
مانند عوام با موضوع برخورد نکنید چون توهین به شعور ملت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
نشان دادی نیامده ادعا استادی داری...وای به امثال تو
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
دانشجو جان پس بیزحمت برای دیپلماتهای چین و روسیه هم یک کلاس اموزشی بزار.اخه ترامپ از قرار داد با اونا هم خارج شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
شما دوست عزیز که در رشته یا مرتبط درس می خوانید، حتما می دانید ایران در چنان ورطه ای گرفتار شده بود که حتی همین روستاهای عرب اطراف خلیج فارس هم می توانستند به آن حمله کنند!! منظورم فصل هفتم منشور سازمان ملل است که شامل حال ما شده بود!!! و در آن شرایط حتی افغانستان هم اگر زورش می رسید بهانه مشروعی برای نبرد با ما داشت!!! دنیای پیچیده یا شده است و یک اشتباه به ظاهر کوچک موج دامنگستری از فجایع زنجیره وار را به دنبال می آورد و ملت ما شاید تا پنجاه سال دیگر هم گرفتار اشتباهات بزرگان ما باشد.
خدا شاهده هیچ انگیزه ای برای شروع مدارس ، و سال کاری جدید ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
حالم من که از همه جهات داغونه .

اعصاب برایم نمانده ، همش با همه دعوا دارم .
چرا همچنان مصربه نگهداری پیکرمتعفن وپوسیده برجام هستید اقای ظریف؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
چون تنها روزنه تنفس مردم فقیر و رنجدیده هست.البته ما هم دوست داریم شما برجام رو اتش بزنید
اره راست میگه بدون هیچ هزینه ای ۲.۵ میلیارد دلار ذخیره کردن. گور بابی مردم که همشون بیخانمان و بدبخت شدن. چرا این سیل این مسئولارو نمیبره پس. عدالت خدا کجاست پس؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
باشعور باین فکر کن اگر این باران نمی آمد با خشکساای و بحران کمبود آب باید چه می کردیم
یعنی با این روشها و بزن بزنهای دو جناح که فقط بدنبال گرفتن جای یک دیگر هستند
هیچ امیدی به اصلاح نیست
دولت وضعش به جایی رسیده که تحمل کمترین انتقاد را هم نداره.
مگه مهران مدیری چیز خاصی گفت یه کم انتقاد کرد.
دیگه منتقدین باید خفه بشن.

الان وضع جوری شده که اگه سخنرانی های انتخاباتی و وعده های روحانی و کاندیدای پوششی را از تلویزیون پخش مجدد بکنی، میشه هجو و استهزاء دولت
سانسور دورهمی؟؟! خیلی گل زدند به مملکت نازک دل و طلبکار هم هستند پناه بر خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
آقایون دوست دارن هر کاری که دلشون بخواهد رو بکنن ، هیچ کس هم حق اعتراض نداره .

جل الخالق از این مملکت
مدیری الان حرف دل اکثریت مردم را زد
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
حرف اکثریت مردم خیلی شدیدترازاین حرفهاست
۶سال آزمون خطای بی ثمر داشتی تازه متوجه شدی آقای ظریف که اروپا به آمریکا حتی ترامپ پشت نمیکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
اون متوجه بود شما متوجه نبودید و میگفتید کدخدا نیست و همه کاره نیست
هلال احمر با بودجه چند هزار میلیارد تومان چه کرده؟
لطفاً حساب رسی کنید
مهران مدیری نشان داد که آدمی فرصت طلب و.... است چرا که در این برهه که واقعا از چشم مردم افتاد جای تاسف است که یک ایشون بخواهد در مسایل سیاسی اظهارنظرکند وهر کاری به خواهد بگوید تاسف برای صدا و سیمای میلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
مهران دوستت داریم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
اگر عادل بود باید کنار میرفت
ظریف هم داستانی شده برا خودش
دولت رسانه ها خریده

همه به گوش باشید

دولت رسانه ها خریده
خدا پول نگرفته شما هم نگیرید
مسولین کنار مردم باشن؟
بچه های مسولین کجا هستن
پاسخ ها
حسنعلی
| Germany |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
انگلستان برای معالجه!
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
آمریکا و کانادا و انگلیس !!!!!!
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
پیازوسیب زمینی صادرمیکنن
اقای وزیر نیرو اگر حسابگری میدانی دو نیم میلیارد دلار درامد کشور از سیل اخیر بنا بگفته خودت حالا از کارشناسان ان وزارت بخواهید بررسی کنند چند ده میلیارد دلار هزینه جانی مالی وزیربنایی از بین رفته کشور شده است لطفا با عینک دقیق قضاوت کن
ظریف داری تلاش بیهوده میکنی.
به جای حرف زدن بهتره ایران با دنیا و به ویزه امریکا آشتی کنید.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
چطور؟ برجام یکطرفه را نپذیرفتند حتما ایرانو دودستی تحویلشون میدی ها؟ غیرت نداری؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
خوب در اینصورت تو نماز جمعه از چی حرف بزنن؟
وزیر نیرو شوخی کرد یا سوتی داد؟ دوونیم میلیارد دلار آب شیرین در برابر خسارات دهها میلیارد دلاری ناشی از سومدیریت و عدم لایروبی چه جای طرح است؟
ظریف و حمله به اروپا؟
شوخی کرده یا فیلم جدیده؟
میگم این کریمی قدوسی هم واقعا نخبه است ها ! هر حرفش یک دنیا معنا داره ، خصوصا اشاره اش به آتش زدن جنگلها در آمریکا !
ما که مرتب از اول خروج آمریکا از برجام گفتیم که ما در اروپا زندگی میکنیم و شاهد تمام اعمال و گفته های ضد و نقیض کشورهای اروپایی بخصوص آلمان، فرانسه و انگلیس هستیم. و آنها تنها ایران را گرم نگه داشته اند تا بتوانند ایران علیه آمریکا کاری نکند به امید همکاری اروپا با ایران. آنها از همان اول این نقشه شوم منافقانه را غیر ماهرانه رو کردند و ایران به امید آنها و خوشبینی دولت ایران این بازی را ادامه دادند و حالا که تمام بایکوت ها به مرحله اجرا گذاشته شده است و کشورهای اروپایی و آمریکا به هدف خود نزدیک شده اند چهره واقعی خودرا نشان داده اند.
این وزیر نیرو از خسارت چندین میلیارد دلاری این سیل خبر نداره؟
پیشنهاد می‌کنم در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران از برجام خارج شود و با افزایش تعداد سانتریفیوژها به بالای صدهزار عدد و بکارگیری سانتریفیوژ‌های نسل جدید و شروع غنی سازی بدون محدودیت، درس بزرگی به آمریکا و اروپا بدهد. همچنین باید چالش جدی برای پایگاههای آمریکایی در منطقه ایجاد شود و ایران دولت ترامپ را به زیر بکشد.
آیا حرفهای آقای مهران مدیری نقد بود؟ ! یا .......
مردم که خودشان در شبکه های اجتماعی آن بخش حذف شده انتقاد مهران مدیری را دیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
ببخشید اشتباهی منفی شد
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
چون نوک پیکان رو متوجه عوامل اصلی نکرده انتقاداتش به دل نمیشینه
اگر زمانی صدا و سیما اجازه پخش فرمایشات گهربار
آقای مهران مدیری را ندهد نه تنها جماعت معلوم الحال حامی ایشان در داخل بلکه شبکه های BBC و Manoto و VOA و ...نیز آسمان و ریسمان را به
هم میبافند تا از حق مظلومیت یک چهره شناخته شده هنری دفاع نمایند.
اگر آقای مهران مدیری راه حل معضلاتی را که کشور ما با آنها روبروست ساده می انگارند بهتر بود کاندیدای ریاست جمهوری میشدند و با راه انداختن
برنامه هائی نظیر نقطه چین و پاورچین و شبهای برره
و باغ مظفر روبروی ترامپ شیطان صفت میایستادند و با گفتن چند جوک و خاطره و اجرای چند طنز و برنامه های کمدی معضلات اجتماعی را حل میکردند و
با خنداندن دیگران قیمت دلار را به همان هفت تومان قبل از انقلاب بر میگرداندند و با طنازی و خوش مشرب بودن مشکلات ناشی از تحریم ها و سیاست
خارجی را مرتفع میساختند و یا حداقل به یکی از
کاندیداهای ریاست جمهوری مشاوره میدادند و تعهد میدادند که اجراهای بعدیشان در کشورهای بیگانه
ادامه نیابد.
من نه انقلابی هستم نه طرفدار دولت و نه حامی مخالفین دولت. من یک ایرانی ام. تحصیل کرده سطح
بالا و علاقه مند به کشورم. همیشه اهل مطالعه بوده و هستم. تاریخ نشان نمیدهد که هیچ دوره ای بر اثر
سیل چنین تخریبی در کشور ما یا حتی کشورهای
اطراف ما اتفاق افتاده باشد. به همین دلیل چند روزی است که من با چشم گریان و بطور مداوم مشغول تماشای یک برنامه دورهمی بی نظیر در تاریخ هستم.
در این برنامه زندگی مردم در ۲۵ استان در تهدید جدی سیلاب است و ارتش و سپاه و بسیج و هلال احمر و خیرین استانها و ارگان های مختلف شب و روز خود را نمیشناسند تا گوشه ای از آلام این سیل زدگان مظلوم را بکاهند و جناب مدیری به تمسخر
رئیس جمهور و معاون اول و وزرا و فرماندهان و کلیه
خادمین به سیل زدگان مظلوم بپردازند.
ای تاریخ منصفانه به من بگو که برای حل معضلات
این مردم سیل زده مظلوم کدامیک مسئولانه تر
اقدام کردند؟
حسینی بای یا مهران مدیری؟
آقای وزیر ، از محل فروش همین پنج میلیارد مترمکعب ، که بنا بگفتهٔ خودتان قیمت آن دو ،و نیم میلیارد دلار است ، پس خسارات مردم سیل زده را پرداخت کنید ؟ با دلار نیما ،و سنا ،و سیما هم حساب کنید میشود ۲۵ هزار میلیارد تومان ،حداقل نیمی از آن را به خسارات سیل زدگان اختصاص دهید
حالا که سیل واستون 2/5میلیارد دلار منفعت داشته.


و این پول تو جیبتون مونده..

یه مقدارشو واسه جبران خسارت این سیل زدگان هزینه کنید


فقط یه مقدار زیاد نه..!!!
اتفاقا مدیری حرف خوبی زده به جای حذف آن دو دقیقه انتقاد بیایند و در پنج دقیقه جوابش رو بدهند
حق باوزیر نیروست چون خسارت هارامردم باید جبران کنند ولی 2/5 میلیارددلارنصیب آقاها وآقازاده ها میشود
تابناک عزیز
اگر قرار باشد نظرات تا این حد سلیقه ای انتخاب شوند لطفا آنها را بعنوان نظرات تابناک اعلام کنید نه نظرات بینندگان.
با پوزش و معذرت.
۱-جناب قدوسی امریکا اعلان کمک کرده ایا درسته یاخیر۲- مدیری از قدیم با فرصت طلبی وطرف قدرت چرخیدن از خصوصیات فطری ایشان ومانند ایشان میباشد
من با حرفهای آقای مدیری کاری ندارم که خوب بود یا نه .

فقط مسئله اینه که این آقایون هر کاری میکنن ، هر کی هم انتقاد کنه دشمنه
مهران مدیری خوب کاری کرد خرف دل مردم را زد خدا حفظش کنه
واقعا من یکی خیلی ترسیدم و نگران فشارهایی که جناب ظریف و دیگر تقی زاده های مملکت به اروپائیان آورده و میخواهند بیاورند هستم ، بابا از این کارها نکنید اروپا را متلاشی و کن فیکون می کنید ها اونوقت کی اونجا رو درست کنه . همین که کشور خودمون رو سروسامان داده اید کافیه ، اجازه بدید شاهکارتون الگو باقی بمونه !!!؟؟؟
ما قدرت ، توانایی ها ، فشار ها و اولتیماتوم های موثر و چاره ساز شماها بر اروپائیان رو بعد ار خروج ترامپ از برحام مشاهده و بخوبی درک کردبم ، جرا قدر ناشناسی می کنید ؟ تو رو خدا از اروپائیان گل و ملوس تر و مهربان تر با ما پیدا می کنید ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر