بازدید 18287
آخرین تحولات خاورمیانه؛

درخواست سه کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران/واکنش ظریف به ممانعت از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا/ادعاهای جدید برایان هوک علیه ایران

واکنش ظریف به جلوگیری از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا، ادعا‌های جدید برایان هوک علیه ایران، برملا شدن دروغ پمپئو توسط ظریف و دیدار نتانیاهو با پوتین، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به درخواست سه کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 April 2019

واکنش ظریف به جلوگیری از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا، ادعا‌های جدید برایان هوک علیه ایران، برملا شدن دروغ پمپئو توسط ظریف و دیدار نتانیاهو با پوتین، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به درخواست سه کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان در سازمان ملل روز سه‌شنبه طی نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل مدعی شدند، اقدام اخیر ایران در ساخت و راه‌اندازی موشک‌های بالستیک دارای تأثیرات بی ثبات کننده در منطقه بوده و تنش‌های موجود را افزایش می‌دهد.

نمایندگان این سه کشور اروپایی مدعی شدند، فعالیت‌های ایران با قطعنامه سال ۲۰۱۵ شورای امنیت سازمان ملل در تضاد است. در این قطعنامه از ایران خواسته شده تا از هر گونه فعالیتی که شامل موشک‌هایی باشد که قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای است خودداری کند.

درخواست ۳ کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران/واکنش ظریف به ممانعت از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا/ادعاهای جدید برایان هوک علیه ایران

این سه کشور اروپایی در حالی مدعی شده‌اند که آزمایش‌های موشکی ایران ناقض قطعنامه یاد شده است که در این قطعنامه تنها با لحنی غیرالزام‌آور از ایران «خواسته شده» موشک‌هایی را که «برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده‌اند»، آزمایش نکند. تهران نیز بارها تأکید کرده هیچکدام از موشک‌هایش برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی نشده‌اند.

نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان از گوترش خواستند تا در گزارش بعدی خود که انتظار می‌رود در ماه ژوئن منتشر شود، گزارش کاملی درباره فعالیت موشک‌های بالستیک ایران ارائه دهد.

واکنش ظریف به جلوگیری از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا

وزیر امور خارجه کشورمان، جلوگیری آمریکا از ورود تجهیزات امدادی مورد نیاز هلال احمر را تروریسم اقتصادی قلمداد کرد.

درخواست ۳ کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران/واکنش ظریف به ممانعت از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا/ادعاهای جدید برایان هوک علیه ایران

محمد جواد ظریف در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: سیاست «فشار حداکثری» دونالد ترامپ که موجب نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل و حکم دیوان بین المللی دادگستری می‌شود، در تلاش‌های امدادی هلال احمر ایران به تمامی مناطق آسیب دیده از سیل‌های ویرانگر و بی سابقه اخلال ایجاد کرده است. تجهیزات ممنوعه شامل بالگردهای امدادی می‌شود: این تنها جنگ اقتصادی نیست، این تروریسم اقتصادی است.

ادعاهای جدید برایان هوک علیه ایران

برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با شبکه اردنی «الغد» به بیان ادعاهای تازه‌ای علیه ایران پرداخت و مدعی شد، واشنگتن «برنامه پیچیده مالی» را که ایران برای نفوذ به سیستم مالی آمریکا جهت دستیابی به اموالی برای تأمین نهادهای نظامی خود استفاده می‌کرده، کشف نموده است.

هوک در ادامه بر تداوم تحریم‌ها و تشدید فشارها بر اقتصاد ایران در بالاترین حد تأکید کرد و افزود: آمریکا به دلیل برنامه موشکی ایران «دو بسته تحریمی جدید» علیه این کشور وضع کرده است: «دولت آمریکا تا کنون ۲۲ تا ۲۳ بسته تحریمی علیه ایران اعمال کرده و هم‌اکنون حدود ۹۰ شرکت یا سازمان تحریم هستند؛ تحریم‌های اخیر مربوط به صنعت نقل و انتقالات دریایی است.»

وی مدعی شد: «ایران از نفت‌کش‌های خود برای انتقال تجهیزات نظامی به سوریه استفاده می‌کند یا مانند «کشوری عادی» رفتار می‌کند یا اینکه از نظر اقتصادی فرو خواهد پاشید».

مجری شبکه «الغد» پرسید: «شما یک توافق با عمان برای مقابله با ایران در تنگه هرمز امضا کردید. اهمیت این توافق چیست و اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟»

هوک این گونه پاسخ داد: «به تازگی با مایک پامپئو، وزیر خارجه و جرد کوشنر، مشاور رئیس‌جمهور در عمان بودم. در این دیدار درباره برخی مسائل منطقه صحبت کردیم و گفتیم که سیاست‌های خارجی ایران عامل ایجاد تنش و بی‌ثبات‌کننده در کشورهایی از منطقه است که درباره آنها بحث شد؛ مثلا آنچه ایران از طریق عواملش در لبنان (حزب‌الله) انجام می‌دهد، اینکه چطور از سوریه برای شلیک موشک به سمت اسرائیل استفاده می‌کند، نیروهایش را در عراق تجهیز می‌کند».

وی ادامه داد: «یا آنچه آنها (ایران) در بحرین یا جنوب یمن انجام می‌دهند؛ بنابراین در راستای منافع برخی کشورها مانند عمان است که جلوی نفوذ ایران که دریانوردی در تنگه هرمز را تهدید می‌کند، بگیرند. همانطور که حمایت ایران از حوثی‌ها نشان می‌دهد آنها دنبال جای پا در باب‌المندب هستند تا تهدید مسیرهای بین‌المللی دریایی از طریق دو تنگه (هرمز و باب‌المندب) برای آنها فراهم شود».

هوک سپس آمریکا را «تضمین‌کننده امنیت مسیرها و گذرگاه‌های تجاری جهان» خواند و مدعی شد: آمریکا، مانع از بستن تنگه هرمز توسط ایران شده و این کار را در تنگه باب‌المندب یمن تکرار خواهد کرد.

خبرنگار الغد در ادامه پرسید: «همکاری امارات و آمریکا برای مقابله با ایران در خاورمیانه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» برایان هوک همکاری و روابط متقابل با امارات در سطح عالی خوانده و گفت: این روابط هیچ زمانی بهتر از برهه کنونی نبوده است. وی ادامه داد: این اتفاق زمانی رخ داد که با کمک امارات یک شبکه مالی مشکوک در امارات کشف و برچیده شد؛ شبکه‌ای که آمریکا مدعی است ایران از آن برای انتقال غیرقانونی پول استفاده می‌کرده است.

برملا شدن دروغ پمپئو توسط ظریف

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به بیانیه امروز «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درباره سیل اخیر در ایران در پیامی توئیتری نوشت: «خبر جعلی: ادعای آقای پمپئو که ایالات متحده آماده کمک به فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است که می تواند پول ها را برای جمعیت هلال احمر ایران ارسال کند.

خبر واقعی: بر اساس اظهارات رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر ایران نمی تواند هیچ گونه منابع مالی را به دلیل تحریم های غیر قانونی آمریکا دریافت کند. ایالات متحده باید مسئولیت تروریسم اقتصادی خود را بپذیرد.»

درخواست ۳ کشور اروپایی درباره برنامه موشکی ایران/واکنش ظریف به ممانعت از ورود تجهیزات امدادی توسط آمریکا/ادعاهای جدید برایان هوک علیه ایران

پامپئو طی بیانیه‌ای مدعی شد، آمریکا مایل است در عملیات امداد و کمک به سیل‌زدگان از طریق پشتیبانی از عملیات صلیب سرخ جهانی و هلال احمر کمک کند.

دیدار نتانیاهو با پوتین

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او پنج‌شنبه در مسکو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دیدار می‌کند.

کرملین روز گذشته اعلام کرد، نتانیاهو تماس تلفنی با پوتین برقرار کرد که دو طرف در این تماس در خصوص هماهنگی نظامی میان تل آویو و مسکو و اوضاع در خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۷۶
انتشار یافته: ۵۸
آقای ظریف
شما که خیلی با جان کری ، همون بابالنگ دراز عزیزتون رفیق بودی . چی شد اون ژست هاتون ؟؟؟
پمپ اوو (اوو همان آب ) بنابر این پمپ آب غلط زیادی کرده..
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
چقدر بانمکی کی خودت رو کشف کردی عمو جان؟
من نمیدانم چرا وقتی جهانگیری میگه ما نیازی به کمک هیچ کشوری نداریم چرا ظریف اینطور بیان میکند ، از طرف دیگر همیشه حرفهای ظریف بر همه اشکار است، از طرف دیگه شتر سواری دلا دلا نمیشه، داد بزنیم مرگ بر امریکا وبعد بگیم چرا جلوی کمک را میگیرنددنبال یار گیری نباشیم و روسیه که میگویید همکار استراژیک ایران است چرا به ایران کمک نمیکنه ،در ضمن چطور المان وترکیه به ایران کمک کردند اگه امریکا نمیگذاشت چطور کمک کردند،
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
مشکل باز شدن جریان بانکی است که افرادی مانند اقای ظریف دنبال میکنند.
متاسفانه این روزنه هم بسته شده است و کسی به ما اعتماد ندارد.
مشروعیت جهانی را به این سادگی نمیتوان بدست آورد.
امریکا بجای جلوگیری از ارسال کمک برود مشکل گرانی مردم خودش را رفع کند. الان پیاز درامریکا کیلویی 20هزاردلار شده. همین آقای مایک پمپ برادرش کلی اختلاس کرده و بکشور کانادا رفته
به به چشم اقایان ساز و کار مالی با اروپا روشن
تابی عزیز همه شمارابعنوان یک رسانه معتبرو ضدسانسورمیشناسندوبه شمااعتماددارند بااینحال متاسفانه درموردصحبت های برایان هوک شما نه تنهابطورکامل صحبت ایشان رامنتشرنکردید که بارهاتاکیدکرده امریکادیگرمعافیت ۸ کشورخریدارنفت ایران راتمدیدنخواهدکردبلکه چندروزپیش خبرکذبی رامنتشرکردیددال برتمدید معافیت ۴کشورخریدارنفت ایران حالا وقت انست که حقیقت ماجرا رامنعکس کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
همه؟شما از قول همه حرف می زنی؟
متاسفانه اروپا در عمل به ترامپ پیوست و دنبال فشار بر ملت ایران از طریق بهانه موشکی ایران که ماه بعد دبیر کل سازمان ملل متحد آن را در اختیار آنها قرار خواهد داد، هستند آرزوهای نتانیاهو در دوران اوباما در عمل در حال تحقق هست
سرانجام طرح بستن تنگه هرمز آقای روحانی اجرا خواهد شد چون بنا باشد ایران نفت صادر نکند از طرفی کشور های اروپایی به بهانه های واهی مسائل موشکی ایران دخالت کنند و به تعهد برجام پایبند نباشند ایران ناگزیر تنگه هرمز را خواهد بسنت
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
طرح بستن تنگه هرمز هم مثل طرح تولید آب به یک فاجعه دیگر می انجامد.
بنده به عنوان یک ایرانی که وابسته به هیچ حزبی نیستم، از شنیدن حرف های عزت و غیرت خرد کن ترامپ و هوک و بولتون و پامپو مثل شمع آب میشوم، شما چطور آقای دکتر روحانی و ظریف عزیز؟! شما در سفر های خارجی چطور احساس شرم به خاطر سکوت در مقابل این همه تحقیر...علیه ملت ایران مقابل همتایان خود نمی کنید؟! و آنها با چه دیدی به شما می نگرند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
ما که اب نمی شویم و احساس قدرتمند هم می کنیم
مهدی
| Germany |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
خوب یعنی رابطه امان را با دنیا قطع کنیم آنچه هنوز موجود است و یا انتظار دارید آقای ظریف با مسلسل در مجامع نین المللی شرکت کند!؟
نميدونم براي چي تو توافق اتمي فروپاشيده مونديم!همه دنيا تحريم كردن ما رو بعد ما به توافقي كه عملا وجود نداره دل بستيم!!!
نمی دونم آقای ظریف در این جنگ هر اسمی که براش میذاری اما قبول کن خدا هم با ترام بوده و استقامت ملت، ما رو به مسولان نزدیک نکرده و روز به روز دورتر ساخته
با ساخت موشک چه میتوان کرد؟
سیل را بند آورد؟
مردم وضعیت معیشت شان بهتر خواهد شد؟
روابط با کشورهای دیگر را بهبود میبخشد؟
کشورهای همسایه و کشورهای دیگر را میترساند؟
امریکا را به زانو در میاورد؟
وضعیت اقتصادی را بهبود میبخشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
اگر سال 59 موشک داشتیم امکان نداشت عراق به ما حمله کنه.حساب کن که اون زمان اف 14 داشتیم که یکی از بهترین ها بود.هیچ سلاحی مثل موشک خاصیت بازدارندگی نداره.جنگنده سلاحی تهاجمیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
علمی که در زمینه ساخت موشک فقط ایجاد میشه در هزارا فناوری بکار می ره مثل سیستم موتور که در هواپیما بکار میره بدنه سیتم الکترونیک سیستم کنترل میدونستی اولین جایی که اینترنت خلق شد ای بی ام برای یک شرکت نظامی اینترنت تولید کرد بهتر وقتی اطلاعات نداری نظر ندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
همین اینترنتی موبایلی که استفاده می کنی با فناوری ماهواره پرتاب شده اون بالای سرت
آقای ظریف ما یک کشور پولدار هستیم اما این پولها کجا هستند که الان امکان کمک برای مردم از ثروت خودمان توانی نیست. همچین حرفی از دهان شما نباید گفته بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
اون پولهایی که میگی بخشیده شده به کشورهای دوست مثل کل مواد غذاییمون
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
به نظر میاد اصلا توباغ نیستی برادر. اصل افشای فشار به مملکته و افشای دروغ هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
دوست عزیز،ایران علاوه بر تحریم بودن،برای یک کشور 80 میلیونی فقط یک میلیون بشکه نفت میفروشه.درحالی که عربستان با کمتر از 30 میلیون جمعیت بیش از 10 میلیون بشکه میفروشه.ما پولداریم به نظرت!؟
دوستان عزیزان بزرگواران خانمها آقایان خواهران برادران عالیجنابان انقلابیون غیر انقلابیون من و شما همگی میدونیم ترامپ و هوک و پمپئو و کوشنر و نتانیاهو و اماراتیها و عربستانیها و دشمنان کی هستند و چکار کردند و میکنند و قس علهذا ولی یکی به من بگه چرا صحبتهای آقای ضریف اینقدر دل به هم زن و نچسب و آزار دهنده و ساختگی و غیر خودی القا میشه واقعا چرا
به خاطر اینکه پشتوانه مردمی ندارد

یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
ظریف هم در این میان گیج شده است.
چقدر جالب
ایران تحرکات و سیاستش به نفع همه ا است
مگه موشکی خارج از برجام نبود وقتی ناظر هست دیگه چه نیازی به این حرفاست هرجا دوست داشتن ناظر گذاشتن وقتی کلاهک هسته ای نداریم این بحثا همش بازی اروپا برای فرار از وظیفه اش است البته هنوزم میگم اروپا با امریکا دستشون در یک کاسه است از اول برنامه همین بود امریکا را اروپا ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
با برجام که با همکاری داخلی غرب بسته شد عملا ایران رو به گوشه ی رینگ آوردن.
باید از مردم در این رابطه نظرسنجی بشه ببینن چطور میخوان با دنیا تعامل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
نکنه منظورت اون 24 میلیون نفره؟همین یک انتخابشون کافیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
مگه مردم علم سیاست خارجه دارن اینجوری باشه که امریکا هم باید هر روز نظرسنجی بزاره هر چیزی دانش میخواد که شماها فکر می کنید در همه چیز عقل کل هستید مردم مردم میکنید
این درخواست و زیاده خواهی ها مقدمه ای برای خروج اروپا از توافق هسته ای است
درخواست موشکی غرب یعنی سنگ را بستن و سگ را آزادکردن
قطعا اسراییل کودک کش پشت این ماجراست
واقعا رهبری درست گفتند که به اروپائی ها هم نمیشود اعتماد کرد. البته الان اروپا را می توانیم تحت فشار قرار دهیم : با باز کردن راه پناهنده های هندی و افغانی و پاکستانی و حتی زندانیان ایرانی به اردوگاههای پناهندگی در ترکیه پشت مرزهای اروپا آنها را به وحشت می اندازد. الان چند ماه است دولت آمریکا درگیر 15 هزار پناهنده پشت مرز با مکزیک است و زلزله سیاسی در آمریکا براه انداخته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
دلت را با این چیز ها خوش نکن.
ما هم بی تقصیر نیستیم!
عجب رویی دارن! الان که از برجام خارج شدن ایران حتی حق داره بمب اتم بسازه ... نمیشه که هم تحریم باشیم هم اطاعت کنیم.
چرا هنوز در برجامی که حتی برای امورخیرخواهانه و امدادی کارایی ندارد هستیم و خسارت پرداخت میکنیم؟
تنهاراه حل نابودکردن تندروهای امریکاواسراییل است
مهمترین تغییر باید در مردم یک کشور به وجود بیاد تا تغییرات ایجاد بشه.من از مردم کمی نا امید هستم و معتقدم دیگه وطن پرست نیستن.سفری به خارج،یکی از کشورهای مطرح اروپایی رفته بودم،بنده خدایی به من می گفت درباره ی ایرانی ها میدونه در برابر دشمن خارجی بسیار متحد هستن و وطن پرست هستن.باید بیاد ببینه چطور نسبت به ایرانمون بی غیرت شدیم.چه اونی که در این شرایط اقتصادی داره سو استفاده می کنه و چه اونی که بر دشمنان خارجی ایران درود می فرسته.
به خودمون بیایم.
كارامريكا درانسدادارسال تجهيزات امدادي جنايت جنگي محسوب ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
تویی که منفی زدی از دشمن بخدا بدتری حتی در جنگ هم نباید حلال احمر را تحریم کرد
لینک اظهارات رییس مجمع صلیب سرخ و اظهاراتی که دکتر ظریف بهش استناد کرده رو نتونستم پیدا کنم. ممنون میشم تابناک اطلاعات این اظهار نظر رو هم منتشر کنه تا عده ای معاند هم پی به دروغگویی مقامات آمریکایی ببرند
نظر شما بابت ملاقات پوتین و ناتانیاهو چیست و اگر بفرض این ملک سلمان ملاقات داشت چکار میکردی
امریکا باید ارزوی تسلیم شدن ایران را بگور ببرد ، امریکا تنهایی نتوانست کاری کند هر چی کشور گرگوری منطقه مانند امارات و عربستان و..... را با خودش همراه کرده شاید کاری بکند. سه کشور المان انگلیس و فرانسه اول بروند تعهداتشان را عمل کنند بعد افاضه زیادی کنند. اینها فقط حرفهای امریکا را قرقره میکنند و خودشان عرضه ایی ندارند
امریکا در چه فکریه
ایران پر از بسیچیه
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
دوغ ات رو بنوش
آقای ظریف چرا نشانی غلط می دهید؟؟؟؟؟؟ چطور صبح تا شب همه تریبون های داخلی بر ضد کشورهای منطقه و همسایه ها و بقیه نفرت پراکنی می کنند صدای شما در نمی آید؟ چطور وقتی بر روی موشک شعار محو یک کشور عضو سازمان ملل متحد را می نویسند شما پیدایت نیست؟ چحالا این اعتراضت چه ارزشی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
تو چقد ساده ای که فکر میکنی بخاطر شعار نه منافع اقتصادی در اینده است که هر ماهواره ای که در فضا قرار بگیره یک میلیون دلار قیمتش و ایران چون بسیار از سطح اب ها بالاست بهترین مکان برای این کار است بابا دیونه شدیم از دست شماها
آقای ظریف هر فرازی فرودی و هر خنده بی جا گریه ای هم دارد. خنده های شما ته کشید؛ گریه های شما شروع شد. از شما متشکریم جوایزی که گرفتی را به موزه و وجوهات را برای سیل زدگان واریز کن ، صادقانه، عرض کردیم!! صادقانه استعفا بده شاید با این استعفای خود خدمتی کرده باشی،
بخدا بس است بهره بردیم از لبخند های ....شما از زحمات شما...بابا قرار نیست حضرت عزرائیل همه را از مسئولیت معاف کند!!!!
ترا بخدا ترا بجان مادرت ترا بجان هرکه دوست داری ، رو این مطالب اندکی فکر و یک تصمیم منطقی بگیر !!!
ترا به پیغمبر !!!!
بنظر بنده حقیر عملکرد وزیر امور خارجه در برخورد و موضع گیری علیه اقدامات مسئولین آمریکایی و اروپایی فاقد هرگونه تأثیر گذاری مطلوب و بعبارتی رفع تکلیف محسوب میشود .
اگر ادعا می کنیم از موضع قدرت و عزتی در خور شأن ملت غیور و مقتدرمان با اقدامات مستکبرانه اسکتیار جهانی مخالفت و موضع گیری می کنیم ، چرا وزارت خارجه مستقیماً و با صدور اطلاعیه و بیانیه بصراحت مواضع آقای ظریف را مطرح نمی کند که در تاریخ نیز ثبت شود ؟؟ با توئیت کردن شخصی مواضع و عملکرد دوپهلوی و ذلت پذیری در مقابل با شیطان بزرگ و اذناب ذبون اروپائیش را به نمابش نمی گذاریم ؟ شتر سواری که دولا دولا نمی شود !! آیا عملکرد و تفکرات این چنینی مسئولین طی این پنج ، شش سال اخیر باعث بوجود آمدن اوضاع کنونی کشور و گستاخ شدن کدخدا و نوچه هایش نشده ؟؟ البته حضرات حق دارند ، تا وقتی آقازاده ها و اعضای خانواده هایشان در امریکامشغولند ، چنین مواضعی طبیعیست !!! نیست ؟؟؟
امریکا محکوم بشکست است
پایبند بودن ایران بر عدم گسترش ،موشک های بالستیک تا زمانی بود که ،دشمن قسم خورده بر توافقات پایبند بماند والا چه ضرورتی دارد ایران یک طرفه قربانی شود
منظور پمپیو کمکهای غیرنقدی به ایران بوده است. نه منابع مالی که مشخص نیست از کجا سردر می آورند
سه کشور اروپایی غلط اضافی کردند. مسئولان اگر توانایی ندارند کنار برن تا چهارتا آدم لایق سرکار بیاد و اوضاع مملکت رو روبراه کنه تا هرکسی از اینطرف و اونطرف جهان برای ما دستور و بیانیه های چرند صادر نکنه‌.
فقط نظر های بی خاصیت و خنثی را منتشر می کنی
موشک ودیگر هیچ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل