بازدید 11053
۱

احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج

کد خبر: ۸۸۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ 02 April 2019

فرماندار اسلامشهر با اشاره به احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج گفت: شهروندان از نزدیک شدن به این رودخانه‌ها اجتناب کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مسعود مرسل‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به احتمال بارندگی در روز طبیعت اظهار داشت: بارندگی شدید در قسمت بالادستی رودخانه کن و اضافه شدن برف‌های آب شده به بارندگی‌ها سبب بالا آمدن و طغیان این رودخانه شد.

وی بیان کرد: عوامل بخشداری چهاردانگه نیز جهت حفظ جان مردم به سرعت منازل مسکونی و کارگاه‌هایی که در نزدیکی رودخانه کن قرار داشتند را تخلیه کردند تا خسارت چندانی رخ ندهد.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: با توجه به احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج در ساعاتی آتی از همه شهروندان درخواست داریم که از نزدیک شدن به این رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مرسل‌پور در پایان نیز خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان شهرستان پل تخریب شده گلدسته به گلشهر در بخش چهاردانگه به سرعت احداث می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بافت طبیعی رودخانه کرج نابود شده خواهشا سیل فقط ویلا ها ورستورانهای حریم رودخانه را تخریب کند نه خانه های مردم بدبخت را شاید کشور بدست طبیعت بوضع سابق برگردد.این وضعیت اسفبار.و غیر قابل برگشت. زمین خواری نیست بلکه بلعیدن ایران زمین است خدا کی به این ملت وکشور رحم خواهد کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار