بازدید 4902

درخواست از دولت برای جبران خسارات سیل لرستان

کد خبر: ۸۸۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 29 March 2019

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ضرورت دارد دولت اعتبار لازم برای خسارت‌ها در نظر بگیرد و با روحیه جهادی برای خدمت و رسیدگی به سیل‌زدگان برخورد نماید.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از خرم‌آباد، حسین علی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در جریان سفر به لرستان که با هدف بررسی خسارات وارده سیلاب انجام شده است، شامگاه پنج‌شنبه ۸ فروردین با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این دیدار با اشاره به حجم خسارات و تخریب‌ها در سیل اخیر گفت: بحمدلله با استفاده از تجربه سیل گذشته این بار تلفات جانی نداشتیم، لیکن خسارات مالی پیش از حد تصور بود.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: بسیاری از زیر ساخت‌ها مثل جاده‌ها، پل‌ها، آب، برق، منازل مسکونی، اماکن تجاری، باغات و مزارع مردم آسیب دیده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم تسریع در بازسازی اماکن خسارت دیده از سیل گفت: با توجه به تخریب پل‌ها و قطع راه‌های دسترسی بسیاری از روستاها، اکنون تعدادی از مردم روستاها از دریافت کمک‌ها محروم هستند که لازم است اقدام عاجل صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولان و هماهنگی صورت گرفته در پیشگیری از تلفات، خاطرنشان کرد: مردم از خود نجابت به خرج داده همکاری و مشارکت خوبی داشتند، لازم است دولت اعتبار لازم برای خسارت‌ها در نظر بگیرد و با روحیه جهادی برای خدمت و رسیدگی به سیل‌زدگان برخورد نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل