بازدید 3126
۱

حمله تند دايي به انتخاب داوران براي بازي سايپا

کد خبر: ۸۸۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 28 March 2019

علی دایی، سرمربی تیم سایپا انتقادهایی را علیه کمیته داوران مطرح کرد و با این پرسش که انتخاب داوران لجبازی است یا دشمنی، خواهان پاسخگویی از سوی این کمیته شد.

به گزارش تابناك ورزشي، علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی گفت: تیم ما خیلی بهتر از نساجی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم آن را تبدیل به گل کنیم. در کمال ناباوری داور پنالتی ما را نگرفت، در حالی که توپ را با دست گرفتند و اجازه ندادند گل شود. داور می‌گوید قانون جدید است و من خنده‌ام گرفت. می‌گوید که بازیکن آنها سُر خورده، سُر بخورد، توپ که به دستش خورده است.

وی در واکنش به این مسئله که پس اعتقاد دارد هر توپی به دست بخورد پنالتی است، اظهار داشت: نه، شاید چند ماه دیگر این قانون اجرا شود، اما بازیکن زمین خورده و مقابل گل ما را گرفته است که داور می‌گوید سُر خورد. این هم برای من جدید است!

سرمربی سایپا در خصوص اینکه این اتفاقات داوری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: فعلاً که ادامه دارد. از کمیته داوران بپرسید. سؤال من این است، داوری که در بازی با داماش گیلان سر تیم ما را بریده بود را داور پشت دروازه ما گذاشتند؛ مگر می‌شود؟ اسم این را لجبازی یا دشمنی بگذاریم؟ مگر می‌شود داوری که عالم و آدم دیدند پنالتی ما را نگرفت، گل سالم ما را مردود اعلام کرد را به عنوان داور پنجم این بازی بگذارند؟ دایی در واکنش به این مسئله که با این اتفاقات فینال جام حذفی را هم از سایپا گرفتند، گفت: مطمئن باشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دایی قهرمان درعین حال مظلوم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر