بازدید 2536
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان

رئیس‌جمهور: تا ترمیم خرابی‌ها در کنار مردم هستیم

کد خبر: ۸۸۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ 27 March 2019

رئیس جمهور با بیان اینکه "با یاری هم تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم"، از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از بنیاد مسکن، سازمان برنامه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به تسریع امور برای جبران خسارتها کمک کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه برای تحیت، همدلی و همدردی به میان مردم با صفای گلستان آمده ایم و در برابر غیرت، روحیه و مهربانی مردم استان گلستان تواضع می کنیم، گفت: تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم هستیم و دولت از بنیاد مسکن برای بازسازی منازل حمایت می کند.

وی افزود: سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی با فداکاری در خدمت مردم سیل‌زده بودند و از تلاش همه آنها متشکریم. در درازمدت نیازمند آب‌راه وسیع و مناسب برای منطقه هستیم، زه کشی اراضی برای هدایت آب به سمت دریا باید تسریع شود، حضور چند روزه وزیر کشور در استان گلستان برای مهار بحران بسیار موثر بود، دکتر رحمانی فضلی از جمله وزرای فداکار کابینه است.

وی افزود: خدمت دولت و نیروهای مسلح به مردم موجب افتخار است، اکثر خانه های آق قلا و گمیشان بیمه است، توسعه بیمه، راه حل نهایی برای مقابله با حوادث است و دولت از بنیاد مسکن برای بازسازی منازل حمایت می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه سیل برای مردم همراه سختی است، گفت: اما باید آن را به فرصتی برای حل مشکلات اساسی استان تبدیل کنیم، وزارت ارتباطات اقدام خوب سیستم هشدار دهی به مردم را ادامه و توسعه دهد، پیش بینی حوادث اصل است؛ اقدامات خوب سازمان هواشناسی با دقت زمانی و مکانی بیشتر همراه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها