بازدید 6359
۲

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸

ششمین روز فروردین در حالی آغاز شده که وقایع روز گدشته به ویژه شمار زیاد جانباختگان سیل شیراز، همه ی مسئولان را به تکاپو واداشته و بحرانی بودن شرایط بر همگان مسجل شده است؛ بحرانی که قزار است امروز نقاط دیگری از کشورمان را در بر گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 26 March 2019

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ ششمین روز فروردین در حالی آغاز شده که وقایع روز گذشته به ویژه شمار زیاد جانباختگان سیل شیراز همه ی مسئولان را به تکاپو واداشته و بحرانی بودن شرایط بر همگان مسجل شده است؛ بحرانی که قزاز است امروز نقاط دیگیری از کشورمان را در بر گیرد.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه، ششم فروردین ماه گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر در بیشتر محور‌های استان آذربایجان شرقی، محور تکاب-دندی در استان آذربایجان غربی و محور‌های محور‌های سیاهکل-دیلمان، آستارا-اردبیل و شفت در استان گیلان بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: در محور اسالم-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور زنجان-طارم در استان زنجان نیز رفت و آمد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و مأموران پلیس از تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که در اکثر محور‌های استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان شمالی و گلستان باران در حال باریدن است.

رحمانی با بیان اینکه در محور‌های شرق استان تهران نیز بارش باران گزارش شده است، گفت: در محور فردوس-بشرویه در استان خراسان جنوبی، محور قائمیه-بوشهر در استان فارس و محور‌های قیدار-ابهر و ابهر-تاکستان در استان زنجان نیز بارش باران گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محور‌های واقع در ارتفاعات استان مازندران نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور روان است، گفت: اما توصیه پلیس این است که شهروندان تا چهارشنبه از انجام سفر خودداری کرده و اگر قصد بازگشت به منازل و شهر‌های خود را نیز دارند تا این روز بازگشت خود را به تأخیر بیندازند، چون احتمال بارش باران و جاری شدن سیلاب در جاده‌ها وجود دارد.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸


آخرین وضعیت آب و هوا

بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و اصفهان.

رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید با احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در غرب استان یزد، غرب کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، قزوین، البرز و شرق تهران. همچنین بارش برف و باران در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی زاگرس و البرز.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ ششم فروردین ۹۸

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هشدار بویژه به مردم !

معتقدم باران های سیل آسا، سیل، ویرانی ناشی از آن، اهمال و ستون پنجم بصورت کاملا سامانمند، حرفه ای و بوسیله تکنولوژی های توی پستو نگهداری شده ی "گسیل سیل، طوفان، رگبار، کولاک، تگرگ، رعد و برق های عجیب و غریب و ستونها و دیواره های عظيم گرد و خاک" توسط دولت های امریکا و انگليس با هدف ویرانی های گسترده و کشتار مردم اعمال میشود تا با آن اهمال، نالایقی، عدم احساس مسئولیت، کندی یا عدم انجام اقدامات گوناگون پیشگیری، امداد، نجات، درمان از سوی مسئولان و مقامات کشور را علنی و بی پرده بنمایش بگذارند تا از طریق این جنایات نارضایتی مردم را از نظام و مقامات کشور
راتشدید کنند
با تمام توان از ویرانی ها و فجایع پیشگیری کنید و در صورت امکان ابرها را پراکنده یا از شدت یا غلظت ابرهای سیل آسا بکاهید !
امور امداد و نجات را پر توان و خارق العاده به انجام برسانید.

گفتن از ما نشنیدن هم از مقامات پشت گوش انداز
ميگوييد اب كم داريم ؛ خوب جمعش كنين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار