بازدید 21276
آخرین تحولات خاورمیانه؛

حمله موشکی به تل آویو/ امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ/برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!/رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران

رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران، امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ، حضور جنجالی دیپلمات آمریکایی در جمع کرد‌های سوریه و اظهارات ضد ایرانی برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به حمله موشکی به تل‌آویو نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 March 2019

رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران، امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ، حضور جنجالی دیپلمات آمریکایی در جمع کرد‌های سوریه و اظهارات ضد ایرانی برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به حمله موشکی به تل‌آویو نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ رسانه‌های بین‌المللی از حمله موشکی مبارزان فلسطینی به منطقه شمالی در تل‌آویو و زخمی شدن هفت صهیونیست خبر می‌دهند.

«آسوشیتدپرس» گزارش داد، پس از به صدا درآمدن آژیر هشدار موشکی، صدای یک انفجار در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده و ارتش این رژیم اعلام کرده که یک موشک از غزه شلیک شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم خبر داده که صدای آژیر در مناطق شمالی تل‌آویو شنیده شد و دقایقی بعد از آن یک راکت و موشک به این منطقه اصابت کرد.

این رسانه روس گزارش داد: «این اولین بار است که در چهار سال اخیر از نوار در محاصره غزه، حمله راکتی و موشکی به تل‌آویو صورت گرفته است.

حمله موشکی به تل آویو/ امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ/برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!/رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران

بنا بر گزارش‌ها، بر اثر این حمله موشکی و راکتی دست کم هفت تن از ساکنان شمال تل‌آویو زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از چند خانه تخریب شده اعلام کرده که حمله راکتی از غزه به تل‌‌آویو دلیل این تخریب بوده است.

انتشار خبرها درباره حمله موشکی به تل‌آویو در شرایطی صورت گرفته که در روزهای اخیر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار مواضعی را در غزه هدف قرار دادند و چند فلسطینی را شهید و زخمی کرده بودند.

رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران

انتظار می‌رود، مقام‌های دولت کره جنوبی در سفر روزهای آینده خود به واشنگتن به دنبال تمدید معافیت از تحریم‌های نفت علیه ایران باشند. 

به نوشته رویترز، معاون وزیر خارجه کره جنوبی و برخی از دیگر مقام‌های این کشور، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای گفت‌وگو درباره تمدید این معافیت با مقام‌های وزارت خارجه آمریکا دیدار خواهند کرد. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هجددهم اردیبهشت‌ماه، یکجانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته‌ای برجام، کشورش را از این توافق خارج کرد. خزانه‌داری آمریکا اعلام نمود، تحریم‌های هسته‌ای که ذیل این توافق رفع شده بودند در دوره‌های ۹۰ و ۱۸۰ روزه احیا خواهند شد. 

حمله موشکی به تل آویو/ امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ/برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!/رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران

واشنگتن در ماه نوامبر برای هشت کشور از جمله کره جنوبی ـ که چهارمین مشتری بزرگ نفت ایران در آسیاست ـ معافیت از تحریم‌های نفتی صادر کرد.

منابع خبری به رویترز گفته‌اند، هدف جاری دولت آمریکا، کاستن از معافیت‌های تحریمی برای مشتری‌های نفت ایران و قطع ۲۰ درصد از فروش نفت این کشور است.

روز پنجشنبه مقام‌های کره جنوبی با «فرانسیس فانون»، دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در زمینه انرژی دیدار خواهند کرد. آنها قرار است چهارشنبه با «برایان هوک»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کنند.

امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در فرمانی، ادعای حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های اشغالی جولان را به رسمیت شناخت؛ بنابراین، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با امضای سندی، اشغالگری رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی را به رسمیت شناخت.

رئیس جمهور آمریکا گفت: سال‌ها مشغول مطالعه و بررسی برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان بوده و باید یک رئیس جمهور آمریکا خیلی قبل تر از این که او به ریاست جمهوری این کشور برسد، چنین حرکتی می کرد.

دونالد ترامپ در صحبت هایی در دفتر بیضی کاخ سفید، کمی پس از امضای حکمی به منظور به رسمیت شناختن ادعای حاکمیت اسرائیل بر جولان گفت: از نظر من این حرکت باید توسط رئیس جمهوری از چند دولت قبل از دولت من در آمریکا صورت می‌گرفت. اما آنها این کار را به دلایلی انجام ندادند و من بسیار مفتخرم که آن را انجام دادم.

حمله موشکی به تل آویو/ امضای فرمان حاکمیت اسرائیل بر جولان از سوی ترامپ/برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!/رایزنی کره جنوبی برای معاف شدن از تحریم نفت ایران

ترامپ در ادامه مدعی شد، به موضع سرسختی که دولتش علیه ایران در پیش گرفته ادامه می‌دهد و تصمیم او برای اعمال دوباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأثیری بزرگ داشته است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهایش گفت: ایران دیگر کشوری که قبل از ریاست جمهوری من بود، نیست.

ترامپ همچنین در صحبت هایی در زمان امضای این حکم گفت: این کار او به اسرائیل اجازه دفاع از خود در برابر چالش های امنیتی بزرگی که هر روز با آن روبه رو می‌شود، می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: اسرائیل به این خاطر، بلندی‌های جولان را تصاحب کرد تا از خود در برابر تهدیدات خارجی همانند تهدیداتی که امروزه از جانب سوریه، ایران و حزب الله دریافت می‌کند، محافظت کند.

گفتنی است، چندی پیش، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود، زمان آن رسیده تا حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان به رسمیت شناخته شود.

در همان زمان نیز تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان با واکنش‌های بین المللی زیادی روبه رو شده بود.

گفتنی است، بلندی‌های جولان اشغالی، بخشی از استان قنیطره سوریه است که رژیم صهیونیستی سال ۱۹۶۷ و در جریان جنگ شش روزه آن را اشغال و در سال ۱۹۸۲ آن را به عنوان بخشی از قلمرو خود اعلام کرد. این در حالی است که سازمان ملل و شورای امنیت این ادعای رژیم صهیونیستی را رد کرده و همیشه در قطعنامه‌های خود جولان را بخشی از خاک سوریه و منطقه اشغالی اعلام می‌کنند.

حضور جنجالی دیپلمات آمریکایی در جمع کردهای سوریه

ویلیام روبوک از دیپلمات‌های وزارت امور خارجه آمریکا٬ روز شنبه در شرق فرات و در جمع مدافعین کُرد و نیروهای سوریه دموکراتیک، در مراسم اعلام شکست داعش، از کردها مدال افتخار دریافت کرد و در سخنرانی خود، بر این مسأله تأکید کرد که واشنگتن به حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک ادامه خواهد داد.

رسانه‌های ترکیه در مورد این اقدام دیپلمات آمریکایی، تیترها و عناوین خشنی به کار برده و به مواضع سیاسی واشنگتن٬ واکنش نشان دادند.

در این مراسم مزبور، پس از سخنرانی دیپلمات آمریکایی٬ شاهین جیلو فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک نیز که یکی از قدیمی‌ترین کادرهای سوری پ.ک.ک است٬ از ترکیه خواست به اشغال شهر کردنشین عفرین در غرب فرات پایان دهد.

برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!

برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در جریان نخستین روز از نشست سالانه لابی صهیونیستی «آیپک»، بار دیگر علیه ایران موضع‎گیری کرد.

وی در تشریح اقدامات واشنگتن برای اعمال فشار حداکثری بر تهران، مدعی شد: تحریم‌های مبادلات مالی و فروش نفت ایران شدیدتر خواهد شد.

هوک همچنین مدعی شد که آمریکا می‌‏خواهد با اعمال تحریم نفتی از تأمین مالی اقدامات به‎زعم وی برهم‎زننده ایران جلوگیری کند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: آمریکا در چهارچوب فشار اقتصادی حداکثری که در تاریخ بی‎سابقه است، درآمد نفتی ایران را هدف قرار داده است. ایرانی‌ها تصور این حجم از تحریم را نداشته‎اند و کار خود را تازه آغاز کرده‏‌ایم!

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس‎جمهوری آمریکا در ماه می سال میلادی گذشته، در اقدامی یک‎جانبه از برجام خارج شد و از بازگشت تحریم‌‏های ضدایرانی خبر داد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۴
خبر/
روحانی به تعطیلات در جزیره قشم پایان داد!

حسن روحانی رئیس‌جمهور که تعطیلات نوروز را در جزیره قشم به سر می‌برد، امروز به تهران بازگشت.98/1/6
اون هفت صهيونيست سه تاش بچه 3 تا 7 ساله بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
زخمی شدن در مقابل اینا که یه مدرسه را زدن چیزی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
باشه
حق فلسطینی ها هست که حمله کنند برای زمین شان
مشفق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اون بچه ها و نوزادهايي كه صهيونيستها بناحق كشتن و ميكشن چي؟ ظاهرا تو هم بدستور اربابان صهيونيستت نظر ميدي.... چند گرفتي تا مطلب بنويسي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
فقط در انفجار یک بمب که هواپیماهای اسراییلی به اردوگاه پناهندگان سازمان ملل در قاناانداختند ۱۰۰ نفر که تماما زن و کودک بودند شهید شدند ، تاکید میکنم این فقط یکی از هزاران جنایت اربابان صهیونیست شماها بود
آیا اون روز هم برات مهم بود که چند نفر از کشته شده ها کودک بودند ؟
آیا اون روز هم کامنت گذاشتی و اعلام کردی که تعداد کودکان کشته شده چند نفر بوده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
واااای ، چقدر ناراحت کننده
اما اسراییلی‌ها در برابر این ۳ کودک زخمی شده ، هزاران کودک فلسطینی رو تا حالا شهید کردند
اما یک تفاوت اساسی بین کودکان صهیونیست و کودکان فلسطینی وجود داره و اون هم اینکه کودکان فلسطینی در خاک اشغال شده خودشون کشته می‌شوند ولی کودکان صهیونیست در سرزمینی که از دیگران اشغال کردند زخمی میشند
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
تو میکشی من هم میکشم بحث نفرت و کینه هست اینجا دیگه نخود و کشمش مخش نمیکنند دوم اینکه وقتی روسیه خاک اوکراین را فقط به بهانه زبان مشترک جدا کرد آمریکا هم از روسیه تلافی میکند میخواهد عکسالعمل روسیه را ببیند . بنطرم تا چتد سلل دیگر امریکا کشورهای دور بر خاک روسیه را مسلح به سلاح اتمی خواهد کرد و پایگاهای خود را در مرز روسیه ایجاد میکند
خدا خودش رحممون کنه.برایان جون مادرت به مردم بیچاره چکار داری؟ منکه که به سیاست دخلی ندارم چه گناهی دارم.؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بیشتر از برایان هوک باید به برخی مسئولین التماس کنی
.چرا مجلس و بالاتر برای عزل این رئیس جمهور بی کفایت کاری نمی کنن؟ملت چقدر باید هزینه بدهد؟چرا صدای منو نمی شنوین؟آهای!این دولت بی کفایت است.با شمام.
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
چطور با این همه سال شما هموطن عزیز متوجه نشدی که
دولت و مجلس کاره ای نیستند
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اگه بنا به صلاحیت باشه خیلیا با اون همه ادعا باید عزل بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
جالبه تو ایران همیشه این دولت ها است که بی کفایت هستند و بقیه کارشان درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ان وقتی که می گفتین از بین بد و بدتر باید روحانی بیاد دولت همه کاره بود ولی الان که شکست خورده طیف شکست خورده برای اینکه خودشان را مبرا کنند می گویند دولت هیچ کاره است
در نتیجه
پیروزی =دولت همه کاره
شکست= دولت هیچ کاره
از نظر اسلاح طبع ها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بی کفایت کسی است که شرایط را طوری رقم می زند که رقیب بی کفایت دیده شود و حریف را به گوشه رینگ کشیده حتما تا حدود اردیبهشت 98 که همه چیز عالی بود تو و عمت این کشور را اداره می کردید.
بهزاد
| France |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دلت خوشه. برای مسائل خیلی ساده تر از اینم نظر مردم ارزش نداره. هرچی فروغی و احمدی نژاد رو برکنار کردند٬ روحانی هم برکنار میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
چون مسیر اقتصادی را دولت ها باز می کنند و یا بسته نگه می دارند یعنی دولت ها حرکت یک کشور است و اگر درست مدیریت کنند همه نفع می برند وگرنه خود دولت هم ضرر می کنند
خطاب به۱۴:۲۸
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
خیلی ها نظر داده اند که مردم با دولت روحانه تصفیه حساب خواهد کرد۰
تازه اول کاره همچین که انتخابات شروع میشود با تریلی اسکناس های سپرده مردم میباشد که بانکها در اختیار وزارتخانه ها قرار میدهند تا ایجاد امیذ ذر میان مردم بوجود آورند. هنوز نتیجه انتخابات اعلام نشده یک خط سیاه رویش کشیده و دو چندان زندگی را بر مردم عادی سخت تر میکنند.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
داداش تو هنوز متوجه نشدی دولت در ایران کاره ای نیست مردم تمام دنیا میدانند . برات چه جوری توصییح بدم که بدونی کاره ای بودن یعنی چه . دولت ترامپ ۵ میلیارد پول برای ایجاد دیوار میخواست کنگره نداد . ادارات را تعطیل کرد ولی نشد ولی حالا قانون این کشور به رییس جمهور این حق قدرت را داده که هر مصوبه گنگره را وتو کند . یعنی ترامپ هر رقیب سیاسی و دولت در سایه را کنار میزند و حالا از طریق وزارت دفاع و بودجه دفاعی میخواهد با یک میلیارد دلار استارت ساخت دیوار را بزند ما به روحانی برای گفتمان سیاسی رای دادیم .
تازه شروع کار با ایران؟!دولت و مجلس شورای اسلامی ایران چه برای مقابله دادند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
قطعنامه ضد آمریکایی !!! مگه چکار می تونن بکنن .
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
طبق ممول کیک وساندیس دل واپسان و
پر جام با کدخدا منشان
وملت زنبیل به دست در صف مروغ وشکر این یعنی تدبیر وامید دیگه چی میخواین
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مجلس طرح بده؟؟؟؟؟
چین با تمام جهان از جمله آمریکا بهترین روابط اقتصادی، تجاری و ..... را دارد اما دمار از روزگار آمریکا و غرب را درآورده و مردم کشورش را ثروتمند و مرفه و کشورش را بسیار مدرن کرده اما مسئولین و مدیران مملکت ما از شب تا صبح و هر روز شعار نابودی اسرائیل و تخریب و اخراج آمریکا و غرب از منطقه را تکرار، مردم کشور را فقیر وشده وبرخی مسولان هیچ احساس مسئولیتی در قبال مملکت و مردم نداشته و تمام تقصیرات را گردن قضا و قدر الهی، دشمنی آمریکا، غرب، اسرائیل، عربستان ..... انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
چون امریکا اسرائیل شروع کردن اسرائیل نزدیک چین نیست اسرائیل نمیخواد چین را بگیره ایران میخواد بگیره در نقشه ای که دارن میخوان همه خاورمیانه را بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
شما که ملاکتون درامد سرانه بود برای پولداری و حالا چی شد نظرتان عوض شد در قبال درامد سرانه
درامد سرانه امریکا ۵۰ هزار تا و درامد چین ۱۰ هزار تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ان وقت امریکا شب و روزش شده ایران و نابودی ما را چی کار کنیم جناب روشنفکر
بهانه اوردن ها را روی مسائل اصلی بگذار و نه چیزهای فرعی
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
کسی هنوز نتونسته به ملت ایران بگه دلیل این شعارها چیه ولی مشخص شده که من و تو پولش و هزینش رو میدیم تا یه عده دیگه هم پزش رو بدن
هوک احمق و دیوانه! تو مطمپن باش که هیچغلطی نمیتوانی بکنی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
فعلا که هر غلطی دلش خواسته کرده
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مطمئنی هیچ غلطی نمیتونه بکنه؟ فعلاکه یه غلطش ارزش ریال رو به یک چهارم رسوند!!!
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
عزیزم انها کار درست را میکنند . دنیا را می چاپن و برای مردمشان
می برند .ما مردم را می چاپیم وبرای دنیا پخش میکنیم .
انهایی که باافتخارباوزیرخارجه شیطان بزرگ قدمزنی کردندحالانتیجه اعتمادبه شیطان بزرگ راببینند!!!
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ولی دردی را دوا نخواهد کرد.
دوست من راه حل بده۰ چرا فکر نمیکنی که آمریکا با از دست دادن منطقه چنان بیچاره گر دیده است که علیه خواست کلیه کشورها بلندیهای جولان را به اسراییلی ها داده است. دزدی در روز روشن!!
کار بجایی رسیده است که عربستان هم به آمریکا پریده و عمل وی را رد کر ده است! در ثانی آیا ایران، چین و روسیه به آمریکا حمله کر ده اند یا آمریکا بکلیه جهان۰
چه کسی ۸ سال ایرانیان را بمباران کرد؟ چه کسی با پادگان های نظامی دور تا دور منطقه را با اسلحه های مدرن محاصره کرده است. باید آدمی خواب باشد تا فکر کند اگر راکت ها نباشد حتی یک شب سنگی روی سنگ در ایران باقی خواهد ماند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ژست غرورامیز والبته ساده لوحانه یکنفرهرگزاز ذهنم پاک نمیشه که اول سخنرانی اش رابااین جمله اغازکرد:
امروز یک روز تاریخی است ...!!!!
شمارا به خدا قسم ، یکی به این بی شرافتهای بی وجدان( دولت آمریکای جنایتکار ) بگه مگر ما چه چوب نیمه سوزی براتونن آوردیم که دست کثیفتو از سرمون بر نمی دارین
آخه چون قلدری ، چون زور داری ، هر غلطی باید بکنی ؟
بالاخره آه این مردم مظلوم ایران وتمام مظلومان دنیا گریبان آغشته به کککثا فت شمارا خواهد گرفت، آقای ترامپ ، پمپئو
یا هرکس. دیگری
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
کمی آرامش برای سلامتی خوب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
وقتی در داخل کشور این همه ظلم و بی عدالتی اتفاق میوفته از بیگانگان انتظار عدالت نداشته باش.پارتی بازی حق خوریو...مطمئن باش خشم خداوند را در پی دارد و بیگانگان را بر امور مسلط میکند اگر میخواهد از سوی اجنبی تهدید نشویم باید ابتدا ظلم وبی عدالتی را در درون ریشه کن کند آنگاه خداوند چنان قدرتی عنایت میکند که هیچ احدی جرات جسارت به امت اسلام را نداشته باشد.پس باید اولا تمام مبادلات ومعاملات ربوی تعطیل دادگاهها از لوث وجود بی عدالتی پاک و رحماء بینهم به شدت گسترش یافته تا آنوقت به جای رجزخوانی توخالی بتوان با قدرت اشداء علی الکفار بود.
غلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
دعا اگر مستجاب می شد .ما چهل سال است برای دنیا ارزوی مرگ میکنیم .بر عکس مرگ و نیستی دامان خودمان را گرفته است
بنده در تعجب هستم که شیطان بزرگ با وجود این همه دشمنی با ما چرا اقا زادهها را از خاک کشورش بیرون نمی اندازد...
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بخاطر اختلاس ها و پول است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
پول بده حتی اگر فحش هم بدی
اگر مسئولین کمی دغدغه گذر ازاین چالشهای داشته باشن وحس مسولیت کند با یک پارچه کردن مدیریت ودوری از تفرق امریکا هیچ غلطی نمیتواند بخورد الان هم کشور هرچه ضربه دید بهاین وضعیت نابسامان افتاده عملکرد بی نهایت بد مسئولین است
مدیران ما اگر کارامد بودند می دانستند که با امریکا نباید در افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
امریکا که با همین درافتادن ها دارد کم می اورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
روسیه اجازه نمی دهد این کارآمدی شکل بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
خوب بفرمایید روسیه ای که همیشه نارو می زند به شما الان شده ناجی ضد امریکا برای شما
اگرآمریکامی تواندبایک فرمان خاک یک کشور روبه کشوردیگری ببخشدپس می تواندپس ازچندی کانادا را به خاک خود ملحق کند این که نشدقانون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
پیش پوتین باید درس پس بدن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
جدا الان باید ناراحت جولان اشعالی باشیم خداوکیلی؟
وقتی روحانی میگه خارج بشید ادامه بدیم میشه این اخه همین سازمان ملل پس یعنی کشک در برجام موندن اشتباه که چون انها اروم اروم دارن مارا تحریم میکنند یه روزی از خواب بیدار میشید مبیند که از قبل برجام هم خیلی بدتر هستیم زیر بندهای سازمان ملل هم تشریف بردیم اقایون چقد کم کاری میکنید سل اومد بعد شیش روز تاز از قشم برگشتن انقد تعلل برای چی هست
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
وقتی هزینش رو مردم بدن و تو هم حالشو ببری باید از این حرفا بزنی و نمونه دقیقش اینه که من الان میخوام ولی نمیتونم امتیاز منفی بهت بدم چون تابناک طرف توئه و همفکرات
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
من درروز۱۶ساعت کارمیکنم،والان چهارماه شده نتونستم یک کیلوگوشت بخرم،هزینه اش رامن کارگربدبخت دارم میدم،نه توشکم سیر
آق برایان برو خجالت بکش. تمام دنیا دارن به ترامپ میخندن برو خجالت بکش بمیر
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
تووامثال مثل تو که باعث این گرونیهاشدید،که من کارگرحتی درحسرت یک کیلوپیازموندم
به نظر من بهتره روحانی جای خودش را به یک نظامی بدهد تا از این مخمصه خلاص بشویم وگرنه اوضاع روز به روز بدتر می شود.
یعنی تازه پول های نفتی میرن سوریه؟
من دراینکه دولت آمریکا واستکبار جهانی جنایتکار وجهنمی هستند شکی ندارم ولی ماکه درگذشته بربیش از 40 درصدربع مسکون حکومت میکردیم وفرهنگ ایرانی را درکشورهای همسایه ساری وجاری میبینیم چرا به این روز افتادیم 1 بدلیل حکومتهای استبدادی وخودکامه پی درپی وکشتن نخبگان سیاسی مثل مرحوم امیرکبیر 2 فرارمغزهای متفکر وبکارگیری امثال میرزا آقاخان نوری بله تا امت اسلامی وخاورمیانه به وحدت آئینی وانسانی نرسند چندصدهزار صهیونیست بی وطن هر روز به ما تعرض میکنند ورئیس جمهور نانجیب آمریکا با کمال بی شرفی قسمتی ازخاک سوریه را به رژیم اشغالگر منضم میکند ما اول بایستی مشکلات فی مابین خود وهمسایگان را برطرف کنیم واز خونریزیهای داخلی جلوگیری کنیم بعدا به سراغ دشمن خارجی برویم
در زمان موعود جواب همه ظلمها داده خواهد شد و اسراییل را محو میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
پاچه شلوارت رو بده بالا خیس نشه داداش
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دیگه برا امام زمان تعیین تکلیف نکن که کیو نابود کنه وقتی اومد هر کاری کرد همون درسته و فکر کنم قبل از اسرائیل میاد سراغ کسای دیگه طبق روایات و احادیث
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
طبق ایات و احادیث و حتی در دین مسیح اسراییل نابود می شود
خداکنه فلسطین و لبنان اسراییل را نابود بکنهه تا مردم ایران راحت شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بعدش میشه نوبت ایران اگر لبنان نبود الان اسرائیل حتی عربستان هم گرفته بود خود عربها میدونن بخاطر همین پشت پرده از لبنان حمایت میکنن مگه ندیدی با قطر لیبی چه کردن لازم نیست با یه خبر امریکا کشور بدی بره انقد ترسو نباشید تهیدد کردن جزو سیاست امریکا شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
گیریم اسراییل را هم دادن دست شما. چه گلی می خواید به اون سرزمین بزنید؟
ناشناس
| Seychelles |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
سانسورچی تابناک اگر نمیتونی کامنت را درست منتشر کنی منتشرش نکن .اونقدر سانسور کردی که کلا منظور کامنت برعکس شده .کسانی که این نظر را میخوانید بدونید که کامنت اساسا سانسور شده
چرا باید مسولین با امریکا دشمنی کنند و تقاص اون رو ملت بدبخت بدن؟!!! جالبه بچه ها و خانواده های اکثریت این سران تو همون امریکا در عیش و نوش غرقند.
فلسفه این دشمنی برای چیه؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
چرا ادرس اشتباه میدی ما که قدم زدیم خندیدم این امریکا بود برجام پاره کرد مگه ونزوئلا بدبخت مرگ بر امریکا میگه مگه با اسرائیل کارداره مگه سپاه موشک هسته ای داره هنوز نمیدونی دعوا دعوای منافع است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
نگاه حق و باطل عوض کردن چه به راحتی صورت می گیرد از نظر ایشون
شما تاریخ کشورت را از ۱۰۰ سال پیش بخوان البته به صورت درست تا یک کمی از سیاست زدگی بیرون بیایی
تتها حسن ترامپ اینه که حداقل به وعده های انتخاباتیش عمل کرد.
متاسفانه فشار تحریم‌ها فقط به قشر آسیب‌پذیر می‌رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
برای مسئولین مهم نیست
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بدبختی و بیکاریش برای ماست و پز و پولش که حاصل تحریماست و نیز شعار واسه بعضیاست
آقای برایان هوک ما هم به شما می گوییم جنگ حق علیه باطل تازه آغاز شده است.پس بگرد تا بگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مطمئنی تو حقی؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
من مطمئنم که آمریکا باطل هست ولی مطمئنترم که تو هم حق نیستی
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
تکبیر
اینکه این مقام آمریکایی تهدید میکنه ایران رو حس خیلی بدی به آدم منتقل میشه ولی تجربه و علم روان شناسی به من میگه کسی که میترسه مدام تهدید میکنه و کسی که نمیترسه معمولا عمل میکنه و این نشون میده آمریکایی ها خیلی خیلی ترسیدن
بلوف می زنه هر کاری تونستند کرده اند. شاید یک کم بیشتر بتونند تحریم کنند.
خدا رحمت کند امام‌خمینی بت شکن بزرگ تاریخ را که فرمود امروز رئیس جمهور امریکا منفورترین آدمها نزد مردم دنیاست.بااینکارهایی که این بنام یک ابرقدرت انجام‌می دهد نطر شما در باره فرمایش امام چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
منفی هایی که بهت میدن بخاطر تعبیر بت شکن است .دوران این حرفها گذشته.ن
بدین منوال پیش رود انشالله از شر فروش نفت راحت می شویم والبته بسختی اما با توجه به توان داخلی پایه اقتصاد را از محور نفت خارج وبه اهرمهای دیگر بنا می نهیم همت ملی می خواهد و مدیریتی برتر در اداره امور کشور ...
اینا موشک از کجا میارن ؟
به خدا اگر مدیریت کشور اصلاح شود ما هیچ نیازی به صادرات نفت نخواهیم داشت ولی متاسفانه فساد برخی کشور را به این وضع انداخته و با مدیریت علمی و جهادی آمرکیا قار نخواهد بود هیچ ضربه ای وارد کند
نتیجه بی کفایتی در خودروسازی و حمایت مشکوک وزارت صنعت از انها تنها یک نمونه از ناکارامدی مدیران کشور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
قسم خدا نخور ناکارآمدی و فساد در کشور هیچ ربطی به مدیران عزیز و پاکدست ندارد! چون این مدیران سراپا لایق را خودمان سرکار آورده ایم و مقرر کرده ایم که امتیازات ویژه داشته چون اگر این کار را نکنند همین ما آنها را به تمسخر می گیریم ناکارامد خطاب می کنیم
در داخل امریکا هم آنچنان اختلافاتی بوجود آمده و آنچنان رونق اقتصادیشان کم شده که دیگر نمیتوانند ادامه حیات بدهند و بزودی تسلیم میشوند. از طرفی گزارشها حاکی از گرانی و کمبود شدید اقلام و کالای اساسی مورد نیاز مردم است حتی به گزارش ارسالی از دکتر نجف کامران زاده این روزها در واشنگتن و نیویورک پیاز کیلویی 10هزار دلار شده و مردم پیاز ندارند بخورند. دیروز هم بنده روزنامه کیهان را مطالعه میکردم گفته شده امریکا با همین شیوه مدیریت نالایق ترامپ و هم دستانش تا 2سال دیگر به زیر دریا و اقیانوس میرود و طعمه سگها میشود بفضل پروردگار و به برکت انقلاب و نیروی ایمان جوانان مومن و متعهد ما. تازه سیل هم آمده و ترامپ و هم دستانش هیچ کاری ازشان ساخته نیست
پاسخ ها
مشفق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
هه هه هه خنديدم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
من در خبرها هم خوندم نرخ بهره بانکی در انگلیس هم 75 درصد شده است و نزول خواری بیداد می کند. اونها باید بیایند از ما یاد بگیرند که فقط کارمزد دو دهم درصدی می گیریم!
نتیجه اعتمادساده لوحانه به جان کری وروسایش !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
موافقم.
"برایان هوک: کارمان با ایران تازه شروع شده!"
خودتان که هیچ غلطی نمیتونید بکنید اگه میتونستید از هیچی دریغ نکردین.
..
جناب هوک، در حد دهنت حرف بزن، مونده تا عواقب کاراتون ببینید
ملت بی پناه ایران ، از آسمان ،و زمین ،و زمان بلا بر آنان نازل میگردد ؟ چرا؟ آیا اینهمه بلاها نتیجهٔ فساد گسترده در ایران نمیباشد ؟،،
ملت ایران رو دریابید..فشار اقتصادی..سیل..خشکسالی....بیکاری اختلاس....بابا شما دیگه کی هستید..
متاسفانه اصولگرا و اصلاح طلب دنبال رسیدن به کرسی های مجلس و پست رئیس جمهوری آینده هستند و مردم در صف گوشت و مرغ فحاشی میکنند. قدرت و ثروت مدیران را از فکر کردن تهی کرده است.
ما باید بمب اتمی داشته باشیم اما چون داریم دنبال مرگ بر آمریکا و نابودی اسراییل هستیم نمیذارن بمب اتمی داشته باشیم. در حالیکه پاکستان چون این کارها رو نمیکنه، چنین مساله ای نداره.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مثال خودت پاکستان از بمب اتمی اش چه سودی برداشت کرده است!؟
امریکا هیچ غلطی نمیکنه . البته با برخیها
روحانی سیاست داخلی را نمی داندفقط برای پول جمع کردن کارامد است
باز هم سر و کله این برایان هوک پیدا شد!
بلندیهای جولان نه به آمریکا تعلق داشته و نه به شخص ترامپ که بخواهد آن را به کشوری دیگر و یا شخص نتانیابو ببخشد!!! اگر ترامپ میخواهد عشق خود را به نتانیابو نشان بدهد بهتر است از برجهایی که صاحب آنهاست بذل بخش کند!!!! وای به حال جامعه جهانی و کشورهای دوست سوریه که سکوت اختیار کنند!!!!
اگر امریکا جولان را که مالکیتش با او نیست به اسرائیل ببخشد چطور است که جامعه جهانی نیز مالکیت امریکا را به مکزیک هدیه دهند؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
برادر ایران هم مثل کریمه واسه روسیه باشه خوبه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار