بازدید 12736

آتش‌سوزی مجتمع ۶ طبقه در شمال تهران

کد خبر: ۸۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 25 March 2019

روز گذشته شش واحد مسکونی از یک مجتمع ۱۸ واحدی در خیابان اختیاریه جنوبی، ابتدای خیابان دولت، گرفتار شعله‌های آتش شد. هنگامی که آتش نشان ها به محل حادثه رسیدند، دود غلیظی ساختمان را در بر گرفته و آتش سوزی در حال سرایت به قسمت های دیگر این ساختمان بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از آتش نشانی، با توجه به گستردگی آتش سوزی در شش واحد مسکونی و اهمیت تخلیه هر چه سریعتر ساکنان این ساختمان، نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی و خاموش کننده های دستی، خود را به کانون های آتش سوزی رساندند و مشغول مهار آتش شدند.

همزمان گروه دوم آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی خود را به طبقات دیگر این ساختمان رساندند و در همان لحظات اولیه ۲۰ نفر از ساکنان را از طبقات خارج کردند. با توجه به حجم زیاد آتش و محبوس شدن چهارنفر از ساکنان واحد های مسکونی طبقه ششم در بالکن، نیروهای عملیاتی با استفاده از نردبان هیدرولیکی و از طریق راه پله با تجهیز کردن مصدومین به دستگاه تنفسی، هر چهار نفر شامل پدر و مادری جوان به همراه دختر بچه خردسالشان و همچنین خانمی مسن در واحدی دیگر را سالم به محل امن انتقال دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر