بازدید 2939

توزیع اقلام ضروری درمناطق سیل‌زده خراسان‌شمالی

کد خبر: ۸۸۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 25 March 2019

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان جهادی امام در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای سیل‌زدگان استان گفت: بسته‌های غذایی و ضروری به همراه نایلون‌های پوشش منازل به نیازمندان آسیب‌دیده بر اثر سیل تحویل شد.

به گزارش «تابناک»، نیما ربیعیان در گفت‌وگو با فارس در بجنورد، با اشاره به کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بارندگی‌ها و سیل اخیر خراسان شمالی اظهار کرد: کمک‌ها و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های مانه و سملقان و راز و جرگلان از سوی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان در حال انجام است.

وی با تشریح جزییات سه محموله بسته‌های اعزام‌شده به این مناطق گفت: ۲۵۰ بسته غذایی در قالب دو کامیون شب گذشته و امروز به روستاهای سیل‌زده استان اعزام و توزیع‌شده است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان شمالی نیاز فعلی روستاها را نایلون اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا با همکاری مجموعه‌های سپاه و بسیج با توجه به ظرفیت موجود در استان نایلون ضروری برای روستاییان تهیه‌شده و در اختیار آنها قرارگرفته است.

وی مجموع کمک‌های ارسال‌شده از سوی قرارگاه جهادی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی را ۶۰ میلیون تومان به‌صورت طی شب گذشته و صبح امروز اعلام کرد و ادامه داد: این بسته‌های غذایی و خدمات اولیه در قالب هبه مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است طی روزهای اخیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان به همراه نیروهای جهادی و داوطلب استان برای کمک به مردم سیل‌زده و آسیب‌دیده از بارش‌ها در این مناطق حضور یافته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار