بازدید 4410

نصب دو پل شناور در مناطق سیل‌زده گلستان

کد خبر: ۸۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 25 March 2019

نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو پل شناور توسط واحد مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده استان گلستان در حال نصب است.

به گزارش «تابناک»، رامین نورقلی‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از روز گذشته مراحل نصب دو پل شناور توسط واحد مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده استان گلستان در حال انجام است و اکنون در حال نصب پل‌های شناور در منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه سیل مرکز شرق استان گلستان را تحت تاثیر خودش قرار داد و بعد از شهرستان گنبدکاووس و روستا‌های مجاور، آق‌قلا و روستا‌های مجاور را درگیر خودش کرد که متاسفانه همچنان شهرستان آق‌قلا درگیر سیلاب هستند.

* گمیشان و بندرترکمن درگیر سیل هستند/ مردم با ایجاد سد‌های مصنوعی مانع ورود آب به شهر گمیشان شدند

نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: متاسفانه شهرستان گمیشان و بندرترکمن اکنون درگیر سیل هستند و همچنین روستای خواجه‌نفس شهرستان گمیشان نیز با سیلاب دست و پنجه نرم می‌کند.

نورقلی‌پور با بیان اینکه مشکل سیل در شهرستان بندرگز و مناطق جنوبی کردکوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شدت سیل که در مناطق شمالی استان گلستان ایجاد شد متاسفانه به مناطق جنوبی استان کمتر پرداخته شد.

وی اذعان کرد: حالت طغیانی گرگان‌رود یک تحریک بالقوه است و موانع مصنوعی متعددی در مسیر رودخانه ایجاد شد تا مشکل سیل برطرف شود در بسیاری از موارد سیلاب تا ارتفاع دو متر رسید که در روز‌های نخست توسط مردم تا حدودی جلوی سیلاب گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در روز‌های نخست با ایجاد کیسه‌های چینی و خاکریز برای مهار سیل تلاش کردند و جوان‌ها پای کار آمدند و سپس هماهنگی‌ها بین دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کرد و توانستیم کمک‌رسانی‌ها اعم از ارسال مواد غذایی و ماشین‌آلات برای رفع مشکل سیل را در این مناطق افزایش دهیم.

نورقلی‌پور با تاکید بر اینکه شهرستان گمیشان در محاصره سیل قرار دارد، اظهار کرد: خوشبختانه جوانان غیور گلستانی تاکنون اجازه ندادند که سیلاب وارد شهر شود و با ایجاد سد‌های مصنوعی مانع ورود آب به شهر شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان