بازدید 10049
تاملی بر ۲ رویداد مهم در ۲ روز اول سال؛

وقتی در وزارت کشور همه چیز به باد و آب سپرده می‌شود!

نکته مهم درباره این سیلاب مخرب و البته مرگبار، نه زمان وقوع آن و مصادف شدنش با جشن نوروز و موسم سفر‌های پرشمار ایرانیان به مناطق خوش آب و هوا از جمله استان گلستان، که تعلل و کوتاهی مسئولان در قبال این رویداد است. تعللی از جنس فقدان مسئولان در کنار سیل زدگان و خسارت دیدگان.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 25 March 2019
اگرچه باور کردنش دشوار است، ظاهرا در وزارت کشور همه چیز به آب و باد سپرده شده است؛ این را می‌شود از دو رویداد مهمی دریافت که طی دو روز نخست سال جاری رقم خورده است.

به گزارش «تابناک»، به رغم آنکه تعطیلات نوروزی است و بسیاری در مسافرت به سر می‌برند و ترجیح می‌دهند از معرض اخبار، به ویژه اخبار ناخوشایند تورم در کشورمان به دور باشند و دمی بیاسایند، سیل گلستان رویدادی نیست که به گوش کسی نرسیده باشد.

صحبت درباره سیلابی است که حال و روز این استان شمالی را بحرانی کرده و در برخی شهر‌های استان، ابعاد عجیب و غریبی از خود بروز داده است. سیلی مهیب که نوروز ۹۸ را در قالب خاطره‌ای تلخ، برای همیشه به ذهن اهالی این استان سنجاق خواهد کرد.

نکته مهم درباره این سیلاب مخرب و البته مرگبار، نه زمان وقوع آن و مصادف شدنش با جشن نوروز و موسم سفر‌های پرشمار ایرانیان به مناطق خوش آب و هوا از جمله استان گلستان، که تعلل و کوتاهی مسئولان در قبال این رویداد است. تعللی از جنس فقدان مسئولان در کنار سیل زدگان و خسارت دیدگان.
 
بیشتر بخوانید

این تعلل آنقدر چشمگیر و مثال زدنی بود که چند روز بعد از رویداد، جلسه مدیریت بحران استان با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار شود و از جمله تصمیمات این جلسه، عزل استاندار گلستان باشد؛ استانداری نام آشنا که در زمان وقوع بحران نه تنها در استان محل خدمتش نبود، که اساسا در محدوده جغرافیای وطن هم حضور نداشت.

با عزل استاندار، سرپرست استانداری گلستان در همان نشست انتخاب و معرفی شد تا ساعتی بعد خبر برسد که وزیر کشور برای سرپرست جدید حکم صادر کرده و این گونه به نظر برسد که عزل استاندار و انتخاب سرپرست، تصمیم وزیر کشور بوده است. گزاره‌ای که شاید بشود با جا انداختن آن در افکار عمومی، بر تعلل چند روزه و قصور صورت گرفته سرپوش گذاشت. اما آیا این تنها قصور صورت گرفته در سال ۹۸ است؟

برای یافتن پاسخ این سوال کار سختی پیش رویمان نیست، به ویژه اگر از اهالی جنوب غرب ایران باشید. اهالی دیاری که سال ۹۸ را با رویدادی عجیب آغاز کردند؛ با درگیری مرگباری که مقدمه و شروع آن با باد بوده و به مدد قصور و کوتاهی مسئولان بزرگ و بزرگتر شده و فاجعه آفریده است. قصوری که این بار نیز در زیرمجموعه وزارت کشور رقم خورده است.

صحبت درباره درگیری پیش آمده میان اهالی دزفول و اندیمشک است که بر سر محل نصب یک تابلو دخ داده است. تابلوی ورودی دزفول که چندی پیش بر اثر تندباد از جا کنده شده و به شکلی عجیب، مسئولان از نصب دوباره آن عاجز بوده اند، آنقدر که غائله‌ای بزرگ به پا کرده و متاسفانه نتیجه اش خونبار بوده است.

در پی فروافتادن تابلوی خوش آمدگویی به دزفول، مسئولان شهرداری این خطه یادشان می‌آید که تعیین محدوده شهرشان با شهر مجاور یعنی اندیمشک، از قبل محل اختلاف بوده است. موضوعی که یادآوری آن کافی است تا تابلوی جدیدی تدارک ببینند و در محل جدیدی نصبش کنند تا برخی از ساکنان اندیمشک این موضوع را برنتابند و تابلو را از جا کنده و تکه تکه کنند.

اختلافی که حالا شعله ور شده، اما محدود؛ محدودیتی که خیلی زود با تدبیر (!) مسئولان برداشته می‌شود چراکه برخی مسئولان دو شهر همسایه درباره مساله پیش آمده موضع گیری‌های ناصواب اتخاذ می‌کنند و در نتیجه، وقتی نصب دوباره تابلو در دستور کار قرار می‌گیرد، درگیری وسیع رخ می‌دهد و آنچه نباید، رقم می‌خورد.

جالب‌تر آنکه فاصله کوتاه مرکز استان با کانون حادثه نیز موجب نمی‌شود این رخداد سریع تدبیر شود، هرچند برخی بر این باورند که اگر قرار به تدبیر ماجرا بود، روزها، هفته ها، ماه‌ها و سال‌ها برای تدبیر این ماجرا زمان وجود داشت و استفاده نشد؛ زمان برای حل یک مشکل بسیار بسیار جزئی که ظاهرا تقسیمات فعلی کشوری قادر به رفع آن نشده است.

مشکلی که با یک باد تند خودش را نشان داد، درست مانند مشکلاتی که در روز‌های اخیر با جریان تند آب در شمال کشورمان خودشان را نشان داده اند. مشکلاتی که از قدیم برجای مانده اند و آن گونه که مسئولان با رفتارشان نشان می‌دهند، ظاهرا قرار نیست در آینده هم رفع شوند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۸
میبخشید اما فکر کنم وزارت کشور برا جناب رحمانی فضلی خیلی زیادیه و فردی قویتر و کاربلدتر میطلبد
پاسخ ها
alireza
| France |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
این وضعیت نشون داد تنها کسی که تو این کشور به فکر همه چیز هست فقط و فقط رهبری هستند. بدون گزافه گویی صداو سیما و بقیه مدیران و نهادها از دولت و مجلس و بقیه نشون دادن که فقط به درد پشت میز نشستن و خوردن غذای حاضری و گرفتن حقوق
نکته ستج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تابناک چرا آدرس غلط میدی؟
چرا نمی گی دولت و برای انحراف افکار میگی وزارت کشور؟!!؛
واقعا عجیبه
بقیه جاها هم همه چیز به باد و آب سپرده شده است و شما خودتان را به ندیدن می زنید
اگر در این چند دهه مردم ایران در کویر لوت رها شده بودند و خدشان مدیریت می کردند الان قطعا وضع بهتری داشتند این همه مسئول و مقام پر ادعا که پشت تریبون کلی ادعا می کنند چه گلی به سر مردم این کشور زده اند؟
شعارها و مرگ بر دنیا گفتن تریبون ها جلوی صحنه و پشت صحنه هم سفر فرنگ و اقامت آمریکا و کانادا برای دوستان و آشنایان و بستگان .... سهم مردم ایران هم خسارت های سیل و زلزله و خشکسالی و تورم و گرانی و بی اغتبار شدن پاسپورت و .... است.
ازبرکت خون شهدا وتحریمهاو بدبختی مردم آقایان استانداران،فرماندران،نمایندگان مجلس ایام عیددرکنارخانواده درخارج ازکشور به تفریح وخوشگذرانی مشغولند مملکت تو هواست.ازشما گلمندیم این وضع کشورفاجعه باراست.
مدیران و مسئولان نظام را در مواجهه با مشکلات میتوان محک زد. ماشاالله هر وقت مشکلی پیش آمده خیلی خوب از عهده ی حل آنها برآمده اند.
باسلام و احترام
در داخل شرکتها یا ارگانها سه نوع رفتار جاری است،رفتار قدیمی وشیفه محور بوده بعد از آن فرآیند محور شدند و به روز ترین آنها سرویس محور است.متاسفانه در شرکتهای دولتی یا شبه دولتی در حالت وظیفه ای مانده اند.ما حتی اگر در حالت فرآندی نیز بودیم میتوانستیم فرآیند مدیریت اتفاقات(Event Management) را پیاده سازی کنیم و از اتفاقات قبلی به این نتیجه برسیم که چه جادثه ممکن است اتفاق بیافتند و فرآیند مربوط به مدیریت حادثه(Incident Management) را اجرایی می کردند.مدیران ما نمی توانند در هنگام حادثه مدیریت خوبی انجام دهند مگر اینکه فرآیندها،وظایف و ماتریس مسئولیتها(RACI) را قبلا مشخص نکرده باشند.البته مدیران ما برای فاقد اختیارات لازم هستند و به همین دلیل مسئولیت پذیر هم تربیت نمی شوند.تا زمانی که نخواهیم مشکلات بنیادی مدیریت را حل کنیم نتیجه تغییر نخواهد کرد.
باتشکر
لرستان را دریاببید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
فعلاکه مسوولین کاناداوجزیره قشم رادریابیدند!
ما تو این کشور مسئول نداریم
هستند دوستان دورهم گاهی جابجا میشند
وزیر کشور، وزیر بی مسئولیت زودتر بایست عزل شود
خدا این فضای مجازی را بخشکاند
باعث گسترش جنجال ها شده است وگرنه تا چند سال قبل زلزله می امد اصلا دریاچه به آن گندگی ارومیه داشت بشدت خشک میشد ولی مردم با آرامش زندگی میکردند و مسئولین در آرامش درمان های خود و فرزندان رشیدشان را در خارج از کشور پیگیری میکردند
از وقتی امریکا فضای مجازی را اورده تا روی ما کنترل کند و دروغ ها بپراکند که ایران پیشرفته عقب مانده نگه دارد
بنده یاد دارم که پراید ۶ میلیون بود در حالیکه دلار حدود هزار تومان بود یعنی پراید ۶ هزار دلار
الان با وجود پلید فضای مجازی مردم با وجود دلار ۱۳ هرار تومانی میگونید پراید ۵۰ میلیونی گران است ! چطور انموقع نمیگفتید ؟ الان پریدار باید ۸۰ میلیون شود تا زندگی مسئولین در بدبختی نباشد ....

فضای مجازی را باید کنترل نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
حالت خوبه؟
مملکت رو باید بدن دست نیروهای نظامی، مسئولین ثابت کردن عرضه هیچ کاری جز ظاهر سازی جلوی دوربین و ریاکاری ندارن، فقط نیروهای نظامی ارتش و سپاه هستن که تو مواقع بحران به داد مردم رسیدن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
یعنی ایران بیشتر از این امنیتی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
الان مگر دست کیه که ماشالله مثل زبل خان همه جا هستند از ورزش تا صدا و سیما و هر کجا که فکر کنی و شدیدا مشغول خدمت هستند
مدیریت تو ایران چیه مگه؟ انشاالله به حول قوه الهی درست میشه همه چی رو بسپرید به خودش انشاالله ماشاالله
دولت را خواب برده شمال را آب برده
تابناک شما وامثال شما هم کم تو این اوضاع احوال مقصر نیستی مطبوعت زنجیرهای و مواجب بگیر که سهم از این وان طلب میکنند تا برا بقای خود بجنگند نه برا مردم ومملکت بجای نق زدن ها وبه به وچهه چهه های بی مناسبت و منلک گفتن وپارازیت ول کردن بر درد وبیچارگی ملت در این دوره اسف بار باید مطالبه گر بود و جنگید از برای همه داشته ها ونداشته ها باید سر بر سنگ.کوبید وسلخت این ویرانه را از نو سوار شدن بر موج ویرامگر دردی از من دوا نمیکند شما باید استین بالا بزنید ودر صف مقدم بیستاید منم کنا رشما همه هموطن های عزیز از این بدبختی راهای بیابیم و با سانسور کردن وملاحضه کاری وباند بازی وقوم گرایی وحزب وجناح پش برویم کارمان به تباهی میرسد که رسیده
مسئولان که عملکرد ضعیفی داشتند، اونوقت دادستان محترم گفتند که افراد مشهور حق ندارند کمکهای مردم رو جمع کنند مگر اینکه مجوز داشته باشند! در شرایط بحرانی، کمک دادستانی این میتونه باشه که نظارتش رو بیشتر کنه تا کسی نتونه سوء استفاده کنه، نه اینکه مانعی برای کمک مردم ایجاد کنه. این واقعیته که خیلی از مردم به نهادها اعتماد ندارند. با این کار عملا جلوی کمک خیلی از مردم گرفته میشه. پیشگیری از جرم باید با جرم و گستردگی اون متناسب باشه. اینجوری باید جلوی فعالیت هلال احمر رو هم گرفت چون ممکنه توش فساد باشه!
خیلی سخت نگیرید، بالا تا پایین همه جا همین طوریه، فکر نکنید فقط توی مدیریت بحران هست که مشکل داریم. از مدیریت شیرخشک و گوشت بگیر برو بالا!!!
اینها همه نشانهء مدیریت قوی وزارت کشور است ! همانطور که در موضوع سیل گلستان ، آقای وزیر خیلی راحت میگه : استاندار یکماه رفته مسافرت خارج کشور ، آنهم در این زمان خاص .... واقعا" خیلی تاسف باره .
خشکسالی که بنا بر نظر برخی از بزرگان تقصیر خانمهای بدحجاب بود. پس قاعدتاً این وفور نعمت باران هم حتماً تقصیر زیاد شدن تعداد خانمهای باحجابه. خانمها لطف کنند یک کم تعادل رو رعایت کنند که مملکت رو آب برد.
مشخص است که وزارت کشور رها شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
کل کشور رها شده عزیز برادر
1- باید از پیمانکاران راه آهن آق قلا توسط قوه قضاییه تحقیق بشه که چرا برای این راه آهن پل زیر گذر برای عبور آب نگذاشتند چون این راه آهن مثل سد جلوی راه آب رو گرفته بود.
2- باید بررسی بشه چرا انقدر طول کشید که بخشی از راه آهن تخریب بشه تا آب منطقه تخلیه بشه.
3- باید بررسی بشه که آیا در اون محدوده جنگل خواری و فساد دیگه ای رخ داده که در این بحران اثر داشته
4- باید بررسی بشه که چرا استانداری که ظاهرا خانواده اش در خارج هستند به چنین سمتی منصوب شده؟ چرا در اون شرایط رفته خارج؟ چرا وزیر کشور بهش مرخصی داده؟
5- چرا مسئولان در مورد این حادثه زودتر اقدام نکردند با اینکه از مدتی قبل سازمان هواشناسی هشدار داده بود؟
6- چه تعداد از سایر مسئولان خانواده شون در خارج از کشور هستند؟ چه تعداد از اونها برای تعطیلات به خارج میروند؟ چه تعداد از اونها خارج از کشور ملک و املاک دارند؟
7- چرا بویژه در روزهای اولیه خبررسانی انقدر ضعیف بود؟ چرا صدا و سیما بحران رو کوچکتر از اندازه واقعیش جلوه میداد؟
8- آیا خبرهای فضای مجازی دروغ بود یا راست؟ مثلا ویدئوی معلولی که میگفت از شب یک نیم متر توی آب بوده و تا صبح بارها به نهادها زنگ زده و کسی به کمکش نیامده تا مردم آمدند کمک راسته؟
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دوست من تا دلت می خواد سوال بپرس،ولی کو جواب؟! در ضمن چو دانی و پرسی سوالت خطاست،ر
بعضی ها باز هم دنبال ایجاد تنش هستند با حمله به دولت اگر حسن نیت دارند چرا خواستار محاکمه امثال عباس آخوندی که مسکن مهر را خواباند و میلیاردی به ملت ضرر زد نیست.، ساده لوح نیستیم می خواهند بوسیله ما به آقای روحانی حمله کنند همانگونه که پیش از این بوسیله آقای روحانی به آقای رییسی حمله کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
متاسفم که بجای محاکمه دنبال سیاسی بازی هستم
نقل روحانی نیست نقل سیستم ناکارامده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
خودت فهمیدی چی گفتی خخخ
انتخاب چنین وزرایی توسط روحانی آن چیزی نبود که روحانی در انتخابات به مردم وعده داد. این ربطی به مواضع سیاسی وزرا ندارد بلکه صحبت از ناکارآمدی و بیخیالی است. هنوز عکس لنگ رو لنگ انداختن رحمانی فضلی و قهقهه خنده ایشان در جلسه بحران پلاسکو را فراموش نکرده ام.
آقای روحانی گذر شما باز به مردم میخورد.
بیخیال ترین وزیر در دولت بیخیالها همین رحمانی فضلی است.
عاقبت رای دادن نه بر اساس منطق و تجربه بلکه بر اساس تکرار دیگران!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
این عاقبت سیلسی کاری و حزبیبازی هستش
مجلس باید ورود کنه.قوه قضاییه باید ورود کنه.
وزیر و استاندار باید قصاص بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
داداش تو بگو رئیسی مگر چی کار می کرد الان. زمان احمدی نژاد روستاهای اهر ورزگان ویران شدن در اثر زلزله چیکار کردند مگه همون روز که زلزله شده بود شبش احمدی نجاد رفت عربستان برا همایشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دقیقا،از ماست که بر ماست
تا 1400 بیچاره هستیم
وزارت کشور و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ها که باید الگوی خدمتگزاری وخدمت رسانی به ملت باشند متاسفانه علی الخصوص در دوره وزارت آقای رحمانی تبدیل به نهادی فاخر وبی مسولیت شده آند که هر ارباب رجوع در بروگراسی اداری آن نومید وسرگردان می شوند در سیستم سامد هیچکس جوابگو نیست فقط وسیله ای جهت سر دوندان مردم می باشد .نمایندگان مردم جهت اصلاح این سیستم چاره اندیشی کنند ،که مردم واقعا از این سیستم معیوب به ستوه آمده آند .
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
نقل شمال یا جنوب نیست، متاسفانه ما داریم از هر جهت اسیب می بینیم
1- انتصاب مدیران نابلد
2- مهاجرت نخبگان که باید مدیران لایق برای آینده کشور باشند
3- دورکردن ودر حاشیه قراردادن آدمهای توانمند در سازمانها والخصوص استانداریها
4-بی رحم شدن مردم نسبت به یگدیگر
5- خودبزرگ بینی بیش از حد مسئولان و بوجود آمدن فاصله زیاد بین مردم و مسئولین
6- عدم توجه به نظرات مردم که به وضوح در همین تابناک دیده میشود ، تازه مطالعه کننده گان تابناک ازدلسوزان کشور و نظام هستند
7-بازنشست شدن برخی از مدیران خبره و جایگزین شدن آقازاده ها
8- داشتن نیم نگاه به خارج توسط بخش عمده ای مردم ، وکمرنگ شدن توجه به وطن خود
9-پر رنگ شدن بی اعتمادی مردم به مسئولین بدلیل بدقولی و گرانی و عملکرد
10- اشاعه پیش از حد دروغ در بین مردم
وچندین موارد دیگر
با سلام و احترام
یک پیشنهاد دارم لطفا لیست مسولینی که در تعطیلات نوروز در خارج از کشور بودند را منتشر بفرمایید اعم از سیاسی و مذهبی و همه را برکنار کنید.
در ض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
انها باید محاکمه بشن
چرا از نظر متخصصین استفاده نمیکنن.
روحانی اینروزها کجاست؟!چرادرمناطق سیلزده حضورندارد؟
اگر مسئولان نمیتونن کشور رو اداره کنن لطف کنن برن کانادا ما حقوقشون رو ماهانه براشون میفرستیم. بذارن مردم خودشون اوضاع رو جمع میکنن
گلستان غافل گیر شدید شیراز چی خوزستان چی. شما کلا در خوابید و همیشه غافلگیر میشید. اصلا فکرتون تو ایران نیست که تو خارجه همون جا که خانواده تون هستند.
ارتش تو یار ما باش
البته با تجهیزات 30 سال پیش
سلام
لطفا پیگیری کنید چرا دره عمیق دروازه قرآن که صدها سال محل عبور سیلابها بوده در دهه 60 پر شده و بر روی آن دو لاین رفت و برگشت اصلی ورودی شیراز با شیب بسیار زیاد احداث شده و فکری برای سیلابهای احتمالی در آینده نشده است؟
حتما چند نفر باید کشته و داغدار شوند تا این کوته فکری در احداث جاده اصلی جنوب به شمال کشور اصلاح شود؟؟؟!!
همین جاده غیر اصولی که بر روی دره و مسیل ساخته شده است, به دلیل شیب بسیار زیاد در طول سال حتی زمانی که بارندگی وجود ندارد محل ترمیز-بریدن کامیونها و خسارت جانی و مالی متعددی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
سیاسی کاری و حزبی بازی
باید محاکمه بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
از این کارا زیاده
قبلا میگفتن مملکت امام زمان نگه داشته نمیفهمیدم ولی با این مسولین که حتی از نعمت هم بدبختی و فلاکت میسازن یواش یواش دارم میفهمم.
سلام. تابناک جان شما اگر جرات داری و واقعا دلسوز مردمی، یه خبر در مورد اینکه این ایام آقای روحانی کجا بوده اند منتشر کن. گیر دادن به وزیر به چه درد میخوره.
مشکل از اینجاست که وزرا سهمیه مسئولان به اصطلاح عالی رتبه میشوند در حالیکه بین مردم هیچ محبوبیتی ندارند برایم خیلی سوال است تجربه و تخصص آقای رحمانی چیست که با یک نفر به صداوسیما میره با همان فرد به شورای عالی امنیت ملی میره با همان فرد به مجلس و دیوان محاسبات میره و حالا هم وزارت کشور تازه کجا را دیدید اگه همان فرد دوره بعد رییس جمهور بشه که البته خوابش را ببینه ایشون احتمالا جایگاه دیگری در دولت پیدا خواهد کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
روحانی رفته قشم! آخه فکر کرده بود اونجا رو آب گرفته!!!!
وقتی یکروز حشره به داخل خانه شما بیاید فردا راه آن را میبندید تا دوباره گزیده نشوید. اما وزارت کشور ما فردا که سیل فروکش کند همه راحت به سرکار خود برمی گردند و با 4 تا جلسه و صورتجلسه و بوروکراسی قضیه را فیصله می دهند. ساختارهای وزارت خانه های ما مثل وزارت کشور و نیرو کهنه استو نوسازی نشده. باید ساختارها جوانگرائی شوند و نوسازی و کیفیت پیدا کنند. وگرنه دوباره جلسه و ستاد و همون بحثها ادامه می یابد.
استیضاح وزیر ناکارامد ...
خبر/
روحانی به تعطیلات در جزیره قشم پایان داد!

حسن روحانی رئیس‌جمهور که تعطیلات نوروز را در جزیره قشم به سر می‌برد، امروز به تهران بازگشت.98/1/6
خاک بر سر وزارتخانه‌ای که به یک استاندار ۱ ماه مرخصی میدهد!! البته اگر مأموریت نباشد که مطمئناً مأموریت بوده ولی چون «گندش» درآمد، به مرخصی تبدیل شده!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل