بازدید 36895
واکنش داور سفارشی برنامه استعدادیابی نسبت به یک واکنش؛

کدام چهره‌ها به برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در حمایت از فردوسی‌پور «نه» گفتند؟

این هزینه‌ای است که علی فروغی با حذف عادل فردوسی‌پور به تلویزیون تحمیل کرد و ابعاد آن نامشخص بود تا اینکه بشیر حسینی داور سفارشی برنامه «عصر جدید» که در برنامه تحویل سال نو نیز حضور داشت، در پستی در حساب اینستاگرام خود نوشت: «وقتی دنیا ایران رو تحریم می‌کنه، ایرانی نباید با خودتحریمی، مردم را از حال خوش و همدلی با خودش محروم کنه...»
کد خبر: ۸۸۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 22 March 2019

کدام چهره‌ها به برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در حمایت از فردوسی‌پور «نه» گفتند؟غیبت شماری از چهره‌ها در برنامه‌های نوروزی آشکار نشد، تا آنکه داور سفارشیِ برنامه گرانقیمت «عصر جدید» به آن واکنش نشان داد و از خودتحریمی چهره‌ها نسبت به تلویزیون گلایه کرد؛ اتفاقی که برگرفته از رفتار مدیر شبکه سوم سیما در حذف عادل فردوسی‌پور در واپسین روزهای سال و فراخوان پرویز پرستویی است و با توجه به سکوت هنرمندان و ورزشکاران، مشخص نیست ابعاد آن چقدر وسیع بوده است!

به گزارش «تابناک»؛ حذف غیرقابل دفاع عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم سیما همچنان با واکنش‌هایی روبه روست و چهره‌هایی همچون علی دایی در نوروز نیز در این زمینه پیام دادند و با عادل همراهی کردند. با این حال همچنان تندتر و شدیدترین واکنش متعلق به پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت و توانمند است که با توجه به سابقه خود و خانواده‌اش، نتوانستند او را مورد هجمه قرار دهند و مدافعین علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما، در قبال واکنش تندش سکوت کردند.

پرستویی در روزهای پیش از آغاز سال نو در پست حساب اینستاگرام خود نوشته بود: «این عکس متعلق به علی فروغی است. مدیر شبکه سه. کسی که باعث شده فرزند بیست ساله عادل فردوسی پور به گروگان گرفته بشه! با دقت به چهره اش نگاه کنید بخصوص کاپشن اش . شما رو یاد کسی نمی اندازه؟ خیلی کم خوابی نداره؟ بگذریم. میخوام گپی با دوستان هنرمند و ورزشکار بزنم.

من که تکلیفم با تلویزیون روشنه، قبلا هم عنوان کردم که صدا و سیما مرگ منم از رسانه اش اعلام نکنه. اگه پشت گوشش و دید منم در صدا و سیما خواهد دید. حالا حرفم با دوستان هنرمند و ورزشکاره امیدوارم جسارت بنده رو به بزرگی خودشون ببخشند. از دیشب در فضای مجازی پست های مختلفی گذاشته شده و همه به اتفاق از عدم حضور عادل عزیز در برنامه نود متاسف هستند. مثلا رامبد جوان عزیز از عادل خواسته نفس عمیق بکشه و حتی گفته نگران نباش مردم و ما در کنارت هستیم؛ چجوری اش رو نمی فهمم!»

کدام چهره‌ها به برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در حمایت از فردوسی‌پور «نه» گفتند؟

پرستویی افزوده بود: «و از بزرگان جامعه ورزشی که تقریبا خبری نیست! به خدا بنده قصد انقلاب ندارم. ولی میخوام یه تقاضا اول از دوستان خودم اگه ورزشی هستند و برنامه ۹۰ رو دوست دارند، اگه ورزشکارانی که این برنامه براشون مهمه، در ایام عید در هیچ کدام از برنامه های عید شرکت نکنند و برنامه پرکن نباشند، که این به اصطلاح مدیران هر کاری که دلشون خواست با آدم هایی مثل عادل فردوسی پور، استاد شجریان، زنده یاد ناصر ملک مطیعی، محسن امیر یوسفی و... بکنند.

بگذارید صداوسیما متوجه بشه که اگر هنرمندان ورزشکاران و فرهیختگان عرصه موسیقی و دیگر مفاخر نباشند، باید کرکره صدا و سیما رو پایین کشید. آقای حمید استیلی عزیز یه گل به آمریکا زده هنوز در طول سال چندین باراز ایشون و به مناسبت های مختلف دعوت می کنند تا احساس خودش و بعد از زدن گل به امریکا بگه. آقای علیرضا بیرانوند عزیز پنالتی رونالدو گرفته کلی از ایشون در برنامه ها دعوت کردند و... ولی امیر علی اکبری حریف آمریکایی خودش و در ۲۶ اسفند امسال، در چهار دقیقه ناک اوت کرد، اما دریغ از یه خبر. ولی تا دلتون بخواد این روزها بنا به تخریب جهان پهلوان تختی گذاشتند... .

اگه جسارت می کنم‌ و میگم در ایام نوروز در هیچ یک از برنامه های سال تحویل و... شرکت نکنید به نظرم احترام به خودتان گذاشته اید. بگذارید حتی مسئولین مهم مملکتی بدانند که این مدیران تازه به دوران رسیده نه تنها کار درستی نمی کنند بلکه روز به روز نارضایتی مردم رو بیشتر می کنند. صدا و سیما متعلق به مردمه و انسان های لایقی که مردم دوستشون دارند. یک بار هم شده بیاییم به حرف هایی که میزنیم عمل کنیم. همین.»

این هزینه‌ای است که علی فروغی با حذف عادل فردوسی‌پور به تلویزیون تحمیل کرد و ابعاد آن نامشخص بود تا اینکه بشیر حسینی داور سفارشی برنامه «عصر جدید» که در برنامه تحویل سال نو نیز حضور داشت، در پستی در حساب اینستاگرام خود نوشت: «وقتی دنیا ایران رو تحریم می‌کنه، ایرانی نباید با خودتحریمی، مردم را از حال خوش و همدلی با خودش محروم کنه. ما با اقوام هفتاد رنگ ایران، با افتخار و بدون هیچ گونه کمبود، سالمون رو تحویل و همدیگه رو بغل کردی»؛ تعابیری که به وضوح نشان می‌دهد، چهره‌های متعددی دعوت شده‌اند و دست رد به سینه تلویزیون زده‌اند.

مشخص نیست، دقیقاً چه چهره‌هایی به برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در حمایت از فردوسی‌پور «نه» گفته‌اند اما با این پیام واضح داور مورد علاقه عناصر شبکه سوم سیما، احتمالاً شمار آنهایی که پاسخ منفی داده‌اند، قابل توجه بوده است؛ در غیر این صورت چه حاجتی به این نوع واکنش عصبی و شتابزده بود؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۸۲
این جناب حسینی در همه زمینه ای اظهار فضل میکنه. از محیط زیست و رسانه و اجتماع تا خودرو و موسیقی و... به همین دلیل اصلا جدی نگیریدش.
کاش همیشه تحریم می کردن واقعا تأسف اوره مردم ایام عید هر برنامه ای نگاه می کردند یک مشت بازیگر دور هم نشسته بودند و حرف می زدن .برنامه بی کیفیت یعنی این.انشالله تحریم همیشگی باشه شاید کیفیت برنامه ها بهتر بشه.
هوادار و بیننده برنامه نود و فردوسی پور نیستم ولی اگر جای عادل بودم اجازه نمیدادم بیش از این تحقیرم کنند و صدا و سیمای نامردمی را به حال خودش رها میکردم و زودتر از اینها از آنجا بیرون میآمدم.
صدا و سیما اگر یک برنامه پر مخاطب داشت آنرا هم از دست داد

همه آمارهای ساختگی صداوسیما از میزان رضایت مخاطبانش براساس برنامه نود بوده !!!!!!!
تمام عشق اینا دیده شدن و خودنماییه چه توقعی دارید
فردوسی پور یک عمر با بازیکن سالاری در فوتبال ملت سرکار گذاشت
وحالاهم روزگار خودش را دچار مجری سالاری در تلوزیون کرده
حیایی که بعد از بازی تو فیلم قلاده های طلا تکلیفش با ملت روشن سد هر از گاهی هم تابلو بهش اجازه میدن دوتا انتقاد ریز بکنه. کاملا مشخصه کیارو خودشون بزرگ میکنن میزارن به موقع مطرحشون کنن خیلی تابلو هستین خیییلییی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
امین حیایی اگر یه کار خوب توی عمرش کرده باشه اون کار بازی در فیلم قلاده های طلاست
آقا سید بشیر، نمی بینی مدیریت آقای فروغی چه بلایی به سر شبکه ۳ آورده است. اقدام تحریمی این افراد می تواند جلوی این شرایط خفت بار را بگیرد. لطفا مصلح گرا نباشید.
جنگ جنگ تا پیروزی بر این صدا و سیما
سلام متاسفانه مديران سفارشي از راه رسيده تيشه به ريشه ي اعتماد مردم زدند .شايد مدتي موفق بشن ولي نبايد به توفيقات موقت دل ببندن اين مردم اونا رو حذف مي كنن
بشیر حسینی کیه که در مورد عادل ها صحبت کنه؟
مسئولین رده بالای مملکت به جای نحبه پروری ، فامیل پروری و خودی پروری کرده و میکنند و نتیجش روشن است. این فامیلها و خودی ها صرفا حرفهایی میزنند که باب دل ایشان باشد ولی عملا وضع رو میبینیم. گزارش میدهند که صنعت ما اینگونه و آنگونه است در حالی که هنوز خودروی تولید داخل به معنای واقعی نداریم.روشن است کسی که به خودش جرات میدهد رای میلیونها بیننده سیما را دستکاری کند و کسی هم حرفی به او نزند و اعتراض نکند،. آیا چنین گسی بصیرت دارد؟
خیلی التماس دعا دارم از کسانی که بوسیله رسانه چهره میشن و بعد بعد جناب میشن اونم چه جنابی
خدا کند روزی برسد که همه ما نخواهیم که در همه چیز دخالت کنیم و درباره همه چیز نظر بدیم و مصر به درست بودن نظرمان داشته باشیم
ما كه سال تحويل رو أز منوتو ديديم خيلي بهتر از برنامه احسان عليخاني و امين حيايي و قلاده هاي طلا و ... بود
نه به کانال ۳ و نه به علی فروغی.
احسنت برپرستوی
جمله زیبای پرویز پرستویی خطاب به علی فروغی مدیر تازه به دوران رسیده شبکه سوم :
این میزان تخریب و‌تلاش برای ضد مردم عمل کردن،نامش مدیریت نیست دوست عزیز، یک عارضه جدی است که نتیجه‌اش قطعا بدنامی است... همین
امثال امین حیایی بازیگر سری فیلمهای سفارشی اخراجی ها و قلاده طلا که اگر در تلویزیون حضور نیابد ، باید به او شک کرد .
واقعاحیف شد فردوسی پور یکی از مجریان صادق تلویزیون بود .باید کتمان کرد نود بدون فردوسی پور جذابیتی برای مخاطبانن خواهد داشت.متاسفانه صداسیما هیچ احترامی برای نظر و سلیقه مردم جامعه خود قائل نیست.بی اعتنائی به خواستهای مردم واقعا باعث تاسف است
فردوسی پور ول کن گوشت بچسب
من شخصا تو ایام عید قطعا سراغی از شبکه ۳ نمی‌گیرم
و در صورت ادامه همین رویکرد این شبکه از خونه ما حذف خواهد شد.،
اقایون اصولگرا از عملکرد فروغی دفاع کنند.
برنامه های کانال ۳ را نمیبینم چون فروغی علنا به تماساگران نود توهین کرد و نگذاشت ۹۰ پخش شود.
فروغی اصولگرایی بی سلیقگی ناپختگی
صدا و سیمای میلی ما دیگه داره حال بهم زن تر هم میشه.
"سید بشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران،ارتباط شناس می باشد فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد، تا سطح ۲ حوزه نیز درس خوانده و حالا در تلویزیون حضور دارد."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
یه عالمه دکترا و ارتباط شناس تو کشور هست بعد
چطوری اقای حسینی کشف شده؟
ژن خوب؟؟؟ یا ارتباطات خاص؟؟
چرا اجازه حضور افراد چون فروغی داده می شود؟ چرا رای مردم بی ارزش است. نکنید حداقل با خودتان اینکار را نکنید
شما حالا چرا انقد سفارشي از فردرسي پوز حمايت ميكنيد؟
آغا کسی فهمید کی به چیه؟!
چه تحلیل مسخره ای، فردوسی پور کی هست که انقدره یقه براش پاره می کنید.‌
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
کسی که امثال تو هرچه سعی کنند نمی تونند مثل اون بشن.اگر از همه چیش بگذری از هوشش محفوضاتش پاکدستیش و خوش تیپیش نمشه گذشت.ولی عیبای زیادی داره
بگذارید صداوسیما متوجه بشه که اگر هنرمندان ورزشکاران و فرهیختگان عرصه موسیقی و دیگر مفاخر نباشند، باید کرکره صدا و سیما رو پایین کشید??????
اقای پرستویی مگه صدا وسیما مال بابای شماهاست؟؟؟؟؟؟
بقیه هم سهم دارن !
همین صدا سیما تو را مشهور کرد ؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
نه اشتباه کرده مال بابای تویه
مهمه؟ صدا و سیما خیلی وقته به مردم کاری نداره و براش مردم مهم نیست
بشير حسيني تكليفش معلومه ،،،، او به سفارش فروغي اومده و اساسا از رفقاي اوست
عادل باید برگردد
این مملکت پره از افراد بیسواد و تازه به دوران رسیده که بحاطر ریش و یقه بسته‌و ...پست میگیرن،اینم تقصیر ترامپه؟ اشتباه کافی نیست؟این فروغی کیه که جلوی خواسته اکثریت مردم ایستاده؟به کجا وصله!
امیدواریم این فروغی بی فروغ استعفا بده
سر هیچ و پوچ یک هزینه برای مملکت ایجاد شد، کام بسیاری جوانان و طرفداران یک برنامه باسابقه تلخ شد و به صدا و سیما بی اعتماد شدن. که کاملا عکس فرمایش رهبری در مورد جذب حداکثری و دفع حداقلی است. منطقی این است که اگر در جهت انسجام ملی قدمی برداشته نمیشه حداقل در خلاف جهت آن هم عمل نشه ولی کاملا و به وضوح میبینیم عده ای عمدا اراده این را دارند که اختلاف افکنی کنند، بدبینی ایجاد کنند، بی اعتمادی و تنفر ایجاد کنند و هزینه تراشی کنند، کاری که یک ناو هواپیما بر آمریکایی تو خلیج فارس هیچوقت نمیتونه بکنه. شما بگید اگر افرادی که این اعمال را انجام میدن، مثل همین کسی که این ماجرا را بوجود آورده، شما فکر میکنید ناکارامدانی که رهبری فرمودن با کروات یا چشمان آبی و موهای بلوند نفوذ میکنند ؟
امین حیایی که از قبل هم تکلیفش معلومه بقیه هم کاری نکنند که مثل افتخاری بعدآ مجبور بشن صد جور توجیه کنند چون کسی که مقابل خواست اکثریت ملت بایستد مثل اشک از چشم میافتد
پاسخ ها
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
چقدر مستبد هستند
با منتخب ملت روبوسی کنی و از چشم ملت بیافتی
همونایی که علیه دولت قبل هشتگ میزدن الان زبون در کام گرفتن و سکوت کردن
ناشناس
| Italy |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
چرا خودتونو زدین به خواب تمام کسانی که امثال امین حیایی و رضازاده و پروانه معصومی و۰۰۰همگی از طرف ملت بایکوت شدند
سلام. اینکه تابناک اینطور از فردسی پور حمایت می کنه و به اظهارات یک بازیگری که خودش هم خالی از اشکال نیست استناد می کنه خیلی سوال برانگیز است.قطعا در صدا و سیما نباید سرقفلی برنامه ای مادام العمر متعلق به یک شخص باشه .تغییرات و تحولات لزوما به معنی آسیب و ضعف نیست کما اینکه باعث نوآوری و پیشرفت هم خواهد بود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
حرفت درسته تا وقتی کسی بتونه وزنه بالاتر بزنه
ناشناس
| Italy |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
اولآ وقتی کسی طرح برنامه ای را میدهد ان برنامه متعلق به اوست دومآ چرا هر وقت کسی مخالف میل و خواست شما حرفی میزند فوری یک برچسب میچسبانید لااقل با شریعتمداری کیهان مشورت میکردید تا یک جرم توپ برای اقای پرستویی پیدا میکردید
سلام. تابناک جون تو نگران خودت باش. این تحلیل ها معلوم نیست چی رو دنبال می کنی جز کسب طرفدار.
واکنش عصبی و شتابزده!!!!!!!!!!!!!!!!
من كلا وخانودهام سيما را تحريم كرديم اميدوارم سران به فكر ناراضي تراشي اين مدير سفارشي باشند
اطلاعات پرستویی کمه. مصاحبه شجریان با بی بی سی عاشق مردم ایران ! رو یادش رفته.
اکثریت مطلق هنرمندان و مجریان از طریق صدا و سیما به اوج رسیدند و کم هستند که قدردان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
ببخشید یادمان رفته بود صدا و سیمای میلی ارث پدری یک عده خاص است و گاهی لطفی هم به صاحبان دیگر عقاید می کنند
اطلاعات پرستویی کمه. مصاحبه شجریان با بی بی سی عاشق مردم ایران ! رو یادش رفته.
اکثریت مطلق هنرمندان و مجریان از طریق صدا و سیما به اوج رسیدند و کم هستند که قدردان باشند.
این جیب برا بعضیا باید پر بشه چه با هنرشون چه با شواف.اقای پرستویی هم کمی احساساتی واکنش نشون دادند.نه اینکه ما مردم از صدا سیما و مدیرانش خوشمون بیاد نه اصلا اما از سلبریتیایی که تو زمانهای حساس برا مردم نسخه پیچوندن و ضربات بدی خوردیم واقعا بیزار شدیم.تابناک لطفا چاپ کن
عمیق دقت کنید کاملا واضح است که سلبریتی هایی که برای فردوسی پور پیام دادند، بیشتر دغدغه شخصی دارند!!
از قدر شناسی به دور هستیم. خییییلی از سلبریتی ها وامدار صدا و سیما هستند. منتهی پس از رسیدن به کمی شهرت و برای کسب شهرت بیشتر، به صدا و سیما حمله می کنند.
آقای داور سفارشی شما از کجا میگی خدا روشکر بدون هیچ نوع کمبودی سال نو را تحویل کردیم. سفره خودت و اطرافیانت را نبین، سفره مردم عادی را ببین.
درود بر پرویز پرستوی ، درود بر عادل فردوسی پور
درود بر آزادی
مقاله به عنوانش هیچ ربطی نداشت.بیشتر شبیه توهم بود؟لطفا اگر واقعیت دارد اسم بگذارید تا ببینیم چه کسانی نیامدند
استمی رو نگفتید و فقط تحلیل تکراری داشتید برای جذب مخاطب
بس کنید بابا یادمون نرفته این سلبریتی ها دم انتخابات با این روشهای مسخره روحانی رو انداختن تو دامن ملت واین افتضاح اقتصادی درست شده اگه راست میگن دست از این خاله زنک بازیا دست بردارن و نسبت به مسائل مهم کشور و منطقه واکنش نشون بدن
عبارت "اقوام هفتادرنگ ایران" یک نوع توهین موذیانه است.
من که احساس کمبود و نیومدن کسی رو نداشتم
بابا اين تلويزيون نديده است
اندازه اش همينه
وام دار فروغيه
خودش هم ميدونه در حالت عادي بايد سي صد سال ديگه ميگذشت تا كسي بهش محل بذاره
من كه شبكه ٤ ميديدم، حضرت حافظ و سعدي مهمان آنتن زنده تلویزیون بودند و آقای امیرحسین مدرس کاملا این دو بزرگوار رو مسخره کردن و خندیدند، و بعد من و دوستانم در کامنت هت بهشون واکنش محترمانه نشان دادیم بلاک شدیم.
من كه شبكه ٤ ميديدم، حضرت حافظ و سعدي مهمان آنتن زنده تلویزیون بودند و آقای امیرحسین مدرس کاملا این دو بزرگوار رو مسخره کردن و خندیدند، و بعد من و دوستانم در کامنت هت بهشون واکنش محترمانه نشان دادیم بلاک شدیم.
این داور سفارشی، خیلی اِوا تشریف دارن
خیلی مسخره ست
اینهمه نوشتید که آخرش بگویید مشخص نیست چه کسانی نرفتند!!!
بنده به عنوان یک شهروند ایرانی الان اصلا دغدغه‌ی عادل ندارم. بلکه دغدغه اصلی من تولید، رفاه ملی، جوانان جویای کار، تولید دانش هایتک و لوازم تولید است.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
استاد همین دقیقا بر می کرده به همون خواسته شما در تولید مدیریت..... زیر پای عادل ها خالیست
سیمای میلی را کسی نگاه نمی کند و همان بهتر که هر کسی را دوست دارند بیاورند
ولی روزی بالاخره کسانی که خواسته های مردم را منکر شدند و با لجبازی روزگار مردم را سیاه کردند باید پاسخگو باشند
خدا به دادشان برسد
به نظر نمیاد پست عصبی و شتابزده باشه خیلی هم عاقلانه بوده حرف بشیر حسینی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
دوست عزیر نوشته را چندبار بخوان
وای به روزگار مملکتی که سلبریتی ها برایش مدیر تعیین کنند ، که هم اکنون داریم نمونه اش را در دولت می بینیم . اما عبرت نمی گیریم.
پسر باجناق اقای حداد عادل، با حذف فردوسی پور میخوای چی رو به مردم ثابت کنی؟؟
صدا و سیما مرده ای بیش نیست...
حذف فردوسی پور از برنامه نود آخرین چیزی است که بابتش نگران می شوم!
آفرین آفرین. واقعا راست گفتی تحریم رسانه میلی ایران
اونوقت چرا در همه شبکه ها بازیگرها و افراد مشهور امده بودن؟
جمعش کن
مرحبا آقای پرستویی
با سلام
این آقای فردوسی پور چون تمام و کمال خوش خدمتیش رو به جریان غربگرا ثابت کرده اینقدر بزرگش کردید وگرنه من حاضرم به هزار و یک دلیل ثابت کنم که برنامش هیچ حاصلی برای پیشرفت فوتبال نداشته هر جا با هوچی گری تونست و تاثیر گذاشت به ضرر فوتبال تموم شد نمونه اصرار بر بودن فولاد ی توی تیم ملی و مقابله با قانون و آخرش حذف تیم ملی از جام توسط اشتباه بچه گانه ی فولادی ... نمونش حمایت تمام و کمال از کیروش که با افتخار خودش رو کیروشی پور میگفت و هر چه می خواست با هوچی گری تملم و کمال پای کیروش وایساد و اخرش سه تا از ژاپن خورد امکاناتی که به کیروش دادن به یه چوب خشک هم میدادن بهتر از این نتیجه نمیگرفت بدتر نمی گرفت ، این همه از فساد در فوتبال میگفت یه بار که مجلس داشت ورود میکرد چون هم حذبی هاش نبودن یه برنامه نذاشت و پیگیری نکرد اما با ظریف مصاحبه گذاشت !!!
اون زمانی که عادل مردم آذربایجان رو با اون کلیپ مسخره کرد باید مینداختنش بیرون .شماها هم به کم عدالت رو رعایت کنین . تاریخ انقضای فردوسی پور خیلی وقته که گذشته.
من که طرفدار فردوسی پورم بهش حسودیم می شه .برای برخی که دشمنشن خیلی سخته روانشناسان می گن وقتی مشکلی را نمی تونی حل کنی مشکل را حذف کن .
واقعا دمش گرم پرتش کرد بیرون هنوز یادم نرفته بچه های فوتبالیست شهرستانی رو چه جور دست می انداخت
مردم همه فرکانس شبکه سه رو از تلویزیون شون پاک کنند
مردم همه فرکانس شبکه سه رو از تلویزیون شون پاک کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل