بازدید 4155

موافقت با تشکیل ۵ قطب علمی در علامه طباطبایی

کد خبر: ۸۸۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 20 March 2019

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی موافقت با فعالیت پنج قطب علمی جدید را ابلاغ کرد.

به گزارش آنا، از دانشگاه علامه طباطبایی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن اعلام موافقت شورای قطب‌های علمی وزارت خانه، تشکیل و فعالیت ۵ قطب علمی جدید با عنوان‌های «ارتباطات و رسانه»، «مدیریت تکنولوژی و نوآوری»، «رویکرد نهادی به اقتصاد ایران»، «دولت پژوهی» و «ریاضیات مالی» را ابلاغ کرد.

غلامی در این ابلاغ در خصوص ضرورت برنامه‌ها و فعالیت‌های قطب‌های علمی تاکید داشته است: از قطب‌های علمی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های خود و در چارچوب اسناد بالادستی، اولویت‌های مصوب نقشه جامع علمی و شورای عالی عتف و نیز هماهنگ با معاونت پژوهش و فناوری وزارت متبوع فعالیت کنند و توسعه کار جمعی و انجام فعالیت‌های مشترک با دانشمندان و نخبگان داخلی و خارجی را برای تحقق برنامه‌های خود مورد توجه قرار دهند.

اعضای قطب علمی ارتباطات و رسانه میرزامحمدمهدی فرقانی، هادی خانیکی، علی‌اصغر کیا، حسینعلی افخمی، سیدمحمد مهدی‌زاد‌طالشی، سیدرضا نقیب‌السادات، مهدی محسنیان‌راد و سیدوحید عقیلی هستند.

اعضای قطب علمی مدیریت تکنولوژی و نوآوری سیدحبیب‌الله طباطبائیان، لعیا الفت، مهدی الیاسی، سیدسروش قاضی‌نوری‌نائینی، جعفر باقری‌نژاد، محمد تقی‌زاده، محمدرضا تقوا، مهدی محمدی و سیدکمال طبائیان شدند.

اعضای قطب علمی رویکرد نهادی به اقتصاد ایران نیز فرشاد مؤمنی، سهیلا پروین، عباس شاکری حسین‌آباد، محمدقلی یوسفی، حسین راغفر، محمد حسین مهدوی عادلی و فاطمه بزازان معرفی شدند.

اعضای قطب علمی دولت‌پژوهی حسین سلیمی، شجاع احمدوند، سیدجلال دهقانی‌فیروزآبادی، ابراهیم برزگر، امیرمحمد حاجی‌یوسفی، رضا سیمبر و ارسلان قربانی شیخ‌نشین شدند.

اعضای قطب علمی ریاضیات مالی عبدالساده نیسی، پیام حنفی‌زاده، مقصود امیری، جاوید بهرامی، اسماعیل بابلیان، جلیل رشیدیان و فرشید مهردوست‌شهرستانی شدند.

لازم به ذکر است، با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه و ضرورت شکل‌گیری قطب‌های علمی، پیشنهاد تشکیل و فعالیت این قطب علمی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد که در جلسه شورای قطب‌های علمی این وزارت خانه موافقت و به رئیس دانشگاه ابلاغ شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر