بازدید 5498

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ بیست و هشت اسفند ۹۷

با فرارسیدن آخرین روز کاری سال و در شرایطی که بر ازدحام معابر شهرها افزوده می‌شود، پیش بینی‌ها حکایت از افزایش ترافیک راه های کشور دارد. شدت گرفتن ترافیک همزمان با شدت گرفتن بارندگی ها در برخی محورها و مناطق کشور.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 19 March 2019
از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، با فرارسیدن آخرین روز کاری سال و در شرایطی که بر ازدحام معابر شهرها افزوده می‌شود، پیش بینی‌ها حکایت از افزایش ترافیک راه های کشور دارد. شدت گرفتن ترافیک همزمان با شدت گرفتن بارندگی ها در برخی محورها و مناطق کشور.

ماجرا زمانی مهم‌تر می‌شود که بدانیم بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، شدت بارندگی به قدری زیاد است که در مناطقی از کشورمان احتمال وقوع سیلاب می‌رود.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محور‌های استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، محور کلات-مشهد استان خراسان رضوی، محور کیاسر-سمنان استان مازندران هستیم. همچنین بارش باران نیز در اغلب محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، محور‌های سبزوار-نیشابور و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های مازندران و اردبیل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در باره وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پیست آبعلی و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده‌های سوادکوه و تونل شیرگاه و مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر۴، سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی افزود: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. سایر محور‌های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ بیست و هشت اسفند ۹۷

آخرین وضعیت آب و هوا

سه شنبه ۹۷/۱۲/۲۸:
بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان.
بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی، رخداد سیلاب و وزش باد شدید موقتی در استان گلستان.

چهارشنبه ۹۷/۱۲/۲۹:
بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان.
بارش باران گاهی وزش باد شدید موقتی در تهران، البرز، قزوین و قم.
 
از این رو برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به سبب کولاک برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه گردنه‌های کوهستانی این مناطق به عمل آید و به مسافرین محترم توصیه می‌شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر نمایند.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود:
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ بیست و هشت اسفند ۹۷
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر