بازدید 4282

هشدار سیلاب در مازندران/ ۶ روستا تخلیه شد

کد خبر: ۸۸۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 19 March 2019

استاندار مازندران با اشاره به بارش شدید باران توام با سیلاب در مناطق مختلف مرکزی استان، گفت: وضعیت سیلاب در شهرستان سیمرغ بحرانی بوده و تاکنون ۶ روستای این شهرستان از سکنه تخلیه شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، احمد حسین زادگان شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های شهرهای شرقی استان نظیر نکا، اظهار داشت: مدیریت حوادث در این شهرستان با دقت نظر کامل و آماده‌باش 24ساعته مراقبت کرده تا جلوی طغیان احتمالی رودخانه‌ها به درون شهر و منازل ساکنان را بگیرند.

وی افزود: شهروندان دقت کنند زیر پایه‌ پل‌ها سُست شده و هر لحظه امکان فرو ریختن دارد بنابراین تا حد امکان از سفر به ارتفاعات پرهیز شود. تمهیدات لازم برای امداد رسانی به سیل زدگان گرفته شده است و برق مناطق قطع‌شده مازندران امشب وصل می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آب وارد خانه‌های روستاییان سیمرغ شده و شش روستای سیمرغ تخلیه شده است، تصریح کرد: جلسه مدیریت بحران مازندران با حضور تمام مدیران کل در شهرستان سیمرغ برای رفع سریع مشکلات تشکیل شده است.

حسین زادگان افزود: در خصوص امدادرسانی به مردم سیمرغ که سطح آب در برخی مناطق این شهرستان به 1.5 متر رسیده است گفت: تأمین نان، کنسرو و آب معدنی، بیل مکانیکی، لودر، قایق و جت‌اسکی از شهرستان‌های اطراف تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه 85 درصد برق شهرستان سیمرغ اکنون وصل شده است و بزودی تمام شهر در مدار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: گاز شهرستان سیمرغ وصل است و مشکلی در مباحث گرمایشی این شهرستان وجود ندارد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه سرعت باد شب گذشته در ایستگاه دشت‌ناز ساری تا 100 کیلومتر بر ساعت ثبت شد، ابراز کرد: در بندر امیرآباد 130 میلی‌متر بارندگی و در آلاشت 70 سانتی‌متر برف داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار