بازدید 14519

بازداشت یکی از معاونان محیط زیست استان قم با گنج‌یاب!

در روز‌هایی که حال محیط زیست کشورمان خوب به نظر نمی‌رسد و تصمیماتی مانند فروش گسترده مجوز شکار موجب شده تا عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست از نظر بسیاری زیر سؤال باشد، اخبار رسیده دورنمای تاریک تری برای محیط زیست کشورمان ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 19 March 2019
تابناک اجتماعی -
در روز‌هایی که حال محیط زیست کشورمان خوب به نظر نمی‌رسد و تصمیماتی مانند فروش گسترده مجوز شکار موجب شده تا عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست از نظر بسیاری زیر سؤال باشد، اخبار رسیده دورنمای تاریک تری برای محیط زیست کشورمان ترسیم می‌کند.

به گزارش «تابناک»؛ از جمله این اخبار، خبری است که حکایت از دستگیری یکی از معاونان محیط زیست استان قم دارد؛ اتفاقی که نه در این استان، که در پناهگاه حیات وحش موته در استان اصفهان رقم خورده و حکایت از بازداشت این مقام مسئول به همراه عده‌ای دیگر، حین گنج یابی دارد!

رویدادی عجیب که یک منبع آگاه در تشریح آن به «تابناک»، می‌گوید: یکی از معاونان محیط زیست قم همراه با گروهی از افراد و دستگاه فلزیاب، در حالی در پناهگاه حیات وحش موته بازداشت شده‌اند که این فرد برای اقدامش با یکی از مدیران ارشد اداره کل محیط زیست استان اصفهان هماهنگی انجام داده بود!

اظهارنظری که بر پایه آن می‌توان دریافت چگونه این گروه گنج یابی به هیچ مشکلی پا به پناهگاه حیات وحش موته گذارده‌اند، با این ملاحظه که ظاهرا مسأله مهمی را فراموش کرده‌اند؛ اینکه هماهنگی با مدیری صورت گرفته که به تازگی از سمتش برکنار شده است و احتمالا به همین دلیل، کار گروه گنج یاب به مشکل خورده و به دستگیری ایشان منجر شده است.

موضوعی که می‌توان از منظری دیگر نیز به آن نگاه کرد؛ اینکه دلیل برکناری مدیر محیط زیست استان اصفهان، کثرت انجام اموری از این دست بوده و موجب شده همه اتفاقات رقم خورده به واسطه هماهنگی با وی دچار مشکل شود و همکار وی در استان قم و گروه گنج یاب همراهش، به دام افتاده و بازداشت شوند!

رویدادی به شدت قابل تأمل و البته تأسف برانگیز که در حد کلیات مورد تأیید مسئولان نیز قرار گرفته است. این را می‌شود از سخنان قادریان، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان دریافت که با تأیید خبر بازداشت یک گروه گنج‌یاب در پناهگاه حیات وحش موته می‌گوید: پرونده این تخلف در دادگاه میمیه در حال پیگیری است.

 
بیشتر بخوانید

نکته جالب توجه در این میان، گذر زمان است که موجب شده متخلفان این پروند با قید وثیقه آزاد شوند و آقای معاون محیط زیست نیز به محل کار خود بازگردد، بی آنکه نقش آفرینی وی در چنین پرونده‌ای موجب شده باشد تصمیمی جدی در خصوص وی گرفته شود؛ تصمیمی از جنس برکناری یا رویدادی مشابه که ظاهرا در سپهر کاری مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در خصوص تخلفات همکارانشان جایی ندارد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
گرانی ها افراد زیادی را مجبور به این کارها کرده.
فقط با گنج میتوان به جنگ گرانی ها رفت.
حق داشته.
این موضوع با ید رسیدگی شود متخلفان مجازات شود ولی تمرکز بر روی سازمان محیط زیست قابل تامل است
این موضوع با ید رسیدگی شود متخلفان مجازات شود ولی تمرکز بر روی سازمان محیط زیست قابل تامل است
این موضوع با ید رسیدگی شود متخلفان مجازات شود ولی تمرکز بر روی سازمان محیط زیست قابل تامل است
همین افراد چند وقت دیگه کاندید نماینده مجلس می شوند. و پس از رد صلاحیت شروع به دادو هوار می کنند که عصاره های فضیلت ملت ما بودیم که نگذاشتند بیایم نجاتتون بدیم.
پاسخ ها
سراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
؟؟؟؟/
وجدانا توی بدنه دولت چه خبره ؟ بابا امریکا رو فعلا ول کنید ، دولت رو بگیرید . فقط سوء تدبیر
ایران و ایرانی رو به کجا می رود
از اين دست تصميمات زياد است در زمان احمدي نژاد سازمان اطلاعات سپاه تعداد زيادي از مديران اقتصادي در استان كرمانشاه را با تخلفات متععد مثبوت دستگير و راهي زندان كرد ....اما در كمال ناباوري بعد از يك پروسه دو ساله همه افراد متخلف با ماشين هاي شاسي بلند و پستهاي بالاتر در تهران و كرمانشاه به سر كار برگشتند ...
واقعا آبرو ریزیه. با دستگاه گنج یاب به فکر پیدا کردن گنج واسه خودش باشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
مگه چیه؟؟؟!
حتما نماز روزه هاش هم به موقع و کامل اجرا شده !

فقط نمی دونم چرا این عبادات روی کردار این افراد تاثیری نمی ذاره!!
علی رغم زندگی در استان مقدس قم، چرا هدایت نشده اند، با وجود اون همه تبلیغ کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
احسنت!!!!
مخصوصا :هدایت کن.
دولت تخریب و ناامیدی
ببینید امانتداران این مردم چه کسانی هستند
فردوسی پور را برکنار کنید به جاش. دور دور این آدمهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
تازه ببین جای ایشان چه کسی را می آورند که مجال حرف زدن به میهمان اش تاج را نمی داد و رفتار بدن آقای میثاقی گویای چالش درونی اش است خدا به داد مملکت برسد
کار سختی نیست.تمام کارمندان چه در رده های بالا و چه پایین دستی ها را که تخلف می کنند را اخراج کنید و نیروهای جوان و بااستعداد را جایگزینشون کنید.
قبلا چند کامنت در رابطه با فساد محیط زیست استان قم در سایت شما و دیگر سایتها گذاشته بودم اما شما حاضر نشدید که آنها را در قسمت نظرات خود قرار دهید!!
به واسطه فساد محیط زیست این استانها طرح های تولیدی بسیاری در این استان پس از اتمام بدون بهره برداری مانده و متاسفانه به دلیل این که هیچ گوش شنوایی در بین مسئولین این استان نیست صدای سرمایه گذاران نیز به جایی نرسیده !!!
و به این گونه است که کسی در این کشور میلی به سرمایه گذاری در بخش های تولیدی ندارد و نهایت این مملکت این است که با یک تحریم(نفت) اوضاع پیچیده می شود!!!! و تا پیاز و سیب زمینی با قیمت نزدیک به یک دلار آزاد یعنی 13 هزار تومان بفروش می رسد!!!!
آقای روحانی ..‌ فکری به حال زار محیط زیست کن!
این دیگه ربطی به اسراییل و ترامپ مداره!
دور ادارات دیوار بکشید و همه را زندانی کنید هم اعصاب مردم راحتر می شود هم هزینه ی دادگاه و زندان
وقتی مبنای انتصابات تخصص و علاقه به خدمت نباشد از این بهتر انتظاری نباید داشت
برای پیداکردن طلا به معدن طلای موته رفته اند
بیا ....بعد میگن تعداد یوز شاخص مناسبی برای میزان فساد مدیران محیط زیست نیست
این اقا رو باید شلاق بزنید مجازات کنید ،نه اینکه برگرده سر کارش
کسی که باید الگوی دیگران باشه وقتی خلاف کرد باید مجازات بشه این یه قانون
عجب شیر تو شیر شده این مملکت
چو دزد با چراغ آید ؛ گزیده تر برد کالا
اینها تنها گوشه کوچکی از اتفاقات است که نمایان شده
هردم از این باغ بری میرسد
تاااابی نظرات کو؟؟؟
من یه ادرس میدم بروید یکی از اون دستگاه ها را بخرید.تا عمر دارید فقط بخورید........
این ها گنج نیست......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل