بازدید 6356
۱

اعلام شعار سال ۹۸ مرکز مشاوره دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۸۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 18 March 2019

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران شعار سال ۹۸ این مرکز را «ارتقاء سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی» نام نهاد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز مشاوره دانشگاه تهران، جلسه پایان سال ۱۳۹۷ دانشگاه تهران در محل تالار امیرکبیر دانشگاه تهران با حضور متخصصان و کارشناسان این مرکز برگزار شد.

در این جلسه دکتر حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گزارشی از عملکرد سال ۹۷ مرکز مشاوره دانشگاه تهران و شعبات آن ارائه کرد.

وی با توجه به اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان در پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی دانشجویان و همچنین اهمیت ترویج روابط انسانی با توجه به شعار روز جهانی انجمن مددکاری ۱۹ مارس ۲۰۱۹ مبنی بر ترویج اهمیت روابط انسانی، شعار مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۹۸ را ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی نام نهاد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از تمام همکاران و متخصصان این مرکز درخواست کرد تا در این خصوص همکاری لازم را بعمل آورند.

در ادامه جلسه دکتر حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر طارمیان روانشناس بالینی و رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خصوص اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان و روابط انسانی نکاتی را مطرح کردند.

منصوره سادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم نیز ضمن تقدیر از همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۹۷ با دفتر مشاوره و سلامت، به برنامه‌های در دست اجرای دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم در سال ۹۸ اشاره کرد.

همچنین مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران، نکاتی را در خصوص ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سطح دانشگاه و مشارکت و همکاری واحدهای دانشگاهی در توسعه بهداشت روانی دانشجویان و استفاده از ظرفیت واحدهای فرهنگی و هنری و تربیت بندی در اجرای برنامه سلامت محور عنوان کرد.

در پایان جلسه از کارشناسان و شعبات مرکز مشاوره دانشگاه تهران که در سال ۹۷ عملکرد قابل تقدیر و توجهی داشتند با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من امسال از خدا خوستم کسانیکه با عث شدن رفاه مردم دچار اشکال بشه روی سعادت رانبینند مخصوصن در این دنیا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار