بازدید 7402
۲
گزارش تابناک اقتصادی از بازار طلا و سکه تهران؛

سکه در روز‌های پایان سال ارزان تر شد/ سکه به ۴،۵۶۰،۰۰۰ تومان رسید

بازار سکه تهران امروز نیز به روند کاهشی ادامه داد. به گونه‌ای که سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که هفته‌های گذشته به ۵ میلیون تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر در کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ تومانی قرار دارد. هرچند نرخ جهانی امروز بدون تغییر بوده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 17 March 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه تهران امروز نیز به روند کاهشی ادامه داد. به گونه‌ای که سکه تمام بهار آزادی که هفته‌های گذشته به ۵ میلیون تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر در کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ تومانی قرار دارد. هرچند نرخ جهانی امروز بدون تغییر بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه بیست و ششم اسفندماه ۹۷) شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار سکه بودیم. روندی که روز گذشته نیز مشاهده شد.
 
سکه در روز‌های پایان سال ارزان تر شد/ سکه به ۴،۵۶۰،۰۰۰ تومان رسید
 

بر اساس این گزارش، محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی، در خصوص بازار امروز اظهار داشت: در حال حاضر، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (سکه امامی) سکه، ۴،۵۶۰،۰۰۰ تومان می‌باشد؛ که نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ ۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در معاملات امروز با ۶۰ هزار تومان کاهش قیمت به نرخ ۲,۴۸۰،۰۰۰ تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر ۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است. همچنین هر سکه یک گرمی با ۱۵ هزار تومان کاهش در سطح ۸۵۰ هزار تومان قرار دارد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران ۱,۸۰۵,۰۰۰ تومان  است که نسبت به آخرین قیمت، ۸ هزار تومان به ازای هر مثقال ارزان‌تر شده است.

این در حالی است که نرخ ارز نسبت به روز قبل کاهش داشته و نرخ جهانی اونس طلا نیز بدون تغییر، ۱۳۰۳ دلار می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وای چرااینقدرارزونه مسیولین کجایین
دوشنبه ۲۷ اسفند
سکه ۴۶۵۰۰۰۰ تومان !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل