بازدید 2660

تصویب دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۷

کد خبر: ۸۸۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 17 March 2019

اعضای شورای اسلامی شهر تهران دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را با ۱۱ رأی موافق و پنج رأی مخالف تصویب کردند.

به گزارش مهر، عضو شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر بررسی دو فوریت لایحه اصلاحیه لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند.

محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با دو فوریت اصلاحیه بودجه ۹۷ شهرداری تهران گفت: اساساً کارهایی که در لحظه آخر و در دقیقه ۹۰ ارائه می‌شود، به شأن نظارتی شورای شهر را لطمه می‌زند.

وی گفت: در بودجه سال ۹۷ با کسری جدی مواجه هستیم و سقف اصلاحیه معادل ۳۰۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حق شناس افزود: دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه در حالی است که میزان کسری در حالت خوشبینانه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بهتر است لایحه اصلاحیه بودجه به کمیسیون‌های تخصصی برود و در فضای مناسب در سال آینده بررسی و تصویب شود.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران هم در این باره گفت: بهتر است شهردار تهران و یا یکی از معاونان وی در خصوص این لایحه توضیح و گزارش بدهند.

الهام فخاری عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه نمی‌توان اینگونه لایحه‌ها را به لحظه آخر موکول کرد و با بیان این مسئله که لحظه آخر است و باید تصویب شود از شورا رأی گرفت.

وی تأکید کرد: همه ما به عنوان اصلاح‌طلب باید همکاری کنیم تا این رویه اصلاح شود.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۱ رأی موافق و ۵ رأی مخالف دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را تصویب کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل