بازدید 4830

حریق شبانه ۱۵ مغازه در بازار تهران

کد خبر: ۸۸۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴ 16 March 2019

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش گرفتن شبانه ۱۵ باب مغازه در بازار تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در تعدادی از مغازه‌های واقع در بازار تهران در ساعت ۲۲ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه خودرو فرماندهی و تانکر آب به محل حادثه واقع در بازار تهران، بازار پاچنار، سرای سیدولی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک سرای قدیمی سه طبقه که داخل آن ده‌ها باب مغازه تولید کفش قرار دارد، رخ داده و شعله‌های آتش به بیش از ۱۵ باب مغازه در سه طبقه سرایت کرده و کاملاً شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سیم‌کشی مغازه‌ها و وجود مواد قابل اشتعال عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌هایی روبه‌رو کرده بود، گفت: شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوریکه در مجاورت این سرا، یک سرای فرش بود که آتش در حال سرایت به آن بود و اگر این اتفاق رخ داده بود آتش‌نشانان با عملیاتی وسیع و بسیار نفسگیر روبه‌رو می‌شدند.

ملکی با بیان اینکه با توجه به ساعت وقوع، این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشت، گفت: آتش‌نشانان حوالی ساعت سه بامداد با خاموش کردن آتش به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی علت این حادثه از شوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی