بازدید 9649
۶
گزارش بازی

تراکتور کهکشانی؛ صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال شد

پدیده برابر ۳۰ هزار تماشاگر تبریزی نتیجه را واگذار کرد تا در جایگاه پنجم جدول بماند و از سوی دیگر تراکتوری‌ها با این برد ارزشمند ۴۲ امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و استقلال، موقتا صدرنشین شدند.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 14 March 2019

تیم پرمهره تراکتورسازی تبریز با غلبه بر دیگر تیم مدعی قهرمانی یعنی پدیده مشهد، توانست با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در شروع هفته بیست و دوم لیگ برتر، تراکتورسازی از ساعت ۱۶ میزبان پدیده مشهد بود. این دیدار ۶ امتیازی میان دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در نهایت با یک گل به سود نماینده تبریز تمام شد تا شاگردان لیکنز با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، صدر جدول را تصاحب کنند. در این دیدار حساس، آنتونی استوکس توانست روی کرنر ارسالی توسط دژاگه، گل پیروزی بخش تراکتورسازی را به ثمر برساند.  پدیده مشهد نیز با این شکست کماکان با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند تا فرصت نزدیکی به صدرنشینان لیگ را از دست بدهد.

تراکتور کهکشانی؛ صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال شد

بالاخره روند درخشان تراکتورسازی در این فصل و به ویژه دور برگشت آنها را به صدر جدول رساند و آنها که در بازی‌های خانگی در ورزشگاه یادگار امام فوق‌العاده ظاهر شده و توانسته بودند برابر تیم‌های بالانشین سپاهان و استقلال به پیروزی دست پیدا کنند، امروز هم یک مسابقه حساس دیگر در راه قهرمانی را از پدیده بُردند تا به جایگاهی که به دنبال آن بودند، برسند و موقتا بالاتر از دیگر مدعیان قرار بگیرند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز فرصت داشتند با برتری مقابل تراکتورسازی، به رده دوم جدول صعود کنند، ولی آن‌ها در انجام این کار ناموفق بودند و برابر ۳۰ هزار تماشاگر تبریزی نتیجه را واگذار کردند تا در جایگاه پنجم جدول بمانند تا از سوی دیگر تراکتوری‌ها با این برد ارزشمند ۴۲ امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و استقلال، موقتا صدرنشین شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یاشاسین تراکتور.
تراکتور رانتی
حالا بر چه اساسی نوشتی کهکشانی!؟!
یاشاسین تراختور
یاشاسین تراختور
تیراختور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر