بازدید 3547
مشاور فرماندهی معظم کل قوا:

با مدیریت‌جهادی از شرایط سخت آینده عبور می‌کنیم

کد خبر: ۸۸۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 14 March 2019

مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی گفت: شرایط سختی را در سال 97 پشت سر گذاشتیم، هزینه هنگفتی برای امنیت ما پرداخت شد؛ از جمله 27 شهید اخیر استان اصفهان، اما سالی بود که تمام دشمنان می‌گفتند این نظام 40 سالگی‌اش را نمی‌بیند ولی آن را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار حسین دهقان عصر امروز در آئین گرامیداشت شهدا در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به آیاتی از سوره آل‌عمران اظهار داشت: آیا زنده بودنی که قرآن در مورد شهدا می‌گوید همین زیست طبیعی است؟ اینطور نیست؛ زنده بودن شهید به معنی «زندگی کردن» است که متفاوت از زنده بودن است.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی افزود: زندگی کردن شهدا به دلایل تمایزی است که شهدا داشتند و باعث انتخاب شدنشان شده، هویتی که شهید دارد و شاهد بودنش نسبت به اعمال انسان‌ها وجه تمایز اوست.

وی ادامه داد: قدرتی که ایران امروز دارد، مدیون خون شهداست و هرآنچه دستاوردی می‌بینیم به ایثار آن‌ها برمی‌گردد؛ ملتی که در هیچ شرایطی حاضر نیست در مقابل تهدید و تحریم سر تعظیم فرود بیاورد، تبدیل به ملتی شکست‌ناپذیر می‌شود.

سردار دهقان عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه ما موج می‌زند، نارسایی و ناهنجاری‌هایی را می‌بینیم، اما در حال پرداختن هزینه‌ چیزی هستیم که آن‌قدر ارزش دارد که دشمنان با همه توان سعی در گرفتن آن دارد.

وزیر سابق دفاع یادآور شد: مشکلاتی که همزمان با جنگ داشتیم و با موفقیت پشت سر گذاشتیم قابل قیاس با شرایط امروز کشور نیست، با اعتقاد می‌توانیم بگوییم یگانه نظام و مردم مستقل دنیا ما هستیم که توانسته الگو باشد و راه مبارزه را با دیگران بیاموزد.

وی تأکید کرد: لازم نیست ما به عنوان مسؤول بگوییم، دیگران هم اذعان دارند؛ به دفاع انقلابی از نظام نیاز داریم، مفاهیمی که انقلاب مطرح کرد انسانی و جهان‌شمول است که گذر زمان بر آن گرد کهنگی نمی‌گذارد.

رفتار انقلابی لازمه شرایط امروز است

سردار دهقان اظهار کرد: رفتار انقلابی لازمه امروز ماست این یعنی در صحنه بودن و عملی که مردم به آن نیاز دارند، نه داد و هیاهو، یک سکوت انقلابی لازمه دیگر است تا شنیدن صداهای مخالف را هم بشنویم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط سختی را در سال 97 پشت سر گذاشتیم، هزینه هنگفتی برای امنیت ما پرداخت شد، از جمله 27 شهید این استان، اما سالی بود که تمام دشمنان می‌گفتند این نظام 40 سالگی‌اش را نمی‌بیند، ولی آن را پشت سر گذاشتیم.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: گفته می‌شود سال 98 سال سخت‌تری خواهد بود؛ درست است، آمریکایی‌ها تمام ابزارشان را برای شکستن مقاومت مردم به کار گرفته‌اند؛ دروغ می‌گویند که هدفشان تنبیه دولت است، اصلاً مگر جدایی میان مردم و دولت وجود دارد؟

وی ادامه داد: می‌خواهند مردم را پشیمان کنند، همه باید بدانیم در جنگ نابرابری قرار داریم، با اعمال مدیریت جهادی شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت، باید مطالبه ما این باشد که مسؤولان انقلابی رفتار کنند که مسیر حق برای رهروانش ترسی باقی نمی‌گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان