بازدید 13690

درخواست کمک مادورو از ایران

کد خبر: ۸۸۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 13 March 2019
رئیس‌جمهور ونزوئلا از ایران، کوبا، روسیه، چین و سازمان ملل خواهد خواست تا درباره حمله اخیر به شبکه‌های برق رسانی این کشور تحقیق کنند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا پس از حمله اخیر به شبکه برق رسانی این کشور که سبب شد بخش‌های گسترده‌ای از ونزوئلا چند روز را بدون برق سپری کنند، گفت که از ایران، کوبا، روسیه، چین و همچنین سازمان ملل خواهد خواست تا درباره این حمله تحقیق کنند.

مادورو افزود: من یک کمیسیون ویژه برای تحقیق درباره این حمله سایبری ایجاد کرده و از کارشناسان بین‌المللی درخواست کمک کرده‌ام. من همچنین می‌خواهم از سازمان ملل، ایران، چین، روسیه و کوبا کمک بخواهم، چراکه این کشور‌ها تجربه زیادی در مقابله با حملات سایبری دارند.

وی در ادامه گفت که مقامات ونزوئلا پس از پنج روز توانستند پیامد‌های این حمله را که از خاک آمریکا نشأت گرفته است، از بین ببرند.

پیش از این دادستان کل ونزوئلا نیز خواستار انجام تحقیقات درباره اظهارات گوایدو، رئیس جمهور خود خوانده ونزوئلا مبنی بر نقش او در تخریب شبکه برق رسانی این کشور شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۴
مدافعان ونزوئلا بزودی تشکیل میشه در ایران و کمک مالی ارسال خواهد شد، فکر کنم سالها بعد کل دنیا رو بچرخونیم ما!
احتمالا حمله با ویروسی شبیه استاکس نت این خونخواران به هیچ کس رحم نمی کنند
محمود بدو ! لازمت دارن .
بهترین کار اینه که بریم برایشان نیروگاه بسازیم
مدیر پروژه را هم آقای بیطرف انتخاب کنیم
البته با هماهنگی احمدی نژاد
هیچی دیگه باید اونجا هم نیرو بفرستیم !
من در ایران گرسنه ام شما از این مملکت کمک می خواهی اگر شما حکمروای خوبی باشی چرا در کشور شما گرسنه وجود دارد
چشم
آقاي مادورو ، بذار احمدي نژاد دوباره رئيس جمهور بشه بعد تقاضاي كمك كن !!! ميليارد ها دلار كمك هاي بلا عوض از جيب ملت ايران زير زبونت مزه كرده؟
آره راست میگه فقط برای داشتن تجربه در مقابله با حملات سایبری!! از ایران ، روسیه ،چین کمک می خواد.ایران هم که آماده برای کمک بی دریغ!! به نیازمندان.
ايران جونم زود برو كمكش كن!! يه نفر بره به اين آقاي مادورو بفهمون كه ما خودمون بيشتر از هركس احتياج به كمك داريم. كافيه مسئولين شب عيد گشتي تو بازار و مغازه ها بزنن كه ببينن همه خالي از مشتري هستند. برن ببينن كه مردم از پس هزينه گوشت و مرغ شب عيد ديگه بر نميان. اي كاش برن ببين كه پدر و مادر هاي ايراني چه جور شب عيد شرمنده بچه هاشون ميشن!
ايران جونم زود برو كمكش كن!! يه نفر بره به اين آقاي مادورو بفهمون كه ما خودمون بيشتر از هركس احتياج به كمك داريم. كافيه مسئولين شب عيد گشتي تو بازار و مغازه ها بزنن كه ببينن همه خالي از مشتري هستند. برن ببينن كه مردم از پس هزينه گوشت و مرغ شب عيد ديگه بر نميان. اي كاش برن ببين كه پدر و مادر هاي ايراني چه جور شب عيد شرمنده بچه هاشون ميشن!
مادورو جووون مادرت تو يكي ديگه دست از سر ما بردار
ایران در این زمینه تجارب خوبی دارد
وای ، به خدا دیگه چیزی تو این دیگ نموند همه رو دادیم به شما . گوشتامونم که دادیم ، چهار تا الاغ مونده اونم برای مصرف داخلیه ، اگر راضی می شید این هم تقدیم کنیم ، دست از سر ایران بردارید .
به فرموده حضرت علی (ع) ورود به مشبهات صحیح نیست.ونزوئلا محل مشبهات زیادی هست.دیکتاتوری و ضد آمریکایی بودن محل تضاد هست و به اعتبار بین المللی ایران آسیب می زند.بهتر است مردم ونزوئلا بدون دخالت خارجی ها سرنوشت خود را تعیین کنند.رییس مجلس آمریکایی و رییس جمهور دیکتاتور هیچکدام اصلح بر حکومت نیستند.ونزوئلا سوریه نیست.در سوریه با مشبهات شروع شد و با حق و باطل خاتمه یافت و قضاوت آن با خداست و تشخیص پاسخگوهای خونهای ریخته شده با خداست و علت آن پیچیدگی بسیار زیاد آن می باشد.ولی در ونزوئلا هر کشوری دخالت کند پاسخگوی خونهای ریخته شده خواهد بود چرا که هر دو طرف انسانهای بیسواد و بازیچه هستند.
مادورو مهره سوخته شده .
بیچاره ونزوئلا بابا اونا رو دیگه راحت بذارین. اونا که نه دنبال سلاح اتمی هستند نه در سوریه با کسی در حال مبارزه و نه حامی تروریسم. ملت داره از گرسنگی فوج فوج مملکت رو ترک میکنه. اخه این چه دنیائیه ساختین واسه ما؟
چه جالب ، کوبا ،روسیه ، چین
هر سه کشور کمونیست در کنار ایران
خوب ونزوئلا هم اضافه شد .
ایران، کوبا، روسیه، چین
چقدر تلخه که توی دنیای به این بزرگی فقط ۴ کشور دوست داشته باشی!
برای ما جای تاسف هست که شخصی مثل مادرو اسم ایران را بزبان آورده
ببخشیدا الان مردم ایران خودشون نیاز به کمک دارند.
گوشت شده کیلویی ۱۳۰ تومن..نون نداریم بخوریم...میشه این آقا از دیگرون کمک بگیره لطفا
نیکلاس جان فعلا ما خودمون محتاج دعاییم به لطف حسن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر