بازدید 10609

عیدی پلیس به رانندگان متخلف

کد خبر: ۸۸۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 13 March 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تمام خودرو‌هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف و در پارکینگ هستند از ۲۵ اسفند می‌توانند ترخیص شوند، مخصوصا خودرو‌های ارزانقیمت و ضعیفی که در حوزه حمل و نقل وسیله امرار و معاش راننده هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سیدکمال هادیان‌فر پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش ترافیکی نوروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف نشدن خودرو‌هایی که بیش از یک میلیون تومان خلافی دارند گفت: این خودرو‌ها از ۲۸ اسفند تا آخر ۱۷ فروردین توقیف نمی‌شوند و به مردم نیز تاکید داریم که مسائل ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به کارگیری ۳۵ هزار پلیس و ۶۵ هزار نفر در سازمان‌های امدادی دیگر در ایام نوروز، یادآور شد: به دنبال این هستیم که به روزی برسیم که تصادفی در کشور رخ ندهد و تصادفات به حداقل ممکن برسد که لازمه آن همکاری خود مردم است.

وی تصریح کرد: خبر خوشی برای مردم دارم، تمام خودرو‌هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف و در پارکینگ هستند از ۲۵ اسفند می‌توانند ترخیص شوند، مخصوصا خودرو‌های ارزانقیمت و ضعیفی که در حوزه حمل و نقل وسیله امرار و معاش راننده هستند.

هادیان‌فر افزود: امیدواریم این اقدامات آرامش مردم و احترام به قانون را بیشتر کند، ما راضی نیستیم کسی را جریمه کرده و وسیله نقلیه او را از زیر پایش خارج کنیم، بهترین روز ما روزی است که جریمه نکنیم و کشته و مصدومی در جاده‌ها نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در واقع اتومبیل‌هایی که توسط راهنمایی و رانندگی توقیف شده و مدت توقیف برای آن‌ها منظور شده، می‌توانند برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند، البته طبیعی است که باید برای ترخیص جریمه را پرداخت کنند، تمام تخلفاتی که برای فرد توسط راهنمایی و رانندگی منظور شده شامل این رفع توقیف می‌شود.

وی ضمن هشدار به پرخطر بودن در ایام نوروز نیز گفت: زمانی که راننده اعمال قانون شود یا حرکت حادثه‌ساز داشته باشد بلافاصله به وی پیامک داده خواهد شد، زیرساخت‌های این اتفاق صورت گرفته و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
امید است برای خوردوهای پلاک مناطق خاص (آزاد و ...) در طول تعطیلات نوروز مرخصی بدون نیاز به اخذ مجوز مناطق مربوط در نظر گرفته شود.
اينم از پليس ما . به متخلف ميگن ايام پرتردد آزادي بيا و ادامه بده . شاهكاره طرحتان والله .
این مملکت اینجوریه اگه قانون رو رعایت کنی و آسه بری آسه بیایی که هیچ چیزی گیرت نمی یاد باید متخلف باشی تا بهت عیدی و پاداش بدن. مرحبا به فرهنگ سازیتون
دمتون گرم
آنچه که ما در جامعه میبینیم، افزایش روز افزون تجهیزات و تلاش پلیس برای جریمه کردن و افزایش درامد دولت است. ولی اگر در جایی دزدی شود دیگر هیچ دوربینی قابل استفاده نیست.
تا جا برای خودروهای توقیفی بعد عید باز شود
خوب عزیز دل من، همونی که وسیله‌ی امرار معاشش گیره می‌زنه ۴ نفر تو ماشین و چند نفر دیگه تو ماشینای دیگه رو به کشتن می‌ده! عیدی چیه؟ قانون رو رعایت کنید. این چه وضعیتیه که هر از چندگاهی چد نفرو می‌بخشن و آزاد می‌کنن و گذشت می‌کنن؟
متاسفانه طرح هندسی راه ها و قوانین تصویب شده خود عاملی هستند برای تخلف ناخواسته که عمدتا همین تخلف ها باعث جریمه افراد میشود
اگر بخواهیم جامعه ای ضابطه مند داشته باشیم ابتدا به ساکن به این موارد باید ورود کنیم که دقیقا مسئولیتش با دولت ، شهرداری و ارگانهای دخیل در این موضوع هست .
این مخصوصا یعنی چی؟
یعنی اونا رو 25م ترخیص می کنن بقیه رو 26م؟
یعنی اونا نیاز نیست پول پارکینگ بدن بقیه چرا؟
کلا یعنی چی؟
بر این مژده اگر جان ببازیم رواست
آقای عزیز این عیدی به رانندهای متخلف در حقیقت جفا به مردم است. که این رانندگان پر خطر را در بین خودشان رها شده می بینند. این دیگه چه لطفی است . از حق مردم لطف می کنند. اتفاقا باید در ایام عید و تعطیلات این موارد را با سختگیری بیشتری کنترل کنند تا مردم در تررددهایشان آرامش و امنیت داشته باشند.با این لطفها توقع دارند تا آمار تصادفات هم کاهش پیدا کنه!
تصمیمی که آمار تصادفات را هم افزایش خواهد داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر