بازدید 12848

خبرهای تازه از مهران مدیری و «دورهمی»

کد خبر: ۸۸۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 13 March 2019

پیمان قانع طراح دکور «دورهمی» با اشاره به چند طراحی برای دکور این برنامه بیان کرد که ساخت آن از امروز ۲۲ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پیمان قانع طراح دکور برنامه «دورهمی» درباره طراحی و ساخت دکور این برنامه که قرار است نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم برود، بیان کرد: از امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند کارمان را برای ساخت دکور شروع می‌کنیم.

وی ادامه داد: من چند بار پیش از این طراحی‌هایی برای دکور این برنامه انجام داده‌ام اما از آنجایی که خودم را راضی نمی‌کرد، به نتیجه نرسید و با آقای مدیری گفتگوهای بیشتری در این زمینه داشتیم.

قانع توضیح داد: ما بیشتر روی طراحی کار کردیم چون می‌خواستیم دکور امسال به نسبت سری‌های قبل بهتر شود و اکنون به طرحی رسیدم که به نظر خودم خوب شده است.

این طراح دکور اضافه کرد: ما چند بار برای طراحی دکور اتود زدیم و در نهایت به صحنه‌ای رسیدیم که در آن قاب‌هایی از تصاویر مردم ایران را در جایی شبیه به قصر و موزه می‌بینیم.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این بود که دو ستون مزاحم در سالن لوکیشن وجود دارد که کمی ما را درگیر کرده بود و به تازگی این مشکل هم حل شده است.

قانع در پایان درباره اینکه ساخت این دکور چند روز زمان می‌برد، گفت: من در تلویزیون به اورژانس معروف هستم! ولی طی قراری که با آقای مدیری و مصطفی احمدی تهیه‌کننده داریم ۲۶ و ۲۷ اسفند ساخت دکور تمام می‌شود، ۲۸ اسفند هم نورپردازی می‌کنیم تا وارد ضبط برنامه شویم. هرچند آقای مدیری درگیر تصویربرداری سریال «هیولا» است و باید با آفیش سریال به صحنه «دورهمی» بیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان