بازدید 37735

قهر و خداحافظی «پژمان بازغی» با «کودک شو»!

کد خبر: ۸۸۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 13 March 2019

پژمان بازغی در اعتراض به نحوه تقسیم جوایز در جشنواره تلویزیونی جام جم از برنامه «کودک شو» خداحافظی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در اختتامیه هم پر از حاشیه و جنجال شد. در این اخبار زیادی هم به مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی رسید که البته کم و بیش قابل پیش‌بینی بود مثل پایان «ماه عسل» که خبرآنلاین مدت‌ها پیش با آغاز برنامه «عصر جدید» از احتمال آن گفته بود.

در این میان اعتراضات زیادی هم به تقسیم جوایزی صورت گرفت که هیات داوری این جشنواره مسئول انتخاب برندگان آن بود. انتخاب‌هایی که معترضان زیادی مثل عمو پورنگ داشت که حتی ترجیح داد در مراسم اختتامیه شرکت نکند.

پژمان بازغی هم از دیگر معترضان است که با دلخوری از نحوه تقسیم جوایز در اینستاگرام نوشت: «کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم؛ بالغ بر 400 برنامه هر روز با شما بودیم؛ در سه سالی که گذشت تلاش کردم میزبان خوبی باشم و سعی کردیم که برنامه ای بی حاشیه و سالم بسازیم. خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید.

ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. من به تک تک عوامل برنامه کودک شو افتخار می کنم؛ من به تمام مردمی که ستاره های برنامه بودند افتخار می کنم و شرمنده ام که بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مردم بهترین مجری را نداشت. در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم؛ اطمینان دارم "کودک شو" بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد. تهیه کنندگان برنامه تبریک می گویم و آرزو می کنم به راهشان ادامه دهند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۱
کودک شو یکی از بهترین برنامه های صدا و سیما بوده و هست و حق با آقای بازغی است.
خداییش شما اجرای ضعیفی در این برنامه داشتی. بهتره گود رو به مجری توانمندتری واگذار کنی برای خودتم بهتره که بری سر کار بازیگریت. به شما قول میدم که مجری بعد بسیار توانمندتر از شما خواهد بود.
تو تلويزيون معروف ميشن بعد چقدر توقعشون بالا ميره!
البته من کودک شو را دنبال نمی کردم اما اقای بازغی یک برداشت اشتباه از اقبال اجتماعی مردم دارد و ان این است که مردم برنامه های کودک را جدی نمی گیرند و در رای گیری ها ترجیحشان به برنامه های پرهیجان انتقادی و طنز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
پس چطور مجری برنامه مل مل از طرف مردم اول شد
بعنوان یک مربی تربیتی ایمان دارم کودک شو جدای ازاسمش که بامسما نیست دردیگرقسمت ها ازجمله اجرا ومراحل بازیگری اولیا وکودکان نمونه است.آقای بازغی مودب وشاداب اجرامیکند.البته چون مخاطبان این برنامه کودکان هستندساعت پخش آن مناسب نیست وایراددیگرآن نقش پذیری اولیا بیشترازکودکان است.درمراحلی می تواندجاهاوسوالات عوض شود.تاکودکان تعیین کننده نتیجه برنامه باشندنه پدرومادرشان...
وجداناً و شرافتاً بدون قصد و غرض میگم برنامه کودک شو اصلا جالب نبود بخصوص و بخصوص اجرای ضعیف آقای بازغی این برنامه رو دوچندان بی حالتر و بی روحتر کرده بود، حالا ایشان به چی اعتراض داشته خدا میدونه!!!
آقای بازغی خودشان کودک شدند و قهر کردند
کی تلویزیون ایرانو نگاه میکنه بابا !
به نطرمن برنامه کودک شو فقط با چهره اقای بازغی عالی بود و الان بدون ایشون برنامه خیلی کسل کننده شده
عالی بودی اقای بازغی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر