بازدید 10988

دکتر پدرام سلطانی: اقتصاد ایران با یک پیچ تند مواجه است

کد خبر: ۸۸۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶ 13 March 2019

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است بخش خصوصی اهمیت قابل توجهی برای آینده اقتصادی ایران در مشارکت با فضای بین‌المللی قائل است و اتاق بازرگانی باید بتواند برای انتقال این دیدگاه نفوذ خود در اقتصاد ایران را افزایش دهد.

دکتر پدرام سلطانی

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از ایسنا؛ پدرام سلطانی در نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته دیدیم که میزان بیان نقد و انتقاد در فضای کشور افزایش یافته و با حضور رسانه‌ها مردم نیز در جریان مسائل قرار می‌گیرند، اما نکته‌ای که در این حوزه اهمیت بالایی دارد چگونگی انتقال این انتقادات به دولت است.

به گفته وی اتاق بازرگانی به عنوان نماینده رسمی بخش خصوصی باید شرایط را طوری فراهم کند که دولت نسبت به دغدغه‌های این بخش گوش شنوای بیشتری داشته باشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: آنچه که در دوره بعدی اتاق بازرگانی رخ می‌دهد، باید نمونه‌ای برای کل جامعه باشد. اعضایی که دیگر در اتاق حضور نخواهند داشت باید به انتقاد و بررسی عملکرد اتاق بازرگانی بپردازند و اعضای حاضر در دوره بعدی نیز باید تلاش کنند نفوذ اتاق را در اقتصاد ایران افزایش دهند.

سلطانی با بیان این‌که نباید اجازه دهیم فشارهای موجود حضور ما در جامعه جهانی را محدود کند، تاکید کرد: من امیدوارم در دوره بعدی اتاق بازرگانی، اصلاح حکمرانی اقتصادی و عمومی به عنوان یک گفتمان مطرح شده و بخش خصوصی نه در سطح‌های خرد که در حوزه‌های کلان پیشنهادهایی را ارائه کرده و اجرای آنها را دنبال کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد ایران با یک پیچ تند مواجه است و اتاق بازرگانی که تلاش کرده در سطح توانایی‌اش تأثیرگذار باشد، باید با پیگیری مسائل و مطرح کردن مشکلات به شکل صریح، شرایط را برای اجرای بسیاری از دغدغه‌های مهم اقتصادی فراهم کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر