بازدید 15490
آبی و قرمز فوتبال ایران، باز هم بدون برد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹؛

گزارش زنده همزمان؛ السد قطر ۱ - پرسپولیس ۰، باز هم گل آفسایدی آسیا علیه پسران برانکو / استقلال ۱ - العین امارات ۱، تیم شفر قدر سه امتیاز ۹۰ هزارنفری را ندانست

استقلال و پرسپولیس در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان، باز هم در حسرت کسب پیروزی ماندند و هر دو تیم نیز در دقایق پایانی نتیجه مطلوب را از دست دادند. امشب استقلال نتوانست برد خانگی مقابل العین را حفظ کند و پرسپولیس هم در دقیقه ۹۴ در حالی که به شایستگی دفاع کرده بود، اسیر گل آفسایدی السد پرستاره شد. تیم برانکو در اولین بازی نیز یک گل آفسایدی از پاختاکور خورده بود
کد خبر: ۸۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 12 March 2019

استقلال و پرسپولیس که با انگیزه مضاعف برای کسب اولین برد فصل آسیایی شان به میدان رفته بودند، در دقایق پایانی نتوانستند نتایج دلخواهشان را نگه دارند و این هفته هم برای سرخابی ها در مجموع تنها یک امتیاز در پی داشت.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ تیم فوتبال استقلال با توقف یک بر یک مقابل العین همچنان در رده آخر جدول گروه ماند و برای صعود از گروه مرگ راه دشواری در پیش دارد. آبی پوشان امشب در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر خودی متوقف شد. در این گروه در حال حاضر الهلال عربستان صدرنشین، الدحیل قطر دوم است و العین با یک امتیاز در رده سوم و استقلال چهارم است.

خالد عیسی، دروازه‌بان ملی‌پوش العین امارات با وجود دریافت یک گل در این دیدار، عملکرد درخشانی برابر ستاره‌های استقلال داشت و با چهار بار جلوگیری از موقعیت‌ها، سه بار گرفتن ضربات داخل محوطه جریمه، دو دفع توپ و ... نمایش خوبی ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. فرشید باقری، هافبک دفاعی استقلال نیز که یک گل زد و یک گل آفساید نیز در صحنه مشکوک به ثمر رساند، دیگر ستاره این دیدار حساس بود؛ او با گردش توپ، پاس‌های در عمق و برتری در نبرد‌های میانه زمین خوش درخشید و با بدشانسی گل‌های او همراه با برد نبود. شیوتانی ژاپنی سال گذشته نیز در همین دقایق دروازه استقلال را در تقابل آسیایی باز کرده بود و این بار هم در آزادی کار را برای تیم شفر دشوار کرد. در دیگر دیدار این گروه الهلال قدرتمند، الدحیل قطر را در مصافی انتقامی با نتیجه سه بر یک مغلوب خود ساخت.

گزارش زنده همزمان؛ السد قطر 1 - پرسپولیس 0 ، باز هم گل آفسایدی آسیا علیه پسران برانکو / استقلال 1 - العین امارات 1 ، تیم شفر قدر سه امتیاز 90هزارنفری را ندانست

تیم پرسپولیس هم با شکست دیرهنگام و ناعادلانه امشب مقابل السد قطر در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. این در حالی است که پاختاکور ازبکستان با ۴، الاهلی عربستان و السد قطر با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند. 

لحظات کلیدی دو بازی همزمان استقلال-العین و السد-پرسپولیس

دقیقه 94: السد ۱ - پرسپولیس 0 ( گل توسط بونجاح): بونحاج خودش را در یک سوم دفاعی زمین پرسپولیس انداخت و خطا گرفت. توپ ارسال شد و حسن با ضربه سر، بونجاح را در موقعیت کاملا آفساید مقابل دروازه خالی قرار داد و دروازه بیرانوند ناعادلانه فروریخت.

دقیقه 92: حمله پرسپولیس پس از گرفتن توپ به وسیله پرس، با نفوذ و پاس خوب نوراللهی به کناره توسط شیری ارسال شد که نعمتی پشت شش قدم نتوانست با پشت پا توپ را از مدافع مستقیم به سمت چارچوب عبور بدهد.

دقیقه 90: ارسال خطرناک کرنر السد در تیر دوم موقعیت عالی نصیب عبدالکریم حسن کرد اما شوت او با دفاع جانانه شیری مواجه شد که داور خطای عبدالکریم رو ارتفاع پا را گرفت و موجب اعتراض شدید و دوباره بازیکنان السد شد.

دقیقه 89: علیپور تک به تک محض از میانه زمین را در ضد حمله نتوانست به گل تبدیل کند و با سرعت پایین خود توپ را به مدافع قطری داد.

دقیقه 83: شوت عفیف به شانه شجاع خلیل زاده خورد و از مسیر دروازه خارج شد اما بازیکنان السد به سمت داور به علامت پنالتی اعتراض کردند.

دقیقه 78: ضد حمله سریع پرسپولیس با فرار رسن همراه شد اما شوت دیرهنگام این بازیکن با تکل مدافع السد و شیرجه شیب راهی کرنر شد.

دقیقه 78: حمله تمام عیار قطری ها و پاس های متوالی آنها درون محوطه جریمه پرسپولیس با پاس پشت پای بونجاح و شوت عفیف در چارچوب دروازه بیرانوند بود اما تکل نادری قرمزها را نجات داد.

دقیقه 86: استقلال ۱ - العین 1 ( گل توسط شیوتانی): فشار بی امان العین روی یک ضربه ایستگاهی، در برگشت موقعیت شوتزنی نصیب شیوتانی کرد که این ژاپنی با شوتی سرضرب دروازه رحمتی را فروریخت.

دقیقه 84: مارکوس برگ فرصت خوبی برای گل تساوی به دست آورد که ضربه او را رحمتی جمع کرد.

دقیقه 67: حمله خطرناک السد با پاس بونجاح به هیدوس در جناح چپ پرسپولیس روی پای این ستاره سرشناس نشست اما شوت سرکش او به بیرون رفت.

دقیقه 80: شوت بندر الاحبابی از سمت راست زمین روی تور دروازه استقلال فرود آمد.

دقیقه 66: شوت علیپور از پشت محوطه جریمه به تور کناره دروازه السد برخورد کرد.

دقیقه 76: شوت دیدنی طارق عراقی از پشت محوطه جریمه را خالد عیسی با شیرجه بلند و استادانه دفع کرد.

دقیقه 58: بغداد بونجاح با مانور در پشت محوطه جریمه قرمزها در زاویه ای عالی توپ را به طاق دروازه پرسپولیس فرستاد اما در مسیر به سیدجلال خورد و تا شیرجه تماشایی و بیادماندنی بیرانوند و نوک انگشتان او مانع گل السد شود.

دقیقه 57: سانتر بی نقص نورالهی برای علیپور با ضربه سر تیز و بریده او به بیرون چارچوب رفت.

دقیقه 70: فرصت‌سوزی آبی‌ها همچنان ادامه دارد و این بار شوت روی پای چپ اسماعیلی از قوس محوطه به اوت رفت.

دقیقه 55: ارسال عالی ترابی از روی یک ضربه خطا را نورالهی در دهانه دروازه به بالای تیر افقی فرستاد تا فرصتی عالی از دست برود.

دقیقه 53: پاس های متوالی پرسپولیسی ها از جناح چپ با پاس علیپور به بودیمیر درون هجده قدم رسید و او بعد از چرخش شوت آرامی را به زاویه مخالف زد که از کنار تیر عمودی خارج شد.

دقیقه 66: گادوین منشا باز هم گل نزن نشان داد و موقعیت عالی گلزنی در حالت تک به تک را با تعلل در شوت‌ آخر هدر داد.

دقیقه 50: شلیک بسیار سنگین بونجاح از روی خط هجده قدم بار دیگر درون دستان بیرانوند با جایگیری عالی آرام گرفت.

دقیقه 49: علیپور از اشتباه خط دفاعی السد استفاده نکرد و با تعلل باعث از دست رفتن این موقعیت شد و مدافع السد در برگشت آن را از محوطه خطرناک دور کرد.

دقیقه 48: توپ سرگردان پشت محوطه جریمه پرسپولیس با شوت سهمگین هافبک السد در دستان بیرانوند آرام گرفت.

دقیقه 57: ضد حمله تند و تیز استقلال توسط ایسما پایه گذاری شد ولی شوت او از زاویه بسته با واکنش خالد عیسی دفع شد.

دقیقه 54: استقلال بلافاصله بعد از گل با نفوذ سریع از سمت راست و پاس در عرض به پشت محوطه جریمه ، فرشید باقری را صاحب فرصت شوتزنی کرد اما توپ فرشید را این بار خالد عیسی مهار کرد.

دقیقه ۵۳: استقلال ۱ - العین صفر ( گل توسط فرشید باقری): سانتر زیبای پاتوسی از روی نقطه کرنر را فرشید باقری با ضربه سر به زیبایی تبدیل به گل کرد.

باقری برترین بازیکن بازی با العین شد

دقیقه 50: فرشید اسماعیلی با دریبل دو مدافع العین از زاویه بسته توپ را به چارچوب زد که گلز اماراتی ها با دفع ناقص توپ را به کرنر فرستاد. یخ ورزشگاه با این حرکت شکست.

دقیقه 47: العین نیمه دوم را هجومی شروع کرد و با آغاز زمینی یک کرنر تا درون محوطه پیش رفتند و شوت فنی و زیبای بازیکن برزیلی العین با وجود پرش رحمتی به تیر افقی خورد و به کرنز تبدیل شد. 

دقیقه 45: روی ارسال مورب و خطرناک گابی، بونجاح توپ را به تور دروازه پرسپولیس چسباند اما کمک داور به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 38: باز هم به هافبک خطرناک السد فرصت داده شد تا از پشت محوطه جریمه در میان تکل دو بازیکن دفاع میانی پرسپولیس شوت بزند ولی قرمزها خوش شانس بودند که گل نخوردند.

دقیقه 35: شجاع خلیل زاده، اشتباه کرد تا بازیکنان السد صاحب فرصت ضدحمله شوند. یک و دوی سریع و خطرناک بونجاح و سپس ضربه سر آزادانه او درست به جایی رفت که بیرانوند ایستاده بود.

دقیقه 1+45: ایسما بعد از حرکت سریعی که از جناح راست زمین داشت، پاس کات‌بک خوبی به پاتوسی داد اما او نتوانست از این موقعیت استفاده کند و شوت او با دفع توپ مدافع العین همراه بود.

دقیقه 33: اکرم عفیف در ضدحمله برای السد با عبور از مهدی شیری ارسال خطرناکی برای بونجاح داشت که بیرانوند زودتر توپ را مهار کرد. 

دقیقه 1+45: فرصت گلزنی ناگهانی و ایده آل استقلال توسط پاتوسی از دست رفت.

دقیقه 28: علیپور روی پای عمقی نادری درون محوطه جریمه در زاویه کاملا بسته شوت خود را زد که توپ به شکل بسیار خطرناکی و موازی با خط دروازه از مقابل خط عبور کرد و اوت شد.

علی علیپور

دقیقه 35: شوت ناگهانی و خطرناک یسلم از پشت محوطه جریمه را رحمتی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 32: سانتر پاتوسی از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر ایسما به تیرک افقی دروازه العین برخورد کرد و با بدشانسی آبی‌ها تبدیل به گل نشد.

دقیقه 18: شجاع خلیل زاده مقابل دروازه می توانست با یک نوک پای ساده دروازه السد را باز کند اما شیب زودتر توپ را در آغوش گرفت تا خطر جدی رفع شود.

دقیقه 29: فرشید باقری نفوذ سریعی به محوطه جریمه العین داشت و موقعیت خطرناکی به وجود آورد، اما تعادل خود را از دست داد و در زدن ضربه آخر موفق نبود تا فرصت گلزنی تیمش را از دست بدهد.

دقیقه 28: حرکت در عرض جمال معروف و شوت زمینی او از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 16: پرتاب اوت بلند پرسپولیس بعد از تأثیر بودیمیر در اخرین لحظه می توانست توسط نوراللهی به گل اول تبدیل شود که گلر السد به خوبی و با چاشنی شانس این فرصت را نیز دفع کرد.

دقیقه 23: سانتر دقیق پاتوسی به مقابل دروازه العین را خالد عیسی دفع کرد که در ادامه برخورد مشکوک به پنالتی بین منتظری و عبدالرحمن در محوطه جریمه اتفاق افتاد، اما داور عمانی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 10: روی کرنر ارسالی هم پرسپولیس فشار زیادی آورد و توپ در تیر دوم نصیب بودیمیر شد که بار دیگر مدافعان قطر با دستپاچگی توپ را دور کردند.

دقیقه 9: نفوذ بی نقص ترابی با لایی زدن به مدافع مستقیم، تا پشت شش قدم هم ادامه یافت اما شوت محکم او با دست مدافع قطری ها بلوکه شد که داور پنالتی نگرفت. در ادامه بعد از بازگشت شوت علیپور، بودیمیر می توانست توپ را وارد دروازه کند که در آخرین لحظه تعادل را از دست داد.

دقیقه 14: دفع ارسال عامر عبدالرحمن از روی ضربه ایستگاهی، به پشت محوطه جریمه استقلال آمد که شوت روی پای شیوتانی را رحمتی در اختیار گرفت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در فصل تازه لیگ قهرمانان امروز در دومین گام در تهران و دوحه به مصاف حریفان قدرتمند عربی از امارات و قطر می روند.

به گزارش تابناک ورزشی، العین امارات حریف امشب استقلال در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به دیدار آبی های بدون امتیاز رفته است. تیم شفر به شدت تشنه کسب پیروزی است و پسران آبی خوب می دانند در صورت کسب هر نتیجه ای غیر از برد مقابل العین، کار صعودشان گره کوری خواهد خورد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، گادوین منشا و ایسما.

ترکیب العین: خالد عیسی، تونگو دومبیا، عامر عبدالرحمن، بندر الاحبابی، احمد برمان، محمد فائز، مهند سالم، محمد خلفان، شیوتانی، ریان یسلم و جمال ابراهیم.

در استادیوم جاسم بن حمد دوحه نیز پرسپولیس نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان به مصاف تیم تا دندان مسلح السد رفته است. پرسپولیس که در هفته نخست مقابل میهمان ازبک خود متوقف شد امروز با اطلاع از نتیجه دیدار الاهلی عربستان مقابل این پاختاکور، متوجه قدرت حریف هفته اولش شده است و با روحیه ای ترمیم شده برای کسب نتیجه ای مناسب یعنی حداقل یک تساوی در خانه حریف به قطر رفته است.

ترکیب برانکو می گوید او احتیاط بیش از حد را کنار گذاشته و امروز باید منتظر نمایشی دلچسب از قرمزخا باشیم هر چند در ترکیب تیم السد ژاوی هرناندز معروف غایب است. سروش رفیعی، سیامک نعمتی، بوژیدار رادوشوویچ، سعید کریمی از مهمترین چهره‌های روی نیمکت محسوب می‌شوند. سیامک نعمتی که در فصل گذشته مقابل السد قطر دو گل به ثمر رسانده، در این بازی نیمکت نشین شده است. در ضمن مهدی ترابی که گفته می شد به دلیل مصدومیت این بازی حساس را از دست داده، بدون مشکل در تریب اصلی قرار دارد.

ترکیب السد: سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، وو یونگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حامد اسماعیل، گابی، طارق سلمان، سالم الهاجری و اکرم عفیف

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
پرسپولیس بهتر از تاج بازی می کند با اینکه مهمان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
شعور هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
تاج!!؟
ممنون از تابناک عزیز
گل السد کاملا افساید بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گل دقیقه 45 السد آفساید نبود و به داور اشتباه آفساید اعلام کرد . ببینید چطور با تزریق اطلاعات اشتباه میشه همه نظرات رو تعییر داد
ناداوران + بیعرضگی مهدی تاج و شرکا = باخت تحمیلی به سرخابی
مشکل از داوران وطنی ماست! بی تردید؛ قطری ها؛ داوران کره ای و ... بازی های پرسپولیس در ایران را می بینند و رصد می کنند؛ وقتی که می بینند در ایران این تیم پرطرفدار از داوران وطنی ضربات ناجوانمردانه می خورد! حتما بر این باورند که این تیم از حمایت فدراسیون ایران برخوردار نیست و می توان به راحتی سرش را برید!! از ماست که بر ماست! من می گویم وای به این داوران وطنی وای بر این فدراسیون نالایق
پرسپولیس به ناداوری و علی پور باخت
تیم قطر و کلا باشگاههاش شدن برزیل از نظر تکنیک بازی. البته فک کنم یه جورایی جوگیر شدن نیس جام جهانی اونجاس این دوره
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
ولی من فک نمیکنم دیگه جام جهانیی باشه توی منطقه. مگه تحولات منطقه رو دنبال نمیکنین؟
پس فدراسیون چکار میکنه؟کی باید جلوی این ناحقی ها وایسته؟بهتره پرسپولیس کنار بکشه از این لیگ
یعنی ما چه گناهی کردیم که کل دنیا بر علیه ما شدند
همین قطر همه منابع مشترک گاز نفت ما رو داره میخوره با پول خودمون حق ما رو میخوره و پیشرفت میکنه
تمام دنیا تو ورزش حق ما رو میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
توهم توطئه تو سیاست کم بود، تو ورزش هم اضافه شد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
اینکه سطح فوتبال ایران به پاینتر از کشورهای حاشیه خلیج فارس رسیده است یک واقعیت است تیم پرسپولیس۹۰دقیقه دفاع کردو استقلال هم که از الان حذف شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
توهم توطئه چیه آدم حسابی. مگه نمی بینی چه اتفاقایی میفته و حق تیمای ایرانی رو به همین راحتی میخورن؟
کل منطقه توی جنگن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ذب اهن در عربستان سه تا گل زد وبرد اینو چجور توجیه میکنی
برای مقابله با تیمهای ثروتمند عربی 3 ( پ ) لازم است :
1- پول
2- پارتی
3- پر رویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
شعور، فرهنگ و تلاش لازمه
آرژانتین و برزیل خیلی وضع مالی خوبی دارن که بازیکنانشون ریخته اروپا!
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
پس تعویض داور بازی استقلال به شعور و فرهنگ و تلاش عربها مربوطه؟
برانکو باید علی پور را از نیمه دوم به زمین می فرستاد تا دو موقعیت تک به تک را به دلیل تحلیل قوای جسمی از دست ندهد
چند سال قبل احمدی نژاد به مسابقات فنیال کشتی رفت اما تیم ایران بازنده شد ، امروز هم به دیدن بازی استقلال رفت اما ناداوران 3 امتیاز تیم شایسته استقلال را ماستمالیزاسیون کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گل درست استقلال هم به ناحق آفساید اعلام شد
هزار.بار.گفتم.مگر.استقلال.پرسپولیس.تیم.هست
هر دوتیم کشورمان بد بازی کردند ، بخصوص پرسپولیس که خیلی مانده بپایان بازی کاملا" دفاعی بازی کرد نتیجه همان شد که دیدیم ، متاسفانه . آقای برانکو هم خیلی بیتفاوت بود !
برانکو که این همه کیروش را مسخره می کرد ۹۰دقیقه مطلقا دفاع اتوبوسی چید که گل نخورند.لیگ ایران در آسیا حرفی برای گفتن ندارد.سرعت پسرفت فوتبال باشگاهی و ملی ایران بسیار زیاد است
قطر تابحال ده ها هزاز استعداد فوتبالی تربیت کرده کمپ های بزرگ فوتبال ساخته استادیوم های مدرن ساخته مربیان بزرگ اروپایی و امریکایی به لیگ خود اضاف کرده طبیعی است که هم قهرمان جام ملت ها شود هم تیم های باشگاهی ایران را از جام باشگاه های آسیا کنار بزنند.باید واقعیت را دید و درست قضاوت کرد
گل اول السد به پرسپولیس آفساید نبود ولی گل دوم آفساید بود.
دركل فوتبال ما نسبت به فوتبال كشورهاي حاشيه خليج فارس ضعيف تر شده چون انها با سرمايه گذاري هنگفت واوردن بازيكنان درجه يك از سايرنقاط جهان پيشرفت قابل توجه اي داشتند هرچه قدر انها پيشرفت مي كنند ما پسرفت مي كنيم با اين وضعيت اسفناك اقتصادي
وتحت فشاربودن كشورما توسط تمام جهان روي ورزش ما هم تاثيرگذار بوده بايد قبول كنيم كه
تمام دنيا با كشورما دشمني دارند حتي انهاي كه ظاهرا ادعاي دوستي دارند از پشت خنجرميزنند سرمايه مملكت ما را مي بلعند وخيانت مي كنند نمونه ان قطري ها به چه راحتي
با گل افسايد پرسپوليس را پوكاندندوحق شان را خوردند وخيلي راحت گل سالم استقلال در ازادي در كشورخودمان افسايد اعلام شد.
ازالان پرسپوليس واستقلال را از بازي هاي اسياي حذف شده بدانيم بيخودي دلمان را خوش نكنيم واميدوارنباشيم فوتبال ما ديگه به فوتبال عربها نخواهد رسيد اين را مطمئن باشيد فقط خيلي هنر كنيم بايدكمترگل بخوريم تاابروريزي نكنيم
یک پنالتی و یک گل سالم استقلال رو دزدیدن!
باز هم دفاعی بازی کردن در دقایق آخر بابا بازی تا زمان سوت داور ادامه داره
مرغ آقای برانکو یک پا داره ، من موندم کدوم مربی وقتی می بینه تیمش از دقیقه 70 تحت فشار هست و بعضی بازیکناش مثل علیپور بریدن چرا اقدام به تعویض نمی کنه . که هم حملات تیم مقابل کمتر بشه هم تیمش نفسی بکشه . ولی متاسفانه این آقا انگار خواب بود .
تعصبات بیش از حد این مربی به بعضی بازیکنان تیم مثل این آقای علیپور و قبلا احمد زاده (که باعث رفتن بازیکنان خوبی مثل رامین رضاییان و ضربه خوردن تیم پرسپولیس بوده ) معزل بزرگی برای پرسپولیس شده.
این آقای علیپور چه تکنیکی داره که دروازه خالی بازی با نساجی رو به اوت می زنه . یا پاهاش مشکل داره یا چشمهاش . حالا چطور توقع داریم که موقعیتهاش با اسد قطر رو گل بکنه .
تیم پرسپولیس امسال با این وضعیت هیچ جامی نسیبش نمی شه .
آقای برانکو با آوردن بودیمیر تنها به پرسپولیس ضربه زد . یک بازیکن تنبل سن بالا و تاریخ گذشته رو آورده پرسپولیس که انگار تیم پرسپولیس 10 نفره همیشه بای میکنه .
ای کاش اقای برانکو منشا زحمت کش رو نگه می داشت به جای این خرید تحفش. لااقل منشا با دویدن زیاد پوششی رو نقطه ضعف بازیکنایی مثل علیپور بود .
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
املای معضل صحیح است . شما ناراحت نشو ؛
گل السد کاملا صحیح بود.چون هم بازیکن پاس دهنده و هم بغداد هر دو جلوتر از بازیکنای پرسپولیس بودن.در اینصورت آفساید محسوب نمیشه و گل صحیحه.این قانونه
عروسهای قرمز و آبی آسیایی .
مبارکا باشه .
به هیچ دامادی نه نمیگن .
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گر با ادب و تمیز باشی .
پیش شوهرت عزیز باشی
چرا در تحلیل داوری از نظرات کارشناسان داوری استفاده نمیشه و همیجوری تیتر زده میشه
لطفا سبك گزارش نويسي اصلاح گردد
خاک بر سر بی انصاف شما خبرنگاران لنگی ، گل صحیح استقلال و پنالتی استقلال را تو تتیر نمیذاری، شالا سرطان بگیری
عوض این ناداوری ها در لیگ آسیا تو لیگ برتر خیلی با داوری دارن این دردونه های پایتخت!
سه گل سالم پرسپولیس رو اشتباه افساید اعلام کردند
شعور خوب چیزیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار