بازدید 9854
پای رهبری فرد و پرویز برومند در میان است

قطعِ‌بازی‌پرسپولیس‌ومنتخب98بخاطرکتک‌کاری‌پیشکسوتان

کد خبر: ۸۸۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 12 March 2019

دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و ستاره‌های 98 در اواسط نیمه دوم به درگیری کشیده شد و چند پیشکسوت با هم کتک‌کاری کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دوستانه‌ تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستاره‌های 98 در حالی که در جریان بود و بازی به نیمه دوم کشیده بود اما با درگیری برخی از پیشکسوتان این بازی نیمه‌کاره ماند. بهروز رهبری‌فرد در اواسط نیمه دوم با بهنام طاهرزاده دیگر پیشکسوت پرسپولیس دچار درگیری لفظی شد که این درگیری بعد از لحظاتی به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

بعد از این اتفاق پرویز برومند دروازه‌بان تیم ستاره‌های 98 هم با یکی دیگر از بازیکنان کتک‌کاری کرد و بازی به تشنج کشیده شد. بعد از درگیری پیشکسوتان در نهایت در حالی که دقایقی تا پایان بازی مانده بود، اما این بازی نیمه‌کاره ماند و پیشکسوتان با وساطت اطرافیان کنار زمین به رختکن رفته و درگیری را تمام کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
وای به وقتی که بگندد ، نمکش می زنند!
از جوانان انتظار می رفت که پیشکسوتان را به صبر و شکیبائی و رعایت ادب دعوت کنند.
خاک بر سرشان
بعضی از این افراد زمان جوانی هم الگوی مناسبی نبودند حالا بجای اینکه رفتار زشت دوران جوانی را جبران کنند باز هم همون رفتارای زشت را تکرار میکنند.اینا کی بزرگ میشن خدا میداند!
خاک.....!!
باید در تعریف واژه پیشکسوت هم تجدیدنظر کرد...
چی بودیم چی شدیم
به به
فرهنگ عاریایی
خاک بر سر این فوتبال با پیشکسوتانش
فقط تاسف ! خدای نکرده عنوان پیشکسوت را یدک میکشند که باید برای نسل جدید فوتبال و بازیکنان فعلی الگو باشند !! من خجالت کشیدم بعنوان یک بیننده !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر