بازدید 2531

فراهم شدن ظرفیت‌های فوق العاده عتبات نوروزی

کد خبر: ۸۸۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 12 March 2019

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی آقایی سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای عتبات نوروزی اظهار کرد: طبق وعده‌ای که سازمان حج و زیارت انجام داده بود، امکان ثبت نام و تشرف برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش‌های دست اندرکاران ذی‌ربط و فراهم آمدن ظرفیت‌های فوق العاده، ثبت نام و اعزام کسانی که موفق به نام نویسی نشده بودند، مهیا شده است و این عزیزان می‌توانند هرچه سریع‌تر به کاروان‌ها و دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش بینی‌ها حکایت از افزایش ۱۵ درصدی سفر‌های هوایی عتبات و ۱۱ درصدی سفر‌های زمینی عتبات می‌کرد، اما با تمهیدات اندیشیده شده علی‌رغم افزایش سفر‌ها و افزایش هزینه خدمات در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفر‌های هوایی به کمتر از ۵ درصد و در سفر‌های زمینی به کمتر از ۳ درصد رسید.

آقایی با بیان اینکه سفر‌های عتبات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۹ فروردین ماه انجام می‌گیرد گفت: افرادی که تمایل دارند در تاریخ‌های بعد از ایام نوروزی و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفر‌های اعتاب مقدسه مشرف شوند نیز می‌توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه مربوطه مراجعه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل